Suprimixen l’horari de tancament de bars de carretera perquè donen servici en el territori valencià

 

El Diari Oficial de la Generalitat (DOGV) ha publicat este dissabte una resolució per la que s’aprova que els establiments de restauració en àrees de servici de vies de comunicació no queden subjectes a la nova restricció que establix el tancament dels locals d’hostaleria a les 17.00 hores i que, d’esta forma, puguen romandre oberts en totes les franges horàries.

 

La resolució engloba a tots els establiments de restauració que es troben pròxims o confrontants a les carreteres, bé de manera directa en el cas de carreteres convencionals, o bé a través d’enllaços en cas d’autovies, i que presten servici de manera habitual als col·lectius de transportistes i de servicis essencials, com a personal d’emergències o de conservació i manteniment de carreteres, ha indicat la Generalitat en un comunicat.

 

Amb este anunci, el Consell dóna resposta a una de les reivindicacions demandades pel sector, ja que estos professionals podran fer ús dels restaurants situats en àrees de servici més enllà de les 17.00, hora en la que la resta d’establiments d’hostaleria han de tancar les seues portes a causa de les últimes restriccions adoptades per a fer front a la pandèmia.

 

El conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, ha agraït la labor fonamental que exercixen transportistes i personal d’emergències i ha defensat que esta és una mesura necessària per a garantir una major comoditat i el proveïment en condicions dignes d’estos treballadors, especialment durant este temporal de fred i neu.

Últimes notícies

Xavi Albert agafa el timó del Valencia Basket masculí per a dos temporades

El Valencia Basket ha confirmat Xavi Albert com a entrenador principal de la primera plantilla masculina per a les dos pròximes temporades, després de l’eixida de Pedro Martínez al Real Madrid.

Cinc detinguts en desmantellar quatre punts de venda de droga a Sueca i Riola

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones i ha desarticulat quatre punts de venda de cocaïna i marihuana a Sueca i Riola, on la droga es venia fins i tot a menors.

Arresten a Novelda un fugitíu alemany reclamat amb dos ordres europees de detenció

La Guàrdia Civil ha detingut a Novelda un home alemany de 45 anys sobre el qual pesaven dues Ordres Europees de Detenció per alteració de l’ordre públic. El tribunal ha ordenat la seua llibertat amb mesures cautelars i ha intervingut la furgoneta en què circulava, també reclamada per Alemanya.

Detingut a Novelda un fugitiu alemany reclamat amb dues Ordres Europees de Detenció

La Guàrdia Civil ha detingut a Novelda un home alemany de 45 anys amb dues Ordres Europees de Detenció per alteració de l'ordre públic, després d’un control de vehicles on també han intervingut la furgoneta en què viatjava.

Juan Gea alerta que la societat té por de perdre drets i acaba tragant massa coses

L’actor valencià Juan Gea torna al Festival de Teatre Clàssic de Mérida amb una Electra actualitzada i reflexiona sobre la por social a perdre drets, el trencament del diàleg i el valor del pensament humà front a la intel·ligència artificial.

A presó el conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 en Alicante

Un home ha ingressat a presó provisional acusat d’homicidi per imprudència greu i delictes contra la seguretat viària per un accident mortal dissabte a la N-332, a la província d’Alacant.

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat a presó provisional, comunicada i sense fiança, acusat de causar un accident mortal entre un cotxe i una moto a la N-332, a la província d’Alacant, dissabte passat.

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat en presó provisional acusat d’homicidi per imprudència greu, lesions i delictes contra la seguretat viària per un accident mortal dissabte passat a la N-332, a la província d’Alacant.