Intenta saltar-se el tancament perimetral d’Alacant per a mantindre relacions sexuals amb la seua nóvia

 

La Policia Local d’Alacant ha sancionat a un home per intentar saltar-se el tancament perimetral que pesa sobre la ciutat els caps de setmana en viatjar des de Múrcia amb autobús per a visitar a la seua parella, a la que feia un mes sense vore , i mantindre relacions sexuals amb ella, una acció que va justificar en què el sexe és una «necessitat bàsica per a la persona com el menjar».

 

Segons han informat a Europa Press fonts policials, els fets han passat este diumenge quan un control policial situat en l’accés a la ciutat per l’avinguda d’Elx, ha interceptat un autobús procedent de Múrcia, en el que viatjava l’home que ha acabat sancionat.

 

Esta persona, després de ser preguntada pels agents sobre els motius pels que havia viatjat a Alacant, ha contestat que «feia un mes sense vore a la seua parella» i que s’havia traslladat amb la intenció de «mantindre relacions sexuals».

 

En ser informat pels efectius sobre que no complia amb els requisits per a saltar-se les restriccions, l’home ha mostrat una retallada de periòdic que recollia que el sexe era «una necessitat bàsica» i, per tant, sí que era una «excepció». «El sexe és una necessitat bàsica per a l’ésser humà, tant com el menjar», ha dit l’home, a qui els agents han informat de la interposició de la sanció i l’han obligat a baixar de l’autobús per a tornar a Múrcia.

Últimes notícies

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.

La IA arriba als Espais Labora per a traduir en temps real 47 idiomes

Tres Espais Labora d’Alacant, València i Torrevieja han posat en marxa un projecte pilot pioner a Espanya que utilitza Intel·ligència Artificial per a oferir traducció i interpretació simultània en 47 idiomes a persones que no parlen ni castellà ni valencià.

Veïns de Benicalap denuncien noves obres per a apartaments turístics malgrat la prohibició

Compromís per València i el veïnat de Benicalap alerten de noves obres en baixos comercials per a usos turístics, tot i la denegació municipal de la llicència al juliol. Reclamen al consistori i a la Generalitat que actuen amb contundència i declaren la zona de mercat residencial tensionat.

El Levante ultima el traspàs de Tunde al West Brom per quasi tres milions

Levante i West Bromwich Albion han encarrilat el traspàs de l’extrem Kareem Tunde per uns tres milions d’euros, pendent només de tràmits finals i reconeixement mèdic. El jugador, format al club granota i amb contracte fins 2029, ja no ha viatjat a Pamplona per a jugar davant Osasuna.

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.