Un col·laborador de ‘Sálvame’ anuncia que abandona ‘Sábado Deluxe’

 

Durant l’emissió de ‘Sálvame’ d’aquest dijous, 29 de juliol, Kiko Matamoros va sorprendre a tots els seguidors amb una inesperada notícia. Abans d’acabar la seua entrevista íntima amb Carlota Corredera, la presentadora gallega va anunciar al convidat principal del ‘Deluxe’: Gianmarco Onestini, que acudirà al programa nocturn per a parlar de tot el que no s’ha vist de ‘Supervivents 2021′, i més concretament d’Olga Moreno.

 

Va ser llavors quan Corredera li va llançar una pregunta a l’exmarit de Makoke: “Alguna preocupació que tingues, Kiko? Alguna sorpresa que es puga estar gestant?”, li va preguntar la presentadora, sense esperar-se la resposta del seu company. “No tinc ni idea. Jo és que ja en ‘Deluxe’ estic desconnectat, perquè ja no vinc. No em donen informació”, va anunciar a tots els seus companys, que es pensaven que s’anava de vacances.

 

Unes hores més tard, el perfil de Twitter d’un dels clubs de fans de Rocío Carrasco escrivia el següent tuit: “Segons acaben de confirmar en ‘Sálvame’, Kiko Matamoros ja no estarà en ‘Deluxe‘. Traduït: Ha sigut acomiadat. Un altre triomf Carrasquista!”.

 

Per a sorpresa de tots, Matamoros ha optat per respondre a totes aquelles persones que pensen que la seua eixida del programa està directament relacionada amb la seua enemistat amb la filla de Rocío Jurado: “Aquesta gent odiadora què beu? ‘Deluxe’ ho he abandonat jo per voluntat pròpia”, va escriure aparentment moleste, deixant així clar que ni ha sigut acomiadat ni la seua eixida respon a la seua postura crítica amb el testimoniatge de Carrasco, ja que es un abandó voluntari.

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.