Julia Otero relata 15 hores desesperants atrapada en un tren de Renfe

Julia Otero ha denunciat el «mal servei» de Renfe | La Sexta

 

Julia Otero va decidir passar el passat cap de setmana fora de casa, sense saber que la tornada del viatge es convertiria en una pesadilla. La periodista va visitar el seu poble natal, Monforte de Lemos, en Galícia, i va decidir tornar dilluns, aprofitant que era festiu en Barcelona. Esperava arribar a l’estació de Sants cap a les 8.40 hores del matí, després de tota una nit de trajecte, però el viatge es va allargar, desesperant a Otero, que passaria 15 hores dins del tren.

 

Tot va començar amb una parada en la localitat catalana de l’Arboç, a les 9.45 hores. Dos hores després, el tren no s’havia mogut. «Sense refrigeració, perduts en una via», explicava la periodista en Twitter. Eren les primeres de les diverses publicacions que faria denunciant «una situació lamentable» i descrivint l’eterna espera que vivia tancada dins del tren, a només 40 quilòmetres de la seua destinació.

 

 

 

 

 

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.

Luis Castro se centra en guanyar més que els seus rivals per a assegurar la permanència

Luis Castro insistix que el Llevant ha de sumar més victòries que els seus rivals directes per la permanència i alerta del bon moment del Getafe abans del seu dol en el Ciutat de València.

El València suma dotze jornades de Lliga sense empatar després de caure davant l’Elx

El València encadena dotze partits de Lliga sense empatar després de perdre per 1-0 en el camp de l'Elx, iguala la seua segona millor ratxa sense taules en Primera i s'acosta al topall històric del club.

Ilia Topuria celebra el rècord de públic del WOW 29 en el Roig Arena

Ilia Topuria es va mostrar emocionat després de reunir més de 14.000 aficionats en el Roig Arena durant el WOW 29, un rècord d'assistència a Espanya que definix com un altre somni fet realitat.

Lucas Beltrán assumix la derrota del València i demana estar més forts que mai

Lucas Beltrán assumix la derrota del València en el camp de l'Elx, lamenta les ocasions fallades i reclama al vestuari responsabilitat, caràcter i unió amb l'afició.

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.