Intenta saltar-se el tancament perimetral d’Alacant per a mantindre relacions sexuals amb la seua nóvia

 

La Policia Local d’Alacant ha sancionat a un home per intentar saltar-se el tancament perimetral que pesa sobre la ciutat els caps de setmana en viatjar des de Múrcia amb autobús per a visitar a la seua parella, a la que feia un mes sense vore , i mantindre relacions sexuals amb ella, una acció que va justificar en què el sexe és una «necessitat bàsica per a la persona com el menjar».

 

Segons han informat a Europa Press fonts policials, els fets han passat este diumenge quan un control policial situat en l’accés a la ciutat per l’avinguda d’Elx, ha interceptat un autobús procedent de Múrcia, en el que viatjava l’home que ha acabat sancionat.

 

Esta persona, després de ser preguntada pels agents sobre els motius pels que havia viatjat a Alacant, ha contestat que «feia un mes sense vore a la seua parella» i que s’havia traslladat amb la intenció de «mantindre relacions sexuals».

 

En ser informat pels efectius sobre que no complia amb els requisits per a saltar-se les restriccions, l’home ha mostrat una retallada de periòdic que recollia que el sexe era «una necessitat bàsica» i, per tant, sí que era una «excepció». «El sexe és una necessitat bàsica per a l’ésser humà, tant com el menjar», ha dit l’home, a qui els agents han informat de la interposició de la sanció i l’han obligat a baixar de l’autobús per a tornar a Múrcia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Congrés debat estendre la presó permanent revisable a assassins que oculten el cadàver

El Congrés sotmet hui a presa en consideració la proposta del PP per a ampliar els supòsits de la presó permanent revisable. La reforma afig l'ocultació del cadàver i la reincidència com a criteris per a aplicar esta pena en l'article 140 del Codi Penal.

El Suprem confirma la multa a una jutgessa de Nules per humiliar i insultar a funcionaris

El Tribunal Suprem ha confirmat la sanció de 2.000 euros a la titular del Jutjat 4 de Nules per una falta greu de desconsideració. La fallada rebutja que fora un tracte en confiança.

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.