L’EMT llança una nova borsa de treball per a contractar en els pròxims anys a 500 conductors

 

L’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València ha iniciat els tràmits per a llançar una borsa de treball amb l’objectiu de contractar en els pròxims anys a uns 500 conductors. S’espera, amb ella, «donar resposta als nous reptes en mobilitat sostenible que aconseguirà l’empresa pública en els pròxims anys». El departament de Recursos Humans està donant forma a les condicions i quan estiguen preparades seran notificades a les seccions sindicals perquè facen les seues aportacions. La idea és contractar a una empresa externa per a fer les proves, que la convocatòria isca cap a finals de març i que els exàmens se celebren al llarg del mes següent, tal com ha explicat l’EMT en un comunicat.

Esta serà la tercera oportunitat de treball que posa en marxa en esta legislatura l’actual direcció gerència després de les dos anteriors de 300 llocs que es van posar en marxa a finals de 2015 i el novembre de 2017. En l’actualitat falten per integrar-se a l’empresa menys de 45 persones de l’última borsa, per la qual cosa es preveuen traure noves places. Des de juny de 2015 s’ha contractat a 384 persones entre llocs de conductors, mecànics i administratius, més del triple que en l’anterior legislatura, en la qual el nombre de noves contractacions va ser de 105.

El regidor de Mobilitat Sostenible, l’italià Giuseppe Grezzi, ha destacat l'»aposta decidida» del seu departament per l’EMT: «Els números ho demostren, hem contractat més de 300 conductors i conductores en tan sols quatre anys. Partíem d’una plantilla en 2015, després d’anys de no contractar a ningú, de 1.100 conductors i ara tenim ja més de 1.200». «Podríem tindre més, ha agregat, per a donar un millor servei si no fora perquè continuem baix la discriminació en matèria de finançament per part del Govern central i amb el límit que marca la taxa de reposició», ha comentat el regidor per a finalitzar.

 

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.