20.4 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Montanejos entra en el llistat dels 10 municipis més buscats d’Espanya per a fer escapades rurals

Montanejos

Un dels llocs més populars en el municipi de Montanejos | Flickr

Els deu municipis espanyols més buscats en ‘Escapadarural.com’ durant 2019 estan concentrats en sis comunitats autònomes del país. Entre ells estan els nouvinguts Alhama de Aragó (Saragossa), Montanejos (Castelló) i Alquèssar (Osca), tancant la taula. La plataforma ha analitzat quines eren les destinacions més buscades pels seus clients entre un total de 100, que han registrat més d’1,5 milions de busques

 

D’eixa manera, Castella-la Manxa i Aragó són les regions que més localitats aporten, amb tres cadascuna d’elles. En concret, la regió aragonesa és l’única que compta amb localitats de totes les seues províncies dins del llistat amb Albarrasí (Terol), Alhama de Aragón (Saragossa) i Alquèssar (Osca).

 

Els quatre pobles restants es repartixen entre Andalusia, Astúries, Castella i Lleó i el territori valencià. L’eixida de Guadalupe del top 10 de municipis més buscats en 2019 per a fer turisme rural en 2019 deixa fora del llistat a Extremadura en a esta ocasió, mentre que Albacete repeteix com l’única província amb dos municipis en el llistat.

 

Montanejos: La vila termal l’Alt Millars

Montanejos és una interessant destinació de turisme d’interior de la província de Castelló, en concret dins de la comarca de l’Alt Millars, molt vinculat a una oferta de turisme de salut (vila termal és el seu eslògan turístic) i amb gran atractiu paisatgístic i possibilitats per al turisme d’actiu.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat demana a la policia aclarir qui viu en les VPP de la Platja de Sant Joan

Vivenda ha sol·licitat a l'Ajuntament d'Alacant el llistat d'empadronats i verificacions in situ en les 140 VPP dels Naus, i investiga l'adjudicació. Susana Camarero ha defés el Pla Viu i ha criticat els controls de l'anterior Consell.

Roman tancat el centre de salut de Benicàssim després de l’assassinat d’una infermera per la seua exparella

L'ambulatori suspén la seua activitat mentres un equip de salut mental fa costat al personal. L'exparella de la víctima, de 70 anys, ha sigut detinguda.

La Fundació Broseta rebutja la semillibertat per a Txeroki per falta de penediment

La Fundació Professor Manuel Broseta ha condemnat la concessió de semillibertat a Garikoiz Aspiazu, Txeroki, en considerar que no ha mostrat penediment. Reclama decisions transparents i ajustades als requisits reforçats per a delictes de terrorisme.

Mor una infermera apunyalada en un centre de salut de Benicàssim per la seua exparella, ja detingut

Una sanitària de 64 anys ha sigut atacada amb una arma blanca en el seu lloc de treball i ha mort després de ser traslladada a l'Hospital General de Castelló. La Guàrdia Civil ha detingut a la seua exparella, de 70 anys, i manté oberta la investigació.

Mor una infermera apunyalada per la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Una dona de 64 anys ha mort després de ser apunyalada en el seu lloc de treball a Benicàssim. La seua exparella, de 70 anys, ha sigut detingut i la Guàrdia Civil investiga.

La jutgessa demana a Telegram i WhatsApp els missatges de l’excap de gabinet de Mazón del 29-O

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha demanat a Telegram i WhatsApp els missatges del 29-O de l'excap de Gabinet de Mazón i amplia les diligències. A més, cita a testimonis i rebutja investigar la presa de Forata per falta de relació amb les defuncions.

Aemet activa l’avís groc per vent de fins a 80 km/h a Alacant i l’interior nord de Castelló fins a la matinada del dimarts

Aemet ha activat l'avís groc per vent a Alacant i l'interior nord de Castelló fins a les 6.00 del dimarts, amb ratxes de fins a 80 km/h. També hi ha avisos a València per vent i fenòmens costaners.

El Llevant investigarà de manera interna el botellazo a Cömert

El club anuncia una revisió interna dels incidents després del derbi davant el València, inclòs el botellazo a Eray Cömert, i reforça el seu missatge de respecte.