Suprimixen l’horari de tancament de bars de carretera perquè donen servici en el territori valencià

 

El Diari Oficial de la Generalitat (DOGV) ha publicat este dissabte una resolució per la que s’aprova que els establiments de restauració en àrees de servici de vies de comunicació no queden subjectes a la nova restricció que establix el tancament dels locals d’hostaleria a les 17.00 hores i que, d’esta forma, puguen romandre oberts en totes les franges horàries.

 

La resolució engloba a tots els establiments de restauració que es troben pròxims o confrontants a les carreteres, bé de manera directa en el cas de carreteres convencionals, o bé a través d’enllaços en cas d’autovies, i que presten servici de manera habitual als col·lectius de transportistes i de servicis essencials, com a personal d’emergències o de conservació i manteniment de carreteres, ha indicat la Generalitat en un comunicat.

 

Amb este anunci, el Consell dóna resposta a una de les reivindicacions demandades pel sector, ja que estos professionals podran fer ús dels restaurants situats en àrees de servici més enllà de les 17.00, hora en la que la resta d’establiments d’hostaleria han de tancar les seues portes a causa de les últimes restriccions adoptades per a fer front a la pandèmia.

 

El conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, ha agraït la labor fonamental que exercixen transportistes i personal d’emergències i ha defensat que esta és una mesura necessària per a garantir una major comoditat i el proveïment en condicions dignes d’estos treballadors, especialment durant este temporal de fred i neu.

Últimes notícies

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.