Moltes localitats valencianes suspenen la Nit de Sant Joan per la crisi del coronavirus

Nit de Sant Joan en Cullera (València) l'any 2019

Moltes localitats valencianes ja han anunciat la suspensió de la Nit de Sant Joan | Ajuntament de Cullera

 

A poc més d’una setmana de què comence l’estiu i de la Nit de Sant Joan, són moltes les localitats valencianes que han decidit suspendre esta tradicional celebració en les platges valencianes per a evitar un repunt dels contagis de coronavirus.

 

La por a que es produïsquen aglomeracions de gent en les platges ha dut a molts ajuntaments a anunciar la prohibició d’acudir a les platges la nit del 23 al 24 de juny. Pràcticament tots els que han fet pública esta decisió també han anunciat que s’establiran forts dispositius policials per a que ningú incomplisca les prohibicions.

 

Estes són les localitats valencianes que han anunciat la suspensió de la Nit de Sant Joan:

  • Alacant
  • Alboraia, en l’Horta Nord (València)
  • Bellreguard, en la Safor (València)
  • Benicàssim, en la Plana Alta (Castelló)
  • Benissa, en la Marina Alta (Alacant)
  • Canet, en el Camp de Morvedre (València)
  • Daimús, en la Safor (València)
  • Dénia, en la Marina Alta (Alacant)
  • Calp, en la Marina Alta (Alacant)
  • Cullera, en la Ribera (València)
  • Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant)
  • Gandia, en la Safor (València)
  • Guardamar de la Safor, en la Safor (València)
  • Massamagrell, en l’Horta Nord (València)
  • Orpesa, en la Plana Alta (Castelló)
  • Piles, en la Safor (València)
  • la Pobla de Farnals, en l’Horta Nord (València)
  • Puçol, en l’Horta Nord (València)
  • el Puig, en l’Horta Nord (València)
  • Massamagrell, en l’Horta Nord (València)
  • Miramar, en la Safor (València)
  • Sagunt, en el Camp de Morvedre (València)
  • Sueca, en la Ribera (València)
  • Tavernes de la Valldigna, en la Safor (València)
  • Teulada-Moraira, en la Marina Alta (Alacant)
  • Torreblanca, en la Plana Alta (Castelló)
  • València
  • Xàbia, en la Marina Alta (Alacant)
  • Xeraco, en la Safor (València)

Últimes notícies

El PSPV demanarà a Antifrau l’expedient sobre la contractació de la parella de Pérez Llorca

El PSPV-PSOE sol·licitarà a l’Agència Valenciana Antifrau l’expedient sobre la investigació de la contractació de la parella de Juanfran Pérez Llorca a la Diputació de València i reclama al PP que faça públics possibles dosiers interns.

Setembre tancarà amb un 82 % d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a setembre una ocupació mitjana del 82,1 % en hotels, del 75,3 % en apartaments turístics i del 70 % en càmpings, amb Alicante al capdavant i Benidorm fregant el 90 % d’ocupació.

Un incendi forestal complica la faena dels bombers a Polop de la Marina

Set mitjans terrestres, deu dotacions del Consorci de Bombers d'Alacant i cinc unitats forestals lluiten contra un incendi a Polop de la Marina, on s'ha decretat la situació 1 del PEIF per risc sobre la massa forestal.

Xoc polític pels mals resultats PISA en educació a la Comunitat Valenciana

L’informe PISA amb mals resultats en la Comunitat Valenciana ha desencadenat un dur enfrontament polític. PSPV i Compromís culpen la falta d’inversió i PP i Vox responsabilitzen l’herència del Botànic.

Baldoví dona per fet quatre paperetes i una serà de Compromís

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que en les pròximes autonòmiques hi haurà quatre paperetes i que una serà la de Compromís, malgrat la falta de novetats sobre possibles confluències de l'esquerra.

Mompó insta Morant a deixar de victimitzar-se i li retreu que en política ‘se ve llorado’

Vicent Mompó defensa el seu polèmic missatge contra Diana Morant, assegura que no es disculparà amb ella i li reclama que deixe de victimitzar-se i es pose a treballar.

Processat el presumpte líder a Espanya d’una cèl·lula neonazi de The Base detingut a Castelló

El magistrat de l’Audiència Nacional Antonio Piña ha proposat jutjar David D., detingut a Castelló en 2025, com a presumpte cap de la primera cèl·lula a Espanya de l’organització terrorista neonazi The Base, juntament amb un altre suposat integrant.

Indignació per uns trets contra dos caçadors en un coto de Torreblanca

Dos caçadors han sigut atacats a trets en un coto de Torreblanca sense resultar ferits. La Federació de Caça de la Comunitat Valenciana ha condemnat els fets i oferix assistència jurídica.