Un col·laborador de ‘Sálvame’ anuncia que abandona ‘Sábado Deluxe’

 

Durant l’emissió de ‘Sálvame’ d’aquest dijous, 29 de juliol, Kiko Matamoros va sorprendre a tots els seguidors amb una inesperada notícia. Abans d’acabar la seua entrevista íntima amb Carlota Corredera, la presentadora gallega va anunciar al convidat principal del ‘Deluxe’: Gianmarco Onestini, que acudirà al programa nocturn per a parlar de tot el que no s’ha vist de ‘Supervivents 2021′, i més concretament d’Olga Moreno.

 

Va ser llavors quan Corredera li va llançar una pregunta a l’exmarit de Makoke: “Alguna preocupació que tingues, Kiko? Alguna sorpresa que es puga estar gestant?”, li va preguntar la presentadora, sense esperar-se la resposta del seu company. “No tinc ni idea. Jo és que ja en ‘Deluxe’ estic desconnectat, perquè ja no vinc. No em donen informació”, va anunciar a tots els seus companys, que es pensaven que s’anava de vacances.

 

Unes hores més tard, el perfil de Twitter d’un dels clubs de fans de Rocío Carrasco escrivia el següent tuit: “Segons acaben de confirmar en ‘Sálvame’, Kiko Matamoros ja no estarà en ‘Deluxe‘. Traduït: Ha sigut acomiadat. Un altre triomf Carrasquista!”.

 

Per a sorpresa de tots, Matamoros ha optat per respondre a totes aquelles persones que pensen que la seua eixida del programa està directament relacionada amb la seua enemistat amb la filla de Rocío Jurado: “Aquesta gent odiadora què beu? ‘Deluxe’ ho he abandonat jo per voluntat pròpia”, va escriure aparentment moleste, deixant així clar que ni ha sigut acomiadat ni la seua eixida respon a la seua postura crítica amb el testimoniatge de Carrasco, ja que es un abandó voluntari.

 

 

 

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.