Sandra Huesa, es convertix en la primera veïna de Castelló en rebre la vacuna del Covid-19 en Regne Unit

 

Sandra Huesa s’ha convertit en la primera persona de Castelló en rebre la vacuna contra el coronavirus. La jove treballa com a supervisora d’una Unitat de Cuidats Intensius (UCI), pediàtrica en un hospital públic de Londres. 

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, la xica es va graduar en la Universitat CEU Cardenal Herrera de Castelló, i fa sis anys i mig que es troba desenvolupant la seua carrera professional en Regne Unit.

 

Huesa ha confessat al citat mitjà que quan va rebre la proposta del seu hospital d’administrar-li la vacuna «no me’l vaig pensar», confessa. Regne Unit es va convertir en el primer del món a iniciar la vacunació massiva contra el Covid-19. El sistema de salut britànic va començar a administrar la vacuna de Pfizer el dimarts 8 de desembre.

 

Sense efectes secundaris

Sandra Huesa va rebre la primera dosi de la vacuna el 14 de desembre. «Em van vacunar i em van donar cita per a la segona dosi, prevista per al 8 de gener; la immunitat arriba aproximadament als set dies de rebre la segona», explica.

 

La xica de Castelló ha assegurat que no ha patit cap efecte secundari en rebre la vacuna del coronavirus. «No he notat cap efecte secundari». «Ens van dir que es podria sentir algun símptoma com un poc de malestar en el cos, però jo no vaig sentir absolutament res; l’endemà em vaig despertar com una rosa. Em va asseure pitjor la vacuna de la grip que la del coronavirus», apunta.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.