‘El Nadal està ací dins’, la campanya de València que anima a «buscar el Nadal en el nostre comerç»

 

L’Ajuntament de València ha presentat este dijous la campanya El Nadal està ací dins‘, amb la que anima a la ciutadania a buscar el Nadal «en el nostre comerç i els nostres cors», i a fer les compres en locals de proximitat «perquè este any més que mai ens necessiten i els necessitem».

 

A este efecte, ha repartit, entre més de 1.000 establiments de la ciutat, 52.600 fulles per a embolicar regals, i altres incentius com a targetes de «rasca i guanya» perquè la clientela dels locals conseguisca premis de fins a 100 euros, segons ha informat el consistori en un comunicat.

 

Es tracta, segons ha explicat el regidor de Comerç, Carlos Galiana, «de la campanya més important per a reactivar l’activitat del xicotet comerç, perquè este any més que mai ens necessiten i els necessitem». «Enguany, més que mai, el Nadal està dins del nostre comerç i dins dels nostres cors. I serà un Nadal diferent, atípica i amb molta prudència, però no per això deixarem de disfrutar de les nostres tradicions i de fer costat al nostre comerç», ha assegurat.

 

El lema ‘El Nadal està ací dins’ penjarà a les portes dels 1.050 comerços que participen, a través de diferents associacions de comerciants, en esta iniciativa municipal «de suport al xicotet comerç». A demés, este reclam també estarà exposat en el mobiliari urbà de la ciutat «per a captar l’atenció de vianants» amb la finalitat de «fer arribar a tot el món el missatge que el Nadal es pot trobar a l’interior dels establiments comercials de proximitat».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.

Cau una xarxa de blanqueig de capitals que comprava dècims premiats de Nadal a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a sis persones a Alacant per blanquejar diners mitjançant la compra de dècims premiats de la Loteria de Nadal. S'han intervingut set immobles, armes, 70.425 euros en efectiu i productes bancaris amb 650.000 euros.

Pérez Llorca ressalta que la Comunitat torna a oferir oportunitats i l’economia va bé

Pérez Llorca ha reivindicat davant AVE que la Comunitat Valenciana torna a ser una terra d'oportunitats, amb estabilitat i dades econòmiques molt positius. Ha destacat lideratge en ocupació jove, rècord d'ocupació femenina, previsions de creixement del 3%, atracció d'inversions i avanços en vivenda, reindustrialització i simplificació administrativa.

PP i Vox tomben la reprovació de l’alcalde d’Alacant pel cas de vivendes públiques

El ple ha rebutjat la reprovació a Luis Barcala amb els vots de PP i Vox. L'esquerra li atribuïx responsabilitat en irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques.