Minsait oferirà formació a 40 joves en el territori valencià

 

L’empresa especialitzada en transformació digital Minsait oferirà formació a 40 joves titulats en STEM i informàtica de Múrcia i la Comunitat Valenciana. Aquesta companyia, pertanyent a Indra, ofereix als joves recentment graduats i professionals amb experiència d’aquestes regions una nova proposta per a incorporar-s’a la companyia i sumar-s’a la transformació digital, millorant la seua qualificació i potencial professional dones de la seua incorporació.

 

La companyia seleccionarà a 20 graduats de titulacions STEM, com a Matemàtiques, Física, Telecomunicacions, Informàtica, etc. o titulats en FP Superior, en Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma *DAM) o en Desenvolupament d’Aplicacions Web sense experiència i a altres 20 professionals programadors que compten amb més d’un any i mig d’experiència per a participar en un bootcamp cent per cent en línia d’aprenentatge accelerat.

 

Minsait oferirà formació a 40 joves titulats en STEM i Informàtica de Múrcia i la Comunitat Valenciana a través d’un curs intensiu d’unes sis setmanes de duració que permetrà als seleccionats adquirir els coneixements tècnics, de negoci, competències digitals i habilitats necessàries per a desenvolupar al màxim el seu potencial en la companyia des de la seua incorporació.

 

Com poden enviar els interessats la seua candidatura?

A més, podran posar en pràctica els coneixements tècnics adquirits en un cas pràctic basat en projectes de la unitat a la qual es vagen a incorporar.

 

En el bootcamp els nous professionals de Minsait treballaran, addicionalment, en el desenvolupament de les habilitats i competències més necessàries en el seu dia a dia de treball, com a presentacions d’impacte, treball en equip, comunicació i proactivitat, responsabilitat i accountability, capacitat d’aprenentatge continu o productivitat.

 

Els interessats en aquesta iniciativa en la qual Minsait oferirà formació a 40 joves titulats en STEM i informàtica de Múrcia i la Comunitat Valenciana poden enviar el seu CV a bootcamp@indra.es.

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.