Labora oferix cursos gratuïts i en línia d’idiomes i de competències laborals

 

El Servei Públic Valencià d’Ocupació i Formació de la Generalitat Valenciana ‘Labora‘ ha obert este dimecres, 31 de març, la matrícula per a nous cursos gratuïts i en línia d’idiomes i de diferents competències personals i interpersonals que solen ser demandades per les empreses.

 

Els cursos alberguen més de 16.000 places que, principalment, estan dirigits a persones en situació de desocupació inscrites prèviament en l’Espai Labora corresponent i, subsidiàriament, a persones ocupades. En este enllaç pots consultar tota la informació disponible.

 

Els cursos sobre competències laborals són tutoritzats, amb diploma d’aprofitament, que pretenen millorar l’ocupabilitat i fomentar l’aprenentatge permanent de les persones treballadores, tant desocupades com ocupades, del territori valencià. Quant als idiomes que s’oferixen es troben:

  • Anglés: A1, A2, B1 i B2
  • Francés: A1 i A2
  • Alemany: A1 i A2

 

Com accedir als cursos

Per a accedir als cursos cal estar inscrit en Labora. Una volta inscrites, les persones interessades han de matricular-se en la web.  La duració dels cursos corresponents als nivells A1 i A2 és de 150 hores, mentre que els de nivell B1 i B2 és de les 240 hores. 

 

Els cursos en competències transversals s’han triat d’entre les 20 especialitats que milloren les habilitats personals i interpersonals més demandades per les empreses a l’hora de seleccionar el seu personal: comunicació, lideratge, tècniques per a afrontar l’estrés o la gestió del temps, entre altres. La seua duració és de 25 hores.

 

Per a inscriure’s en esta s’ha de presentar una fotocòpia del DNI, el certificat d’inscripció en Labora o l’última nòmina en el cas que s’estiga treballant, i el formulari del Fons Social Europeu (FSE) d’execució, que es fa en el moment de la matriculació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana es consolida com a tercer destí favorit dels viatgers espanyols al març

La Comunitat Valenciana va ser al març el tercer destí més triat pels residents a Espanya, amb el 12,7% de les pernoctacions, en un context d'augment general del turisme hoteler i de preus a l'alça.

Detingut a Elx un home de 66 anys per rebre objectes robats de cotxes a canvi de droga

La Policia Nacional ha detingut a Elx a un home de 66 anys acusat d'encobrir objectes robats en vehicles estacionats, que presumptament canviava per drogues o allotjament.

Detingut per robar un desfibril·lador en un poliesportiu de Novelda i intentar vendre’l

Un home de 38 anys ha sigut detingut acusat de sostraure un desfibril·lador semiautomàtic d'un poliesportiu de Novelda i tractar de revendre'l a una empresa sanitària, que va alertar a les autoritats.

Les víctimes de la DANA impulsen mocions als ajuntaments per a exigir l’acta de Mazón

L'Associació de Víctimes de la DANA del 29 d'octubre de 2024 enviarà mocions als ajuntaments per a reclamar l'acta de diputat de Carlos Mazón i reforçar les polítiques de protecció davant emergències.

Més de la mitat de les vivendes llogades per particulars a València està en mans de multiarrendadors

Més de la mitat de les vivendes llogades per particulars a València pertany a propietaris amb dos o més pisos, en un mercat cada vegada més concentrat en grans tenidors i persones jurídiques.

Detingut a Cullera un professor per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys

La Guàrdia Civil deté a Cullera a un professor per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys. El jutge li deixa en llibertat amb mesures cautelars mentres s'investiguen els fets.

Denunciat a Carlet l’amo de quatre galls després d’una baralla clandestina

La Guàrdia Civil ha denunciat a Carlet al propietari de quatre galls amb múltiples ferides després de tornar d'una baralla clandestina, i ha intervingut els animals i una substància estimulant.

Baixen notablement les màximes a l’interior i risc de pluges febles este dijous en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un descens notable de les temperatures màximes a l'interior, amb intervals de núvols baixos i possibilitat de pluges febles, sobretot en el litoral sud de València i nord d'Alacant.