Moderna començarà a provar la seua vacuna en adolescents de 12 a 17 anys

 

La companyia Moderna començarà a avaluar l’eficàcia i seguretat de la seua vacuna contra el Covid-19 en adolescents de 12 a 17 anys, segons es recull en el portal d’assajos clínics dels Estats Units i ha avançat ‘The New York Times’.

 

L’estudi inclourà a 3.000 adolescents, dels que la mitat rebrà dos injeccions de la vacuna amb quatre setmanes de diferència i l’altra mitat placebo. L’assaig «encara no està reclutant» a participants i encara no hi ha una data d’inici, ha explicat Colleen Hussey, portaveu de Moderna, en el diari estatunidenc.

 

Els assajos en fase 3 en adults de la companyia han donat una eficàcia de la seua vacuna pròxima al 94%. Sobre la base dels resultats, podria ser aprovada als Estats Units a mitjan este mes i a Europa el 12 de gener. No obstant això, encara no ha sigut estudiada en xiquets. Generalment, les vacunes destinades tant a adults com a xiquets es proven primer en adults per a ajudar a assegurar que són segures per als assajos pediàtrics.

 

La vacuna tampoc ha sigut testada en embarassades. El mitjà americà avança que en este nou assaig clínic les xiquetes que han passat la pubertat seran analitzades abans de cada injecció per a assegurar-se que no estan embarassades. Pfizer va començar a provar la seua vacuna contra el coronavirus en xiquets de 12 anys en octubre. AstraZeneca també ha fet assajos en esta població pediàtrica.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.