La ministra de Transports es reunirà aquesta vesprada amb els convocants dels aturs

La ministra de Transports, Raquel Sánchez, ha anunciat que es reunirà aquesta vesprada amb la Plataforma en Defensa del Transport per Carretera, convocant de l’atur de transportistes, que va començar el passat 14 de març i ha provocat problemes de subministrament, després d’aconseguir aquest dijous un acord amb el Comité Nacional del Transport per Carretera, en el qual no està inclosa aquesta plataforma.

Ja no hi ha motius per a mantindre aquestes mobilitzacions“, ha afirmat mentre té lloc a Madrid una manifestació convocada per aquesta plataforma davant la seu del Ministeri.

Les mesures que aplicarem recullen les reivindicacions del conjunt del sector mai he tingut cap problema a rebre’ls“, ha dit la ministra en ‘La Hora de la 1’. La reunió, segons ha afirmat, se celebrarà a les 17.00 hores. “M’asseuré amb ells per a explicar el contingut d’aquest acord”, ha agregat.

Així ho ha anunciat la ministra coincidint aquest divendres amb la manifestació a Madrid per la plataforma convocant de les protestes davant la seu del Ministeri de Transports, una mobilització que ha començat en la plaça de Sant Joan de la Creu, on el president de l’organització convocant ha dit que no hi haurà “desbloqueig” mentre el Govern no es reunisca amb ells.

La ministra també ha dit en ser preguntada per què ha canviat perquè haja fet el pas de reunir-se ara a la plataforma, després de dotze dies d’aturs, que la negociació “s’havia de circumscriure a aqueix àmbit perquè és l’òrgan de representació democràtica“, en referència al Comité Nacional de Transport per Carretera.

“El que hem fet durant aquests dies ha sigut asseure’ns a negociar amb els representants dels transportistes, dels petits i mitjans empresaris, però també amb els autònoms que estan en la Mesa del Comité Nacional de Transport per carretera, a ells ens devem perquè són els representants que han triat els propis transportistes i la negociació s’havia de circumscriure a aqueix àmbit”, ha afirmat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.

Concentració a València per a exigir la pròrroga dels lloguers i frenar els desnonaments

Desenes de persones es concentren davant la Delegació del Govern a València per a reclamar l'aprovació del Reial decret llei 8/2026, la pròrroga dels lloguers i la fi dels desnonaments.

La Fiscalia arxiva la denúncia contra Revolta per l’ús de fons de la dana de València

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat la denúncia de dos exdirigentes de Revolta per presumptes irregularitats en la gestió de fons destinats als afectats per la dana de València en considerar els fets massa genèrics.

Dani Fernández ajorna concerts després de ser operat d’una lesió en el muscle

Dani Fernández posposa diversos concerts a Espanya i Mèxic després de patir una caiguda en el Roig Arena de València que li ha obligat a passar per quiròfan per una lesió en el muscle.

Un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a un home de 28 anys a un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena, amb tocaments a un xiquet d'11 anys i un altre de 12.

Elx i Atlètic es creuen entre la urgència pel descens i el reinici després de la Copa

L'Atlètic de Madrid visita a l'Elx només tres dies després de perdre la final de la Copa del Rei i amb la ment posada en les semifinals de la Lliga de Campions, mentres l'equip il·licità busca escapar del descens.

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.