11.5 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Sandra Huesa, es convertix en la primera veïna de Castelló en rebre la vacuna del Covid-19 en Regne Unit

 

Sandra Huesa s’ha convertit en la primera persona de Castelló en rebre la vacuna contra el coronavirus. La jove treballa com a supervisora d’una Unitat de Cuidats Intensius (UCI), pediàtrica en un hospital públic de Londres. 

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, la xica es va graduar en la Universitat CEU Cardenal Herrera de Castelló, i fa sis anys i mig que es troba desenvolupant la seua carrera professional en Regne Unit.

 

Huesa ha confessat al citat mitjà que quan va rebre la proposta del seu hospital d’administrar-li la vacuna «no me’l vaig pensar», confessa. Regne Unit es va convertir en el primer del món a iniciar la vacunació massiva contra el Covid-19. El sistema de salut britànic va començar a administrar la vacuna de Pfizer el dimarts 8 de desembre.

 

Sense efectes secundaris

Sandra Huesa va rebre la primera dosi de la vacuna el 14 de desembre. «Em van vacunar i em van donar cita per a la segona dosi, prevista per al 8 de gener; la immunitat arriba aproximadament als set dies de rebre la segona», explica.

 

La xica de Castelló ha assegurat que no ha patit cap efecte secundari en rebre la vacuna del coronavirus. «No he notat cap efecte secundari». «Ens van dir que es podria sentir algun símptoma com un poc de malestar en el cos, però jo no vaig sentir absolutament res; l’endemà em vaig despertar com una rosa. Em va asseure pitjor la vacuna de la grip que la del coronavirus», apunta.

Últimes notícies

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.

Els familiars de la jove assassinada de 18 punyalades demanen la màxima pena per a fer justícia

La família de la víctima d'Alcoi s'ha concentrat davant l'Audiència Provincial durant la tercera sessió del juí per a reclamar la pena màxima. Consideren clau la declaració d'una amiga que va traslladar missatges enviats mentres la jove era agredida.

Benidorm creu que pagar 350 milions pel sòl de Serra Gelada no serà la ruïna

L'alcalde ha garantit que acatarà la Justícia i que la indemnització pel APR-7 de Serra Gelada no abocarà al consistori a la ruïna ni a una intervenció estatal. L'Ajuntament estudia les seues opcions legals i com afrontar-lo sense pujar impostos.

Compromís demana canviar el nom de l’auditori Julio Iglesias de Benidorm

Compromís ha sol·licitat canviar de nom l'auditori Julio Iglesias de Benidorm i revisar altres honors a l'artista després d'obrir-se una investigació per presumpte assetjament i agressió sexual. PP i PSPV-PSOE demanen prudència i esperar als avanços judicials.

Montero negociarà amb tots els partits per a tirar avant el nou finançament autonòmic

La vicepresidenta primera i ministra d'Hisenda ha assegurat que obrirà converses amb tots els grups per a impulsar la llei que desenrotlle el nou model. Fixa un calendari per a aprovar-la abans de cap d'any i que entre en vigor en 2027.