L’EMT llança una nova borsa de treball per a contractar en els pròxims anys a 500 conductors

 

L’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València ha iniciat els tràmits per a llançar una borsa de treball amb l’objectiu de contractar en els pròxims anys a uns 500 conductors. S’espera, amb ella, «donar resposta als nous reptes en mobilitat sostenible que aconseguirà l’empresa pública en els pròxims anys». El departament de Recursos Humans està donant forma a les condicions i quan estiguen preparades seran notificades a les seccions sindicals perquè facen les seues aportacions. La idea és contractar a una empresa externa per a fer les proves, que la convocatòria isca cap a finals de març i que els exàmens se celebren al llarg del mes següent, tal com ha explicat l’EMT en un comunicat.

Esta serà la tercera oportunitat de treball que posa en marxa en esta legislatura l’actual direcció gerència després de les dos anteriors de 300 llocs que es van posar en marxa a finals de 2015 i el novembre de 2017. En l’actualitat falten per integrar-se a l’empresa menys de 45 persones de l’última borsa, per la qual cosa es preveuen traure noves places. Des de juny de 2015 s’ha contractat a 384 persones entre llocs de conductors, mecànics i administratius, més del triple que en l’anterior legislatura, en la qual el nombre de noves contractacions va ser de 105.

El regidor de Mobilitat Sostenible, l’italià Giuseppe Grezzi, ha destacat l'»aposta decidida» del seu departament per l’EMT: «Els números ho demostren, hem contractat més de 300 conductors i conductores en tan sols quatre anys. Partíem d’una plantilla en 2015, després d’anys de no contractar a ningú, de 1.100 conductors i ara tenim ja més de 1.200». «Podríem tindre més, ha agregat, per a donar un millor servei si no fora perquè continuem baix la discriminació en matèria de finançament per part del Govern central i amb el límit que marca la taxa de reposició», ha comentat el regidor per a finalitzar.

 

Últimes notícies

La UD Vall de Uxó goleja el Torrellano i es posa líder del grup VI

La UD Vall de Uxó ha vençut 0-3 al camp del Torrellano, amb dos gols de Meseguer i un d’Ali, i se situa líder en solitari del grup VI de Tercera Federació després de quatre jornades.

Un estudi de la UPV alerta que els rius d’Espanya i Bulgària són els que pitjor qualitat tenen a Europa

Un estudi liderat per la UPV assenyala que els rius d’Espanya i Bulgària presenten la situació més crítica de qualitat a Europa, mentre que Eslovènia és l’únic país alineat amb els objectius ambientals de 2030.

Un incendi crema l’exterior d’una nau de residus de cablejat a Silla

Un incendi declarat de matinada ha afectat l’exterior d’una nau de tractament de residus de cablejat a Silla. El foc ja s’ha apagat i una dotació de bombers continua a la zona de manera preventiva.

Detinguda a Torrent per enganyar amistats amb falses inversions en borsa

Una dona de 51 anys de Torrent ha estafat més d’1,3 milions d’euros a nou amistats amb falses inversions en borsa utilitzant un esquema Ponzi i documents falsificats.

Un estudi amb carronyers vincula el ‘gos no menja gos’ a l’evitació de malalties

Una investigació en el parc natural d’El Hondo mostra que molts vertebrats carronyers eviten menjar espècies massa pròximes per a reduir el risc d’infeccions.

El MICOF tornarà a les urnes el 4 d’octubre amb tres candidats i reclam de més transparència

El Col·legi de Farmacèutics de València repetirà les eleccions el 4 d’octubre, després d’anul·lar les de maig, amb tres candidatures que coincidixen a demanar auditoria, més transparència i vot telemàtic.

Oratge estable amb nuvolositat baixa i lleu descens de temperatures este diumenge

La Comunitat Valenciana afronta este diumenge una jornada amb nuvolositat baixa al litoral, possibilitat de pluges febles i temperatures un poc més baixes o sense canvis. Dilluns es manté l’ambient variable, amb ruixats dèbils en el litoral i tronades possibles a l’interior.

Les víctimes de la DANA reclamen presó per a Mazón a un mes dels dos anys del 29O

Tres associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre han exigit a Alacant el fi de l’aforament i l’ingrés a presó de Carlos Mazón, a un mes de complir-se dos anys del desastre que va causar 232 morts.