Anuncios

Labora obri el termini d’inscripció en els cursos per a millorar trobar ocupació

Labora ha obert el termini per a inscriure’s en el Curs d’Orientació En línia que, de manera totalment gratuïta, ofereix formació per a millorar les habilitats i competències per a gestionar la cerca d’ocupació.

Fins al pròxim 1 de maig, totes aquelles persones que desitgen rebre aquesta formació podran inscriure’s en el següent enllaç: consultar ací. L’únic requisit és estar donat d’alta com a demandant d’ocupació, és a dir, està obert a persones tant desocupades com ocupades però inscrites en millora d’ocupació.

Aquesta sisena edició del curs tindrà lloc entre el 6 i el 27 de maig i es desenvoluparà en format en línia. En aquest vídeo s’explica el funcionament bàsic del curs: consultar ací.

En l’anterior edició, el Curs d’Orientació En línia va comptar amb 1.160 alumnes, 52 aules virtuals i 103 professionals orientadors distribuïts en les tres províncies.

El curs es desenvolupa en diferents unitats que se centren en una descripció d’aptituds i competències de cada persona, formen en el disseny d’un currículum i una carta de presentació, ensenyen claus per a preparar entrevistes de treball, així com estratègies de planificació de la cerca d’ocupació mitjançant cronogrames i agenda o millorar les eines per a la cerca d’ocupació optimitzant l’ús de les noves tecnologies.

Té una duració total de 16 hores en modalitat en línia amb tutorització individualitzada per experts tècnics en orientació laboral. Que siga de 16 hores no significa necessàriament que els usuaris romanguen connectats 16 hores en línia, ni tampoc a un horari determinat, llevat que el precise el tècnic. L’aprenentatge virtual és estimatiu i cada usuari precisa un temps determinat de lectura i adquisició de coneixements.

Alta satisfacció de les persones participants

Les persones que han participat en el curs han valorat molt positivament el mateix. En aquest sentit, han atorgat una puntuació entre 4,57 i 4,79 dins d’una escala de respostes d’1 fins a 5, sent 5 la màxima puntuació.

Respecte a les opinions personals, han reiterat la gran aportació de coneixements i informació pràctica per a la cerca d’ocupació, valorant que es tracta d’un curs motivador.

Entre les propostes de millora, les persones han plantejat que s’obtinga un certificat d’aprofitament, ampliar la informació sobre programes d’ocupació pública, així com una major duració, periodicitat i disponibilitat del curs.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.