19.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

‘El Nadal està ací dins’, la campanya de València que anima a «buscar el Nadal en el nostre comerç»

 

L’Ajuntament de València ha presentat este dijous la campanya El Nadal està ací dins‘, amb la que anima a la ciutadania a buscar el Nadal «en el nostre comerç i els nostres cors», i a fer les compres en locals de proximitat «perquè este any més que mai ens necessiten i els necessitem».

 

A este efecte, ha repartit, entre més de 1.000 establiments de la ciutat, 52.600 fulles per a embolicar regals, i altres incentius com a targetes de «rasca i guanya» perquè la clientela dels locals conseguisca premis de fins a 100 euros, segons ha informat el consistori en un comunicat.

 

Es tracta, segons ha explicat el regidor de Comerç, Carlos Galiana, «de la campanya més important per a reactivar l’activitat del xicotet comerç, perquè este any més que mai ens necessiten i els necessitem». «Enguany, més que mai, el Nadal està dins del nostre comerç i dins dels nostres cors. I serà un Nadal diferent, atípica i amb molta prudència, però no per això deixarem de disfrutar de les nostres tradicions i de fer costat al nostre comerç», ha assegurat.

 

El lema ‘El Nadal està ací dins’ penjarà a les portes dels 1.050 comerços que participen, a través de diferents associacions de comerciants, en esta iniciativa municipal «de suport al xicotet comerç». A demés, este reclam també estarà exposat en el mobiliari urbà de la ciutat «per a captar l’atenció de vianants» amb la finalitat de «fer arribar a tot el món el missatge que el Nadal es pot trobar a l’interior dels establiments comercials de proximitat».

Últimes notícies

Compromís exigix al Consell que indemnitze ja a les víctimes de la dana

Compromís ha registrat una proposta en Les Corts perquè el Consell indemnitze de manera immediata a les famílies afectades per la dana. El grup acusa l'Executiu autonòmic d'inacció i de criticar a l'Estat mentres no paga.

Aemet eleva a taronja l’avís a Alacant per fenòmens costaners

Aemet ha elevat a taronja l'avís a Alacant per fenòmens costaners este dijous, amb vent del sud-oest de 50-60 km/h i ones de fins a 3 metres. La resta de províncies manté avisos grocs per vent i la costa d'Alacant repetirà nivell groc el divendres a la vesprada.

El jutge ha obert una línia per possible intent d’homicidi en l’espoli a una anciana a València

El jutjat que indaga el suposat espoli del patrimoni d'una dona de 80 anys amb alzheimer ha incorporat una perquisició per temptativa d'homicidi després de detectar-se una substància tòxica en el seu organisme. Els cinc detinguts van quedar en llibertat provisional, quatre d'ells amb mesures cautelars.

Retards en les línies 1 i 2 de Metrovalencia per un senglar en la via

Un senglar ha provocat retards en les línies 1 i 2 de Metrovalencia. Els trens circulen amb velocitat reduïda mentres el Seprona intenta capturar-ho.

Rescaten a un matrimoni després de la solsida del sostre de la seua casa a Elda

Els bombers han rescatat a una parella que ha quedat atrapada en cedir el sostre de la seua vivenda de dos plantes a Elda. Els dos han sigut assistits i traslladats a l'hospital.

Mads Pedersen serà operat el dijous per fractures de clavícula i nina

El danés de Lidl-Trek serà intervingut després de fracturar-se la nina esquerra i la clavícula dreta en una caiguda massiva en la primera etapa de la Volta a la Comunitat Valenciana. L'equip prioritza la seua recuperació i comunicarà el seu retorn més avant.

El València enllaça quatre eliminacions coperes seguides davant equips de Primera a Mestalla

El València va tornar a caure en la Copa del Rei davant un rival de la seua categoria i ja suma quatre eliminacions consecutives a Mestalla. L'última ensopegada va arribar enfront de l'Athletic (1-2), decidit amb un gol en el minut 96.

El Llevant aconseguix 20.948 abonats i frega el seu rècord històric

El club suma 20.948 abonats després de l'última actualització i es queda a 496 del màxim de 2019-20. La millor entrada va ser davant el Barcelona amb 23.415 assistents