Mastodon
23.4 C
València
Divendres, 19 setembre, 2025

176 persones van ser detingudes en desembre per conduir borratxes per carreteres valencianes

Control

Un control en una imatge d’arxiu | Guàrdia Civil

 

Un total de 176 conductors van passar a disposició judicial durant el passat mes de desembre per conduir baix la influència de begudes alcohòliques en carreteres del territori valencià. En concret, dels detinguts,106 pertanyien a la província de València, 49 a la d’Alacant i 21 a Castelló.

 

En concret, la Guàrdia Civil de Trànsit va actuar el mes passat contra 264 persones com a presumptes autors de delictes contra la seguretat viària al volant: 176 per begudes alcohòliques, 75 per circular sense permís o llicència, 9 per conducció temerària, 3 per excés de velocitat i 1 per conducció baix la influència de drogues.

 

Per províncies, en la de València van passar davant el jutge un total de 41 conductors que no tenien permís o llicència, un que va superar la velocitat permesa i 4 per conducció temerària.

 

En Alacant, 22 persones van ser posats a disposició judicial per no tindre permís o llicència, 49 per conduir baix els efectes de begudes alcohòliques, 4 per conducció temerària i un per excés de velocitat.

 

Per últim, en Castelló, 12 conductors van ser detinguts per no tindre permís o llicència, 21 per conduir baix els efectes de l’alcohol, un per conducció temerària, un per excés de velocitat i un per conduir baix la influència de drogues.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els enginyers de camins sostenen que executar les infraestructures previstes hauria reduït les víctimes de la DANA

José Trigueros va defendre al Senat que, d'haver-se executat les obres previstes, la DANA de 2024 hauria causat menys víctimes i danys. Va reclamar preses, desviaments, tràmits més àgils, neteja de llits i alertes per a reforçar la resiliència a València i les conques mediterrànies.

Activistes exigixen a València un embargament d’armes a Israel i el registre d’un vaixell

Desenes de persones protesten davant el Port de València per a demanar un embargament integral al comerç d'armes amb Israel i la immobilització i inspecció d'un vaixell. La denúncia assenyala escales a València, Barcelona i Algesires i reclama controls sobre material de defensa i de doble ús.

SOS Desapareguts demana a Bernabé coordinació entre Govern i Consell després de la DANA

Joaquín Amills reclama a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, que l'Executiu central i la Generalitat treballen de manera conjunta i sense polititzar la reconstrucció. També posa el focus en la salut mental dels afectats.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una dona britànica de 64 anys va ser arrestada a Benidorm pel presumpte escanyament d'una amiga, de 66, amb el cable d'una aspiradora. La investigació seguix oberta després de l'avís d'una tercera turista al 112.

El Campello demana col·laboració per a identificar als responsables d’un abocament altament contaminant

L'Ajuntament del Campello sol·licita ajuda per a localitzar als autors d'un abocament de panells de fibra de vidre en la partida de Oñate. La Policia Local investiga i la sanció pot aconseguir 30.050 euros.

Tots a una Veu exigix coordinació i més inversió a la comissionada de la DANA

Tots a una Veu demana a la comissionada de la DANA, Zulima Pérez, un pla coordinat amb la Generalitat que fixe terminis, finançament i mesures de prevenció. L'entitat reclama formació ciutadana, ajustos en la gestió d'emergències i evitar triomfalismes i inauguracions per separat.

Toni Pérez lamenta la visita de Sánchez: sense tren a l’aeroport ni segona pista

El president de la Diputació d'Alacant titlla de decebedora la visita de Pedro Sánchez a l'aeroport i denúncia que no hi haja compromisos per al tren ni per a una segona pista.

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.