Desarticulen una festa en un pub de Mislata després d’identificar la decoració del local en les xarxes socials

 

Este passat divendres, 26 de febrer, la Policia Local de Mislata, en la comarca de l’Horta (València), va detectar a través de les xarxes socials diferents vídeos d’un grup de persones en una festa il·legal i van reconèixer la decoració d’un conegut local de copes situat al carrer Santonja de la localitat.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, una patrulla es va personar en el lloc de la presumpta festa clandestina, però ningú va obrir la porta. Després d’informar la Policia Nacional, la Comissaria va enviar una patrulla i dos unitats van conseguir que els ocupants obriren el local.

 

Dins del negoci, els agents van pillar a 11 persones, que van ser sancionades, igual que els responsables del local, que han fet una infracció greu.

 

D’altra banda, este dissabte, les autoritats van dissoldre una altra festa després de rebre l’avís d’uns quants veïns que van sentir molt de soroll i la música alta en una  casa. En esta ocasió, els agents van imposar nou actes per incomplir les restriccions establides per a fer front a la pandèmia del coronavirus.

Últimes notícies

Deting a Alacant un fugitiu reclamat per Àustria per 11 robatoris en supermercats

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 26 anys reclamat per Àustria per onze robatoris amb força en supermercats, en què es van furtar begudes alcohòliques valorades en 29.187 euros. El detingut havia sigut condemnat a tres anys de presó i estava reclamat mitjançant una Ordre Europea de Detenció i Lliurament.

Les mínimes baixen fins als 10 graus a Ademús en una nova nit fresca a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit de descens tèrmic, amb 10 graus de mínima a Ademús i 10,5 a Vilafranca del Cid, mentre que les tres capitals de província han registrat valors lleugerament superiors als d'ahir.

Oratge estable per a l’últim diumenge d’agost: cel ras i temperatures a l’alça

L’últim diumenge d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb cel ras o poc ennuvolat, temperatures lleugerament més altes i vent fluix variable que girarà a sud i est a migdia.

Tres detinguts per diversos robatoris violents a la via pública a Oriola

La Policia Nacional ha detingut a Oriola tres hòmens, de 20, 21 i 46 anys, per dos sèries de robatoris amb violència a la via pública, amb quatre víctimes, totes elles veïnes del municipi.

Maria Schwinning, l’actriu valenciana de 18 anys que viu el seu any d’or

L’actriu valenciana Maria Schwinning, de 18 anys, ha estrenat enguany dos pel·lícules i una sèrie, ha guanyat el seu primer premi i assegura que viu el moment amb calma i ganes de continuar creixent.

Un estudi revela com la premsa ha polaritzat la batalla entre La Revuelta i El Hormiguero

Una investigació de la UPV i la Universitat de Salamanca conclou que la premsa digital ha convertit la rivalitat entre La Revuelta i El Hormiguero en un enfrontament simbòlic i ideològic, més enllà de les audiències televisives.

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.