‘La lista de los deseos’ i ‘La caza’, pròximes pel·lícules en la Terrassa d’Estiu de Burjassot

 

La Terrassa d’Estiu de Burjassot, en l’Horta Nord (València), es despedirà de juliol i donarà la benvinguda al mes d’agost amb l’arribada de dos noves pel·lícules en la pantalla gran de l’Auditori de la Casa de Cultura. Es tracta de ‘La lista de los deseos’, una comèdia espanyola que promet i de ‘La caza’, un inquietant thriller protagonitzat per Hilary Swank.

 

Dirigida per Álvaro Díaz Lorenzo, ‘La lista de los deseos’ es projectarà en la Terrassa d’Estiu els dies 29 i 30 de juliol, a les 22.30 hores. Es tracta d’una comèdia que compta, com a protagonistes, amb una tríade d’actrius de la talla de Victoria Abril, Silvia Alonso i María León. Elles donen vida a Eva, Carmen i Mar, tres amigues que un bon dia emprenen un viatge que les canviarà per sempre. Eva (María León) i Carmen (Victoria Abril) estan lluitant contra el càncer de mama i coincidixen en les sessions de quimioteràpia. Carmen ja ha passat per tres, de manera que anima a Eva a fer una llista amb tres coses que mai es va atrevir a fer i li repta a que les faça després del tractament, però abans de conéixer els resultats. A Carmen encara li queda una última cosa que llevar de la seua llista començada fa 25 anys, pel que juntament amb Mar (Silvia Alonso), una amiga d’Eva recentment separada, s’embarquen en un viatge ple d’optimisme i vitalitat a bord d’una caravana amb l’objectiu de completar les seues respectives llistes.

 

Amb el primer cap de setmana del mes d’agost, arribarà a la Terrassa d’Estiu ‘La caza’, que tindrà les seues projeccions el divendres 31 de juliol, el dissabte 1 i el diumenge 2 d’agost. Este thriller amb tints de terror, comèdia negra i molta acció, està dirigit per Craig Zobel i protagonitzat per Hilary Swank i Betty Gilpin. La història comença quan dotze estranys es desperten en el clar d’un bosc amb moltes preguntes sense resposta. A on estan? Com van arribar allí? I per què o amb quin propòsit estan allí? La resposta a totes eixes preguntes és: ‘La caza’, un joc macabre ideat per membres de les elits globals, que es reunixen en un punt remot per a caçar humans per diversió. Ells són les preses; els demés, els caçadors. Però tot està a punt de canviar quan Crystal (Betty Gilpin), una de les jóvens que es troba entre els ‘caçats’, li dona la volta al joc i comença a inclinar la balança al seu favor. Un a un, comença a desfer-se dels membres de l’elit que pretén donar-los caça, amb la intenció d’arribar fins a la misteriosa dona (Hilary Swank) que mou els fils de tot això.

 

Per a comprar les entrades, que tenen un preu únic de 4 euros, es recomana la compra en línia, encara que la taquilla estarà oberta, en l’Auditori de la Casa de Cultura, cada dia, des de les 21.30 hores. Per a la compra en taquilla, es recomana el pagament amb targeta de crèdit. En el mateix Auditori està la Cafeteria de la Casa de Cultura, que diàriament i durant tots els dies de projecció ofereix servici de sopars, a demés de gelats, refrescos i altres aperitius.

 

En la Terrassa d’Estiu, l’Ajuntament de Burjassot permet un aforament del 75%, amb un total de 487 places. Es manté la deguda separació entre cadires i es facilita la distància social de 1,5 metres en zones comunes, com ara taquilla i accessos al recinte de l’Auditori que, a demés, estan senyalitzats i separats amb itinerari de tanques. L’Auditori de la Casa de Cultura compta amb cartelleria específica que recorda als usuaris les recomanacions i normes sanitàries i, abans de la projecció de la pel·lícula, es passa un vídeo que reproduirà tals recomanacions.

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.