Intenta saltar-se el tancament perimetral d’Alacant per a mantindre relacions sexuals amb la seua nóvia

 

La Policia Local d’Alacant ha sancionat a un home per intentar saltar-se el tancament perimetral que pesa sobre la ciutat els caps de setmana en viatjar des de Múrcia amb autobús per a visitar a la seua parella, a la que feia un mes sense vore , i mantindre relacions sexuals amb ella, una acció que va justificar en què el sexe és una «necessitat bàsica per a la persona com el menjar».

 

Segons han informat a Europa Press fonts policials, els fets han passat este diumenge quan un control policial situat en l’accés a la ciutat per l’avinguda d’Elx, ha interceptat un autobús procedent de Múrcia, en el que viatjava l’home que ha acabat sancionat.

 

Esta persona, després de ser preguntada pels agents sobre els motius pels que havia viatjat a Alacant, ha contestat que «feia un mes sense vore a la seua parella» i que s’havia traslladat amb la intenció de «mantindre relacions sexuals».

 

En ser informat pels efectius sobre que no complia amb els requisits per a saltar-se les restriccions, l’home ha mostrat una retallada de periòdic que recollia que el sexe era «una necessitat bàsica» i, per tant, sí que era una «excepció». «El sexe és una necessitat bàsica per a l’ésser humà, tant com el menjar», ha dit l’home, a qui els agents han informat de la interposició de la sanció i l’han obligat a baixar de l’autobús per a tornar a Múrcia.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU