El missatge del ministre de Consum, Alberto Garzón, sobre les mascaretes FFP2

Ejemplo de shortcode con estilo
  El ministre de Consum, Alberto Garzón (IU), ha assegurat que de moment «no pareix que hi haja una font científica prou rigorosa que acredite» que les mascaretes FFP2 protegixen millor contra el coronavirus, pel que ha fet una crida a l’ús de tots els instruments de prevenció. Garzón ha postil·lat: «Continuem descobrint a través de […]

 

El ministre de Consum, Alberto Garzón (IU), ha assegurat que de moment «no pareix que hi haja una font científica prou rigorosa que acredite» que les mascaretes FFP2 protegixen millor contra el coronavirus, pel que ha fet una crida a l’ús de tots els instruments de prevenció. Garzón ha postil·lat: «Continuem descobrint a través de la ciència com funciona el virus» del Covid-19, i «per això estan canviant de tant en tant les indicacions científiques sobre com combatre’l».

 

En eixa línia, ha agregat que, «si en algun moment consideraren els científics que el més adequat és canviar la recomanació de les mascaretes higièniques a una altra sobre una altra classe de mascaretes, ho faríem» des del Govern d’Espanya, segons ha volgut deixar clar el ministre.

 

El ministre ha comentat que el seu departament ha estat «des del primer moment» de la pandèmia «preocupat» per adoptar mesures davant de la «dificultat» d’algunes famílies per a accedir a «un bé de primera necessitat» com el de les mascaretes, i s’han adoptat diferents iniciatives, com la rebaixa de l’IVA, que han «conseguit que les mascaretes higièniques foren accessibles» per a la majoria de la població.

 

D’exixa forma les coses, Garzón ha conclòs, durant una entrevista en Canal Sud que, «fins que no tinguem una informació més veraç, el que cal fer és continuar fent crides a un ús responsable d’eixos instruments de prevenció, i a la responsabilitat cívica que estem reclamant totes les administracions públiques».

Últimes notícies

València ha passat una vesprada sense incidents destacats

El centre de València ha viscut una vesprada tranquil·la, tot i la vigilància policial davant d’una convocatòria de disturbis vinculada a Blocus.

Detenen un menor per difondre missatges de Blocus Valencia

Un menor ha sigut detingut per difondre missatges de Blocus Valencia que convidaven a entrar en altres aplicacions i xats. És la cinquena detenció davant d’una convocatòria de possibles disturbis.

El buit de les víctimes mortals de la dana de 2024 centra la manifestació pel segon aniversari

Més de 3.500 persones han recorregut el centre de València en el segon aniversari de la dana, en homenatge a les 234 víctimes mortals.

Presó provisional sense fiança per a un altre detingut a Valencia per la seua relació amb Blocus

Un jutjat de Catarroja ha decretat presó provisional sense fiança per a un detingut a Alfafar, investigat per la seua vinculació amb Blocus.

València recorda les víctimes de la dana amb una pancarta de 233 morts

La marxa pel segon aniversari de la dana ha començat a València amb el record de les 233 persones mortes i la reclamació de responsabilitats.

Pau Navarro demana disculpes i reivindica el suport de l’afició del Vila-real

El defensa ha demanat disculpes a qui s’haja sentit molest i ha insistit que la marxa d’aficionats no justifica els mals resultats del Vila-real.

Comerços del centre de València abaixen la persiana davant el risc de disturbis

Nombrosos establiments del centre de València han tancat esta vesprada per precaució davant de possibles saquejos i disturbis convocats pel canal Blocus.

València manté un ampli dispositiu policial durant la nit de Halloween

El reforç policial al centre de València continuarà fins a les primeres hores de diumenge davant de les crides a provocar altercats i saquejos.