Un col·laborador de ‘Sálvame’ anuncia que abandona ‘Sábado Deluxe’

 

Durant l’emissió de ‘Sálvame’ d’aquest dijous, 29 de juliol, Kiko Matamoros va sorprendre a tots els seguidors amb una inesperada notícia. Abans d’acabar la seua entrevista íntima amb Carlota Corredera, la presentadora gallega va anunciar al convidat principal del ‘Deluxe’: Gianmarco Onestini, que acudirà al programa nocturn per a parlar de tot el que no s’ha vist de ‘Supervivents 2021′, i més concretament d’Olga Moreno.

 

Va ser llavors quan Corredera li va llançar una pregunta a l’exmarit de Makoke: “Alguna preocupació que tingues, Kiko? Alguna sorpresa que es puga estar gestant?”, li va preguntar la presentadora, sense esperar-se la resposta del seu company. “No tinc ni idea. Jo és que ja en ‘Deluxe’ estic desconnectat, perquè ja no vinc. No em donen informació”, va anunciar a tots els seus companys, que es pensaven que s’anava de vacances.

 

Unes hores més tard, el perfil de Twitter d’un dels clubs de fans de Rocío Carrasco escrivia el següent tuit: “Segons acaben de confirmar en ‘Sálvame’, Kiko Matamoros ja no estarà en ‘Deluxe‘. Traduït: Ha sigut acomiadat. Un altre triomf Carrasquista!”.

 

Per a sorpresa de tots, Matamoros ha optat per respondre a totes aquelles persones que pensen que la seua eixida del programa està directament relacionada amb la seua enemistat amb la filla de Rocío Jurado: “Aquesta gent odiadora què beu? ‘Deluxe’ ho he abandonat jo per voluntat pròpia”, va escriure aparentment moleste, deixant així clar que ni ha sigut acomiadat ni la seua eixida respon a la seua postura crítica amb el testimoniatge de Carrasco, ja que es un abandó voluntari.

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.