176 persones van ser detingudes en desembre per conduir borratxes per carreteres valencianes

Control

Un control en una imatge d’arxiu | Guàrdia Civil

 

Un total de 176 conductors van passar a disposició judicial durant el passat mes de desembre per conduir baix la influència de begudes alcohòliques en carreteres del territori valencià. En concret, dels detinguts,106 pertanyien a la província de València, 49 a la d’Alacant i 21 a Castelló.

 

En concret, la Guàrdia Civil de Trànsit va actuar el mes passat contra 264 persones com a presumptes autors de delictes contra la seguretat viària al volant: 176 per begudes alcohòliques, 75 per circular sense permís o llicència, 9 per conducció temerària, 3 per excés de velocitat i 1 per conducció baix la influència de drogues.

 

Per províncies, en la de València van passar davant el jutge un total de 41 conductors que no tenien permís o llicència, un que va superar la velocitat permesa i 4 per conducció temerària.

 

En Alacant, 22 persones van ser posats a disposició judicial per no tindre permís o llicència, 49 per conduir baix els efectes de begudes alcohòliques, 4 per conducció temerària i un per excés de velocitat.

 

Per últim, en Castelló, 12 conductors van ser detinguts per no tindre permís o llicència, 21 per conduir baix els efectes de l’alcohol, un per conducció temerària, un per excés de velocitat i un per conduir baix la influència de drogues.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.

El funcionari que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la justícia

El funcionari responsable de tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer haver adjudicat una vivenda pública a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, mentres la justícia investiga un possible colador en la normativa.