10.2 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

La pel·lícula «Ha nacido una estrella» i el grup Big Band protagonitzen les Nits a la Fresca de Xàtiva

 

El festival ‘Nits a la Fresca’ de Xàtiva, en la Costera (València), continua esta setmana amb dos cites més, que seran este dijous i divendres, 30 i 31 de juliol, en el Jardí de la Pau, en els dos casos.

 

Dijous, a partir de les 22 hores, es projectarà la pel·lícula «Ha nacido una estrella» (2018), dirigida i interpretada per Bradley Cooper junt amb altres artistes com ara Lady Gaga Sam Elliot. El film tracta d’una estrella consagrada de la música que una nit coneix i s’enamora d’una jove artista que lluita per eixir avant en el món de l’espectacle, ajudant-la en la seua carrera cap a la fama. Just abans es projectarà el curtmetratge «El somni de la seua vida», de Paella Productions, rodat en Xàtiva durant la celebració d’una edició de la Fira d’Agost.

 

El divendres, en canvi, serà el torn de la música. A partir de les 22.30 hores, la banda simfònica Grup Big Band de la Música Nova interpretarà l’espectacle «De Europa a Nova York», amb un programa de huit peces de compositors com ara A. Dvorak, K. Weill, S. Reich, A. Copland, R. Strauss o J. Williams.

 

Cal recordar que les entrades són gratuïtes i es poden adquirir en la Casa de Cultura de Xàtiva en el seu horari habitual. Serà necessari emplenar un formulari amb les dades de contacte per motius sanitaris i de seguretat i l’accés al recinte es farà de forma escalonada i amb control de temperatura a tots els assistents.

Últimes notícies

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.