Minsait oferirà formació a 40 joves en el territori valencià

 

L’empresa especialitzada en transformació digital Minsait oferirà formació a 40 joves titulats en STEM i informàtica de Múrcia i la Comunitat Valenciana. Aquesta companyia, pertanyent a Indra, ofereix als joves recentment graduats i professionals amb experiència d’aquestes regions una nova proposta per a incorporar-s’a la companyia i sumar-s’a la transformació digital, millorant la seua qualificació i potencial professional dones de la seua incorporació.

 

La companyia seleccionarà a 20 graduats de titulacions STEM, com a Matemàtiques, Física, Telecomunicacions, Informàtica, etc. o titulats en FP Superior, en Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma *DAM) o en Desenvolupament d’Aplicacions Web sense experiència i a altres 20 professionals programadors que compten amb més d’un any i mig d’experiència per a participar en un bootcamp cent per cent en línia d’aprenentatge accelerat.

 

Minsait oferirà formació a 40 joves titulats en STEM i Informàtica de Múrcia i la Comunitat Valenciana a través d’un curs intensiu d’unes sis setmanes de duració que permetrà als seleccionats adquirir els coneixements tècnics, de negoci, competències digitals i habilitats necessàries per a desenvolupar al màxim el seu potencial en la companyia des de la seua incorporació.

 

Com poden enviar els interessats la seua candidatura?

A més, podran posar en pràctica els coneixements tècnics adquirits en un cas pràctic basat en projectes de la unitat a la qual es vagen a incorporar.

 

En el bootcamp els nous professionals de Minsait treballaran, addicionalment, en el desenvolupament de les habilitats i competències més necessàries en el seu dia a dia de treball, com a presentacions d’impacte, treball en equip, comunicació i proactivitat, responsabilitat i accountability, capacitat d’aprenentatge continu o productivitat.

 

Els interessats en aquesta iniciativa en la qual Minsait oferirà formació a 40 joves titulats en STEM i informàtica de Múrcia i la Comunitat Valenciana poden enviar el seu CV a bootcamp@indra.es.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.