‘El Nadal està ací dins’, la campanya de València que anima a «buscar el Nadal en el nostre comerç»

 

L’Ajuntament de València ha presentat este dijous la campanya El Nadal està ací dins‘, amb la que anima a la ciutadania a buscar el Nadal «en el nostre comerç i els nostres cors», i a fer les compres en locals de proximitat «perquè este any més que mai ens necessiten i els necessitem».

 

A este efecte, ha repartit, entre més de 1.000 establiments de la ciutat, 52.600 fulles per a embolicar regals, i altres incentius com a targetes de «rasca i guanya» perquè la clientela dels locals conseguisca premis de fins a 100 euros, segons ha informat el consistori en un comunicat.

 

Es tracta, segons ha explicat el regidor de Comerç, Carlos Galiana, «de la campanya més important per a reactivar l’activitat del xicotet comerç, perquè este any més que mai ens necessiten i els necessitem». «Enguany, més que mai, el Nadal està dins del nostre comerç i dins dels nostres cors. I serà un Nadal diferent, atípica i amb molta prudència, però no per això deixarem de disfrutar de les nostres tradicions i de fer costat al nostre comerç», ha assegurat.

 

El lema ‘El Nadal està ací dins’ penjarà a les portes dels 1.050 comerços que participen, a través de diferents associacions de comerciants, en esta iniciativa municipal «de suport al xicotet comerç». A demés, este reclam també estarà exposat en el mobiliari urbà de la ciutat «per a captar l’atenció de vianants» amb la finalitat de «fer arribar a tot el món el missatge que el Nadal es pot trobar a l’interior dels establiments comercials de proximitat».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.