La residència de Torrent amb tots els interns contagiats tenia «més ingressos dels permesos»

 

Actualització 04/09/2020 a les 14.15 hores. La vicepresidenta del Govern valencià, Mónica Oltra, ha avançat este divendres que en els informes tècnics dels sanitaris que han estat en la residència de majors de Torrent, en l’Horta (València), a on tots els seus usuaris es van contagiar de Covid-19, «queda patent que no es complia la mesura de reservar el 10% de places per a aïllament».

 

A demés, Oltra ha afegit que «este podria ser un de factor que haja determinat este contagi massiu, que es feren més ingressos dels permesos».

 

D’eixa manera ho ha manifestat en la roda de premsa posterior al ple del Consell, en ser preguntada per la situació d’este centre, de titularitat privada, a on precisament esta setmana la conselleria d’Oltra ha obert un expedient informatiu davant del contagi dels seus més de 40 residents per coronavirus.

 

Intervinguda una residència pel contagi de coronavirus de tots els residents en Torrent

La Conselleria de Sanitat ha informat este dimecres d’un nou brot de coronavirus en una residència de persones majors en la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta (València). Davant d’este fet, s’han vist obligats a intervindre en el centre Lope de Rueda i han confinat a tots els seus residents i han aïllat als treballadors en les seues cases.

 

Segons informa el diari ‘Levante-EMV’, dels 105 casos que s’han informat durant des del dijous 27 d’agost fins al 31 del mateix mes, la majoria d’ells vénen d’esta residència, ja que des de la setmana passada està patint un gran brot de coronavirus.

 

Davant de la greu situació, la Conselleria de Sanitat ha hagut d’intervinde en la residència i ha enviat més personal sanitari per a que s’encarregue de les funcions mèdiques dels interns mentres els seus treballadors habituals estan en casa a l’espera del resultat de les PCR.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.

El funcionari que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la justícia

El funcionari responsable de tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer haver adjudicat una vivenda pública a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, mentres la justícia investiga un possible colador en la normativa.

Alacant mobilitza a 1.300 persones per a garantir la romeria de la Santa Faç

L'Ajuntament d'Alacant desplega un dispositiu de 1.300 persones per a assegurar la romeria de la Santa Faç, amb reforç de seguretat, neteja i transport.

Caixaforum València obri una gran immersió en els mons d’Alicia

Caixaforum València acull fins al 12 d'octubre la major exposició dedicada a Alicia, un recorregut immersiu per l'obra de Lewis Carroll amb art, teatre, tallers i experiències participatives.

El PSPV estén a José Marí Olano la seua denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció

El PSPV sumarà al regidor José Marí Olano a la denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció pel presumpte tripijoc de places públiques i la col·locació de personal lligada a l'antic Consorci València 2007.

La meteoròloga d’À Punt sosté que una millor informació hauria evitat part de les morts per la dana

La meteoròloga d'À Punt Victoria Roselló declara davant la jutgessa que amb avisos primerencs i clars a la població es podrien haver salvat vides en la dana d'octubre.