Kiko Veneno, Seguretat Social i Paco Roca obrin els concerts ‘A la llum de la lluna’

 

El cicle de concerts A la llum de la lluna‘ en València arranca este divendres, 25 de setembre, a les 21.30 hores, amb el recital de Kiko Veneno i l’espectacle ‘Cançons dibuixades’, protagonitzat pel grup Seguretat Social i l’il·lustrador Paco Roca.

 

El festival és una iniciativa de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana per a incentivar la cultura en entorns segurs. A demés, és un projecte que servix per a revitalitzar l’antic monestir de San Miguel dels Reis de València, un edifici que acollirà propostes culturals per a la ciutadania. El públic ha rebut la programació «de forma molt favorable i totes les entrades estan acabades», destaquen els responsables de l’acte en un comunicat.

 

D’esta manera, unes 300 persones que han reservat localitat per a la primera nit disfrutaran amb les composicions de Kiko Veneno, Premi Nacional de Músiques Actuals 2012 per a «difondre el compàs i enriquir amb enginy i qualitat poètica el format de la cançó popular». El cantant i guitarrista interpretarà temes del seu últim treball i rescatarà composicions clàssiques de la seua trajectòria.

 

Posteriorment, la banda valenciana Seguretat Social i el dibuixant Paco Roca posaran en escena ‘Cançons dibuixades‘. Serà una actuació singular i íntima, a on les melodies més conegudes de la formació liderada per José Manuel Casañ prendran vida gràcies als pinzells de l’autor d’obres com a Arrugues (2007), ‘Els solcs de l’atzar’ (2013), La casa (2015) o la trilogia ‘Un home en pijama’ i que també ha signat el cartell del festival.

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.