Intenta saltar-se el tancament perimetral d’Alacant per a mantindre relacions sexuals amb la seua nóvia

 

La Policia Local d’Alacant ha sancionat a un home per intentar saltar-se el tancament perimetral que pesa sobre la ciutat els caps de setmana en viatjar des de Múrcia amb autobús per a visitar a la seua parella, a la que feia un mes sense vore , i mantindre relacions sexuals amb ella, una acció que va justificar en què el sexe és una «necessitat bàsica per a la persona com el menjar».

 

Segons han informat a Europa Press fonts policials, els fets han passat este diumenge quan un control policial situat en l’accés a la ciutat per l’avinguda d’Elx, ha interceptat un autobús procedent de Múrcia, en el que viatjava l’home que ha acabat sancionat.

 

Esta persona, després de ser preguntada pels agents sobre els motius pels que havia viatjat a Alacant, ha contestat que «feia un mes sense vore a la seua parella» i que s’havia traslladat amb la intenció de «mantindre relacions sexuals».

 

En ser informat pels efectius sobre que no complia amb els requisits per a saltar-se les restriccions, l’home ha mostrat una retallada de periòdic que recollia que el sexe era «una necessitat bàsica» i, per tant, sí que era una «excepció». «El sexe és una necessitat bàsica per a l’ésser humà, tant com el menjar», ha dit l’home, a qui els agents han informat de la interposició de la sanció i l’han obligat a baixar de l’autobús per a tornar a Múrcia.

Últimes notícies

On farà més calor hui a la Comunitat Valenciana: fins a 40 °C en zones de València i Alacant

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts una jornada molt calorosa, amb cels poc nuvolosos i màximes que poden superar els 40 graus al prelitoral de València i punts d’Alacant.

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.