Kiko Veneno, Seguretat Social i Paco Roca obrin els concerts ‘A la llum de la lluna’

 

El cicle de concerts A la llum de la lluna‘ en València arranca este divendres, 25 de setembre, a les 21.30 hores, amb el recital de Kiko Veneno i l’espectacle ‘Cançons dibuixades’, protagonitzat pel grup Seguretat Social i l’il·lustrador Paco Roca.

 

El festival és una iniciativa de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana per a incentivar la cultura en entorns segurs. A demés, és un projecte que servix per a revitalitzar l’antic monestir de San Miguel dels Reis de València, un edifici que acollirà propostes culturals per a la ciutadania. El públic ha rebut la programació «de forma molt favorable i totes les entrades estan acabades», destaquen els responsables de l’acte en un comunicat.

 

D’esta manera, unes 300 persones que han reservat localitat per a la primera nit disfrutaran amb les composicions de Kiko Veneno, Premi Nacional de Músiques Actuals 2012 per a «difondre el compàs i enriquir amb enginy i qualitat poètica el format de la cançó popular». El cantant i guitarrista interpretarà temes del seu últim treball i rescatarà composicions clàssiques de la seua trajectòria.

 

Posteriorment, la banda valenciana Seguretat Social i el dibuixant Paco Roca posaran en escena ‘Cançons dibuixades‘. Serà una actuació singular i íntima, a on les melodies més conegudes de la formació liderada per José Manuel Casañ prendran vida gràcies als pinzells de l’autor d’obres com a Arrugues (2007), ‘Els solcs de l’atzar’ (2013), La casa (2015) o la trilogia ‘Un home en pijama’ i que també ha signat el cartell del festival.

Últimes notícies

El PP veu la imputació de Zapatero com una maçada per al socialisme valencià i per a Morant

Nando Pastor (PP) considera que la imputació de José Luis Rodríguez Zapatero colpeja de ple al socialisme valencià i debilita el lideratge de Diana Morant, mentres Vox parla d'un fet molt greu lligat al rescat de Plus ultra.

Detinguts a València per forçar a diverses dones a prostituir-se amb coaccions i amenaces

La Policia Nacional ha detingut a València a una regent d'una casa de cites i a un home que forçava a la seua esposa a prostituir-se, els dos acusats d'explotar a dones mitjançant coaccions i amenaces.

Baldoví veu punts foscos en la imputació de Zapatero pel cas Plus ultra

Joan Baldoví afirma que la imputació de José Luis Rodríguez Zapatero pel cas Plus ultra li sembla lletja, detecta punts foscos en l'acte judicial i reclama explicacions i màxima transparència.

El Llevant es juga la permanència en l’última jornada 21 anys després

El Llevant necessita almenys un punt davant el Betis en La Cartoixa per a assegurar la permanència en Primera i evitar un desenllaç com el descens de 2005.

Ximo Puig recolza l’honradesa de Zapatero i confia que rebuig tots els dubtes

Ximo Puig expressa la seua confiança en l'honradesa de José Luis Rodríguez Zapatero i en l'actuació de la justícia, i dona per segur que l'expresident aclarirà totes les qüestions sobre el cas Plus ultra.

El Roig Arena anuncia per a novembre l’únic concert de Estopa en 2026

El Roig Arena albergarà el 28 de novembre l'únic concert de Estopa en 2026, una cita solidària promoguda per Iberdrola amb motiu del seu 125 aniversari.

Moleiro somia amb el Mundial i reivindica la seua plaça per rendiment i no per lesions

Alberto Moleiro confia a guanyar-se un lloc en la llista definitiva d'Espanya per al Mundial pel seu bon any al Vila-real i no per la lesió d'altres jugadors, i afronta amb ambició el tancament de la temporada davant l'Atlètic i el comiat de Marcelino.

El València es juga la Lliga Conferència davant el Barcelona amb fins a nou possibles comiats

El València tanca la temporada a Mestalla davant el Barcelona en un dol directe per la Lliga Conferència marcat pel final de contracte o cessió de fins a nou futbolistes.