El menut Julen va morir a causa de les lesions patides durant la caiguda al pou

Ejemplo de shortcode con estilo
  L’informe final de l’autòpsia del menut Julen, el xiquet de dos anys que va caure a un pou a Totalán, a Màlaga i va ser rescatat sense vida, confirma que el menut va morir com a conseqüència dels colps patits durant la caiguda.  Aquest informe definitiu de l’autòpsia de Julen acaba amb tots els dubtes i confirma […]

 

L’informe final de l’autòpsia del menut Julen, el xiquet de dos anys que va caure a un pou a Totalán, a Màlaga i va ser rescatat sense vida, confirma que el menut va morir com a conseqüència dels colps patits durant la caiguda.  Aquest informe definitiu de l’autòpsia de Julen acaba amb tots els dubtes i confirma que el menut no va morir pels colps de la piqueta dels equips de rescat.

 

Va morir el mateix dia de la caiguda

Després de quasi tres mesos de treballs en l’autòpsia del xiquet, es confirma que la causa de la mort va ser la caiguda al pou, el mateix dia de l’incident. El xicotet Julen va morir per un traumatisme cranioencefàlic i perimedul·lar, amb dos fractures, una a la zona occipital i l’altra a la regió temporal esquerra.

 

Segons els metges forenses que han presentat l’informe de l’autòpsia de Julen, la mort es va produir de forma quasi immediata, instants més tard que el xiquet caiguera al pou. Aquest informe descarta la tesi de la defensa de l’amo de la finca, que defensava que la mort del xiquet es va produir a causa dels colps de piqueta dels equips de rescat durant l’operació.

 

Es descarta l’argument de l’amo de la finca

Així, l’informe definitiu que descarta definitivament l’argument de l’amo de la finca, apunta que la data de la mort se situa al voltant de les 13.50 hores, «pocs minuts» després de la caiguda al pou, mentre que no es va començar a utilitzar la piqueta fins a les 17.30 hores, unes quatre hores després de la mort de Julen.

 

El menut Julen va caure el diumenge 13 de gener a un pou de només 25 cm de diàmetre i d’uns 70 metres de profunditat. El seu cos va ser trobat la matinada del dissabte 26 de gener a les 01.25 hores, després de dies sencers cavant un túnel paral·lel i una galeria que els unia. El rescat de Julen es va convertir en una de les operacions més complicades per la falta d’oxigen i llum, i per la presència de minerals de gran duresa.

Últimes notícies

Una tuba sorprén el cel d’Alacant durant una forta tronada sense causar danys

Una tuba s’ha format este dissabte sobre el cel d’Alacant durant una tronada intensa, sense arribar a tocar terra ni causar danys. Aemet ha activat avís roig per pluges extremes al litoral sud de València i nord d’Alacant per a este diumenge.

València i Athletic empaten a zero en un Mestalla sense gols

València CF i Athletic Club han signat un 0-0 a Mestalla en un partit de dues parts ben diferenciades. Els locals continuen en descens malgrat l'embranzida mostrada en la segona mitat amb Javier Aguirre.

Gayà fa història en Lliga en arribar als 350 partits amb el València

José Luis Gayà ha arribat als 350 partits en Lliga amb el València CF en el duel contra l'Athletic i es queda a només un encontre d'igualar David Albelda com a tercer jugador amb més partits en la competició de la història del club.

Iñigo Pérez lamenta la falta de gol del Vila-real en l’empat contra l’Elx

Iñigo Pérez ha assegurat que el Vila-real ha fet una primera part excel·lent contra l’Elx, però ha admés frustració per la falta d’encert davant la porteria en l’empat sense gols a LaLiga.

Aldaia alça barreres contra les inundacions i la UPV tanca els seus campus pel temporal

Aldaia ha instal·lat barreres antiinundacions al barranc de la Saleta i la UPV ha suspés tota l’activitat als seus tres campus pel risc de pluges torrencials. Cultura també ha cancel·lat funcions teatrals i projeccions de la Filmoteca.

Anselmi destaca l’empat de l’Elx a Vila-real com un resultat molt meritori

Martín Anselmi ha valorat com a molt meritori l’empat sense gols de l’Elx al camp del Villarreal, un rival que ha definit com a equip amb molta jerarquia. El tècnic ha subratllat el bon treball defensiu, el partit de Dituro i ha confirmat un fort esquinç de turmell de Marc Aguado.

Repartiment de punts entre Villarreal i Elche a La Ceràmica

Villarreal i Elche han empatat 0-0 a l'estadi de la Ceràmica en un partit on els groguets han anat de més a menys i l'equip il·licità ha sabut patir per traure un punt valuós.

Manises ompli el camp per al II Torneig Tornem! dos anys després de la dana

El camp de Manises ha acollit la segona edició del Torneig Tornem!, que ha reunit centenars de xiquets i famílies per a celebrar la recuperació del futbol valencià dos anys després de la dana. La selecció valenciana sub-12 i el Levante UD han alçat els títols en una jornada festiva marcada també per l’avís de pluges intenses.