La residència de Torrent amb tots els interns contagiats tenia «més ingressos dels permesos»

 

Actualització 04/09/2020 a les 14.15 hores. La vicepresidenta del Govern valencià, Mónica Oltra, ha avançat este divendres que en els informes tècnics dels sanitaris que han estat en la residència de majors de Torrent, en l’Horta (València), a on tots els seus usuaris es van contagiar de Covid-19, «queda patent que no es complia la mesura de reservar el 10% de places per a aïllament».

 

A demés, Oltra ha afegit que «este podria ser un de factor que haja determinat este contagi massiu, que es feren més ingressos dels permesos».

 

D’eixa manera ho ha manifestat en la roda de premsa posterior al ple del Consell, en ser preguntada per la situació d’este centre, de titularitat privada, a on precisament esta setmana la conselleria d’Oltra ha obert un expedient informatiu davant del contagi dels seus més de 40 residents per coronavirus.

 

Intervinguda una residència pel contagi de coronavirus de tots els residents en Torrent

La Conselleria de Sanitat ha informat este dimecres d’un nou brot de coronavirus en una residència de persones majors en la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta (València). Davant d’este fet, s’han vist obligats a intervindre en el centre Lope de Rueda i han confinat a tots els seus residents i han aïllat als treballadors en les seues cases.

 

Segons informa el diari ‘Levante-EMV’, dels 105 casos que s’han informat durant des del dijous 27 d’agost fins al 31 del mateix mes, la majoria d’ells vénen d’esta residència, ja que des de la setmana passada està patint un gran brot de coronavirus.

 

Davant de la greu situació, la Conselleria de Sanitat ha hagut d’intervinde en la residència i ha enviat més personal sanitari per a que s’encarregue de les funcions mèdiques dels interns mentres els seus treballadors habituals estan en casa a l’espera del resultat de les PCR.

Últimes notícies

José María Ángel reclama que la Comissió Mixta avance sense pensar en la foto

L’excomissionat del Govern per a la dana defensa en el Senat que la Comissió Mixta només serà útil si hi ha voluntat real d’avançar i proposa més formació i canvis legals en emergències.

Rafa Mir, condemnat a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

La Secció Quarta de l'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions, i ha imposat també dos anys de presó a un segon acusat, també futbolista i amic seu. La sentència no és ferma i fixa indemnitzacions econòmiques per a les víctimes.

Sara Sorribes confia a tornar al seu màxim nivell: encara em queda corda

La tenista castellonenca Sara Sorribes assegura que encara li queda corda per a competir al màxim nivell després de la seua retirada temporal i manté com a objectiu tornar a representar Espanya i ser als Jocs de Los Angeles 2028.

Rafa Mir, condemnat a 8 anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

L'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a 8,5 anys de presó per un delicte d'agressió sexual i un altre de lesions. Un segon acusat ha rebut 2 anys de presó i tots dos hauran d'indemnitzar les víctimes amb més de 70.000 euros.

Rafa Mir és condemnat a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

La Secció Quarta de l'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a huit anys i mig de presó per un delicte d'agressió sexual i un altre de lesions, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

La nova campanya ‘En mi silla mando yo’ reivindica l’autonomia real de les persones amb diversitat funcional

Codifiva presentarà divendres en el MuVIM la campanya 'En mi silla mando yo', que defensa l'autonomia de les persones amb discapacitat més enllà de la mobilitat física i reclama un canvi en la mirada social.

Catalá admet en el Congrés que el pla municipal va fallar el dia de la DANA a València

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reconegut en la comissió del Congrés que investiga la riuada del 29 d’octubre de 2024 que el pla d’actuació municipal va fallar perquè no contemplava risc d’inundació en les pedanies del sud més afectades, on van morir 17 persones.

València Basket inicia la final de la Lliga Endesa amb pista a favor davant el Barcelona

València Basket i Barcelona reediten des de dijous la final de la Lliga Endesa de 2003, però ara amb factor pista taronja i més experiència per als valencians.