16.5 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

La residència de Torrent amb tots els interns contagiats tenia «més ingressos dels permesos»

 

Actualització 04/09/2020 a les 14.15 hores. La vicepresidenta del Govern valencià, Mónica Oltra, ha avançat este divendres que en els informes tècnics dels sanitaris que han estat en la residència de majors de Torrent, en l’Horta (València), a on tots els seus usuaris es van contagiar de Covid-19, «queda patent que no es complia la mesura de reservar el 10% de places per a aïllament».

 

A demés, Oltra ha afegit que «este podria ser un de factor que haja determinat este contagi massiu, que es feren més ingressos dels permesos».

 

D’eixa manera ho ha manifestat en la roda de premsa posterior al ple del Consell, en ser preguntada per la situació d’este centre, de titularitat privada, a on precisament esta setmana la conselleria d’Oltra ha obert un expedient informatiu davant del contagi dels seus més de 40 residents per coronavirus.

 

Intervinguda una residència pel contagi de coronavirus de tots els residents en Torrent

La Conselleria de Sanitat ha informat este dimecres d’un nou brot de coronavirus en una residència de persones majors en la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta (València). Davant d’este fet, s’han vist obligats a intervindre en el centre Lope de Rueda i han confinat a tots els seus residents i han aïllat als treballadors en les seues cases.

 

Segons informa el diari ‘Levante-EMV’, dels 105 casos que s’han informat durant des del dijous 27 d’agost fins al 31 del mateix mes, la majoria d’ells vénen d’esta residència, ja que des de la setmana passada està patint un gran brot de coronavirus.

 

Davant de la greu situació, la Conselleria de Sanitat ha hagut d’intervinde en la residència i ha enviat més personal sanitari per a que s’encarregue de les funcions mèdiques dels interns mentres els seus treballadors habituals estan en casa a l’espera del resultat de les PCR.

Últimes notícies

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.