Minsait oferirà formació a 40 joves en el territori valencià

 

L’empresa especialitzada en transformació digital Minsait oferirà formació a 40 joves titulats en STEM i informàtica de Múrcia i la Comunitat Valenciana. Aquesta companyia, pertanyent a Indra, ofereix als joves recentment graduats i professionals amb experiència d’aquestes regions una nova proposta per a incorporar-s’a la companyia i sumar-s’a la transformació digital, millorant la seua qualificació i potencial professional dones de la seua incorporació.

 

La companyia seleccionarà a 20 graduats de titulacions STEM, com a Matemàtiques, Física, Telecomunicacions, Informàtica, etc. o titulats en FP Superior, en Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma *DAM) o en Desenvolupament d’Aplicacions Web sense experiència i a altres 20 professionals programadors que compten amb més d’un any i mig d’experiència per a participar en un bootcamp cent per cent en línia d’aprenentatge accelerat.

 

Minsait oferirà formació a 40 joves titulats en STEM i Informàtica de Múrcia i la Comunitat Valenciana a través d’un curs intensiu d’unes sis setmanes de duració que permetrà als seleccionats adquirir els coneixements tècnics, de negoci, competències digitals i habilitats necessàries per a desenvolupar al màxim el seu potencial en la companyia des de la seua incorporació.

 

Com poden enviar els interessats la seua candidatura?

A més, podran posar en pràctica els coneixements tècnics adquirits en un cas pràctic basat en projectes de la unitat a la qual es vagen a incorporar.

 

En el bootcamp els nous professionals de Minsait treballaran, addicionalment, en el desenvolupament de les habilitats i competències més necessàries en el seu dia a dia de treball, com a presentacions d’impacte, treball en equip, comunicació i proactivitat, responsabilitat i accountability, capacitat d’aprenentatge continu o productivitat.

 

Els interessats en aquesta iniciativa en la qual Minsait oferirà formació a 40 joves titulats en STEM i informàtica de Múrcia i la Comunitat Valenciana poden enviar el seu CV a bootcamp@indra.es.

Últimes notícies

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.

Les 16.000 persones evacuades busquen allotjament mentre el foc continua actiu a la Vall d’Uixó

La majoria de les 16.000 persones evacuades per l'incendi de la Vall d'Uixó s'han traslladat a cases de familiars o amics, mentre unes 500 han passat la nit en pavellons i instal·lacions municipals de localitats veïnes.