13.9 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Moderna començarà a provar la seua vacuna en adolescents de 12 a 17 anys

 

La companyia Moderna començarà a avaluar l’eficàcia i seguretat de la seua vacuna contra el Covid-19 en adolescents de 12 a 17 anys, segons es recull en el portal d’assajos clínics dels Estats Units i ha avançat ‘The New York Times’.

 

L’estudi inclourà a 3.000 adolescents, dels que la mitat rebrà dos injeccions de la vacuna amb quatre setmanes de diferència i l’altra mitat placebo. L’assaig «encara no està reclutant» a participants i encara no hi ha una data d’inici, ha explicat Colleen Hussey, portaveu de Moderna, en el diari estatunidenc.

 

Els assajos en fase 3 en adults de la companyia han donat una eficàcia de la seua vacuna pròxima al 94%. Sobre la base dels resultats, podria ser aprovada als Estats Units a mitjan este mes i a Europa el 12 de gener. No obstant això, encara no ha sigut estudiada en xiquets. Generalment, les vacunes destinades tant a adults com a xiquets es proven primer en adults per a ajudar a assegurar que són segures per als assajos pediàtrics.

 

La vacuna tampoc ha sigut testada en embarassades. El mitjà americà avança que en este nou assaig clínic les xiquetes que han passat la pubertat seran analitzades abans de cada injecció per a assegurar-se que no estan embarassades. Pfizer va començar a provar la seua vacuna contra el coronavirus en xiquets de 12 anys en octubre. AstraZeneca també ha fet assajos en esta població pediàtrica.

Últimes notícies

Investiguen un robatori amb arma blanca a Castelló: apunyalen a un recaptador i li sostrauen 30.000 euros

La Policia Nacional investiga l'apunyalament d'un home de 37 anys en l'avinguda de Camp de Montiel. Li van robar uns 30.000 euros i va rebre l'alta hores després.

Camarero defén en el Congrés la seua gestió durant la DANA i apunta al Govern central

Susana Camarero compareix davant la comissió del Congrés sobre la DANA de València per a sostindre la gestió del Consell i subratllar responsabilitats del Govern central. La investigació examina decisions i coordinació després de 229 morts en la comunitat.

Torrevieja arranca l’exportació de sal per a desglaç a Europa i preveu superar 250.000 tones

NCAST ha posat en marxa la campanya marítima amb destinació principal al nord d'Europa i preveu superar 250.000 tones; l'inici s'ha retardat per la calor.

Dilluns amb intervals nuvolosos, pluges febles i ratxes molt fortes de vent en la Comunitat Valenciana

La setmana arranca amb nuvolositat variable, possibilitat de pluges febles en el nord de l'interior i ratxes molt fortes de vent en punts de València i Alacant. El dimarts tendirà a buidar amb descens de temperatures.

Avís groc per vents de 70 a 80 km/h a l’interior i litoral de València i Alacant

Aemet decretarà des de les 10 h l'avís groc per vent en interior i litoral de València i Alacant. L'alerta es prolongarà fins a les 21.59 h i la Vega Baixa quedarà fora.

Iñaki Peña assumix el colp de Vinícius com un llance del joc després del 2-2 davant el Reial Madrid

El porter de l'Elx va lamentar els dos punts que es van escapar davant el Reial Madrid i va evitar la polèmica pel contacte amb Vinícius en l'acció prèvia al 2-2.

L’Elx frena al Madrid: 2-2 i el líder va remar a contra corrent

Elx va mantindre el seu invicte en el Martínez Valero i va empatar 2-2 davant un Reial Madrid que sempre va ser a remolc. El líder va salvar un punt amb un gol de Bellingham.

Rodrygo i Trent tornen a l’onze del Reial Madrid; Vinicius, suplent, i Iñaki Peña titular a l’Elx

El Reial Madrid recupera a Rodrygo i Trent en l'alineació inicial i deixa a Vinicius en la banqueta. A l'Elx, Iñaki Peña torna a la porteria després de diversos canvis.