Intenta saltar-se el tancament perimetral d’Alacant per a mantindre relacions sexuals amb la seua nóvia

 

La Policia Local d’Alacant ha sancionat a un home per intentar saltar-se el tancament perimetral que pesa sobre la ciutat els caps de setmana en viatjar des de Múrcia amb autobús per a visitar a la seua parella, a la que feia un mes sense vore , i mantindre relacions sexuals amb ella, una acció que va justificar en què el sexe és una «necessitat bàsica per a la persona com el menjar».

 

Segons han informat a Europa Press fonts policials, els fets han passat este diumenge quan un control policial situat en l’accés a la ciutat per l’avinguda d’Elx, ha interceptat un autobús procedent de Múrcia, en el que viatjava l’home que ha acabat sancionat.

 

Esta persona, després de ser preguntada pels agents sobre els motius pels que havia viatjat a Alacant, ha contestat que «feia un mes sense vore a la seua parella» i que s’havia traslladat amb la intenció de «mantindre relacions sexuals».

 

En ser informat pels efectius sobre que no complia amb els requisits per a saltar-se les restriccions, l’home ha mostrat una retallada de periòdic que recollia que el sexe era «una necessitat bàsica» i, per tant, sí que era una «excepció». «El sexe és una necessitat bàsica per a l’ésser humà, tant com el menjar», ha dit l’home, a qui els agents han informat de la interposició de la sanció i l’han obligat a baixar de l’autobús per a tornar a Múrcia.

Últimes notícies

La dana de 2024 inspira art i reflexió col·lectiva en un nou projecte de la UPV

La Universitat Politècnica de València presenta el projecte DANAda, amb un vídeo i una exposició que transformen l’impacte de la dana d’octubre de 2024 en una reflexió artística sobre resiliència i adaptació al canvi climàtic, amb connexió al projecte europeu The HuT.

De Larrea acabarà als Mavericks després d’un traspàs múltiple en el draft de l’NBA

Sergio De Larrea, base del Valencia Basket, ha acabat als Dallas Mavericks després de ser triat pels Lakers i traspassat als Knicks; Aday Mara ha sigut número 12 pels Thunder i Karim López ha fet història per a Mèxic com a primer nascut al país escollit en una primera ronda de l’NBA.

Biblioteques i centres culturals: els refugis climàtics que molts valencians ja usen sense saber-ho

Veïns del Cabanyal i d'altres barris de València han convertit biblioteques i centres culturals en refugis climàtics quotidians per a escapar de les onades de calor, tot i que molts encara desconeixen esta etiqueta oficial.

Una pirotècnia de Lleó dispararà per primera vegada la palmera de les Fogueres d’Alacant

La pirotècnia Pibierzo, de Villaverde de la Abadía (El Bierzo, Lleó), dispararà esta mitjanit la palmera de la nit de la cremà, un dels moments més emblemàtics de les Fogueres de Sant Joan, en la primera ocasió que no recau en una empresa vinculada a Alacant o a la Comunitat Valenciana.

Nit sufocant a Benidorm amb mínimes de fins a 27,2 graus

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tropical i tòrrida, amb una mínima de 27,2 graus a Benidorm i valors molt elevats en altres localitats del litoral i de les capitals de província.

40 detinguts i quasi 1.000 identificats a València en la Nit de Sant Joan

La Policia Nacional ha detingut 40 persones i ha identificat 927 ciutadans en el dispositiu especial de la Nit de Sant Joan a València, amb 225 actes, sobretot per drogues, i denúncies per una agressió sexual i dos casos de violència de gènere.

Cel ras i lleu descens de les màximes este dimecres a la Comunitat Valenciana

Este dimecres s’espera cel ras a la Comunitat Valenciana, amb temperatures mínimes sense canvis, màximes en lleuger descens i vent fluix variable que girarà a llevant a migdia.

Morante emociona Alacant però se’n va a peu en una vesprada de revolució taurina

Morante de la Puebla ha firmat una actuació de somni amb dos orelles a Alacant, però ha eixit a peu per la permissivitat del palco amb Talavante en una gran correguda de Santiago Domecq.