Montero desmentix a Calvo: «No tenim en ment l’aprovació de l’estat d’alarma»

Ejemplo de shortcode con estilo
La portaveu del Govern, María Jesús Montero, ha assegurat este dimarts que, a pesar de les manifestacions de la vicepresidenta del Govern, Carmen Calvo, apuntant a la possibilitat de reactivar l’estat d’alarma en cas de rebrot del coronavirus, l’Executiu no té cap previsió d’actuar en esta direcció. «En estos moments, la pandèmia està controlada, seguix […]

La portaveu del Govern, María Jesús Montero, ha assegurat este dimarts que, a pesar de les manifestacions de la vicepresidenta del Govern, Carmen Calvo, apuntant a la possibilitat de reactivar l’estat d’alarma en cas de rebrot del coronavirus, l’Executiu no té cap previsió d’actuar en esta direcció. «En estos moments, la pandèmia està controlada, seguix l’evolució que preveia i hi ha menys contagis, pel que hi ha els instruments per a acotar i limitar els brots esporàdics en zones concretes», ha afirmat la ministra portaveu Montero.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Montero ha sigut clara: No es plantegen tornar a aplicar l’estat d’alarma

En la roda de premsa posterior al Consell de Ministres, Montero ha recordat que les comunitats autònomes tenen ara les competències similars a les de la fase 2 de l’estat d’alarma sobre locals comercials i horaris, entre altres.

 

Per este motiu, ha volgut dir «amb claredat» que el Govern «no està estudiant ni a curt ni a mitjà termini tornar a declarar l’esta d’alarma». «No tenim en ment l’aprovació de l’estat d’alarma i sempre hem dit que si la situació sanitària global del país canviara de forma important i dràstica, circumstància que no hi ha, com ha fet anteriorment, el Govern activaria tots els mecanismes normatius que tenim a l’abast per a frenar la transmissió del virus», ha confirmat.

 

Moncloa acusa al PP de deslleial per treballar en Europa «en contra dels interessos d’Espanya»

En un altre ordre de coses, María Jesús Montero, ha acusat este dimarts al PP d’actuar de forma deslleial per haver iniciat una campanya en les institucions europees qüestionant l’Estat de dret en Espanya i acusant al Govern espanyol d’amagar la xifra real de morts per coronavirus. Tot açò, en un moment en el que el Govern negocia el fons de recuperació europeu per a reactivar l’economia. Segons Montero, és «inadmissible que el PP estiga treballant en contra dels interessos d’Espanya i obstaculitze les faenes per a la creació del fons de reconstrucció».

 

Montero ha demanat al PP que «rectifique i reme en la mateixa direcció que ho fem les altres forces polítiques». «Hem de fer una política útil que comprenguen els ciutadans i de cap manera es pot justificar que el PP no estiga en esta faena de reconstrucció, sinó jugant contra dels interessos d’Espanya», ha dit.

Últimes notícies

Una destral de 7.000 anys és la peça més antiga del Museo de Elda

El Museo Arqueológico de Elda dedica la seua peça del trimestre a una destral neolítica trobada el 1967. L’objecte és el més antic de la seua col·lecció.

El funeral de Jesús de Miguel serà a Navahermosa

Jesús de Miguel serà acomiadat a Navahermosa quan el seu cos puga ser traslladat. El CD Tenerife ha convocat un homenatge i demana ajornar dos partits.

La collita de caqui afronta menys oferta i busca més reconeixement

La campanya de la DOP Kaki Ribera del Xúquer preveu menys fruita per les pluges i la pedra, però millors calibres i qualitat. El sector vol ampliar el reconeixement de la marca Persimon®.

La Cerámica recordarà Jesús de Miguel abans del Villarreal-PSG

La Cerámica guardarà un minut de silenci per Jesús de Miguel abans del Villarreal-PSG. L’homenatge també recordarà les 69 víctimes de l’accident ferroviari d’Urda.

El PSPV-PSOE reclama a Mazón 1.931 euros de quilometratge

El PSPV-PSOE afirma que Mazón ha cobrat 1.931 euros per quilometratge des que va deixar la presidència i reclama que els torne. El PP demana comprovar les dades.

La decisió sobre la retirada del retrat de Julio de España s’ajorna fins que la sentència siga ferma

Les Corts ajornaran la decisió sobre el retrat fins que siga ferma la condemna per agressió sexual. L’Ajuntament d’Alacant també esperarà abans de valorar els honors municipals.

Siloé i Shinova obrin el cartell del Low Festival 2027

Siloé, Shinova i altres artistes encapçalen les primeres confirmacions del Low Festival 2027 a Torrevella. El festival també ha anunciat millores en el recinte i els transports.

La mort de Jesús de Miguel queda sota investigació policial

La Policía Nacional investiga la mort del jugador del Club Deportivo Tenerife, de 30 anys, després d’un colp durant el partit contra l’Andorra.