L’atur en la Comunitat puja en 1.897 persones al febrer, un 0,51% més

 

L’atur registrat en la Comunitat Valenciana en finalitzar el mes de febrer va aconseguir la xifra de 375.397 persones, la qual cosa suposa 1.897 aturats més, un 0,51% més que el mes de gener.

 

Segons dades fetes públiques hui pel Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social, l’increment de l’atur en la Comunitat el mes de febrer és superior en 41 centèsimes a la mitjana nacional, que ha sigut del 0,10%.

 

En els últims dotze mesos, l’atur ha descendit en 17.397 persones, els que suposa una reducció del 4,43%, 79 centèsimes menys que la mitjana espanyola, fixada en -5,22%.

 

Dades del passat mes de gener

El nombre d’aturats registrats en les oficines dels serveis públics d’ocupació (antic Inem) va pujar en 9.369 aturats al gener (+2,57%) en la Comunitat Valenciana, el tercer major increment, amb el que el nombre total d’aturats es va situar en 373.500 persones.

 

A Espanya, el nombre d’aturats va pujar en 83.464 aturats al gener (+2,6%), la seua major alça en aquest mes des de 2014, quan l’atur es va incrementar en més de 113.000 persones.

 

Després del repunt de gener, el volum total d’aturats en el conjunt de l’Estat es va situar en 3.285.761 aturats, segons va informar el Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social.

Últimes notícies

Detinguts a València per forçar a diverses dones a prostituir-se amb coaccions i amenaces

La Policia Nacional ha detingut a València a una regent d'una casa de cites i a un home que forçava a la seua esposa a prostituir-se, els dos acusats d'explotar a dones mitjançant coaccions i amenaces.

Baldoví veu punts foscos en la imputació de Zapatero pel cas Plus ultra

Joan Baldoví afirma que la imputació de José Luis Rodríguez Zapatero pel cas Plus ultra li sembla lletja, detecta punts foscos en l'acte judicial i reclama explicacions i màxima transparència.

El Llevant es juga la permanència en l’última jornada 21 anys després

El Llevant necessita almenys un punt davant el Betis en La Cartoixa per a assegurar la permanència en Primera i evitar un desenllaç com el descens de 2005.

Ximo Puig recolza l’honradesa de Zapatero i confia que rebuig tots els dubtes

Ximo Puig expressa la seua confiança en l'honradesa de José Luis Rodríguez Zapatero i en l'actuació de la justícia, i dona per segur que l'expresident aclarirà totes les qüestions sobre el cas Plus ultra.

El Roig Arena anuncia per a novembre l’únic concert de Estopa en 2026

El Roig Arena albergarà el 28 de novembre l'únic concert de Estopa en 2026, una cita solidària promoguda per Iberdrola amb motiu del seu 125 aniversari.

Moleiro somia amb el Mundial i reivindica la seua plaça per rendiment i no per lesions

Alberto Moleiro confia a guanyar-se un lloc en la llista definitiva d'Espanya per al Mundial pel seu bon any al Vila-real i no per la lesió d'altres jugadors, i afronta amb ambició el tancament de la temporada davant l'Atlètic i el comiat de Marcelino.

El València es juga la Lliga Conferència davant el Barcelona amb fins a nou possibles comiats

El València tanca la temporada a Mestalla davant el Barcelona en un dol directe per la Lliga Conferència marcat pel final de contracte o cessió de fins a nou futbolistes.

El València Basket perseguix una Eurolliga històrica en la seua primera Final a Quatre

El València Basket disputa este divendres la seua primera Final a Quatre de l'Eurolliga, un format en el qual només dos debutants van aconseguir proclamar-se campions fa mes de dos decadas.