Suprimixen l’horari de tancament de bars de carretera perquè donen servici en el territori valencià

 

El Diari Oficial de la Generalitat (DOGV) ha publicat este dissabte una resolució per la que s’aprova que els establiments de restauració en àrees de servici de vies de comunicació no queden subjectes a la nova restricció que establix el tancament dels locals d’hostaleria a les 17.00 hores i que, d’esta forma, puguen romandre oberts en totes les franges horàries.

 

La resolució engloba a tots els establiments de restauració que es troben pròxims o confrontants a les carreteres, bé de manera directa en el cas de carreteres convencionals, o bé a través d’enllaços en cas d’autovies, i que presten servici de manera habitual als col·lectius de transportistes i de servicis essencials, com a personal d’emergències o de conservació i manteniment de carreteres, ha indicat la Generalitat en un comunicat.

 

Amb este anunci, el Consell dóna resposta a una de les reivindicacions demandades pel sector, ja que estos professionals podran fer ús dels restaurants situats en àrees de servici més enllà de les 17.00, hora en la que la resta d’establiments d’hostaleria han de tancar les seues portes a causa de les últimes restriccions adoptades per a fer front a la pandèmia.

 

El conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, ha agraït la labor fonamental que exercixen transportistes i personal d’emergències i ha defensat que esta és una mesura necessària per a garantir una major comoditat i el proveïment en condicions dignes d’estos treballadors, especialment durant este temporal de fred i neu.

Últimes notícies

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.