Labora oferix cursos gratuïts i en línia d’idiomes i de competències laborals

 

El Servei Públic Valencià d’Ocupació i Formació de la Generalitat Valenciana ‘Labora‘ ha obert este dimecres, 31 de març, la matrícula per a nous cursos gratuïts i en línia d’idiomes i de diferents competències personals i interpersonals que solen ser demandades per les empreses.

 

Els cursos alberguen més de 16.000 places que, principalment, estan dirigits a persones en situació de desocupació inscrites prèviament en l’Espai Labora corresponent i, subsidiàriament, a persones ocupades. En este enllaç pots consultar tota la informació disponible.

 

Els cursos sobre competències laborals són tutoritzats, amb diploma d’aprofitament, que pretenen millorar l’ocupabilitat i fomentar l’aprenentatge permanent de les persones treballadores, tant desocupades com ocupades, del territori valencià. Quant als idiomes que s’oferixen es troben:

  • Anglés: A1, A2, B1 i B2
  • Francés: A1 i A2
  • Alemany: A1 i A2

 

Com accedir als cursos

Per a accedir als cursos cal estar inscrit en Labora. Una volta inscrites, les persones interessades han de matricular-se en la web.  La duració dels cursos corresponents als nivells A1 i A2 és de 150 hores, mentre que els de nivell B1 i B2 és de les 240 hores. 

 

Els cursos en competències transversals s’han triat d’entre les 20 especialitats que milloren les habilitats personals i interpersonals més demandades per les empreses a l’hora de seleccionar el seu personal: comunicació, lideratge, tècniques per a afrontar l’estrés o la gestió del temps, entre altres. La seua duració és de 25 hores.

 

Per a inscriure’s en esta s’ha de presentar una fotocòpia del DNI, el certificat d’inscripció en Labora o l’última nòmina en el cas que s’estiga treballant, i el formulari del Fons Social Europeu (FSE) d’execució, que es fa en el moment de la matriculació.

Últimes notícies

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.