La pel·lícula «Ha nacido una estrella» i el grup Big Band protagonitzen les Nits a la Fresca de Xàtiva

 

El festival ‘Nits a la Fresca’ de Xàtiva, en la Costera (València), continua esta setmana amb dos cites més, que seran este dijous i divendres, 30 i 31 de juliol, en el Jardí de la Pau, en els dos casos.

 

Dijous, a partir de les 22 hores, es projectarà la pel·lícula «Ha nacido una estrella» (2018), dirigida i interpretada per Bradley Cooper junt amb altres artistes com ara Lady Gaga Sam Elliot. El film tracta d’una estrella consagrada de la música que una nit coneix i s’enamora d’una jove artista que lluita per eixir avant en el món de l’espectacle, ajudant-la en la seua carrera cap a la fama. Just abans es projectarà el curtmetratge «El somni de la seua vida», de Paella Productions, rodat en Xàtiva durant la celebració d’una edició de la Fira d’Agost.

 

El divendres, en canvi, serà el torn de la música. A partir de les 22.30 hores, la banda simfònica Grup Big Band de la Música Nova interpretarà l’espectacle «De Europa a Nova York», amb un programa de huit peces de compositors com ara A. Dvorak, K. Weill, S. Reich, A. Copland, R. Strauss o J. Williams.

 

Cal recordar que les entrades són gratuïtes i es poden adquirir en la Casa de Cultura de Xàtiva en el seu horari habitual. Serà necessari emplenar un formulari amb les dades de contacte per motius sanitaris i de seguretat i l’accés al recinte es farà de forma escalonada i amb control de temperatura a tots els assistents.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vent huracanat a l’interior nord de Castelló i brusc descens de les màximes

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cel poc nuvolós marcada per ratxes de vent del nord-oest localment huracanades a l'interior nord de Castelló i un notable descens generalitzat de les temperatures màximes i mínimes.

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.