Labora oferix cursos gratuïts i en línia d’idiomes i de competències laborals

 

El Servei Públic Valencià d’Ocupació i Formació de la Generalitat Valenciana ‘Labora‘ ha obert este dimecres, 31 de març, la matrícula per a nous cursos gratuïts i en línia d’idiomes i de diferents competències personals i interpersonals que solen ser demandades per les empreses.

 

Els cursos alberguen més de 16.000 places que, principalment, estan dirigits a persones en situació de desocupació inscrites prèviament en l’Espai Labora corresponent i, subsidiàriament, a persones ocupades. En este enllaç pots consultar tota la informació disponible.

 

Els cursos sobre competències laborals són tutoritzats, amb diploma d’aprofitament, que pretenen millorar l’ocupabilitat i fomentar l’aprenentatge permanent de les persones treballadores, tant desocupades com ocupades, del territori valencià. Quant als idiomes que s’oferixen es troben:

  • Anglés: A1, A2, B1 i B2
  • Francés: A1 i A2
  • Alemany: A1 i A2

 

Com accedir als cursos

Per a accedir als cursos cal estar inscrit en Labora. Una volta inscrites, les persones interessades han de matricular-se en la web.  La duració dels cursos corresponents als nivells A1 i A2 és de 150 hores, mentre que els de nivell B1 i B2 és de les 240 hores. 

 

Els cursos en competències transversals s’han triat d’entre les 20 especialitats que milloren les habilitats personals i interpersonals més demandades per les empreses a l’hora de seleccionar el seu personal: comunicació, lideratge, tècniques per a afrontar l’estrés o la gestió del temps, entre altres. La seua duració és de 25 hores.

 

Per a inscriure’s en esta s’ha de presentar una fotocòpia del DNI, el certificat d’inscripció en Labora o l’última nòmina en el cas que s’estiga treballant, i el formulari del Fons Social Europeu (FSE) d’execució, que es fa en el moment de la matriculació.

Últimes notícies

La Guàrdia Civil investiga l’agressió sexual a una menor en un club de futbol de Faura

La Guàrdia Civil manté obertes diligències per una presumpta agressió sexual a una xiqueta de 13 anys, atribuïda al fisioterapeuta de l'equip de futbol femení de Faura durant una sessió de tractament.

Psiquiatres reclamen abordar la depressió persistent sense banalitzar-la ni culpar al pacient

Especialistes en salut mental defenen un abordatge integral i psicosocial de la depressió persistent i els trastorns de la personalitat, amb més formació, recursos i humanitat en l'atenció, sense culpabilitzar al pacient.

Els metges valencians afronten una altra setmana de vaga i preparen una gran manifestació el dia 20

Els metges de la Comunitat Valenciana encadenen una nova setmana de vaga entre el 18 i el 22 de maig i preparen manifestacions i concentracions per a denunciar la precarietat i la sobrecàrrega assistencial.

Un estudi revela com els mitjans influïxen en la visió ciutadana de la gestió forestal

Un estudi de la UPV mostra que l'enfocament dels mitjans condiciona la percepció social de la gestió forestal sostenible i genera una visió centrada en crisi i incendis.

Detingut a Beniparrell amb quatre botelles d’òxid nitrós i més de 2.500 euros en el cotxe

La Guàrdia Civil deté a Beniparrell a un jove de 21 anys a què intervenen quatre botelles d'òxid nitrós, gran quantitat de globus i 2.510 euros en efectiu.

Dissabte de cels buidats i ratxes molt fortes de vent a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte de temps estable i majorment buidat, amb descens de les mínimes i ratxes de vent molt forts a l'interior nord de Castelló durant la primera mitat del dia.

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.