La mare d’Anna i Olivia està embarassada: ‘donarà a llum molt prompte’

Beatriz Zimmermann, la mare de les xicotetes Anna i Olivia assassinades pel seu pare a Tenerife, «tornarà a ser mare en dos o tres mesos«, segons ha informat aquest dimecres ‘El Programa de Ana Rosa’ de Telecinco.

Un any després del brutal assassinat de les menors, un dels casos de violència vicària que més han commocionat la societat espanyola, es coneix públicament el nou estat de gestació de la mare de les xicotetes, que segons el citat mitjà, es troba embarassada aproximadament «de sis mesos«.

El pare, Tomás Gimeno, havia de retornar les xiquetes a la seua mare el passat 27 d’abril de 2021, però mai va arribar a fer. Després de diverses setmanes de cerca, el 10 de juny la dona va rebre la notícia de la troballa del cos d’Olivia, la major de les seues filles, de sis anys.

El cos de la xicoteta estava dins d’una de les dos bosses d’esport que es trobaven lligades a l’àncora de la llanxa a la deriva del pare.

El periodista, Isra López, comenta que, hui dia, la dona es troba embarassada almenys és una il·lusió, un raig d’esperança després de tot el sofriment que ha patit«.

Ja van 47 menors que han sigut assassinats pels seus pares per violència vicària des de 2013.

Últimes notícies

UGT porta al Govern central la denúncia per la ‘policia del pensament’ educativa del Consell

UGT Serveis Públics PV ha demanat empara a l’Alta Inspecció Educativa de l’Estat davant els nous rols assignats pel Consell a la inspecció educativa, que el sindicat veu com una ‘policia del pensament’ en la Comunitat Valenciana.

Les festes de Moros i Cristians de Calp ja són d’Interés Turístic Nacional

El Ministeri d’Indústria i Turisme ha declarat les festes de Moros i Cristians de Calp Festa d’Interés Turístic Nacional, en reconeixement al seu valor històric, cultural i festiu.

Els alcaldes d’Alacant es reuniran en un fòrum provincial el 14 d’octubre

El Fòrum dels Alcaldes de la Província d’Alacant se celebrarà el 14 d’octubre, després del debat al ple de la Diputació sobre la seua periodicitat, que PP i Vox han mantingut com a anual. El ple també ha aprovat el crèdit per a comprar un immoble a Benidorm com a nova seu comarcal de la institució.

Noves accions contra la violència en el futbol base valencià

La Direcció General de l’Esport i la FFCV han acordat noves mesures de prevenció, formació i sanció per a reduir la violència en el futbol base de la Comunitat Valenciana.

El professorat de la pública alçarà la veu dijous i dissabte contra la falta de canvis

Docents i famílies han convocat protestes dijous a les portes dels centres i manifestacions dissabte a les tres capitals per denunciar que les condicions de l’escola pública valenciana continuen igual i que els avanços són insuficients.

Volotea connectarà Alacant i la Corunya amb una nova ruta anual des de desembre

Volotea ha anunciat una nova connexió directa entre Alacant i la Corunya a partir del 2 de desembre, amb dos vols setmanals tot l’any i més de 26.000 seients previstos el primer any.

Controlat l’incendi forestal de Polop després de calcinar 36 hectàrees

Els bombers han donat per controlat l’incendi forestal declarat dimarts en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina, que ha cremat unes 36 hectàrees. Les brigades continuen treballant a la zona per a apagar punts calents i evitar reproduccions.

El València afronta la visita a Sevilla amb fins a nou baixes

El València viatja este divendres al camp del Sevilla obligat a reaccionar en LALIGA EA Sports i ho farà amb fins a nou baixes per lesió si no hi ha canvis d’última hora.