Sandra Huesa, es convertix en la primera veïna de Castelló en rebre la vacuna del Covid-19 en Regne Unit

 

Sandra Huesa s’ha convertit en la primera persona de Castelló en rebre la vacuna contra el coronavirus. La jove treballa com a supervisora d’una Unitat de Cuidats Intensius (UCI), pediàtrica en un hospital públic de Londres. 

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, la xica es va graduar en la Universitat CEU Cardenal Herrera de Castelló, i fa sis anys i mig que es troba desenvolupant la seua carrera professional en Regne Unit.

 

Huesa ha confessat al citat mitjà que quan va rebre la proposta del seu hospital d’administrar-li la vacuna «no me’l vaig pensar», confessa. Regne Unit es va convertir en el primer del món a iniciar la vacunació massiva contra el Covid-19. El sistema de salut britànic va començar a administrar la vacuna de Pfizer el dimarts 8 de desembre.

 

Sense efectes secundaris

Sandra Huesa va rebre la primera dosi de la vacuna el 14 de desembre. «Em van vacunar i em van donar cita per a la segona dosi, prevista per al 8 de gener; la immunitat arriba aproximadament als set dies de rebre la segona», explica.

 

La xica de Castelló ha assegurat que no ha patit cap efecte secundari en rebre la vacuna del coronavirus. «No he notat cap efecte secundari». «Ens van dir que es podria sentir algun símptoma com un poc de malestar en el cos, però jo no vaig sentir absolutament res; l’endemà em vaig despertar com una rosa. Em va asseure pitjor la vacuna de la grip que la del coronavirus», apunta.

Últimes notícies

València destinarà 58 milions al vell llit del Túria en els pròxims cinc anys

L'Ajuntament de València invertirà 58 milions d'euros en el vell llit del riu Túria en cinc anys, combinant obres de millora amb una gestió i manteniment integral del gran jardí urbà.

La Generalitat afronta la fase final de Salvem els Fotos per a rescatar 800.000 imatges danyades per la dana

La Generalitat reforça la fase final de Salvem els Fotos, projecte de la Universitat de València que busca recuperar 800.000 fotografies i 6.552 objectes danyats per la dana mitjançant un protocol pioner.

Quatre persones investigades per robar 25.000 euros a una dona fent-se passar pel seu banc

La Guàrdia Civil investiga a quatre persones de la província de Cadis per una estafa telemàtica a una dona de València a la qual li van sostraure més de 25.000 euros després de fer-se passar per personal de seguretat del seu banc.

Ricardo Llorca critica l’endarreriment del minimalisme a Espanya i presenta el seu Ofici de Caminantes

El compositor Ricardo Llorca presentarà a Madrid la gravació del seu oratori Ofici de Caminantes, inspirat en el camí de Sant Jaume, i lamenta el menyspreu al minimalisme a Espanya, que considera estancat des de fa dècades.

Desmantellat un punt de venda de droga enfront d’un col·legi a Torrent amb un detingut

La Policia Nacional ha desmantellat a Torrent un punt de venda de marihuana i haixix situat enfront d'un centre escolar i ha detingut a l'habitant del domicili com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública.

José Mourinho registra ‘The Special One’ com a marca per al seu negoci de vi

'The Special One', el sobrenom que acompanya a José Mourinho des dels seus anys en el Chelsea, es convertix també en la marca registrada amb la qual el tècnic portugués impulsa el seu projecte vinícola a la UE.

Un jutjat de Madrid fixa per a novembre el juí per la possible paternitat de Juan Carlos Calderón

Un jutjat de Majadahonda celebrarà el 4 de novembre el juí en el qual un professor de música valencià reclama que es reconega que és fill del compositor Juan Carlos Calderón, després d'onze anys de recopilació de proves.

Cap de setmana quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats i fins a 30 graus

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb temps estable, cels buidats i temperatures que s'acosten als 30 graus en diversos punts del litoral i de l'interior.