11.3 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

‘La lista de los deseos’ i ‘La caza’, pròximes pel·lícules en la Terrassa d’Estiu de Burjassot

 

La Terrassa d’Estiu de Burjassot, en l’Horta Nord (València), es despedirà de juliol i donarà la benvinguda al mes d’agost amb l’arribada de dos noves pel·lícules en la pantalla gran de l’Auditori de la Casa de Cultura. Es tracta de ‘La lista de los deseos’, una comèdia espanyola que promet i de ‘La caza’, un inquietant thriller protagonitzat per Hilary Swank.

 

Dirigida per Álvaro Díaz Lorenzo, ‘La lista de los deseos’ es projectarà en la Terrassa d’Estiu els dies 29 i 30 de juliol, a les 22.30 hores. Es tracta d’una comèdia que compta, com a protagonistes, amb una tríade d’actrius de la talla de Victoria Abril, Silvia Alonso i María León. Elles donen vida a Eva, Carmen i Mar, tres amigues que un bon dia emprenen un viatge que les canviarà per sempre. Eva (María León) i Carmen (Victoria Abril) estan lluitant contra el càncer de mama i coincidixen en les sessions de quimioteràpia. Carmen ja ha passat per tres, de manera que anima a Eva a fer una llista amb tres coses que mai es va atrevir a fer i li repta a que les faça després del tractament, però abans de conéixer els resultats. A Carmen encara li queda una última cosa que llevar de la seua llista començada fa 25 anys, pel que juntament amb Mar (Silvia Alonso), una amiga d’Eva recentment separada, s’embarquen en un viatge ple d’optimisme i vitalitat a bord d’una caravana amb l’objectiu de completar les seues respectives llistes.

 

Amb el primer cap de setmana del mes d’agost, arribarà a la Terrassa d’Estiu ‘La caza’, que tindrà les seues projeccions el divendres 31 de juliol, el dissabte 1 i el diumenge 2 d’agost. Este thriller amb tints de terror, comèdia negra i molta acció, està dirigit per Craig Zobel i protagonitzat per Hilary Swank i Betty Gilpin. La història comença quan dotze estranys es desperten en el clar d’un bosc amb moltes preguntes sense resposta. A on estan? Com van arribar allí? I per què o amb quin propòsit estan allí? La resposta a totes eixes preguntes és: ‘La caza’, un joc macabre ideat per membres de les elits globals, que es reunixen en un punt remot per a caçar humans per diversió. Ells són les preses; els demés, els caçadors. Però tot està a punt de canviar quan Crystal (Betty Gilpin), una de les jóvens que es troba entre els ‘caçats’, li dona la volta al joc i comença a inclinar la balança al seu favor. Un a un, comença a desfer-se dels membres de l’elit que pretén donar-los caça, amb la intenció d’arribar fins a la misteriosa dona (Hilary Swank) que mou els fils de tot això.

 

Per a comprar les entrades, que tenen un preu únic de 4 euros, es recomana la compra en línia, encara que la taquilla estarà oberta, en l’Auditori de la Casa de Cultura, cada dia, des de les 21.30 hores. Per a la compra en taquilla, es recomana el pagament amb targeta de crèdit. En el mateix Auditori està la Cafeteria de la Casa de Cultura, que diàriament i durant tots els dies de projecció ofereix servici de sopars, a demés de gelats, refrescos i altres aperitius.

 

En la Terrassa d’Estiu, l’Ajuntament de Burjassot permet un aforament del 75%, amb un total de 487 places. Es manté la deguda separació entre cadires i es facilita la distància social de 1,5 metres en zones comunes, com ara taquilla i accessos al recinte de l’Auditori que, a demés, estan senyalitzats i separats amb itinerari de tanques. L’Auditori de la Casa de Cultura compta amb cartelleria específica que recorda als usuaris les recomanacions i normes sanitàries i, abans de la projecció de la pel·lícula, es passa un vídeo que reproduirà tals recomanacions.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.