‘La lista de los deseos’ i ‘La caza’, pròximes pel·lícules en la Terrassa d’Estiu de Burjassot

 

La Terrassa d’Estiu de Burjassot, en l’Horta Nord (València), es despedirà de juliol i donarà la benvinguda al mes d’agost amb l’arribada de dos noves pel·lícules en la pantalla gran de l’Auditori de la Casa de Cultura. Es tracta de ‘La lista de los deseos’, una comèdia espanyola que promet i de ‘La caza’, un inquietant thriller protagonitzat per Hilary Swank.

 

Dirigida per Álvaro Díaz Lorenzo, ‘La lista de los deseos’ es projectarà en la Terrassa d’Estiu els dies 29 i 30 de juliol, a les 22.30 hores. Es tracta d’una comèdia que compta, com a protagonistes, amb una tríade d’actrius de la talla de Victoria Abril, Silvia Alonso i María León. Elles donen vida a Eva, Carmen i Mar, tres amigues que un bon dia emprenen un viatge que les canviarà per sempre. Eva (María León) i Carmen (Victoria Abril) estan lluitant contra el càncer de mama i coincidixen en les sessions de quimioteràpia. Carmen ja ha passat per tres, de manera que anima a Eva a fer una llista amb tres coses que mai es va atrevir a fer i li repta a que les faça després del tractament, però abans de conéixer els resultats. A Carmen encara li queda una última cosa que llevar de la seua llista començada fa 25 anys, pel que juntament amb Mar (Silvia Alonso), una amiga d’Eva recentment separada, s’embarquen en un viatge ple d’optimisme i vitalitat a bord d’una caravana amb l’objectiu de completar les seues respectives llistes.

 

Amb el primer cap de setmana del mes d’agost, arribarà a la Terrassa d’Estiu ‘La caza’, que tindrà les seues projeccions el divendres 31 de juliol, el dissabte 1 i el diumenge 2 d’agost. Este thriller amb tints de terror, comèdia negra i molta acció, està dirigit per Craig Zobel i protagonitzat per Hilary Swank i Betty Gilpin. La història comença quan dotze estranys es desperten en el clar d’un bosc amb moltes preguntes sense resposta. A on estan? Com van arribar allí? I per què o amb quin propòsit estan allí? La resposta a totes eixes preguntes és: ‘La caza’, un joc macabre ideat per membres de les elits globals, que es reunixen en un punt remot per a caçar humans per diversió. Ells són les preses; els demés, els caçadors. Però tot està a punt de canviar quan Crystal (Betty Gilpin), una de les jóvens que es troba entre els ‘caçats’, li dona la volta al joc i comença a inclinar la balança al seu favor. Un a un, comença a desfer-se dels membres de l’elit que pretén donar-los caça, amb la intenció d’arribar fins a la misteriosa dona (Hilary Swank) que mou els fils de tot això.

 

Per a comprar les entrades, que tenen un preu únic de 4 euros, es recomana la compra en línia, encara que la taquilla estarà oberta, en l’Auditori de la Casa de Cultura, cada dia, des de les 21.30 hores. Per a la compra en taquilla, es recomana el pagament amb targeta de crèdit. En el mateix Auditori està la Cafeteria de la Casa de Cultura, que diàriament i durant tots els dies de projecció ofereix servici de sopars, a demés de gelats, refrescos i altres aperitius.

 

En la Terrassa d’Estiu, l’Ajuntament de Burjassot permet un aforament del 75%, amb un total de 487 places. Es manté la deguda separació entre cadires i es facilita la distància social de 1,5 metres en zones comunes, com ara taquilla i accessos al recinte de l’Auditori que, a demés, estan senyalitzats i separats amb itinerari de tanques. L’Auditori de la Casa de Cultura compta amb cartelleria específica que recorda als usuaris les recomanacions i normes sanitàries i, abans de la projecció de la pel·lícula, es passa un vídeo que reproduirà tals recomanacions.

Últimes notícies

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.

Continua la recerca del jove que ha matat a colps el seu padrastre a València

La Policia Nacional continua buscant un jove de 22 anys que presumptament ha matat a colps el seu padrastre amb una mancuerna en un domicili del barri de Sant Isidre de València, després de fugar-se d’una unitat psiquiàtrica.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua en estat reservat mentre la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació per l’apunyalament d’una dona dilluns a Carcaixent. La víctima continua ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Sánchez responsabilitza les autonomies del PP dels mals resultats de PISA

Pedro Sánchez ha atribuït als governs autonòmics del PP, entre ells el de la Comunitat Valenciana, part dels mals resultats de l’informe PISA, mentre Alberto Núñez Feijóo l’ha acusat de desatendre la qualitat educativa.

La calor extrema deixa 37 graus de matinada en pobles d’Alacant

Diversos municipis de les comarques d’Alacant i València han patit temperatures entre 32 i 37 graus passada la mitjanit, segons Avamet.

Bombers i brigades forestals continuen refrigerant la zona de l’incendi de Polop

Set dotacions de bombers, quatre unitats forestals i un mitjà aeri continuen refrigerant este dimecres al matí la zona afectada per l’incendi de Polop de la Marina, que ha calcinat unes 36 hectàrees però es manté estabilitzat.

Arriben ruixats forts amb pedra i vent al sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana espera este dimecres un augment dels núvols i ruixats amb tronada i pedra, sobretot intensos al sud, amb un descens marcat de les temperatures i vent del nord moderat amb ratxes molt fortes en punts exposats.