Lleven el nom de l’escriptor Enric Valor a una avinguda de Mutxamel

El canvi de nom d’esta l’avinguda Enric Valor, que es va inaugurar a l’agost, es deu a la decisió de l’equip de govern del PP i Ciutadans que compta amb el suport extern de VOX, i que estan d’acord que passe a dir-se avinguda d’Espanya.

El nom de l’escriptor i filòleg alacantí Enric Valor va ser el triat per a nomenar esta avinguda en 2003, en temps de govern del PSPV, un projecte urbanístic de més de 30 anys que el passat estiu entrava ja en la seua fase final.

El canvi es preveu que s’aprove en el ple d’este dijous, i mentre des de la dreta es defensa el canvi atés que esta passa a ser una artèria important de la localitat i no hi ha cap dedicada a Espanya, doncs que s’aprofite i es rebatege la via. Per l’altra part des de l’esquerra es defensa la posició inversa, que es mantinga el nom que hi havia i que es done a un altre carrer el nom d’Espanya.

Últimes notícies

L’onada de calor dispara les màximes fins als 39 graus a Ontinyent i per damunt dels 37 en mitja província

L’onada de calor ha portat les màximes a 38,8 graus a Ontinyent a migdia i ha deixat més de 37 graus en nombrosos municipis de la província de València, amb avís roig activat al litoral per temperatures extremes.

Ingressen en presó a Oriola per un laboratori de dolços adulterats amb droga

Un home i una dona de 24 i 26 anys han ingressat en presó provisional després que la Guàrdia Civil haja desmantellat a Oriola un laboratori clandestí on elaboraven xocolatines i gominoles adulterades amb droga.

Enviats a presó a Oriola per fabricar dolços adulterats amb droga en un laboratori clandestí

Un home i una dona han ingressat a presó després que la Guàrdia Civil haja desmantellat a Oriola un laboratori clandestí on, segons la investigació, elaboraven i envasaven gominoles i xocolatines adulterades amb droga.

La vaga ferroviària no suprimix cap tren de Renfe a la Comunitat Valenciana

Renfe ha assegurat que la vaga convocada pel Sindicato Ferroviario no ha obligat a cancel·lar cap tren a la Comunitat Valenciana i que el seguiment a escala estatal ha sigut d’un 1,5 %. Al conjunt d’Espanya s’han suprimit 23 serveis, cap d’ells amb origen o destinació valenciana.

50 milions per a mantindre 354 km de carreteres de l’Estat a la Comunitat Valenciana

Transportes ha licitat 50,13 milions per a conservar 354 km de carreteres estatals a la Comunitat Valenciana, amb actuacions en vies d’Alacant i Castelló durant almenys tres anys.

El fotògraf de la ‘Mà de Déu’ perseguix als 85 anys una nova imatge eterna en la final del Mundial

Giuliano Bevilacqua, fotoperiodista italià afincat a Alacant i autor de la mítica imatge de la ‘Mà de Déu’ de Maradona, cobrirà als 85 anys la final del Mundial 2026 a Nova York buscant una nova fotografia per a la història.

Giuliano Bevilacqua, el fotògraf de la ‘Mà de Déu’, busca una nova imatge eterna a la final del Mundial

Giuliano Bevilacqua, el fotògraf italià que va immortalitzar la ‘Mà de Déu’ de Maradona en Mèxic 1986, cobrix als 85 anys una nova final del Mundial a Nova York, des d’on tornarà a buscar una foto per a la història.

Millán Jiménez deixa el Valencia Basket després d’un acord de desvinculació

El Valencia Basket i l’aler riojà Millán Jiménez han acordat trencar el contracte que els vinculava fins a 2028, després de huit anys al club taronja i d’una cessió esta última temporada a l’Hiopos Lleida en la Liga Endesa.