Un col·laborador de ‘Sálvame’ anuncia que abandona ‘Sábado Deluxe’

 

Durant l’emissió de ‘Sálvame’ d’aquest dijous, 29 de juliol, Kiko Matamoros va sorprendre a tots els seguidors amb una inesperada notícia. Abans d’acabar la seua entrevista íntima amb Carlota Corredera, la presentadora gallega va anunciar al convidat principal del ‘Deluxe’: Gianmarco Onestini, que acudirà al programa nocturn per a parlar de tot el que no s’ha vist de ‘Supervivents 2021′, i més concretament d’Olga Moreno.

 

Va ser llavors quan Corredera li va llançar una pregunta a l’exmarit de Makoke: “Alguna preocupació que tingues, Kiko? Alguna sorpresa que es puga estar gestant?”, li va preguntar la presentadora, sense esperar-se la resposta del seu company. “No tinc ni idea. Jo és que ja en ‘Deluxe’ estic desconnectat, perquè ja no vinc. No em donen informació”, va anunciar a tots els seus companys, que es pensaven que s’anava de vacances.

 

Unes hores més tard, el perfil de Twitter d’un dels clubs de fans de Rocío Carrasco escrivia el següent tuit: “Segons acaben de confirmar en ‘Sálvame’, Kiko Matamoros ja no estarà en ‘Deluxe‘. Traduït: Ha sigut acomiadat. Un altre triomf Carrasquista!”.

 

Per a sorpresa de tots, Matamoros ha optat per respondre a totes aquelles persones que pensen que la seua eixida del programa està directament relacionada amb la seua enemistat amb la filla de Rocío Jurado: “Aquesta gent odiadora què beu? ‘Deluxe’ ho he abandonat jo per voluntat pròpia”, va escriure aparentment moleste, deixant així clar que ni ha sigut acomiadat ni la seua eixida respon a la seua postura crítica amb el testimoniatge de Carrasco, ja que es un abandó voluntari.

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.