Kiko Veneno, Seguretat Social i Paco Roca obrin els concerts ‘A la llum de la lluna’

 

El cicle de concerts A la llum de la lluna‘ en València arranca este divendres, 25 de setembre, a les 21.30 hores, amb el recital de Kiko Veneno i l’espectacle ‘Cançons dibuixades’, protagonitzat pel grup Seguretat Social i l’il·lustrador Paco Roca.

 

El festival és una iniciativa de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana per a incentivar la cultura en entorns segurs. A demés, és un projecte que servix per a revitalitzar l’antic monestir de San Miguel dels Reis de València, un edifici que acollirà propostes culturals per a la ciutadania. El públic ha rebut la programació «de forma molt favorable i totes les entrades estan acabades», destaquen els responsables de l’acte en un comunicat.

 

D’esta manera, unes 300 persones que han reservat localitat per a la primera nit disfrutaran amb les composicions de Kiko Veneno, Premi Nacional de Músiques Actuals 2012 per a «difondre el compàs i enriquir amb enginy i qualitat poètica el format de la cançó popular». El cantant i guitarrista interpretarà temes del seu últim treball i rescatarà composicions clàssiques de la seua trajectòria.

 

Posteriorment, la banda valenciana Seguretat Social i el dibuixant Paco Roca posaran en escena ‘Cançons dibuixades‘. Serà una actuació singular i íntima, a on les melodies més conegudes de la formació liderada per José Manuel Casañ prendran vida gràcies als pinzells de l’autor d’obres com a Arrugues (2007), ‘Els solcs de l’atzar’ (2013), La casa (2015) o la trilogia ‘Un home en pijama’ i que també ha signat el cartell del festival.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.