La pel·lícula «Ha nacido una estrella» i el grup Big Band protagonitzen les Nits a la Fresca de Xàtiva

 

El festival ‘Nits a la Fresca’ de Xàtiva, en la Costera (València), continua esta setmana amb dos cites més, que seran este dijous i divendres, 30 i 31 de juliol, en el Jardí de la Pau, en els dos casos.

 

Dijous, a partir de les 22 hores, es projectarà la pel·lícula «Ha nacido una estrella» (2018), dirigida i interpretada per Bradley Cooper junt amb altres artistes com ara Lady Gaga Sam Elliot. El film tracta d’una estrella consagrada de la música que una nit coneix i s’enamora d’una jove artista que lluita per eixir avant en el món de l’espectacle, ajudant-la en la seua carrera cap a la fama. Just abans es projectarà el curtmetratge «El somni de la seua vida», de Paella Productions, rodat en Xàtiva durant la celebració d’una edició de la Fira d’Agost.

 

El divendres, en canvi, serà el torn de la música. A partir de les 22.30 hores, la banda simfònica Grup Big Band de la Música Nova interpretarà l’espectacle «De Europa a Nova York», amb un programa de huit peces de compositors com ara A. Dvorak, K. Weill, S. Reich, A. Copland, R. Strauss o J. Williams.

 

Cal recordar que les entrades són gratuïtes i es poden adquirir en la Casa de Cultura de Xàtiva en el seu horari habitual. Serà necessari emplenar un formulari amb les dades de contacte per motius sanitaris i de seguretat i l’accés al recinte es farà de forma escalonada i amb control de temperatura a tots els assistents.

Últimes notícies

Divendres amb temperatures màximes molt altes a l’interior i prelitoral valencià

Este divendres el cel estarà poc nuvolós a la Comunitat Valenciana i les temperatures màximes pujaran, amb valors significativament alts en zones de l’interior i del prelitoral. Dissabte es mantindrà la calor, especialment a l’interior, amb vents fluixos de direcció variable que giraran a component este.

Avís groc este divendres per temperatures de fins a 38 graus a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres l’avís groc a tota la província de València per calor intensa, amb fins a 38 graus a l’interior i 36 al litoral.

Folk irlandés, èpica celta i molt rock: The Waterboys omplin el Roig Arena

The Waterboys han convertit el Roig Arena de València en un pub ideal amb quasi tres hores de folk irlandés, èpica celta, country i rock clàssic, en l’únic concert que oferiran enguany a Espanya. El recital s’ha centrat en l’univers de 'Fisherman's blues' i el nou triple disc 'Atlantic rain', amb el suport de Steve Earle.

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.