Minsait oferirà formació a 40 joves en el territori valencià

 

L’empresa especialitzada en transformació digital Minsait oferirà formació a 40 joves titulats en STEM i informàtica de Múrcia i la Comunitat Valenciana. Aquesta companyia, pertanyent a Indra, ofereix als joves recentment graduats i professionals amb experiència d’aquestes regions una nova proposta per a incorporar-s’a la companyia i sumar-s’a la transformació digital, millorant la seua qualificació i potencial professional dones de la seua incorporació.

 

La companyia seleccionarà a 20 graduats de titulacions STEM, com a Matemàtiques, Física, Telecomunicacions, Informàtica, etc. o titulats en FP Superior, en Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma *DAM) o en Desenvolupament d’Aplicacions Web sense experiència i a altres 20 professionals programadors que compten amb més d’un any i mig d’experiència per a participar en un bootcamp cent per cent en línia d’aprenentatge accelerat.

 

Minsait oferirà formació a 40 joves titulats en STEM i Informàtica de Múrcia i la Comunitat Valenciana a través d’un curs intensiu d’unes sis setmanes de duració que permetrà als seleccionats adquirir els coneixements tècnics, de negoci, competències digitals i habilitats necessàries per a desenvolupar al màxim el seu potencial en la companyia des de la seua incorporació.

 

Com poden enviar els interessats la seua candidatura?

A més, podran posar en pràctica els coneixements tècnics adquirits en un cas pràctic basat en projectes de la unitat a la qual es vagen a incorporar.

 

En el bootcamp els nous professionals de Minsait treballaran, addicionalment, en el desenvolupament de les habilitats i competències més necessàries en el seu dia a dia de treball, com a presentacions d’impacte, treball en equip, comunicació i proactivitat, responsabilitat i accountability, capacitat d’aprenentatge continu o productivitat.

 

Els interessats en aquesta iniciativa en la qual Minsait oferirà formació a 40 joves titulats en STEM i informàtica de Múrcia i la Comunitat Valenciana poden enviar el seu CV a bootcamp@indra.es.

Últimes notícies

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.

De la il·lusió a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al València Basket

El València Basket ha confirmat l’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid, un adeu que tanca el seu segon cicle al club, marcat de nou per l’èxit esportiu i una marxa polèmica.

Delirio taronja i final polèmic: així han sigut les dues etapes de Pedro Martínez al Valencia Basket

Pedro Martínez ha tancat la seua segona etapa al Valencia Basket rumb al Real Madrid, repetint un cicle d’il·lusió, èxits esportius i una eixida molt controvertida per a l’afició taronja.

Del somni al comiat polèmic: els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

La segona etapa de Pedro Martínez al Valencia Basket ha repetit el patró de la primera: il·lusió inicial, èxits esportius històrics i un comiat tens, ara amb el seu fitxatge pel Real Madrid.