12.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

L’EMT llança una nova borsa de treball per a contractar en els pròxims anys a 500 conductors

 

L’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València ha iniciat els tràmits per a llançar una borsa de treball amb l’objectiu de contractar en els pròxims anys a uns 500 conductors. S’espera, amb ella, “donar resposta als nous reptes en mobilitat sostenible que aconseguirà l’empresa pública en els pròxims anys”. El departament de Recursos Humans està donant forma a les condicions i quan estiguen preparades seran notificades a les seccions sindicals perquè facen les seues aportacions. La idea és contractar a una empresa externa per a fer les proves, que la convocatòria isca cap a finals de març i que els exàmens se celebren al llarg del mes següent, tal com ha explicat l’EMT en un comunicat.

Esta serà la tercera oportunitat de treball que posa en marxa en esta legislatura l’actual direcció gerència després de les dos anteriors de 300 llocs que es van posar en marxa a finals de 2015 i el novembre de 2017. En l’actualitat falten per integrar-se a l’empresa menys de 45 persones de l’última borsa, per la qual cosa es preveuen traure noves places. Des de juny de 2015 s’ha contractat a 384 persones entre llocs de conductors, mecànics i administratius, més del triple que en l’anterior legislatura, en la qual el nombre de noves contractacions va ser de 105.

El regidor de Mobilitat Sostenible, l’italià Giuseppe Grezzi, ha destacat l'”aposta decidida” del seu departament per l’EMT: “Els números ho demostren, hem contractat més de 300 conductors i conductores en tan sols quatre anys. Partíem d’una plantilla en 2015, després d’anys de no contractar a ningú, de 1.100 conductors i ara tenim ja més de 1.200”. “Podríem tindre més, ha agregat, per a donar un millor servei si no fora perquè continuem baix la discriminació en matèria de finançament per part del Govern central i amb el límit que marca la taxa de reposició”, ha comentat el regidor per a finalitzar.

 

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.