12.3 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

La pel·lícula «Ha nacido una estrella» i el grup Big Band protagonitzen les Nits a la Fresca de Xàtiva

 

El festival ‘Nits a la Fresca’ de Xàtiva, en la Costera (València), continua esta setmana amb dos cites més, que seran este dijous i divendres, 30 i 31 de juliol, en el Jardí de la Pau, en els dos casos.

 

Dijous, a partir de les 22 hores, es projectarà la pel·lícula «Ha nacido una estrella» (2018), dirigida i interpretada per Bradley Cooper junt amb altres artistes com ara Lady Gaga Sam Elliot. El film tracta d’una estrella consagrada de la música que una nit coneix i s’enamora d’una jove artista que lluita per eixir avant en el món de l’espectacle, ajudant-la en la seua carrera cap a la fama. Just abans es projectarà el curtmetratge «El somni de la seua vida», de Paella Productions, rodat en Xàtiva durant la celebració d’una edició de la Fira d’Agost.

 

El divendres, en canvi, serà el torn de la música. A partir de les 22.30 hores, la banda simfònica Grup Big Band de la Música Nova interpretarà l’espectacle «De Europa a Nova York», amb un programa de huit peces de compositors com ara A. Dvorak, K. Weill, S. Reich, A. Copland, R. Strauss o J. Williams.

 

Cal recordar que les entrades són gratuïtes i es poden adquirir en la Casa de Cultura de Xàtiva en el seu horari habitual. Serà necessari emplenar un formulari amb les dades de contacte per motius sanitaris i de seguretat i l’accés al recinte es farà de forma escalonada i amb control de temperatura a tots els assistents.

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.