19.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Kiko Veneno, Seguretat Social i Paco Roca obrin els concerts ‘A la llum de la lluna’

 

El cicle de concerts A la llum de la lluna‘ en València arranca este divendres, 25 de setembre, a les 21.30 hores, amb el recital de Kiko Veneno i l’espectacle ‘Cançons dibuixades’, protagonitzat pel grup Seguretat Social i l’il·lustrador Paco Roca.

 

El festival és una iniciativa de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana per a incentivar la cultura en entorns segurs. A demés, és un projecte que servix per a revitalitzar l’antic monestir de San Miguel dels Reis de València, un edifici que acollirà propostes culturals per a la ciutadania. El públic ha rebut la programació «de forma molt favorable i totes les entrades estan acabades», destaquen els responsables de l’acte en un comunicat.

 

D’esta manera, unes 300 persones que han reservat localitat per a la primera nit disfrutaran amb les composicions de Kiko Veneno, Premi Nacional de Músiques Actuals 2012 per a «difondre el compàs i enriquir amb enginy i qualitat poètica el format de la cançó popular». El cantant i guitarrista interpretarà temes del seu últim treball i rescatarà composicions clàssiques de la seua trajectòria.

 

Posteriorment, la banda valenciana Seguretat Social i el dibuixant Paco Roca posaran en escena ‘Cançons dibuixades‘. Serà una actuació singular i íntima, a on les melodies més conegudes de la formació liderada per José Manuel Casañ prendran vida gràcies als pinzells de l’autor d’obres com a Arrugues (2007), ‘Els solcs de l’atzar’ (2013), La casa (2015) o la trilogia ‘Un home en pijama’ i que també ha signat el cartell del festival.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Guido Rodríguez torna a l’onze del València més de dos mesos després

L'argentí va iniciar davant el Vila-real i va disputar 88 minuts després d'una primera volta amb pocs minuts en el West Ham. El València va perdre 2-1.

L’efecte Castro es diluïx: el Llevant encadena quatre derrotes seguides

L'equip és penúltim a set punts de la salvació i acumula tres partits sense marcar; l'impuls inicial amb Luís Castro s'ha esvaït.

Detinguts quatre empleats d’immobiliàries a Alacant per estafar a compradors estrangers

La Policia Nacional ha arrestat a tres hòmens i una dona de dos immobiliàries a Alacant per cobrar arres de vivendes inviables i manipular documentació. El perjuí supera els 100.000 euros i la causa continua oberta.

Els detinguts per matar al seu veí a Benimàmet passaran el dimecres a disposició judicial

La família arrestada per la mort a punyalades d'un veí a Benimàmet passarà previsiblement el dimecres a disposició judicial. El crim va ocórrer el diumenge a la vesprada després de l'alerta d'una veïna al 112.

A presó un home sense antecedents amb 17 quilos de cocaïna en el maleter

Un veí de Múrcia de 44 anys ha ingressat a la presó provisional després de ser detingut a San Isidro amb 15 paquets de cocaïna que sumaven uns 17 quilos. La Guàrdia Civil va intervindre el cotxe i va trobar la droga oculta en bosses en el portaequipajes.

Presó provisional per a tres detinguts després d’un assalt violent a una vivenda a Castelló

Tres hòmens han sigut detinguts a Castelló, Seseña i Madrid per un robatori amb violència a casa habitada comesa en 2025. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó provisional.

Igualtat proposa a Fiscalia i al Poder Judicial reforçar la protecció a les víctimes

Igualtat envia recomanacions a jutges i fiscals per a fer més efectiva la protecció enfront de la violència de gènere, amb més distància d'allunyament i control de l'ús de polseres. El paquet arriba després de deu assassinats en el que va d'any, sis amb denúncies prèvies.

La Comunitat Valenciana va liderar l’ocupació turística al gener amb una alça del 4,1% i 7.825 afiliats més

La Comunitat Valenciana va encapçalar el creixement de l'ocupació turística al gener, amb un 4,1% interanual i 7.825 altes fins a 199.991 afiliats. Va ser el segon major augment absolut.