Julia Otero relata 15 hores desesperants atrapada en un tren de Renfe

Julia Otero ha denunciat el «mal servei» de Renfe | La Sexta

 

Julia Otero va decidir passar el passat cap de setmana fora de casa, sense saber que la tornada del viatge es convertiria en una pesadilla. La periodista va visitar el seu poble natal, Monforte de Lemos, en Galícia, i va decidir tornar dilluns, aprofitant que era festiu en Barcelona. Esperava arribar a l’estació de Sants cap a les 8.40 hores del matí, després de tota una nit de trajecte, però el viatge es va allargar, desesperant a Otero, que passaria 15 hores dins del tren.

 

Tot va començar amb una parada en la localitat catalana de l’Arboç, a les 9.45 hores. Dos hores després, el tren no s’havia mogut. «Sense refrigeració, perduts en una via», explicava la periodista en Twitter. Eren les primeres de les diverses publicacions que faria denunciant «una situació lamentable» i descrivint l’eterna espera que vivia tancada dins del tren, a només 40 quilòmetres de la seua destinació.

 

 

 

 

 

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.