Moltes localitats valencianes suspenen la Nit de Sant Joan per la crisi del coronavirus

Nit de Sant Joan en Cullera (València) l'any 2019

Moltes localitats valencianes ja han anunciat la suspensió de la Nit de Sant Joan | Ajuntament de Cullera

 

A poc més d’una setmana de què comence l’estiu i de la Nit de Sant Joan, són moltes les localitats valencianes que han decidit suspendre esta tradicional celebració en les platges valencianes per a evitar un repunt dels contagis de coronavirus.

 

La por a que es produïsquen aglomeracions de gent en les platges ha dut a molts ajuntaments a anunciar la prohibició d’acudir a les platges la nit del 23 al 24 de juny. Pràcticament tots els que han fet pública esta decisió també han anunciat que s’establiran forts dispositius policials per a que ningú incomplisca les prohibicions.

 

Estes són les localitats valencianes que han anunciat la suspensió de la Nit de Sant Joan:

  • Alacant
  • Alboraia, en l’Horta Nord (València)
  • Bellreguard, en la Safor (València)
  • Benicàssim, en la Plana Alta (Castelló)
  • Benissa, en la Marina Alta (Alacant)
  • Canet, en el Camp de Morvedre (València)
  • Daimús, en la Safor (València)
  • Dénia, en la Marina Alta (Alacant)
  • Calp, en la Marina Alta (Alacant)
  • Cullera, en la Ribera (València)
  • Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant)
  • Gandia, en la Safor (València)
  • Guardamar de la Safor, en la Safor (València)
  • Massamagrell, en l’Horta Nord (València)
  • Orpesa, en la Plana Alta (Castelló)
  • Piles, en la Safor (València)
  • la Pobla de Farnals, en l’Horta Nord (València)
  • Puçol, en l’Horta Nord (València)
  • el Puig, en l’Horta Nord (València)
  • Massamagrell, en l’Horta Nord (València)
  • Miramar, en la Safor (València)
  • Sagunt, en el Camp de Morvedre (València)
  • Sueca, en la Ribera (València)
  • Tavernes de la Valldigna, en la Safor (València)
  • Teulada-Moraira, en la Marina Alta (Alacant)
  • Torreblanca, en la Plana Alta (Castelló)
  • València
  • Xàbia, en la Marina Alta (Alacant)
  • Xeraco, en la Safor (València)
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.