Labora oferix cursos gratuïts i en línia d’idiomes i de competències laborals

 

El Servei Públic Valencià d’Ocupació i Formació de la Generalitat Valenciana ‘Labora‘ ha obert este dimecres, 31 de març, la matrícula per a nous cursos gratuïts i en línia d’idiomes i de diferents competències personals i interpersonals que solen ser demandades per les empreses.

 

Els cursos alberguen més de 16.000 places que, principalment, estan dirigits a persones en situació de desocupació inscrites prèviament en l’Espai Labora corresponent i, subsidiàriament, a persones ocupades. En este enllaç pots consultar tota la informació disponible.

 

Els cursos sobre competències laborals són tutoritzats, amb diploma d’aprofitament, que pretenen millorar l’ocupabilitat i fomentar l’aprenentatge permanent de les persones treballadores, tant desocupades com ocupades, del territori valencià. Quant als idiomes que s’oferixen es troben:

  • Anglés: A1, A2, B1 i B2
  • Francés: A1 i A2
  • Alemany: A1 i A2

 

Com accedir als cursos

Per a accedir als cursos cal estar inscrit en Labora. Una volta inscrites, les persones interessades han de matricular-se en la web.  La duració dels cursos corresponents als nivells A1 i A2 és de 150 hores, mentre que els de nivell B1 i B2 és de les 240 hores. 

 

Els cursos en competències transversals s’han triat d’entre les 20 especialitats que milloren les habilitats personals i interpersonals més demandades per les empreses a l’hora de seleccionar el seu personal: comunicació, lideratge, tècniques per a afrontar l’estrés o la gestió del temps, entre altres. La seua duració és de 25 hores.

 

Per a inscriure’s en esta s’ha de presentar una fotocòpia del DNI, el certificat d’inscripció en Labora o l’última nòmina en el cas que s’estiga treballant, i el formulari del Fons Social Europeu (FSE) d’execució, que es fa en el moment de la matriculació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.

El SIP i l’app GVA+Salut quedaran fora de servici la matinada del dissabte per una actualització tècnica

La Conselleria de Sanitat detindrà entre les 00.00 i les 08.30 hores del dissabte el SIP i l'app GVA+Salut per a una actualització que reforce estabilitat, seguretat i rendiment, sense afectar l'atenció sanitària.

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ per la gestió de la dana

La plaça de la Verge de València acull este diumenge 26 d'abril una nova concentració contra el expresident Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va deixar 230 morts, díhuit mesos després de la tragèdia.

La jutgessa rebutja considerar víctima de la dana a una voluntària que va al·legar lesions

La jutgessa que investiga la gestió de la dana descarta reconéixer com a víctima a una dona que va assegurar lesionar-se mentres col·laborava en tasques de neteja i repartiment de menjar després de les riuades.

Trenta protestes en la Comunitat Valenciana este cap de setmana contra la guerra a Orient Pròxim

La plataforma Parar la Guerra crida a participar en una trentena de concentracions en la Comunitat Valenciana i en mobilitzacions en 200 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a Orient Pròxim i mantindre viu el focus sobre Gaza.

Condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment a la seua inquilina a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home de 59 anys per agredir sexualment a una inquilina en una vivenda de la seua propietat a Villena i li imposa una indemnització de 20.000 euros.

Ford Europa reafirma el paper clau de la planta de València en la seua transformació de negoci

La presidència de Ford Europa destaca la factoria d'Almussafes com a peça central en la transformació del negoci en el continent, mentres UGT vincula este paper al futur llançament d'un nou model multienergia i a la progressiva eixida de l'ERTO Xarxa.

El excoordinador de l’AVSRE responsabilitza als Ajuntaments de vigilar els llits davant inundacions

El excoordinador de Medis naturals de l'AVSRE sosté davant la jutgessa que els alcaldes tenen la responsabilitat maxima en emergències i en la vigilància dels llits, mentres la Generalitat es limita a fer costat als municipis.