‘La lista de los deseos’ i ‘La caza’, pròximes pel·lícules en la Terrassa d’Estiu de Burjassot

 

La Terrassa d’Estiu de Burjassot, en l’Horta Nord (València), es despedirà de juliol i donarà la benvinguda al mes d’agost amb l’arribada de dos noves pel·lícules en la pantalla gran de l’Auditori de la Casa de Cultura. Es tracta de ‘La lista de los deseos’, una comèdia espanyola que promet i de ‘La caza’, un inquietant thriller protagonitzat per Hilary Swank.

 

Dirigida per Álvaro Díaz Lorenzo, ‘La lista de los deseos’ es projectarà en la Terrassa d’Estiu els dies 29 i 30 de juliol, a les 22.30 hores. Es tracta d’una comèdia que compta, com a protagonistes, amb una tríade d’actrius de la talla de Victoria Abril, Silvia Alonso i María León. Elles donen vida a Eva, Carmen i Mar, tres amigues que un bon dia emprenen un viatge que les canviarà per sempre. Eva (María León) i Carmen (Victoria Abril) estan lluitant contra el càncer de mama i coincidixen en les sessions de quimioteràpia. Carmen ja ha passat per tres, de manera que anima a Eva a fer una llista amb tres coses que mai es va atrevir a fer i li repta a que les faça després del tractament, però abans de conéixer els resultats. A Carmen encara li queda una última cosa que llevar de la seua llista començada fa 25 anys, pel que juntament amb Mar (Silvia Alonso), una amiga d’Eva recentment separada, s’embarquen en un viatge ple d’optimisme i vitalitat a bord d’una caravana amb l’objectiu de completar les seues respectives llistes.

 

Amb el primer cap de setmana del mes d’agost, arribarà a la Terrassa d’Estiu ‘La caza’, que tindrà les seues projeccions el divendres 31 de juliol, el dissabte 1 i el diumenge 2 d’agost. Este thriller amb tints de terror, comèdia negra i molta acció, està dirigit per Craig Zobel i protagonitzat per Hilary Swank i Betty Gilpin. La història comença quan dotze estranys es desperten en el clar d’un bosc amb moltes preguntes sense resposta. A on estan? Com van arribar allí? I per què o amb quin propòsit estan allí? La resposta a totes eixes preguntes és: ‘La caza’, un joc macabre ideat per membres de les elits globals, que es reunixen en un punt remot per a caçar humans per diversió. Ells són les preses; els demés, els caçadors. Però tot està a punt de canviar quan Crystal (Betty Gilpin), una de les jóvens que es troba entre els ‘caçats’, li dona la volta al joc i comença a inclinar la balança al seu favor. Un a un, comença a desfer-se dels membres de l’elit que pretén donar-los caça, amb la intenció d’arribar fins a la misteriosa dona (Hilary Swank) que mou els fils de tot això.

 

Per a comprar les entrades, que tenen un preu únic de 4 euros, es recomana la compra en línia, encara que la taquilla estarà oberta, en l’Auditori de la Casa de Cultura, cada dia, des de les 21.30 hores. Per a la compra en taquilla, es recomana el pagament amb targeta de crèdit. En el mateix Auditori està la Cafeteria de la Casa de Cultura, que diàriament i durant tots els dies de projecció ofereix servici de sopars, a demés de gelats, refrescos i altres aperitius.

 

En la Terrassa d’Estiu, l’Ajuntament de Burjassot permet un aforament del 75%, amb un total de 487 places. Es manté la deguda separació entre cadires i es facilita la distància social de 1,5 metres en zones comunes, com ara taquilla i accessos al recinte de l’Auditori que, a demés, estan senyalitzats i separats amb itinerari de tanques. L’Auditori de la Casa de Cultura compta amb cartelleria específica que recorda als usuaris les recomanacions i normes sanitàries i, abans de la projecció de la pel·lícula, es passa un vídeo que reproduirà tals recomanacions.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.