11.6 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Suprimixen l’horari de tancament de bars de carretera perquè donen servici en el territori valencià

 

El Diari Oficial de la Generalitat (DOGV) ha publicat este dissabte una resolució per la que s’aprova que els establiments de restauració en àrees de servici de vies de comunicació no queden subjectes a la nova restricció que establix el tancament dels locals d’hostaleria a les 17.00 hores i que, d’esta forma, puguen romandre oberts en totes les franges horàries.

 

La resolució engloba a tots els establiments de restauració que es troben pròxims o confrontants a les carreteres, bé de manera directa en el cas de carreteres convencionals, o bé a través d’enllaços en cas d’autovies, i que presten servici de manera habitual als col·lectius de transportistes i de servicis essencials, com a personal d’emergències o de conservació i manteniment de carreteres, ha indicat la Generalitat en un comunicat.

 

Amb este anunci, el Consell dóna resposta a una de les reivindicacions demandades pel sector, ja que estos professionals podran fer ús dels restaurants situats en àrees de servici més enllà de les 17.00, hora en la que la resta d’establiments d’hostaleria han de tancar les seues portes a causa de les últimes restriccions adoptades per a fer front a la pandèmia.

 

El conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, ha agraït la labor fonamental que exercixen transportistes i personal d’emergències i ha defensat que esta és una mesura necessària per a garantir una major comoditat i el proveïment en condicions dignes d’estos treballadors, especialment durant este temporal de fred i neu.

Últimes notícies

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².

Catorze municipis de València i Castelló suspenen les classes este dilluns per les pluges

La Conselleria d'Educació ha confirmat la suspensió de l'activitat lectiva este dilluns en 14 municipis de València i Castelló per l'alerta de pluges. La mesura afecta a 78.744 alumnes i prioritza la seguretat en desplaçaments i zones inundables.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Les pluges continuen amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València, amb tempestes encara en la mar. Persistixen avisos roig i taronja i risc de ruixats molt intensos en les pròximes hores

Emergències manté les alertes per pluges intenses i demana extremar la precaució

Es mantenen les alertes per pluges amb nivell roig en el litoral de València. Emergències demana evitar zones inundables.

Municipis de la zona zero de la dana suspenen les classes este dilluns per les pluges

Diversos municipis han decidit suspendre les classes este dilluns per les alertes de pluges. València ho farà parcialment i la UPV i la UV suspendran al matí.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Aemet ha informat que continua plovent amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València. Es mantenen avisos rojos i taronges i no es descarta que algunes tempestes marítimes aconseguisquen la costa amb ruixats molt intensos.

Rescat a Vila-real: bombers evacuen en embarcació a una parella bloquejada per la pluja

Dos dotacions i una unitat de comandament han acudit al carrer del Riu per a auxiliar a un home i una dona el vehicle de la qual havia quedat immobilitzat per l'aigua. El Consorci ha atés a més incidències a Borriol i Nules.