La pel·lícula «Ha nacido una estrella» i el grup Big Band protagonitzen les Nits a la Fresca de Xàtiva

 

El festival ‘Nits a la Fresca’ de Xàtiva, en la Costera (València), continua esta setmana amb dos cites més, que seran este dijous i divendres, 30 i 31 de juliol, en el Jardí de la Pau, en els dos casos.

 

Dijous, a partir de les 22 hores, es projectarà la pel·lícula «Ha nacido una estrella» (2018), dirigida i interpretada per Bradley Cooper junt amb altres artistes com ara Lady Gaga Sam Elliot. El film tracta d’una estrella consagrada de la música que una nit coneix i s’enamora d’una jove artista que lluita per eixir avant en el món de l’espectacle, ajudant-la en la seua carrera cap a la fama. Just abans es projectarà el curtmetratge «El somni de la seua vida», de Paella Productions, rodat en Xàtiva durant la celebració d’una edició de la Fira d’Agost.

 

El divendres, en canvi, serà el torn de la música. A partir de les 22.30 hores, la banda simfònica Grup Big Band de la Música Nova interpretarà l’espectacle «De Europa a Nova York», amb un programa de huit peces de compositors com ara A. Dvorak, K. Weill, S. Reich, A. Copland, R. Strauss o J. Williams.

 

Cal recordar que les entrades són gratuïtes i es poden adquirir en la Casa de Cultura de Xàtiva en el seu horari habitual. Serà necessari emplenar un formulari amb les dades de contacte per motius sanitaris i de seguretat i l’accés al recinte es farà de forma escalonada i amb control de temperatura a tots els assistents.

Últimes notícies

Confirmen 6 anys i mig de presó per intentar volar a Romania amb cocaïna i cannabis a l’aeroport de València

El TSJCV ha confirmat 6 anys i mig de presó i una multa de 100.000 euros per a una dona que va intentar volar de València a Bucarest amb més de 2 quilos de cocaïna i 5 de cannabis amagats en una maleta.

Confirmen 22 anys de presó per l’assassinat masclista d’Alcoi amb 18 ganivetades

El TSJCV ha confirmat la pena de 22 anys i mig de presó per a l’home que va matar la seua parella a Alcoi el 2022 amb 18 ganivetades. El tribunal descarta totes les al·legacions de la defensa, que ja ha anunciat recurs de cassació davant el Tribunal Suprem.

Dos ferits greus en un xoc amb bolcades a l’AP-7 a Ondara

Un accident entre dos vehicles a l’AP-7, a l’altura d’Ondara, ha deixat dos ferits greus, un pare i la seua filla de Luxemburg, i un ferit lleu, un veí de Pedreguer.

Sisé dia de lluita contra l’incendi forestal de Sogorb amb mitjans terrestres

Els bombers continuen treballant per controlar l’incendi forestal declarat dijous a Sogorb, estabilitzat des de diumenge després de cremar 630 hectàrees. S’ha alçat el confinament a Gàtova, però el nivell 1 del PEIF es manté i les pistes forestals seguixen tancades.

Detinguts tres veïns per vendre cocaïna des de casa a Castelló de Rugat

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Castelló de Rugat que, presumptament, venien cocaïna des de la finestra de sa casa. En el registre s’han intervingut més d’un quilo de cocaïna, altres drogues, diners en efectiu i material per a preparar dosis.

Detingut a València un fugit buscant a Alemanya per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a València un fugit alemany reclamat per un intent d’homicidi amb metralladora comés en 2025.

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.