Labora obri el termini d’inscripció en els cursos per a millorar trobar ocupació

Labora ha obert el termini per a inscriure’s en el Curs d’Orientació En línia que, de manera totalment gratuïta, ofereix formació per a millorar les habilitats i competències per a gestionar la cerca d’ocupació.

Fins al pròxim 1 de maig, totes aquelles persones que desitgen rebre aquesta formació podran inscriure’s en el següent enllaç: consultar ací. L’únic requisit és estar donat d’alta com a demandant d’ocupació, és a dir, està obert a persones tant desocupades com ocupades però inscrites en millora d’ocupació.

Aquesta sisena edició del curs tindrà lloc entre el 6 i el 27 de maig i es desenvoluparà en format en línia. En aquest vídeo s’explica el funcionament bàsic del curs: consultar ací.

En l’anterior edició, el Curs d’Orientació En línia va comptar amb 1.160 alumnes, 52 aules virtuals i 103 professionals orientadors distribuïts en les tres províncies.

El curs es desenvolupa en diferents unitats que se centren en una descripció d’aptituds i competències de cada persona, formen en el disseny d’un currículum i una carta de presentació, ensenyen claus per a preparar entrevistes de treball, així com estratègies de planificació de la cerca d’ocupació mitjançant cronogrames i agenda o millorar les eines per a la cerca d’ocupació optimitzant l’ús de les noves tecnologies.

Té una duració total de 16 hores en modalitat en línia amb tutorització individualitzada per experts tècnics en orientació laboral. Que siga de 16 hores no significa necessàriament que els usuaris romanguen connectats 16 hores en línia, ni tampoc a un horari determinat, llevat que el precise el tècnic. L’aprenentatge virtual és estimatiu i cada usuari precisa un temps determinat de lectura i adquisició de coneixements.

Alta satisfacció de les persones participants

Les persones que han participat en el curs han valorat molt positivament el mateix. En aquest sentit, han atorgat una puntuació entre 4,57 i 4,79 dins d’una escala de respostes d’1 fins a 5, sent 5 la màxima puntuació.

Respecte a les opinions personals, han reiterat la gran aportació de coneixements i informació pràctica per a la cerca d’ocupació, valorant que es tracta d’un curs motivador.

Entre les propostes de millora, les persones han plantejat que s’obtinga un certificat d’aprofitament, ampliar la informació sobre programes d’ocupació pública, així com una major duració, periodicitat i disponibilitat del curs.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022