Montanejos entra en el llistat dels 10 municipis més buscats d’Espanya per a fer escapades rurals

Montanejos

Un dels llocs més populars en el municipi de Montanejos | Flickr

Els deu municipis espanyols més buscats en ‘Escapadarural.com’ durant 2019 estan concentrats en sis comunitats autònomes del país. Entre ells estan els nouvinguts Alhama de Aragó (Saragossa), Montanejos (Castelló) i Alquèssar (Osca), tancant la taula. La plataforma ha analitzat quines eren les destinacions més buscades pels seus clients entre un total de 100, que han registrat més d’1,5 milions de busques

 

D’eixa manera, Castella-la Manxa i Aragó són les regions que més localitats aporten, amb tres cadascuna d’elles. En concret, la regió aragonesa és l’única que compta amb localitats de totes les seues províncies dins del llistat amb Albarrasí (Terol), Alhama de Aragón (Saragossa) i Alquèssar (Osca).

 

Els quatre pobles restants es repartixen entre Andalusia, Astúries, Castella i Lleó i el territori valencià. L’eixida de Guadalupe del top 10 de municipis més buscats en 2019 per a fer turisme rural en 2019 deixa fora del llistat a Extremadura en a esta ocasió, mentre que Albacete repeteix com l’única província amb dos municipis en el llistat.

 

Montanejos: La vila termal l’Alt Millars

Montanejos és una interessant destinació de turisme d’interior de la província de Castelló, en concret dins de la comarca de l’Alt Millars, molt vinculat a una oferta de turisme de salut (vila termal és el seu eslògan turístic) i amb gran atractiu paisatgístic i possibilitats per al turisme d’actiu.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Farmamundi i la Generalitat repartixen a Líban aliments i kits d’higiene a famílies desplaçades

Farmamundi i la Generalitat han activat una resposta d'emergència a Líban per a assistir a més de 20.000 persones desplaçades amb aliments i articles d'higiene. La intervenció prioritza a dones, menors i col·lectius vulnerables en Chouf, Hasbaya i Rachaya.

La renúncia de la Corunya impulsa les opcions del Nou Mestalla per al Mundial 2030

la Corunya ha renunciat a ser seu del Mundial 2030 i allibera una plaça que reforça la candidatura del Nou Mestalla. La decisió arriba per les exigències de la FIFA.

Detinguts un pare i el seu fill per estafar 140.000 euros amb factures falses a cinc persones

Pare i fill han sigut arrestats a Alacant per un suposat frau de 140.000 euros usant factures i pressupostos a nom d'empreses alienes. Hi ha cinc perjudicats, entre ells un treballador al qual van deixar a deure 4.000 euros.

Detinguts dos hòmens amb quasi 20 quilos de marihuana en un cotxe dins d’una nau a la Vall d’Albaida

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens després de trobar 19.890 grams de marihuana envasada al buit en un cotxe aparcat dins d'una nau d'un polígon de la Vall d'Albaida. Les diligències han sigut remeses al jutjat d'Ontinyent.

Detingut un regidor d’Altea de Compromís per bufetejar i lesionar a la seua parella

La Guàrdia Civil va detindre a l'edil Rafael Ramón Mompó en una vivenda de Xàbia. No constaven antecedents i l'alcalde li retira competències de manera cautelar.

Mor un home de 51 anys després de xocar el seu cotxe contra un semàfor a Sant Vicent del Raspeig

El sinistre va ocórrer de matinada i el SAMU va intentar reanimar-lo sense èxit. El cap de setmana va deixar una altra víctima mortal a la província en un xoc entre furgoneta i tractor.

Detingut un home a Albatera per clavar un tornavís al cap a un jove; està molt greu

Un home de 37 anys ha sigut detingut a Albatera després d'una batussa en la qual, presumptament, va clavar un tornavís al cap d'un jove de 25 anys. El ferit va ser traslladat a l'hospital amb la ferramenta incrustada i seguix molt greu; es preveu que l'arrestat passe hui a disposició judicial.