Ix un nou autobús amb famílies ucraïneses amb destí València

La Fundació Junts per la Vida ha informat que aquest diumenge ix des de Leópolis a Ucraïna un nou autobús amb famílies fugint de la guerra. Es tracta de menors acompanyats per les seues mares. L’autobús es dirigeix cap a Polònia on un equip de l’ONG els espera per a proveir-los de menjar i el que necessiten per a seguir el seu camí cap a València.

La Fundació Junts per la Vida juntament amb el Consolat d’Ucraïna a València, van posar en marxa un operatiu per a organitzar l’evacuació de menors ucraïnesos al costat de les seues mares des d’Ucraïna a València a través de Polònia. Des d’aquest passat dimarts la presidenta de la Fundació, Clara Arnal, i un equip de l’ONG es van desplaçar fins a la frontera de Polònia amb Ucraïna per a treballar en l’ajuda d’emergència i humanitària des d’allí.

Un primer autobús va partir aquest dissabte 52 refugiats ucraïnesos, xiquets i les seues mares. Segons informen des de l’ONG, ja estan passant per França i s’espera que puguen arribar a la capital del Túria aquest Diumenge a la nit o a primera hora del dilluns.

Últimes notícies

La segona ona de calor deixa 42 morts per temperatures extremes a la Comunitat Valenciana

La segona ona de calor d este estiu ha provocat 463 morts a Espanya, 42 d elles a la Comunitat Valenciana, segons dades preliminars del sistema MoMo.

La segona ona de calor deixa 42 morts per altes temperatures a la Comunitat Valenciana

La segona ona de calor de l’estiu ha deixat 463 morts a Espanya, 42 d’elles a la Comunitat Valenciana, segons les dades preliminars del sistema MoMo.

La jutgessa que investiga la DANA crida a declarar el xofer de l’exconsellera Salomé Pradas

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat a declarar com a testimoni l’antic xofer de l’exconsellera de Justícia i Interior, Salomé Pradas, el pròxim 20 de juliol a les 9.30 hores.

La jutgessa que investiga la DANA crida a declarar el xofer de l’exconsellera Salomé Pradas

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat a declarar com a testimoni l’antic xofer de l’exconsellera de Justícia i Interior, Salomé Pradas, el pròxim 20 de juliol.

La jutgessa de la DANA crida a declarar com a testimoni el xofer de l’exconsellera Salomé Pradas

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat el xofer de l’exconsellera de Justícia i Interior, Salomé Pradas, perquè declare com a testimoni el 20 de juliol.

Els docents valencians sabran la plaça del curs 2026-2027 el 13 de juliol

Educació ha avançat més de dues setmanes, fins al 13 de juliol, l’adjudicació de places docents per al curs 2026-2027 per a facilitar l’organització dels centres i la planificació personal del professorat.

Els docents sabran la seua destinació del curs 2026-2027 més de dues setmanes abans

Educació ha avançat al 13 de juliol l’adjudicació de places docents del curs 2026-2027, més de dues setmanes abans que en anys anteriors, per donar més temps d’organització a centres i professorat.

Les places docents del curs 2026-2027 s’adjudicaran el 13 de juliol, més de dos setmanes abans

Educació ha avançat al 13 de juliol l’adjudicació de places docents del curs 2026-2027, més de dos setmanes abans que en anys anteriors, per facilitar la planificació dels centres i del professorat.