Moderna començarà a provar la seua vacuna en adolescents de 12 a 17 anys

 

La companyia Moderna començarà a avaluar l’eficàcia i seguretat de la seua vacuna contra el Covid-19 en adolescents de 12 a 17 anys, segons es recull en el portal d’assajos clínics dels Estats Units i ha avançat ‘The New York Times’.

 

L’estudi inclourà a 3.000 adolescents, dels que la mitat rebrà dos injeccions de la vacuna amb quatre setmanes de diferència i l’altra mitat placebo. L’assaig «encara no està reclutant» a participants i encara no hi ha una data d’inici, ha explicat Colleen Hussey, portaveu de Moderna, en el diari estatunidenc.

 

Els assajos en fase 3 en adults de la companyia han donat una eficàcia de la seua vacuna pròxima al 94%. Sobre la base dels resultats, podria ser aprovada als Estats Units a mitjan este mes i a Europa el 12 de gener. No obstant això, encara no ha sigut estudiada en xiquets. Generalment, les vacunes destinades tant a adults com a xiquets es proven primer en adults per a ajudar a assegurar que són segures per als assajos pediàtrics.

 

La vacuna tampoc ha sigut testada en embarassades. El mitjà americà avança que en este nou assaig clínic les xiquetes que han passat la pubertat seran analitzades abans de cada injecció per a assegurar-se que no estan embarassades. Pfizer va començar a provar la seua vacuna contra el coronavirus en xiquets de 12 anys en octubre. AstraZeneca també ha fet assajos en esta població pediàtrica.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El turista internacional gasta 140 euros al dia en la Comunitat Valenciana i allarga la seua estada a nou dies

El gasto mig diari del turista internacional en la Comunitat Valenciana ascendix a 140,1 euros en 2025 i l'estada mitjana aconseguix els 9,2 dies, amb diferències destacades segons el motiu del viatge i la destinació dins de la regió.

València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols

L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.

Pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana i forta vent en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un diumenge de cels coberts, pluges esteses i descens acusat de temperatures, amb ratxes de vent molt forts en el nord de Castelló i ruixats intensos en el sud d'Alacant.

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.