La ministra de Transports es reunirà aquesta vesprada amb els convocants dels aturs

La ministra de Transports, Raquel Sánchez, ha anunciat que es reunirà aquesta vesprada amb la Plataforma en Defensa del Transport per Carretera, convocant de l’atur de transportistes, que va començar el passat 14 de març i ha provocat problemes de subministrament, després d’aconseguir aquest dijous un acord amb el Comité Nacional del Transport per Carretera, en el qual no està inclosa aquesta plataforma.

Ja no hi ha motius per a mantindre aquestes mobilitzacions“, ha afirmat mentre té lloc a Madrid una manifestació convocada per aquesta plataforma davant la seu del Ministeri.

Les mesures que aplicarem recullen les reivindicacions del conjunt del sector mai he tingut cap problema a rebre’ls“, ha dit la ministra en ‘La Hora de la 1’. La reunió, segons ha afirmat, se celebrarà a les 17.00 hores. “M’asseuré amb ells per a explicar el contingut d’aquest acord”, ha agregat.

Així ho ha anunciat la ministra coincidint aquest divendres amb la manifestació a Madrid per la plataforma convocant de les protestes davant la seu del Ministeri de Transports, una mobilització que ha començat en la plaça de Sant Joan de la Creu, on el president de l’organització convocant ha dit que no hi haurà “desbloqueig” mentre el Govern no es reunisca amb ells.

La ministra també ha dit en ser preguntada per què ha canviat perquè haja fet el pas de reunir-se ara a la plataforma, després de dotze dies d’aturs, que la negociació “s’havia de circumscriure a aqueix àmbit perquè és l’òrgan de representació democràtica“, en referència al Comité Nacional de Transport per Carretera.

“El que hem fet durant aquests dies ha sigut asseure’ns a negociar amb els representants dels transportistes, dels petits i mitjans empresaris, però també amb els autònoms que estan en la Mesa del Comité Nacional de Transport per carretera, a ells ens devem perquè són els representants que han triat els propis transportistes i la negociació s’havia de circumscriure a aqueix àmbit”, ha afirmat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.