Sandra Huesa, es convertix en la primera veïna de Castelló en rebre la vacuna del Covid-19 en Regne Unit

 

Sandra Huesa s’ha convertit en la primera persona de Castelló en rebre la vacuna contra el coronavirus. La jove treballa com a supervisora d’una Unitat de Cuidats Intensius (UCI), pediàtrica en un hospital públic de Londres. 

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, la xica es va graduar en la Universitat CEU Cardenal Herrera de Castelló, i fa sis anys i mig que es troba desenvolupant la seua carrera professional en Regne Unit.

 

Huesa ha confessat al citat mitjà que quan va rebre la proposta del seu hospital d’administrar-li la vacuna «no me’l vaig pensar», confessa. Regne Unit es va convertir en el primer del món a iniciar la vacunació massiva contra el Covid-19. El sistema de salut britànic va començar a administrar la vacuna de Pfizer el dimarts 8 de desembre.

 

Sense efectes secundaris

Sandra Huesa va rebre la primera dosi de la vacuna el 14 de desembre. «Em van vacunar i em van donar cita per a la segona dosi, prevista per al 8 de gener; la immunitat arriba aproximadament als set dies de rebre la segona», explica.

 

La xica de Castelló ha assegurat que no ha patit cap efecte secundari en rebre la vacuna del coronavirus. «No he notat cap efecte secundari». «Ens van dir que es podria sentir algun símptoma com un poc de malestar en el cos, però jo no vaig sentir absolutament res; l’endemà em vaig despertar com una rosa. Em va asseure pitjor la vacuna de la grip que la del coronavirus», apunta.

Últimes notícies

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.

Ford cridarà els sindicats a renovar l’acord per l’electrificació d’Almussafes

Ford convoca als sindicats d'Almussafes per a obrir una nova negociació sobre l'acord per l'electrificació firmat en 2022, en plena aplicació de l'ERTO en la planta.

Faconauto preveu 109.000 matriculacions en la Comunitat Valenciana malgrat la fi de les ajudes per la dana

Faconauto calcula que en 2026 es matricularan 109.000 turismes en la Comunitat Valenciana, un 14,7% menys que en 2025 per les ajudes per la dana, però amb un creixement estructural del 7,5% sense eixe efecte extraordinari.

El Festival 10 Sentits complix 15 anys amb l’emergència climàtica com a eix central

El Festival 10 Sentits celebra el seu quinzé aniversari a València del 14 al 26 de maig amb el lema Naturalesa Viva Vol. 02 i un programa centrat en l'emergència climàtica.

Bigsound trasllada la seua sexta edició al Parc Central de Torrent i manté dates i cartell

El festival Bigsound celebrarà la seua sexta edició els dies 26 i 27 de juny en el Parc Central de Torrent, mantenint íntegre el seu cartell i totes les entrades vàlides malgrat el canvi de recinte per les restriccions acústiques a València.

El professorat valencià manté la vaga indefinida a l’espera d’una nova oferta el dilluns

Els sindicats mantenen la vaga indefinida i les mobilitzacions en considerar insuficient la proposta d'Educació, mentres preparen noves negociacions per al dilluns amb el salari com a punt clau.

La contenció de preus als supermercats fa baixar l’IPC dels aliments fins al 2,6% a l’abril

Els supermercats absorbixen 51 milions en costos extra de gasoil des del març i contenen els preus dels aliments, que baixen al 2,6%.