13 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

176 persones van ser detingudes en desembre per conduir borratxes per carreteres valencianes

Control

Un control en una imatge d’arxiu | Guàrdia Civil

 

Un total de 176 conductors van passar a disposició judicial durant el passat mes de desembre per conduir baix la influència de begudes alcohòliques en carreteres del territori valencià. En concret, dels detinguts,106 pertanyien a la província de València, 49 a la d’Alacant i 21 a Castelló.

 

En concret, la Guàrdia Civil de Trànsit va actuar el mes passat contra 264 persones com a presumptes autors de delictes contra la seguretat viària al volant: 176 per begudes alcohòliques, 75 per circular sense permís o llicència, 9 per conducció temerària, 3 per excés de velocitat i 1 per conducció baix la influència de drogues.

 

Per províncies, en la de València van passar davant el jutge un total de 41 conductors que no tenien permís o llicència, un que va superar la velocitat permesa i 4 per conducció temerària.

 

En Alacant, 22 persones van ser posats a disposició judicial per no tindre permís o llicència, 49 per conduir baix els efectes de begudes alcohòliques, 4 per conducció temerària i un per excés de velocitat.

 

Per últim, en Castelló, 12 conductors van ser detinguts per no tindre permís o llicència, 21 per conduir baix els efectes de l’alcohol, un per conducció temerària, un per excés de velocitat i un per conduir baix la influència de drogues.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.

La Diputació de València aprova un protocol intern davant emergències climàtiques

La Diputació de València ha aprovat un protocol intern per a ordenar l'actuació del personal davant alertes groga, taronja i roja. El ple ha recolzat a més iniciatives sobre el sector citrícola i el patrimoni ceràmic.

L’aeroport d’Alacant cancel·la un vol i registra retards per les ratxes de vent

L'aeroport d'Alacant ha cancel·lat un vol a Palma i registra retards per ratxes de vent. Bombers comptabilitzen 144 incidències i reforços en diversos municipis.

Dolor i ràbia a Sueca en l’últim adeu a Álex, el menor assassinat

Sueca acomiada a Álex, de 13 anys, en un funeral multitudinari marcat pel silenci i la indignació. El jutjat va acordar presó provisional per al detingut.