24.3 C
València
Diumenge, 19 octubre, 2025

L’EMT llança una nova borsa de treball per a contractar en els pròxims anys a 500 conductors

 

L’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València ha iniciat els tràmits per a llançar una borsa de treball amb l’objectiu de contractar en els pròxims anys a uns 500 conductors. S’espera, amb ella, “donar resposta als nous reptes en mobilitat sostenible que aconseguirà l’empresa pública en els pròxims anys”. El departament de Recursos Humans està donant forma a les condicions i quan estiguen preparades seran notificades a les seccions sindicals perquè facen les seues aportacions. La idea és contractar a una empresa externa per a fer les proves, que la convocatòria isca cap a finals de març i que els exàmens se celebren al llarg del mes següent, tal com ha explicat l’EMT en un comunicat.

Esta serà la tercera oportunitat de treball que posa en marxa en esta legislatura l’actual direcció gerència després de les dos anteriors de 300 llocs que es van posar en marxa a finals de 2015 i el novembre de 2017. En l’actualitat falten per integrar-se a l’empresa menys de 45 persones de l’última borsa, per la qual cosa es preveuen traure noves places. Des de juny de 2015 s’ha contractat a 384 persones entre llocs de conductors, mecànics i administratius, més del triple que en l’anterior legislatura, en la qual el nombre de noves contractacions va ser de 105.

El regidor de Mobilitat Sostenible, l’italià Giuseppe Grezzi, ha destacat l'”aposta decidida” del seu departament per l’EMT: “Els números ho demostren, hem contractat més de 300 conductors i conductores en tan sols quatre anys. Partíem d’una plantilla en 2015, després d’anys de no contractar a ningú, de 1.100 conductors i ara tenim ja més de 1.200”. “Podríem tindre més, ha agregat, per a donar un millor servei si no fora perquè continuem baix la discriminació en matèria de finançament per part del Govern central i amb el límit que marca la taxa de reposició”, ha comentat el regidor per a finalitzar.

 

Últimes notícies

Mendizorroza mesura la solidesa de l’Alabés i la reacció del València

Mendizorroza tanca la jornada 9 amb un dol que enfronta la bona línia de l'Alabés amb la urgència del València, sense guanyar a Vitòria des de fa huit anys. Els albiazules arriben amb bloc recognoscible; els valencianistes, amb baixes i el focus en la pilota parada.

Sedavi demana duplicar el Col·lector Oest i multiplicar les eixides per a evitar una altra dana

A un any del 29-O, el municipi reclama duplicar el Col·lector Oest i triplicar o quadruplicar les eixides cap a eixe llit per a reduir danys i protegir vides.

L’empresariat i la política valenciana lamenten la mort de José Vicente González

El exdirigente de CEV, FEMEVAL i Fira València mor als 79 anys. La seua gestió va modernitzar la patronal i va reforçar el diàleg social, amb reconeixement legal.

Actors valencians convoquen una lectura de noms de xiquets assassinats a Gaza a València

La AAPV crida a participar el dilluns 20 d'octubre en una lectura pública de 10.00 a 22.00 en la plaça del Patriarca. L'acte busca recordar a les víctimes infantils de Gaza

El Vila-real encaixa tres derrotes en les últimes cinc visites angleses a la Ceràmica

El Vila-real rep al Manchester City amb un precedent incòmode: els clubs anglesos han guanyat tres de les seues cinc últimes visites a la Ceràmica. L'historial alterna ensopegades en Champions i triomfs de pes en l'Europa League.

Gerard Moreno, a un partit dels 300 amb el Vila-real

El davanter va tornar després de dos mesos lesionat i suma 299 partits oficials amb el Vila-real. Si participa davant el Manchester City, aconseguirà els 300.

Vicente Moreno advertix que les seqüeles de la dana encara persistixen a Massanassa

El tècnic valencià, afectat per la riuada del 29 d'octubre de 2024, subratlla que la normalitat avança però les marques del desastre continuen visibles. Defén l'esport com a ferramenta per a recuperar la vida comunitària.

Zones inundables: el risc silenciós que sorprén milers de llars

Les inundacions són el segon fenomen natural més mortal a Espanya i fins a 2,7 milions de persones viuen en àrees amb perill de anegación. El Govern endurix permisos i reclama més prevenció.