La ministra de Transports es reunirà aquesta vesprada amb els convocants dels aturs

La ministra de Transports, Raquel Sánchez, ha anunciat que es reunirà aquesta vesprada amb la Plataforma en Defensa del Transport per Carretera, convocant de l’atur de transportistes, que va començar el passat 14 de març i ha provocat problemes de subministrament, després d’aconseguir aquest dijous un acord amb el Comité Nacional del Transport per Carretera, en el qual no està inclosa aquesta plataforma.

Ja no hi ha motius per a mantindre aquestes mobilitzacions“, ha afirmat mentre té lloc a Madrid una manifestació convocada per aquesta plataforma davant la seu del Ministeri.

Les mesures que aplicarem recullen les reivindicacions del conjunt del sector mai he tingut cap problema a rebre’ls“, ha dit la ministra en ‘La Hora de la 1’. La reunió, segons ha afirmat, se celebrarà a les 17.00 hores. “M’asseuré amb ells per a explicar el contingut d’aquest acord”, ha agregat.

Així ho ha anunciat la ministra coincidint aquest divendres amb la manifestació a Madrid per la plataforma convocant de les protestes davant la seu del Ministeri de Transports, una mobilització que ha començat en la plaça de Sant Joan de la Creu, on el president de l’organització convocant ha dit que no hi haurà “desbloqueig” mentre el Govern no es reunisca amb ells.

La ministra també ha dit en ser preguntada per què ha canviat perquè haja fet el pas de reunir-se ara a la plataforma, després de dotze dies d’aturs, que la negociació “s’havia de circumscriure a aqueix àmbit perquè és l’òrgan de representació democràtica“, en referència al Comité Nacional de Transport per Carretera.

“El que hem fet durant aquests dies ha sigut asseure’ns a negociar amb els representants dels transportistes, dels petits i mitjans empresaris, però també amb els autònoms que estan en la Mesa del Comité Nacional de Transport per carretera, a ells ens devem perquè són els representants que han triat els propis transportistes i la negociació s’havia de circumscriure a aqueix àmbit”, ha afirmat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llum Club convertix la lectura compartida en una xarxa de suport entre dones

Nascut a l'agost a València, Llum Club reunix lectores de 18 a 60 anys, llig només a autores i ha evolucionat cap a un espai segur amb activitats feministes.

Les Falles 2026 cremaran 10 milions de creativitat i ironia després d’un hivern dur

Quasi 800 falles, més de 9,8 milions invertits i un desplegament de 6.000 agents marcaran unes festes que culminaran amb la Cremà el 19 de març. La pluja condiciona l'arrancada i la ciutat es transforma amb corts, subvencions municipals i més de 300 espectacles pirotècnics.

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.

La UPV constata que la violència masclista en xarxes silencia a dones en política i repetix patrons

Dos estudis de la UPV analitzen milers de missatges en X dirigits a Ayuso, Montero i Meloni i conclouen que l'hostilitat de gènere és sistemàtica i amb impacte democràtic.

Pluges en la Comunitat Valenciana i ruixats amb tempesta en àrees de Castelló

Cels molt nuvolosos i precipitacions generalitzades este dissabte. A Castelló, els ruixats podran ser forts o persistents i amb tempesta en punts.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.