Sis jóvens d’Elx són l’origen del brot en la platja de Sant Joan

 

El brot de coronavirus declarat este dimecres en Sant Joan d’Alacant, en l’Alacantí (Alacant), no afectaria a esta localitat, sinó a la platja de Sant Joan, segons ha aclarit la Conselleria de Sanitat. A demés, es tracta de sis jóvens d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant).

 

Segons ha avançat ‘Información’, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública investiga si els xics es van contagiar en el pub Pelican Club de la platja de Sant Joan el passat cap de setmana o si ja s’havien contagiat abans.

 

Els treballadors del local ja s’han sotmés a les proves PCR i han donat negatiu, segons han informat fonts municipals, encara que se’ls continuarà fent un seguiment per si presentaren símptomes.

 

En el cas de què no donen positiu, «no serà necessari estendre les proves a tots els clients», segons ha confirmat Salut Pública a l’Associació de locals de restauració i oci d’Alacant (Alroa).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.

Pérez Llorca advoca per més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha defés que els nous protocols incloguen molta més publicitat i el criteri d'arrelament. Ha reivindicat que sí que hi ha pla amb unes 5.000 vivendes en construcció, ha defés el Pla Viu i ha al·ludit a un cas de suposada informació privilegiada en Els Naus.

Pérez Llorca manté el contacte amb l’equip júnior del València Basket a Abu Dhabi

El president confirma que la delegació de 33 persones roman a l'espera d'indicacions de l'ambaixada després del tancament de l'espai aeri pel conflicte amb l'Iran.