L’EMT llança una nova borsa de treball per a contractar en els pròxims anys a 500 conductors

Ejemplo de shortcode con estilo
  L’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València ha iniciat els tràmits per a llançar una borsa de treball amb l’objectiu de contractar en els pròxims anys a uns 500 conductors. S’espera, amb ella, «donar resposta als nous reptes en mobilitat sostenible que aconseguirà l’empresa pública en els pròxims anys». El departament de Recursos Humans […]

 

L’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València ha iniciat els tràmits per a llançar una borsa de treball amb l’objectiu de contractar en els pròxims anys a uns 500 conductors. S’espera, amb ella, «donar resposta als nous reptes en mobilitat sostenible que aconseguirà l’empresa pública en els pròxims anys». El departament de Recursos Humans està donant forma a les condicions i quan estiguen preparades seran notificades a les seccions sindicals perquè facen les seues aportacions. La idea és contractar a una empresa externa per a fer les proves, que la convocatòria isca cap a finals de març i que els exàmens se celebren al llarg del mes següent, tal com ha explicat l’EMT en un comunicat.

Esta serà la tercera oportunitat de treball que posa en marxa en esta legislatura l’actual direcció gerència després de les dos anteriors de 300 llocs que es van posar en marxa a finals de 2015 i el novembre de 2017. En l’actualitat falten per integrar-se a l’empresa menys de 45 persones de l’última borsa, per la qual cosa es preveuen traure noves places. Des de juny de 2015 s’ha contractat a 384 persones entre llocs de conductors, mecànics i administratius, més del triple que en l’anterior legislatura, en la qual el nombre de noves contractacions va ser de 105.

El regidor de Mobilitat Sostenible, l’italià Giuseppe Grezzi, ha destacat l'»aposta decidida» del seu departament per l’EMT: «Els números ho demostren, hem contractat més de 300 conductors i conductores en tan sols quatre anys. Partíem d’una plantilla en 2015, després d’anys de no contractar a ningú, de 1.100 conductors i ara tenim ja més de 1.200». «Podríem tindre més, ha agregat, per a donar un millor servei si no fora perquè continuem baix la discriminació en matèria de finançament per part del Govern central i amb el límit que marca la taxa de reposició», ha comentat el regidor per a finalitzar.

 

Últimes notícies

El Villarreal canvia l’onze amb cinc novetats davant del PSG

Iñigo Pérez ha introduït cinc canvis en l’onze del Villarreal. Fabián Ruiz és titular amb el PSG, mentre que Ferran Torres no ix d’inici.

Eduard Fernández qüestiona la preparació per a ser pare als 30

Eduard Fernández ha abordat els rols paterns en *'El mal padre'*, el drama de Roberto Bueso que inaugura la Mostra de València. La pel·lícula arribarà als cinemes el 20 de novembre.

El jaciment d’Elx mostra una història que va de l’època ibèrica a hui

La museïtzació dels resultats de quasi una dècada d’excavacions permet recórrer les diferents etapes històriques del jaciment d’Elx, des del segle IV abans de la nostra era fins a l’època contemporània.

Wizz Air inaugura una base a València per als vols domèstics

Wizz Air ha inaugurat les primeres bases a València i Madrid i ha començat a operar rutes domèstiques. Santiago de Compostel·la s’hi sumarà el 17 de desembre.

Tírig recuperarà 24 quilòmetres de pistes després de l’incendi

Les obres d’emergència compten amb 825.695 euros i actuaran sobre 24 quilòmetres de pistes forestals afectades pel foc d’agost.

Cinc detinguts per tracta de persones i explotació laboral a Tarragona i Vinaròs

Cinc persones han sigut detingudes a Tarragona i Vinaròs per presumpta tracta amb finalitats d’explotació laboral i tràfic de drogues. La investigació va començar després de les denúncies de tres treballadors estrangers.

Un any després de la dimissió de Mazón, les víctimes mantenen les seues demandes

La Associació de Víctimes de la dana 29 d'Octubre de 2024 reclama veritat, justícia i reparació un any després de l’anunci de dimissió de Carlos Mazón. L’entitat demana aclarir els fets i obtindre resultats concrets en la reconstrucció.

El PP convida Pedro Sánchez a vindre a València en AVE

Fernando Pastor ha convidat Pedro Sánchez a visitar València este divendres en AVE i no en Falcon. També ha demanat que José Luis Rodríguez Zapatero participe en un míting.