Anuncios

Ix un nou autobús amb famílies ucraïneses amb destí València

La Fundació Junts per la Vida ha informat que aquest diumenge ix des de Leópolis a Ucraïna un nou autobús amb famílies fugint de la guerra. Es tracta de menors acompanyats per les seues mares. L’autobús es dirigeix cap a Polònia on un equip de l’ONG els espera per a proveir-los de menjar i el que necessiten per a seguir el seu camí cap a València.

La Fundació Junts per la Vida juntament amb el Consolat d’Ucraïna a València, van posar en marxa un operatiu per a organitzar l’evacuació de menors ucraïnesos al costat de les seues mares des d’Ucraïna a València a través de Polònia. Des d’aquest passat dimarts la presidenta de la Fundació, Clara Arnal, i un equip de l’ONG es van desplaçar fins a la frontera de Polònia amb Ucraïna per a treballar en l’ajuda d’emergència i humanitària des d’allí.

Anuncios

Un primer autobús va partir aquest dissabte 52 refugiats ucraïnesos, xiquets i les seues mares. Segons informen des de l’ONG, ja estan passant per França i s’espera que puguen arribar a la capital del Túria aquest Diumenge a la nit o a primera hora del dilluns.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dilluns de cels buidats i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana

La setmana arranca en la Comunitat Valenciana amb cels buidats, pujada de les temperatures màximes en zones del litoral i ambient estable abans d'un dimarts amb tempestes en el nord de Castelló.

Els bombers donen per controlat l’incendi en una fàbrica de teules d’Agost

L'incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost ha quedat controlat de matinada i els bombers mantenen diverses dotacions refrescant l'estructura de la nau, molt afectada per les flames.

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.
Anuncios