Un col·laborador de ‘Sálvame’ anuncia que abandona ‘Sábado Deluxe’

 

Durant l’emissió de ‘Sálvame’ d’aquest dijous, 29 de juliol, Kiko Matamoros va sorprendre a tots els seguidors amb una inesperada notícia. Abans d’acabar la seua entrevista íntima amb Carlota Corredera, la presentadora gallega va anunciar al convidat principal del ‘Deluxe’: Gianmarco Onestini, que acudirà al programa nocturn per a parlar de tot el que no s’ha vist de ‘Supervivents 2021′, i més concretament d’Olga Moreno.

 

Va ser llavors quan Corredera li va llançar una pregunta a l’exmarit de Makoke: «Alguna preocupació que tingues, Kiko? Alguna sorpresa que es puga estar gestant?», li va preguntar la presentadora, sense esperar-se la resposta del seu company. «No tinc ni idea. Jo és que ja en ‘Deluxe’ estic desconnectat, perquè ja no vinc. No em donen informació», va anunciar a tots els seus companys, que es pensaven que s’anava de vacances.

 

Unes hores més tard, el perfil de Twitter d’un dels clubs de fans de Rocío Carrasco escrivia el següent tuit: «Segons acaben de confirmar en ‘Sálvame’, Kiko Matamoros ja no estarà en ‘Deluxe‘. Traduït: Ha sigut acomiadat. Un altre triomf Carrasquista!».

 

Per a sorpresa de tots, Matamoros ha optat per respondre a totes aquelles persones que pensen que la seua eixida del programa està directament relacionada amb la seua enemistat amb la filla de Rocío Jurado: «Aquesta gent odiadora què beu? ‘Deluxe’ ho he abandonat jo per voluntat pròpia», va escriure aparentment moleste, deixant així clar que ni ha sigut acomiadat ni la seua eixida respon a la seua postura crítica amb el testimoniatge de Carrasco, ja que es un abandó voluntari.

 

 

 

Últimes notícies

Cap de setmana d’agost amb possibles ruixats i temperatures màximes a la baixa

La Comunitat Valenciana afronta el cap de setmana de mitjan agost amb intervals de núvols, possibles ruixats amb tempesta a l’interior i màximes que baixen lleugerament.

La Nit de l’Albà d’Elx crema 9,6 tones de pólvora amb poques incidències

La Nit de l'Albà d'Elx ha disparat 9,6 tones de pólvora, 260 quilos més que en 2025, amb un balanç reduït d'incidències, tot i el trasllat d'una dona amb cremades de segon grau a l'Hospital General d'Elx.

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.