La mare d’Anna i Olivia està embarassada: ‘donarà a llum molt prompte’

Beatriz Zimmermann, la mare de les xicotetes Anna i Olivia assassinades pel seu pare a Tenerife, «tornarà a ser mare en dos o tres mesos«, segons ha informat aquest dimecres ‘El Programa de Ana Rosa’ de Telecinco.

Un any després del brutal assassinat de les menors, un dels casos de violència vicària que més han commocionat la societat espanyola, es coneix públicament el nou estat de gestació de la mare de les xicotetes, que segons el citat mitjà, es troba embarassada aproximadament «de sis mesos«.

El pare, Tomás Gimeno, havia de retornar les xiquetes a la seua mare el passat 27 d’abril de 2021, però mai va arribar a fer. Després de diverses setmanes de cerca, el 10 de juny la dona va rebre la notícia de la troballa del cos d’Olivia, la major de les seues filles, de sis anys.

El cos de la xicoteta estava dins d’una de les dos bosses d’esport que es trobaven lligades a l’àncora de la llanxa a la deriva del pare.

El periodista, Isra López, comenta que, hui dia, la dona es troba embarassada almenys és una il·lusió, un raig d’esperança després de tot el sofriment que ha patit«.

Ja van 47 menors que han sigut assassinats pels seus pares per violència vicària des de 2013.

Últimes notícies

822 vivendes públiques noves a Torrevieja estaran llestes en 2028 amb el Pla Vive

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha anunciat l’inici de les obres de 822 vivendes de protecció pública a Torrevieja, repartides en quatre solars municipals i emmarcades en el Pla Vive, amb previsió que estiguen acabades en 2028.

Morant reafirma el seu suport a Zapatero i critica el doble raser de la justícia espanyola

Diana Morant manté el seu suport a José Luis Rodríguez Zapatero davant la investigació del cas Plus Ultra i denuncia un doble raser en la justícia espanyola i en les filtracions a la premsa.

Juan Echanove porta a l’escenari ‘La escopeta nacional’ amb una nova mirada musical

Juan Echanove dirigeix al Teatro Español de Madrid una nova versió teatral de ‘La escopeta nacional’, clàssic de Luis García Berlanga i Rafael Azcona, que incorpora moments musicals sense convertir-se en un musical.

El Consell reclama al Govern central que no limite les competències valencianes sobre la costa

El Consell ha aprovat un informe amb què exigeix al Govern d'Espanya que respecte les competències de la Generalitat en ordenació del territori i del litoral i que paralitze canvis normatius que podrien limitar el marc legal valencià.

Pérez Llorca es reunirà dilluns amb el ministre d’Hisenda al Palau de la Generalitat

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, es reunirà dilluns al Palau amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España, per tractar assumptes urgents i rellevants per a la Comunitat Valenciana.

Així canviarà el nou reglament de bous al carrer que entrarà en vigor en 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza els requisits tècnics i sanitaris i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.

Així serà el nou reglament de bous al carrer que canviarà les festes a partir de 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza les exigències tècniques i sanitàries i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.

Aules climatitzades i col·legis reformats abans de final d’any a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat dos nous plans, EduClima i RECOLE, per a climatitzar totes les aules i reformar col·legis i instituts públics abans que acabe l’any, amb una inversió inicial de 180 milions d’euros dins d’un paquet global de 3.338 milions en quatre anys.