Moderna començarà a provar la seua vacuna en adolescents de 12 a 17 anys

 

La companyia Moderna començarà a avaluar l’eficàcia i seguretat de la seua vacuna contra el Covid-19 en adolescents de 12 a 17 anys, segons es recull en el portal d’assajos clínics dels Estats Units i ha avançat ‘The New York Times’.

 

L’estudi inclourà a 3.000 adolescents, dels que la mitat rebrà dos injeccions de la vacuna amb quatre setmanes de diferència i l’altra mitat placebo. L’assaig «encara no està reclutant» a participants i encara no hi ha una data d’inici, ha explicat Colleen Hussey, portaveu de Moderna, en el diari estatunidenc.

 

Els assajos en fase 3 en adults de la companyia han donat una eficàcia de la seua vacuna pròxima al 94%. Sobre la base dels resultats, podria ser aprovada als Estats Units a mitjan este mes i a Europa el 12 de gener. No obstant això, encara no ha sigut estudiada en xiquets. Generalment, les vacunes destinades tant a adults com a xiquets es proven primer en adults per a ajudar a assegurar que són segures per als assajos pediàtrics.

 

La vacuna tampoc ha sigut testada en embarassades. El mitjà americà avança que en este nou assaig clínic les xiquetes que han passat la pubertat seran analitzades abans de cada injecció per a assegurar-se que no estan embarassades. Pfizer va començar a provar la seua vacuna contra el coronavirus en xiquets de 12 anys en octubre. AstraZeneca també ha fet assajos en esta població pediàtrica.

Últimes notícies

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.