Desarticulen una festa en un pub de Mislata després d’identificar la decoració del local en les xarxes socials

 

Este passat divendres, 26 de febrer, la Policia Local de Mislata, en la comarca de l’Horta (València), va detectar a través de les xarxes socials diferents vídeos d’un grup de persones en una festa il·legal i van reconèixer la decoració d’un conegut local de copes situat al carrer Santonja de la localitat.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, una patrulla es va personar en el lloc de la presumpta festa clandestina, però ningú va obrir la porta. Després d’informar la Policia Nacional, la Comissaria va enviar una patrulla i dos unitats van conseguir que els ocupants obriren el local.

 

Dins del negoci, els agents van pillar a 11 persones, que van ser sancionades, igual que els responsables del local, que han fet una infracció greu.

 

D’altra banda, este dissabte, les autoritats van dissoldre una altra festa després de rebre l’avís d’uns quants veïns que van sentir molt de soroll i la música alta en una  casa. En esta ocasió, els agents van imposar nou actes per incomplir les restriccions establides per a fer front a la pandèmia del coronavirus.

Últimes notícies

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.