Montanejos entra en el llistat dels 10 municipis més buscats d’Espanya per a fer escapades rurals

Montanejos

Un dels llocs més populars en el municipi de Montanejos | Flickr

Els deu municipis espanyols més buscats en ‘Escapadarural.com’ durant 2019 estan concentrats en sis comunitats autònomes del país. Entre ells estan els nouvinguts Alhama de Aragó (Saragossa), Montanejos (Castelló) i Alquèssar (Osca), tancant la taula. La plataforma ha analitzat quines eren les destinacions més buscades pels seus clients entre un total de 100, que han registrat més d’1,5 milions de busques

 

D’eixa manera, Castella-la Manxa i Aragó són les regions que més localitats aporten, amb tres cadascuna d’elles. En concret, la regió aragonesa és l’única que compta amb localitats de totes les seues províncies dins del llistat amb Albarrasí (Terol), Alhama de Aragón (Saragossa) i Alquèssar (Osca).

 

Els quatre pobles restants es repartixen entre Andalusia, Astúries, Castella i Lleó i el territori valencià. L’eixida de Guadalupe del top 10 de municipis més buscats en 2019 per a fer turisme rural en 2019 deixa fora del llistat a Extremadura en a esta ocasió, mentre que Albacete repeteix com l’única província amb dos municipis en el llistat.

 

Montanejos: La vila termal l’Alt Millars

Montanejos és una interessant destinació de turisme d’interior de la província de Castelló, en concret dins de la comarca de l’Alt Millars, molt vinculat a una oferta de turisme de salut (vila termal és el seu eslògan turístic) i amb gran atractiu paisatgístic i possibilitats per al turisme d’actiu.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.