La residència de Torrent amb tots els interns contagiats tenia «més ingressos dels permesos»

 

Actualització 04/09/2020 a les 14.15 hores. La vicepresidenta del Govern valencià, Mónica Oltra, ha avançat este divendres que en els informes tècnics dels sanitaris que han estat en la residència de majors de Torrent, en l’Horta (València), a on tots els seus usuaris es van contagiar de Covid-19, «queda patent que no es complia la mesura de reservar el 10% de places per a aïllament».

 

A demés, Oltra ha afegit que «este podria ser un de factor que haja determinat este contagi massiu, que es feren més ingressos dels permesos».

 

D’eixa manera ho ha manifestat en la roda de premsa posterior al ple del Consell, en ser preguntada per la situació d’este centre, de titularitat privada, a on precisament esta setmana la conselleria d’Oltra ha obert un expedient informatiu davant del contagi dels seus més de 40 residents per coronavirus.

 

Intervinguda una residència pel contagi de coronavirus de tots els residents en Torrent

La Conselleria de Sanitat ha informat este dimecres d’un nou brot de coronavirus en una residència de persones majors en la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta (València). Davant d’este fet, s’han vist obligats a intervindre en el centre Lope de Rueda i han confinat a tots els seus residents i han aïllat als treballadors en les seues cases.

 

Segons informa el diari ‘Levante-EMV’, dels 105 casos que s’han informat durant des del dijous 27 d’agost fins al 31 del mateix mes, la majoria d’ells vénen d’esta residència, ja que des de la setmana passada està patint un gran brot de coronavirus.

 

Davant de la greu situació, la Conselleria de Sanitat ha hagut d’intervinde en la residència i ha enviat més personal sanitari per a que s’encarregue de les funcions mèdiques dels interns mentres els seus treballadors habituals estan en casa a l’espera del resultat de les PCR.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.