Sis jóvens d’Elx són l’origen del brot en la platja de Sant Joan

 

El brot de coronavirus declarat este dimecres en Sant Joan d’Alacant, en l’Alacantí (Alacant), no afectaria a esta localitat, sinó a la platja de Sant Joan, segons ha aclarit la Conselleria de Sanitat. A demés, es tracta de sis jóvens d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant).

 

Segons ha avançat ‘Información’, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública investiga si els xics es van contagiar en el pub Pelican Club de la platja de Sant Joan el passat cap de setmana o si ja s’havien contagiat abans.

 

Els treballadors del local ja s’han sotmés a les proves PCR i han donat negatiu, segons han informat fonts municipals, encara que se’ls continuarà fent un seguiment per si presentaren símptomes.

 

En el cas de què no donen positiu, «no serà necessari estendre les proves a tots els clients», segons ha confirmat Salut Pública a l’Associació de locals de restauració i oci d’Alacant (Alroa).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.