Suprimixen l’horari de tancament de bars de carretera perquè donen servici en el territori valencià

 

El Diari Oficial de la Generalitat (DOGV) ha publicat este dissabte una resolució per la que s’aprova que els establiments de restauració en àrees de servici de vies de comunicació no queden subjectes a la nova restricció que establix el tancament dels locals d’hostaleria a les 17.00 hores i que, d’esta forma, puguen romandre oberts en totes les franges horàries.

 

La resolució engloba a tots els establiments de restauració que es troben pròxims o confrontants a les carreteres, bé de manera directa en el cas de carreteres convencionals, o bé a través d’enllaços en cas d’autovies, i que presten servici de manera habitual als col·lectius de transportistes i de servicis essencials, com a personal d’emergències o de conservació i manteniment de carreteres, ha indicat la Generalitat en un comunicat.

 

Amb este anunci, el Consell dóna resposta a una de les reivindicacions demandades pel sector, ja que estos professionals podran fer ús dels restaurants situats en àrees de servici més enllà de les 17.00, hora en la que la resta d’establiments d’hostaleria han de tancar les seues portes a causa de les últimes restriccions adoptades per a fer front a la pandèmia.

 

El conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, ha agraït la labor fonamental que exercixen transportistes i personal d’emergències i ha defensat que esta és una mesura necessària per a garantir una major comoditat i el proveïment en condicions dignes d’estos treballadors, especialment durant este temporal de fred i neu.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.