Marcos, el valencià amb coronavirus que ha passat a planta després de 101 dies en l’UCI

 

Un home de 63 anys amb el Covid-19 ha passat este dimecres a planta en l’Hospital General d’Alacant després de passar 101 dies en la Unitat de Cures Intensives (UCI), 94 d’ells amb respiració assistida.

 

Marcos González va començar a sentir-se mal el passat 13 de març, el dia 20 va ingressar en l’hospital i tres dies després va ser traslladat a l’UCI, a on ha estat en estat crític durant moltes setmanes fins que hui, a les 12.30 hores, ha passat a planta.

Anuncios

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els fills d’este home, Paula i Marcos González, han explicat emocionats als periodistes que son pare és un «lluitador» que «ha batallat 101 dies en l’UCI» i que hui celebren «la victòria amb alegria i infinit agraïment a les persones que han treballat amb ell i que li han acompanyat».

 

S’han recordat de totes les persones que li atenen, des de metges, infermers, personal de neteja i zeladors, encara que han expressat un especial agraïment al doctor Sebastián Castillo. També d’una treballadora del servici de trasplantaments, Marian, ja que en un moment en el que el malalt estava completament aïllat va fer una telefonada en vídeo a la família.

 

«No ens ho créiem. Per a nosaltres va ser un àngel, és un encant de persona», ha relatat amb un ampli somriure l’esposa del malalt, María Dolores Verdú. Per a la família, els últims 101 dies han sigut «duríssims» perquè ha sigut un període de «moltes complicacions i passets cap avant i cap arrere».

 

Han patit per agreujaments en el cor i en els renyons i per complicacions bacterianes, entre altres, encara que han repetit que el seu ‘papà’ ha demostrat ser un «lluitador que no es rendix».

 

La família ha fet una crida d’esperança a aquelles famílies que encara tenen a afins en l’UCI i també a la ciutadania per a que respecten les mesures sanitàries i el distanciament social.

Anuncios

Últimes notícies

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.