16.3 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

176 persones van ser detingudes en desembre per conduir borratxes per carreteres valencianes

Control

Un control en una imatge d’arxiu | Guàrdia Civil

 

Un total de 176 conductors van passar a disposició judicial durant el passat mes de desembre per conduir baix la influència de begudes alcohòliques en carreteres del territori valencià. En concret, dels detinguts,106 pertanyien a la província de València, 49 a la d’Alacant i 21 a Castelló.

 

En concret, la Guàrdia Civil de Trànsit va actuar el mes passat contra 264 persones com a presumptes autors de delictes contra la seguretat viària al volant: 176 per begudes alcohòliques, 75 per circular sense permís o llicència, 9 per conducció temerària, 3 per excés de velocitat i 1 per conducció baix la influència de drogues.

 

Per províncies, en la de València van passar davant el jutge un total de 41 conductors que no tenien permís o llicència, un que va superar la velocitat permesa i 4 per conducció temerària.

 

En Alacant, 22 persones van ser posats a disposició judicial per no tindre permís o llicència, 49 per conduir baix els efectes de begudes alcohòliques, 4 per conducció temerària i un per excés de velocitat.

 

Per últim, en Castelló, 12 conductors van ser detinguts per no tindre permís o llicència, 21 per conduir baix els efectes de l’alcohol, un per conducció temerària, un per excés de velocitat i un per conduir baix la influència de drogues.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

S’ha obert el pas subterrani que connecta les estacions de Xàtiva i Alacant

La nova passarel·la subterrània de 260 metres ha connectat des d'este dijous les estacions de Xàtiva i Alacant en uns tres minuts. L'obra, de més de 24 milions, ha reforçat el servici de Metrovalencia i l'entorn urbà del centre de València.

CCOO PV exigix activar el diàleg social i prioritza la vivenda

Ana García Alcolea ha presentat el seu informe al Consell Confederal amb un balanç socioeconòmic i un full de ruta immediat. CCOO PV ha reclamat activar ja el diàleg social i ha situat la vivenda com a prioritat, al costat d'ocupació i finançament.

Educació atorga els primers 13 milions en ajudes per a material escolar després de la DANA

Educació ha concedit 13 milions en cinc resolucions per a 26.000 alumnes afectats per la DANA. La convocatòria total ascendix a 100,6 milions per a 68.893 estudiants.

Rovira fixa com a prioritats la reforma del finançament i la baixada d’impostos

El nou conseller d'Economia, Hisenda i Administració Pública ha defés un nou model de finançament i mantindre la rebaixa fiscal. També ha proposat un fons d'anivellament mentres es negocia la reforma.

El subdirector d’Emergències va ser informat a les 18.32 de l’opció d’activar És-Alert

Jorge Suárez va conéixer a les 18.32 la possibilitat d'usar És-Alert durant la DANA. Els missatges del mòbil que arrepleguen eixe avís van ser incorporats a la causa judicial.

La Conselleria de Servicis Socials elevarà a 37.000 les places per a majors en 2026

Elena Albalat ha detallat que en 2026 se superaran les 37.000 places en residències i centres de dia, amb 15 noves licitacions i més inversió. També ha avançat la història social única i la creació de nous òrgans de participació.

Ascer preveu tancar 2025 amb estabilitat en les vendes i demana revisar els costos per CO₂

Ascer preveu un 2025 estable gràcies a l'estirada del mercat nacional i a unes exportacions contingudes, i demana revisar els costos del CO₂ davant un impacte de 150 milions. La patronal alerta sobre canvis en cogeneració, reclama una reunió amb el Govern i veu 2026 condicionat per energia i normativa.

Pérez Llorca evita la confrontació amb Bernabé per la dana i l’emplaça al diàleg

El president ha evitat contestar a les crítiques de Pilar Bernabé per la gestió de la dana i la postdana i l'ha cridada a obrir vies d'entesa. Ha assenyalat que la ciutadania ja valora la gestió i ha reivindicat una comissió mixta després de la seua reunió amb Pedro Sánchez.