‘El Nadal està ací dins’, la campanya de València que anima a «buscar el Nadal en el nostre comerç»

 

L’Ajuntament de València ha presentat este dijous la campanya El Nadal està ací dins‘, amb la que anima a la ciutadania a buscar el Nadal «en el nostre comerç i els nostres cors», i a fer les compres en locals de proximitat «perquè este any més que mai ens necessiten i els necessitem».

 

A este efecte, ha repartit, entre més de 1.000 establiments de la ciutat, 52.600 fulles per a embolicar regals, i altres incentius com a targetes de «rasca i guanya» perquè la clientela dels locals conseguisca premis de fins a 100 euros, segons ha informat el consistori en un comunicat.

 

Es tracta, segons ha explicat el regidor de Comerç, Carlos Galiana, «de la campanya més important per a reactivar l’activitat del xicotet comerç, perquè este any més que mai ens necessiten i els necessitem». «Enguany, més que mai, el Nadal està dins del nostre comerç i dins dels nostres cors. I serà un Nadal diferent, atípica i amb molta prudència, però no per això deixarem de disfrutar de les nostres tradicions i de fer costat al nostre comerç», ha assegurat.

 

El lema ‘El Nadal està ací dins’ penjarà a les portes dels 1.050 comerços que participen, a través de diferents associacions de comerciants, en esta iniciativa municipal «de suport al xicotet comerç». A demés, este reclam també estarà exposat en el mobiliari urbà de la ciutat «per a captar l’atenció de vianants» amb la finalitat de «fer arribar a tot el món el missatge que el Nadal es pot trobar a l’interior dels establiments comercials de proximitat».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.