8.7 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Mor Buddy, el primer gos infectat per coronavirus

 

Ha mort el primer gos infectat per coronavirus en els Estats Units. Es tracta de Buddy, un pastor alemany que va morir l’11 de juliol i al que se li va detectar coronavirus ara fa tres mesos, en concret el passat abril.

 

A Buddy li encantava jugar, nadar i eixir a passejar amb els seus amos, però a mitjans d’abril, just abans de complir set anys, va començar a tindre problemes respiratoris, tenia mucositat espessa en el nas i respirava amb dificultat, expliquen des de ‘NationalGeographic’. Sis setmanes després el pastor alemany es convertia en el primer gos confirmat en SARS-CoV-2 dels Estats Units, i lamentablement ha perdut la vida en juliol.

 

El seu propietari també va agafar el coronavirus

Però Buddy no va ser l’únic de la família en contagiar-se, i és que unes setmanes abans de què li arribara a ell, el seu propietari també va començar a tindre símptomes de la Covid-19. L’home va donar positiu també el mes d’abril, just abans de detectar-li al gos.

 

Els propietaris han explicat que lamenten que no es dedique temps a investigar els efectes del virus en els animals. De fet, no va ser fins al cap d’un mes de tindre símptomes, quan Buddy ja s’havia deteriorat molt, havia perdut pes i es veia molt malament de salut que van acceptar fer-li la prova. Segons han explicat, la família Mahoney assegura que va ser molt difícil trobar un veterinari que li fera el test del coronavirus a la seua mascota.

 

Immediatament després de donar positiu va començar un tractament antibiòtic i d’esteroides per un problema que li va començar a aparéixer al cor, possiblement un efecte secundari del virus. Per a curar-se en salut, la família també va decidir fer la prova al seu altre gos, Duke, de 10 mesos, que afortunadament va donar negatiu.

 

La família està molt afectada per la pèrdua de la seua mascota, i és que el passat 11 de juliol en Buddy va empitjorar molt. El gos va començar a vomitar sang i finalment van decidir que era millor optar per l’eutanàsia per a que deixara de patir.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.

91-85: Kevin Punter reapareix i guia al Barcelona a semifinals davant un UCAM Murcia que va fregar la sorpresa

Kevin Punter va reaparéixer amb 20 punts en 20 minutos i va canviar un partit que el UCAM Murcia tenia encarrilat. El Barcelona va guanyar 91-85 i es mesurarà al Baskonia.

L’Athletic pren impuls amb un 2-1 a l’Elx i un doblet de Guruzeta

L'Athletic ha vençut 2-1 a l'Elx en San Mamés amb dos gols de Guruzeta, el segon de penal en el 89 després de revisió del VAR. És la tercera victòria seguida de l'equip bilbaí i l'Elx seguix sense guanyar en 2026.

Baskonia es fica en semifinals amb un Kurucs recuperat i un Howard decisiu

Baskonia va eliminar a Tenerife en quarts amb un Kurucs clau malgrat el seu esquinç i un esclat final d'Howard. L'equip va destacar el caràcter i el suport de la seua afició

Troben mort a un pacient en una zona en obres d’un hospital de Benidorm quatre dies després de desaparéixer

Un britànic de 54 anys ha sigut trobat sense vida en una zona en obres de l'hospital de Benidorm del qual va desaparéixer quatre dies abans. La investigació policial apunta a una asfíxia accidental després de quedar atrapat en un buit.

Vidorreta lamenta que al Tenerife li va faltar aire per a tancar la remuntada davant Baskonia

El Tenerife va caure en quarts de Copa davant Baskonia després de fregar la remuntada. Vidorreta, Scrubb i Van Beck coincidixen que la reacció no va bastar per detalls.

El PP exigix la dimissió de Marlaska per ‘incompetent’

Carmen Fúnez ha demanat l'eixida de Grande-Marlaska pel cas del DAO i per falta de control en el seu Ministeri. També ha criticat immigració i sanitat.