L’EMT llança una nova borsa de treball per a contractar en els pròxims anys a 500 conductors

 

L’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València ha iniciat els tràmits per a llançar una borsa de treball amb l’objectiu de contractar en els pròxims anys a uns 500 conductors. S’espera, amb ella, «donar resposta als nous reptes en mobilitat sostenible que aconseguirà l’empresa pública en els pròxims anys». El departament de Recursos Humans està donant forma a les condicions i quan estiguen preparades seran notificades a les seccions sindicals perquè facen les seues aportacions. La idea és contractar a una empresa externa per a fer les proves, que la convocatòria isca cap a finals de març i que els exàmens se celebren al llarg del mes següent, tal com ha explicat l’EMT en un comunicat.

Esta serà la tercera oportunitat de treball que posa en marxa en esta legislatura l’actual direcció gerència després de les dos anteriors de 300 llocs que es van posar en marxa a finals de 2015 i el novembre de 2017. En l’actualitat falten per integrar-se a l’empresa menys de 45 persones de l’última borsa, per la qual cosa es preveuen traure noves places. Des de juny de 2015 s’ha contractat a 384 persones entre llocs de conductors, mecànics i administratius, més del triple que en l’anterior legislatura, en la qual el nombre de noves contractacions va ser de 105.

El regidor de Mobilitat Sostenible, l’italià Giuseppe Grezzi, ha destacat l'»aposta decidida» del seu departament per l’EMT: «Els números ho demostren, hem contractat més de 300 conductors i conductores en tan sols quatre anys. Partíem d’una plantilla en 2015, després d’anys de no contractar a ningú, de 1.100 conductors i ara tenim ja més de 1.200». «Podríem tindre més, ha agregat, per a donar un millor servei si no fora perquè continuem baix la discriminació en matèria de finançament per part del Govern central i amb el límit que marca la taxa de reposició», ha comentat el regidor per a finalitzar.

 

Últimes notícies

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.

Un bebé de 24 setmanes supera amb èxit una greu retinopatia en Elx

L’Hospital General Universitari d’Elx ha tractat amb èxit la retinopatia de la prematuritat en un nounat de 24 setmanes, una de les complicacions més greus associades a la prematuritat extrema. L’equip d’Oftalmologia i la UCI Neonatal ha aplicat un fàrmac biològic mínimament invasiu per a preservar la visió i reduir el risc de ceguesa.

El calor deixa 64 morts en quinze dies d’agost a la Comunitat Valenciana

La calor extrema ha causat 64 morts a la Comunitat Valenciana en la primera mitat d’agost, amb especial incidència en la segona setmana del mes.