Kiko Veneno, Seguretat Social i Paco Roca obrin els concerts ‘A la llum de la lluna’

 

El cicle de concerts A la llum de la lluna‘ en València arranca este divendres, 25 de setembre, a les 21.30 hores, amb el recital de Kiko Veneno i l’espectacle ‘Cançons dibuixades’, protagonitzat pel grup Seguretat Social i l’il·lustrador Paco Roca.

 

El festival és una iniciativa de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana per a incentivar la cultura en entorns segurs. A demés, és un projecte que servix per a revitalitzar l’antic monestir de San Miguel dels Reis de València, un edifici que acollirà propostes culturals per a la ciutadania. El públic ha rebut la programació «de forma molt favorable i totes les entrades estan acabades», destaquen els responsables de l’acte en un comunicat.

 

D’esta manera, unes 300 persones que han reservat localitat per a la primera nit disfrutaran amb les composicions de Kiko Veneno, Premi Nacional de Músiques Actuals 2012 per a «difondre el compàs i enriquir amb enginy i qualitat poètica el format de la cançó popular». El cantant i guitarrista interpretarà temes del seu últim treball i rescatarà composicions clàssiques de la seua trajectòria.

 

Posteriorment, la banda valenciana Seguretat Social i el dibuixant Paco Roca posaran en escena ‘Cançons dibuixades‘. Serà una actuació singular i íntima, a on les melodies més conegudes de la formació liderada per José Manuel Casañ prendran vida gràcies als pinzells de l’autor d’obres com a Arrugues (2007), ‘Els solcs de l’atzar’ (2013), La casa (2015) o la trilogia ‘Un home en pijama’ i que també ha signat el cartell del festival.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Trobat enterrat en formigó l’empresari vinculat al crim de la viuda de Sala

La Policia troba el cos que tot apunta que és de l'empresari Jesús Tavira, sepultat a més de dos metres en un aljub, embolicat en plàstic i amb múltiples ferides d'arma blanca. Hi ha quatre detinguts i no es descarten més arrestos.

Centenars de taxis col·lapsen el centre de València per a exigir límits a les VTC

Centenars de taxistes recorren el centre de València en marxa lenta per a denunciar l'intrusisme de les VTC i pressionar a la Generalitat perquè aprove un nou decret que limite estes llicències.

Consum eleva el seu benefici a 122 milions en 2025 i fixa la seua entrada a Madrid per a 2028

Consum tanca 2025 amb un benefici de 122 milions d'euros, un 12,3% més que l'any anterior, i anuncia la seua arribada a la Comunitat de Madrid en 2028 amb un supermercat a Parla.

Infermeria d’Urgències es mobilitza a València per la greu falta de personal

Personal d'Infermeria d'Urgències de diversos hospitals valencians es concentra per a denunciar una falta de personal que consideren insostenible i de risc per a pacients i professionals.

Pérez Llorca dona per conclosa la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits

La Generalitat dona per finalitzada la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits i l'obertura de València Sud i el nou Lloc de Comandament, i impulsa un pla d'inversions fins a 2030.

Presó provisional per a dos jóvens per intentar robar la bossa a una anciana i ferir-la de gravetat

Dos jóvens de 21 i 31 anys han ingressat a la presó provisional acusats d'intentar robar la bossa a una anciana de 86 anys a Torrevieja i causar-li greus lesions en tirar-la al sòl.

Detinguts a Calp cinc hòmens per una sèrie de robatoris de rellotges de luxe a Madrid, Port Banús i Benidorm

La Policia Nacional ha arrestat a Calp a cinc hòmens per tres robatoris amb violència i un furt de rellotges d'alta gamma a Madrid, Port Banús i Benidorm, inclòs un valorat en 500.000 euros.

Un 35% dels espanyols mai ha eixit del municipi on va nàixer

L'INE revela que quasi el 35% dels espanyols sempre ha viscut en el seu municipi de naixement, mentres que la mobilitat interna i l'arribada de població estrangera dibuixen un mapa demogràfic divers.