Desarticulen una festa en un pub de Mislata després d’identificar la decoració del local en les xarxes socials

 

Este passat divendres, 26 de febrer, la Policia Local de Mislata, en la comarca de l’Horta (València), va detectar a través de les xarxes socials diferents vídeos d’un grup de persones en una festa il·legal i van reconèixer la decoració d’un conegut local de copes situat al carrer Santonja de la localitat.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, una patrulla es va personar en el lloc de la presumpta festa clandestina, però ningú va obrir la porta. Després d’informar la Policia Nacional, la Comissaria va enviar una patrulla i dos unitats van conseguir que els ocupants obriren el local.

 

Dins del negoci, els agents van pillar a 11 persones, que van ser sancionades, igual que els responsables del local, que han fet una infracció greu.

 

D’altra banda, este dissabte, les autoritats van dissoldre una altra festa després de rebre l’avís d’uns quants veïns que van sentir molt de soroll i la música alta en una  casa. En esta ocasió, els agents van imposar nou actes per incomplir les restriccions establides per a fer front a la pandèmia del coronavirus.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.