11.1 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Desarticulen una festa en un pub de Mislata després d’identificar la decoració del local en les xarxes socials

 

Este passat divendres, 26 de febrer, la Policia Local de Mislata, en la comarca de l’Horta (València), va detectar a través de les xarxes socials diferents vídeos d’un grup de persones en una festa il·legal i van reconèixer la decoració d’un conegut local de copes situat al carrer Santonja de la localitat.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, una patrulla es va personar en el lloc de la presumpta festa clandestina, però ningú va obrir la porta. Després d’informar la Policia Nacional, la Comissaria va enviar una patrulla i dos unitats van conseguir que els ocupants obriren el local.

 

Dins del negoci, els agents van pillar a 11 persones, que van ser sancionades, igual que els responsables del local, que han fet una infracció greu.

 

D’altra banda, este dissabte, les autoritats van dissoldre una altra festa després de rebre l’avís d’uns quants veïns que van sentir molt de soroll i la música alta en una  casa. En esta ocasió, els agents van imposar nou actes per incomplir les restriccions establides per a fer front a la pandèmia del coronavirus.

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.