Labora obri el termini d’inscripció en els cursos per a millorar trobar ocupació

Labora ha obert el termini per a inscriure’s en el Curs d’Orientació En línia que, de manera totalment gratuïta, ofereix formació per a millorar les habilitats i competències per a gestionar la cerca d’ocupació.

Fins al pròxim 1 de maig, totes aquelles persones que desitgen rebre aquesta formació podran inscriure’s en el següent enllaç: consultar ací. L’únic requisit és estar donat d’alta com a demandant d’ocupació, és a dir, està obert a persones tant desocupades com ocupades però inscrites en millora d’ocupació.

Aquesta sisena edició del curs tindrà lloc entre el 6 i el 27 de maig i es desenvoluparà en format en línia. En aquest vídeo s’explica el funcionament bàsic del curs: consultar ací.

En l’anterior edició, el Curs d’Orientació En línia va comptar amb 1.160 alumnes, 52 aules virtuals i 103 professionals orientadors distribuïts en les tres províncies.

El curs es desenvolupa en diferents unitats que se centren en una descripció d’aptituds i competències de cada persona, formen en el disseny d’un currículum i una carta de presentació, ensenyen claus per a preparar entrevistes de treball, així com estratègies de planificació de la cerca d’ocupació mitjançant cronogrames i agenda o millorar les eines per a la cerca d’ocupació optimitzant l’ús de les noves tecnologies.

Té una duració total de 16 hores en modalitat en línia amb tutorització individualitzada per experts tècnics en orientació laboral. Que siga de 16 hores no significa necessàriament que els usuaris romanguen connectats 16 hores en línia, ni tampoc a un horari determinat, llevat que el precise el tècnic. L’aprenentatge virtual és estimatiu i cada usuari precisa un temps determinat de lectura i adquisició de coneixements.

Alta satisfacció de les persones participants

Les persones que han participat en el curs han valorat molt positivament el mateix. En aquest sentit, han atorgat una puntuació entre 4,57 i 4,79 dins d’una escala de respostes d’1 fins a 5, sent 5 la màxima puntuació.

Respecte a les opinions personals, han reiterat la gran aportació de coneixements i informació pràctica per a la cerca d’ocupació, valorant que es tracta d’un curs motivador.

Entre les propostes de millora, les persones han plantejat que s’obtinga un certificat d’aprofitament, ampliar la informació sobre programes d’ocupació pública, així com una major duració, periodicitat i disponibilitat del curs.

Últimes notícies

La calor ofegant dispara fins als 38,2 graus les màximes a Anna i generalitza els més de 30 a la Comunitat

Les temperatures han superat els 30 graus en pràcticament tots els municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 38,2 graus a Anna, en una jornada de calor extrema que ha deixat també tres morts atribuïbles a l’onada de calor.

L’incendi de vegetació de Torrent queda estabilitzat i ja sense mitjans aeris

L’incendi de vegetació declarat a la zona de Cumbres de Calicanto, a Torrent, ha quedat estabilitzat i els set mitjans aeris mobilitzats s’han retirat després de l’activació del nivell 1 del PEIF.

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.