Labora oferix cursos gratuïts i en línia d’idiomes i de competències laborals

 

El Servei Públic Valencià d’Ocupació i Formació de la Generalitat Valenciana ‘Labora‘ ha obert este dimecres, 31 de març, la matrícula per a nous cursos gratuïts i en línia d’idiomes i de diferents competències personals i interpersonals que solen ser demandades per les empreses.

 

Els cursos alberguen més de 16.000 places que, principalment, estan dirigits a persones en situació de desocupació inscrites prèviament en l’Espai Labora corresponent i, subsidiàriament, a persones ocupades. En este enllaç pots consultar tota la informació disponible.

 

Els cursos sobre competències laborals són tutoritzats, amb diploma d’aprofitament, que pretenen millorar l’ocupabilitat i fomentar l’aprenentatge permanent de les persones treballadores, tant desocupades com ocupades, del territori valencià. Quant als idiomes que s’oferixen es troben:

  • Anglés: A1, A2, B1 i B2
  • Francés: A1 i A2
  • Alemany: A1 i A2

 

Com accedir als cursos

Per a accedir als cursos cal estar inscrit en Labora. Una volta inscrites, les persones interessades han de matricular-se en la web.  La duració dels cursos corresponents als nivells A1 i A2 és de 150 hores, mentre que els de nivell B1 i B2 és de les 240 hores. 

 

Els cursos en competències transversals s’han triat d’entre les 20 especialitats que milloren les habilitats personals i interpersonals més demandades per les empreses a l’hora de seleccionar el seu personal: comunicació, lideratge, tècniques per a afrontar l’estrés o la gestió del temps, entre altres. La seua duració és de 25 hores.

 

Per a inscriure’s en esta s’ha de presentar una fotocòpia del DNI, el certificat d’inscripció en Labora o l’última nòmina en el cas que s’estiga treballant, i el formulari del Fons Social Europeu (FSE) d’execució, que es fa en el moment de la matriculació.

Últimes notícies

Arriben ruixats forts amb pedra i vent al sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana espera este dimecres un augment dels núvols i ruixats amb tronada i pedra, sobretot intensos al sud, amb un descens marcat de les temperatures i vent del nord moderat amb ratxes molt fortes en punts exposats.

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.