‘El Nadal està ací dins’, la campanya de València que anima a «buscar el Nadal en el nostre comerç»

 

L’Ajuntament de València ha presentat este dijous la campanya El Nadal està ací dins‘, amb la que anima a la ciutadania a buscar el Nadal «en el nostre comerç i els nostres cors», i a fer les compres en locals de proximitat «perquè este any més que mai ens necessiten i els necessitem».

 

A este efecte, ha repartit, entre més de 1.000 establiments de la ciutat, 52.600 fulles per a embolicar regals, i altres incentius com a targetes de «rasca i guanya» perquè la clientela dels locals conseguisca premis de fins a 100 euros, segons ha informat el consistori en un comunicat.

 

Es tracta, segons ha explicat el regidor de Comerç, Carlos Galiana, «de la campanya més important per a reactivar l’activitat del xicotet comerç, perquè este any més que mai ens necessiten i els necessitem». «Enguany, més que mai, el Nadal està dins del nostre comerç i dins dels nostres cors. I serà un Nadal diferent, atípica i amb molta prudència, però no per això deixarem de disfrutar de les nostres tradicions i de fer costat al nostre comerç», ha assegurat.

 

El lema ‘El Nadal està ací dins’ penjarà a les portes dels 1.050 comerços que participen, a través de diferents associacions de comerciants, en esta iniciativa municipal «de suport al xicotet comerç». A demés, este reclam també estarà exposat en el mobiliari urbà de la ciutat «per a captar l’atenció de vianants» amb la finalitat de «fer arribar a tot el món el missatge que el Nadal es pot trobar a l’interior dels establiments comercials de proximitat».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.

La fiscalia ha demanat 14 anys de presó per a un acusat de violar dos vegades a una dona a Alcoi

La fiscalia ha sol·licitat 14 anys de presó per a un home jutjat en l'Audiència d'Alacant per dos violacions presumptament ocorregudes a Alcoi. La denunciant s'ha reafirmat, l'acusat ha negat qualsevol contacte sexual i el juí ha quedat vist per a sentència

Organitzacions propalestines alerten d’escales a Espanya de dos vaixells sospitosos de portar munició a Israel

Rescop i la Campanya per la fi del comerç d'armes amb Israel han avisat que dos vaixells de MSC faran escala a València i Barcelona i demanen inspeccions. També reclamen confiscar qualsevol material militar que es detecte per a complir amb l'obligació jurídica citada.

La CHJ actualitza els mapes de zones inundables per a reforçar la prevenció

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer revisa i actualitza la cartografia de perillositat i risc d'inundació després de la DANA de 2024, amb focus en el Magre i el barranc de Poio. La revisió afig noves ARPSI i subtrams i s'integrarà en el PGRI 2028-2032.