15.6 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Moltes localitats valencianes suspenen la Nit de Sant Joan per la crisi del coronavirus

Nit de Sant Joan en Cullera (València) l'any 2019

Moltes localitats valencianes ja han anunciat la suspensió de la Nit de Sant Joan | Ajuntament de Cullera

 

A poc més d’una setmana de què comence l’estiu i de la Nit de Sant Joan, són moltes les localitats valencianes que han decidit suspendre esta tradicional celebració en les platges valencianes per a evitar un repunt dels contagis de coronavirus.

 

La por a que es produïsquen aglomeracions de gent en les platges ha dut a molts ajuntaments a anunciar la prohibició d’acudir a les platges la nit del 23 al 24 de juny. Pràcticament tots els que han fet pública esta decisió també han anunciat que s’establiran forts dispositius policials per a que ningú incomplisca les prohibicions.

 

Estes són les localitats valencianes que han anunciat la suspensió de la Nit de Sant Joan:

  • Alacant
  • Alboraia, en l’Horta Nord (València)
  • Bellreguard, en la Safor (València)
  • Benicàssim, en la Plana Alta (Castelló)
  • Benissa, en la Marina Alta (Alacant)
  • Canet, en el Camp de Morvedre (València)
  • Daimús, en la Safor (València)
  • Dénia, en la Marina Alta (Alacant)
  • Calp, en la Marina Alta (Alacant)
  • Cullera, en la Ribera (València)
  • Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant)
  • Gandia, en la Safor (València)
  • Guardamar de la Safor, en la Safor (València)
  • Massamagrell, en l’Horta Nord (València)
  • Orpesa, en la Plana Alta (Castelló)
  • Piles, en la Safor (València)
  • la Pobla de Farnals, en l’Horta Nord (València)
  • Puçol, en l’Horta Nord (València)
  • el Puig, en l’Horta Nord (València)
  • Massamagrell, en l’Horta Nord (València)
  • Miramar, en la Safor (València)
  • Sagunt, en el Camp de Morvedre (València)
  • Sueca, en la Ribera (València)
  • Tavernes de la Valldigna, en la Safor (València)
  • Teulada-Moraira, en la Marina Alta (Alacant)
  • Torreblanca, en la Plana Alta (Castelló)
  • València
  • Xàbia, en la Marina Alta (Alacant)
  • Xeraco, en la Safor (València)

Últimes notícies

Robles exigix a Feijóo que demane disculpes per dir que l’UME no va estar en la DANA de València

La ministra de Defensa ha reclamat a Feijóo una rectificació pública per qüestionar l'actuació de la UME durant la DANA a València. Ha sostingut que la unitat va actuar des del primer moment i que el líder del PP ho sabia.

Casa Mediterrani fixa com a repte per a 2026 l’entrada de Síria en el seu Consell Diplomàtic

Casa Mediterrani s'ha proposat incorporar a Síria al seu Consell Diplomàtic en 2026 i reactivar les reunions de l'òrgan després de dos anys d'aturada. L'entitat prepara a més una cimera internacional a Alacant, definix sis eixos per a 2026 i consolida el seu creixement digital.

El preu de la tòfona a Castelló es desploma un 75% i encén les alarmes del sector

El preu en origen ha caigut d'uns 500 €/kg a 125-150 €/kg, molt lluny dels 1.000-1.500 €/kg d'altres campanyes. El sector l'atribuïx a l'excés d'oferta, la menor demanda i l'impacte d'una plaga, i reclama mesures.

El nou finançament autonòmic aportarà quasi 21.000 milions més a les comunitats en 2027

Hisenda ha xifrat en 20.975 milions l'augment de recursos en 2027 per a les comunitats de règim comú. El total ascendiria a 224.507 milions, un 47% més que en 2023.

Indonèsia dona per acabada la busca del xiquet espanyol desaparegut després del naufragi en Komodo

Les autoritats van posar fi a quinze jornades de rastreig sense resultats després de l'enfonsament del 26 de desembre al Parc Nacional de Komodo. La família va agrair l'esforç dels equips.

Marcelino advertix d’un Alabés dinàmic, solidari i intens que juga bé

Marcelino va analitzar a l'Esportiu Alabés, al qual va definir com a dinàmic, solidari i intens, i va avisar d'un partit exigent per al Vila-real. El tècnic va valorar el moment de l'equip, la possible alta de Partey i va elogiar a Parell després dels seus 250 partits.

De València a Barcelona: la cirurgia que va retornar mobilitat a Darío i aferma a Vall d’Hebron i Germans Trias com CSUR

Sanitat reconeix a Vall d'Hebron (pediatria) i Germans Trias (adults) com a centres de referència per a cirurgia de trastorns del moviment. El cas de Darío il·lustra l'impacte d'estes intervencions quan els fàrmacs no funcionen.

Detingut per robar més de 30 metres de cablejat de l’enllumenat públic a València

La Policia Local ha arrestat a un home de 34 anys després de ser interceptat amb més de 30 metres de cable de coure i ferramentes. El tram afectat va quedar sense llum, amb risc per a vianants i trànsit.