9.7 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Labora obri el termini d’inscripció en els cursos per a millorar trobar ocupació

Labora ha obert el termini per a inscriure’s en el Curs d’Orientació En línia que, de manera totalment gratuïta, ofereix formació per a millorar les habilitats i competències per a gestionar la cerca d’ocupació.

Fins al pròxim 1 de maig, totes aquelles persones que desitgen rebre aquesta formació podran inscriure’s en el següent enllaç: consultar ací. L’únic requisit és estar donat d’alta com a demandant d’ocupació, és a dir, està obert a persones tant desocupades com ocupades però inscrites en millora d’ocupació.

Aquesta sisena edició del curs tindrà lloc entre el 6 i el 27 de maig i es desenvoluparà en format en línia. En aquest vídeo s’explica el funcionament bàsic del curs: consultar ací.

En l’anterior edició, el Curs d’Orientació En línia va comptar amb 1.160 alumnes, 52 aules virtuals i 103 professionals orientadors distribuïts en les tres províncies.

El curs es desenvolupa en diferents unitats que se centren en una descripció d’aptituds i competències de cada persona, formen en el disseny d’un currículum i una carta de presentació, ensenyen claus per a preparar entrevistes de treball, així com estratègies de planificació de la cerca d’ocupació mitjançant cronogrames i agenda o millorar les eines per a la cerca d’ocupació optimitzant l’ús de les noves tecnologies.

Té una duració total de 16 hores en modalitat en línia amb tutorització individualitzada per experts tècnics en orientació laboral. Que siga de 16 hores no significa necessàriament que els usuaris romanguen connectats 16 hores en línia, ni tampoc a un horari determinat, llevat que el precise el tècnic. L’aprenentatge virtual és estimatiu i cada usuari precisa un temps determinat de lectura i adquisició de coneixements.

Alta satisfacció de les persones participants

Les persones que han participat en el curs han valorat molt positivament el mateix. En aquest sentit, han atorgat una puntuació entre 4,57 i 4,79 dins d’una escala de respostes d’1 fins a 5, sent 5 la màxima puntuació.

Respecte a les opinions personals, han reiterat la gran aportació de coneixements i informació pràctica per a la cerca d’ocupació, valorant que es tracta d’un curs motivador.

Entre les propostes de millora, les persones han plantejat que s’obtinga un certificat d’aprofitament, ampliar la informació sobre programes d’ocupació pública, així com una major duració, periodicitat i disponibilitat del curs.

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.