Moltes localitats valencianes suspenen la Nit de Sant Joan per la crisi del coronavirus

Nit de Sant Joan en Cullera (València) l'any 2019

Moltes localitats valencianes ja han anunciat la suspensió de la Nit de Sant Joan | Ajuntament de Cullera

 

A poc més d’una setmana de què comence l’estiu i de la Nit de Sant Joan, són moltes les localitats valencianes que han decidit suspendre esta tradicional celebració en les platges valencianes per a evitar un repunt dels contagis de coronavirus.

 

La por a que es produïsquen aglomeracions de gent en les platges ha dut a molts ajuntaments a anunciar la prohibició d’acudir a les platges la nit del 23 al 24 de juny. Pràcticament tots els que han fet pública esta decisió també han anunciat que s’establiran forts dispositius policials per a que ningú incomplisca les prohibicions.

 

Estes són les localitats valencianes que han anunciat la suspensió de la Nit de Sant Joan:

  • Alacant
  • Alboraia, en l’Horta Nord (València)
  • Bellreguard, en la Safor (València)
  • Benicàssim, en la Plana Alta (Castelló)
  • Benissa, en la Marina Alta (Alacant)
  • Canet, en el Camp de Morvedre (València)
  • Daimús, en la Safor (València)
  • Dénia, en la Marina Alta (Alacant)
  • Calp, en la Marina Alta (Alacant)
  • Cullera, en la Ribera (València)
  • Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant)
  • Gandia, en la Safor (València)
  • Guardamar de la Safor, en la Safor (València)
  • Massamagrell, en l’Horta Nord (València)
  • Orpesa, en la Plana Alta (Castelló)
  • Piles, en la Safor (València)
  • la Pobla de Farnals, en l’Horta Nord (València)
  • Puçol, en l’Horta Nord (València)
  • el Puig, en l’Horta Nord (València)
  • Massamagrell, en l’Horta Nord (València)
  • Miramar, en la Safor (València)
  • Sagunt, en el Camp de Morvedre (València)
  • Sueca, en la Ribera (València)
  • Tavernes de la Valldigna, en la Safor (València)
  • Teulada-Moraira, en la Marina Alta (Alacant)
  • Torreblanca, en la Plana Alta (Castelló)
  • València
  • Xàbia, en la Marina Alta (Alacant)
  • Xeraco, en la Safor (València)

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.