11.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

La mare d’Anna i Olivia està embarassada: ‘donarà a llum molt prompte’

Beatriz Zimmermann, la mare de les xicotetes Anna i Olivia assassinades pel seu pare a Tenerife, “tornarà a ser mare en dos o tres mesos“, segons ha informat aquest dimecres ‘El Programa de Ana Rosa’ de Telecinco.

Un any després del brutal assassinat de les menors, un dels casos de violència vicària que més han commocionat la societat espanyola, es coneix públicament el nou estat de gestació de la mare de les xicotetes, que segons el citat mitjà, es troba embarassada aproximadament “de sis mesos“.

El pare, Tomás Gimeno, havia de retornar les xiquetes a la seua mare el passat 27 d’abril de 2021, però mai va arribar a fer. Després de diverses setmanes de cerca, el 10 de juny la dona va rebre la notícia de la troballa del cos d’Olivia, la major de les seues filles, de sis anys.

El cos de la xicoteta estava dins d’una de les dos bosses d’esport que es trobaven lligades a l’àncora de la llanxa a la deriva del pare.

El periodista, Isra López, comenta que, hui dia, la dona es troba embarassada ,”almenys és una il·lusió, un raig d’esperança després de tot el sofriment que ha patit“.

Ja van 47 menors que han sigut assassinats pels seus pares per violència vicària des de 2013.

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.