Julia Otero relata 15 hores desesperants atrapada en un tren de Renfe

Julia Otero ha denunciat el «mal servei» de Renfe | La Sexta

 

Julia Otero va decidir passar el passat cap de setmana fora de casa, sense saber que la tornada del viatge es convertiria en una pesadilla. La periodista va visitar el seu poble natal, Monforte de Lemos, en Galícia, i va decidir tornar dilluns, aprofitant que era festiu en Barcelona. Esperava arribar a l’estació de Sants cap a les 8.40 hores del matí, després de tota una nit de trajecte, però el viatge es va allargar, desesperant a Otero, que passaria 15 hores dins del tren.

 

Tot va començar amb una parada en la localitat catalana de l’Arboç, a les 9.45 hores. Dos hores després, el tren no s’havia mogut. «Sense refrigeració, perduts en una via», explicava la periodista en Twitter. Eren les primeres de les diverses publicacions que faria denunciant «una situació lamentable» i descrivint l’eterna espera que vivia tancada dins del tren, a només 40 quilòmetres de la seua destinació.

 

 

 

 

 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

El professorat valencià entra en la seua tercera setmana de vaga indefinida amb una nova proposta sindical

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana afronta la seua tercera setmana de vaga indefinida mentres els sindicats preparen una nova proposta per a intentar reobrir la negociació amb Educació.

Cel buidat i temperatures sense grans canvis en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta l'inici de la setmana amb cels poc nuvolosos o buidats, temperatures sense grans canvis i vent fluix de direcció variable que girarà a este.

Mor una persona i tres resulten ferides en precipitar-se un cotxe per un bancal en la CV-70 a Polop

Una persona ha mort i tres han resultat ferides després que un cotxe s'isquera de la carretera CV-70, a l'altura de Polop, i caiguera per un bancal amb uns 150 metres de desnivell.

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.