‘La lista de los deseos’ i ‘La caza’, pròximes pel·lícules en la Terrassa d’Estiu de Burjassot

 

La Terrassa d’Estiu de Burjassot, en l’Horta Nord (València), es despedirà de juliol i donarà la benvinguda al mes d’agost amb l’arribada de dos noves pel·lícules en la pantalla gran de l’Auditori de la Casa de Cultura. Es tracta de ‘La lista de los deseos’, una comèdia espanyola que promet i de ‘La caza’, un inquietant thriller protagonitzat per Hilary Swank.

 

Dirigida per Álvaro Díaz Lorenzo, ‘La lista de los deseos’ es projectarà en la Terrassa d’Estiu els dies 29 i 30 de juliol, a les 22.30 hores. Es tracta d’una comèdia que compta, com a protagonistes, amb una tríade d’actrius de la talla de Victoria Abril, Silvia Alonso i María León. Elles donen vida a Eva, Carmen i Mar, tres amigues que un bon dia emprenen un viatge que les canviarà per sempre. Eva (María León) i Carmen (Victoria Abril) estan lluitant contra el càncer de mama i coincidixen en les sessions de quimioteràpia. Carmen ja ha passat per tres, de manera que anima a Eva a fer una llista amb tres coses que mai es va atrevir a fer i li repta a que les faça després del tractament, però abans de conéixer els resultats. A Carmen encara li queda una última cosa que llevar de la seua llista començada fa 25 anys, pel que juntament amb Mar (Silvia Alonso), una amiga d’Eva recentment separada, s’embarquen en un viatge ple d’optimisme i vitalitat a bord d’una caravana amb l’objectiu de completar les seues respectives llistes.

 

Amb el primer cap de setmana del mes d’agost, arribarà a la Terrassa d’Estiu ‘La caza’, que tindrà les seues projeccions el divendres 31 de juliol, el dissabte 1 i el diumenge 2 d’agost. Este thriller amb tints de terror, comèdia negra i molta acció, està dirigit per Craig Zobel i protagonitzat per Hilary Swank i Betty Gilpin. La història comença quan dotze estranys es desperten en el clar d’un bosc amb moltes preguntes sense resposta. A on estan? Com van arribar allí? I per què o amb quin propòsit estan allí? La resposta a totes eixes preguntes és: ‘La caza’, un joc macabre ideat per membres de les elits globals, que es reunixen en un punt remot per a caçar humans per diversió. Ells són les preses; els demés, els caçadors. Però tot està a punt de canviar quan Crystal (Betty Gilpin), una de les jóvens que es troba entre els ‘caçats’, li dona la volta al joc i comença a inclinar la balança al seu favor. Un a un, comença a desfer-se dels membres de l’elit que pretén donar-los caça, amb la intenció d’arribar fins a la misteriosa dona (Hilary Swank) que mou els fils de tot això.

 

Per a comprar les entrades, que tenen un preu únic de 4 euros, es recomana la compra en línia, encara que la taquilla estarà oberta, en l’Auditori de la Casa de Cultura, cada dia, des de les 21.30 hores. Per a la compra en taquilla, es recomana el pagament amb targeta de crèdit. En el mateix Auditori està la Cafeteria de la Casa de Cultura, que diàriament i durant tots els dies de projecció ofereix servici de sopars, a demés de gelats, refrescos i altres aperitius.

 

En la Terrassa d’Estiu, l’Ajuntament de Burjassot permet un aforament del 75%, amb un total de 487 places. Es manté la deguda separació entre cadires i es facilita la distància social de 1,5 metres en zones comunes, com ara taquilla i accessos al recinte de l’Auditori que, a demés, estan senyalitzats i separats amb itinerari de tanques. L’Auditori de la Casa de Cultura compta amb cartelleria específica que recorda als usuaris les recomanacions i normes sanitàries i, abans de la projecció de la pel·lícula, es passa un vídeo que reproduirà tals recomanacions.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.