Lleven el nom de l’escriptor Enric Valor a una avinguda de Mutxamel

El canvi de nom d’esta l’avinguda Enric Valor, que es va inaugurar a l’agost, es deu a la decisió de l’equip de govern del PP i Ciutadans que compta amb el suport extern de VOX, i que estan d’acord que passe a dir-se avinguda d’Espanya.

El nom de l’escriptor i filòleg alacantí Enric Valor va ser el triat per a nomenar esta avinguda en 2003, en temps de govern del PSPV, un projecte urbanístic de més de 30 anys que el passat estiu entrava ja en la seua fase final.

El canvi es preveu que s’aprove en el ple d’este dijous, i mentre des de la dreta es defensa el canvi atés que esta passa a ser una artèria important de la localitat i no hi ha cap dedicada a Espanya, doncs que s’aprofite i es rebatege la via. Per l’altra part des de l’esquerra es defensa la posició inversa, que es mantinga el nom que hi havia i que es done a un altre carrer el nom d’Espanya.

Últimes notícies

Morant reafirma el seu suport a Zapatero i critica el doble raser de la justícia espanyola

Diana Morant manté el seu suport a José Luis Rodríguez Zapatero davant la investigació del cas Plus Ultra i denuncia un doble raser en la justícia espanyola i en les filtracions a la premsa.

Juan Echanove porta a l’escenari ‘La escopeta nacional’ amb una nova mirada musical

Juan Echanove dirigeix al Teatro Español de Madrid una nova versió teatral de ‘La escopeta nacional’, clàssic de Luis García Berlanga i Rafael Azcona, que incorpora moments musicals sense convertir-se en un musical.

El Consell reclama al Govern central que no limite les competències valencianes sobre la costa

El Consell ha aprovat un informe amb què exigeix al Govern d'Espanya que respecte les competències de la Generalitat en ordenació del territori i del litoral i que paralitze canvis normatius que podrien limitar el marc legal valencià.

Pérez Llorca es reunirà dilluns amb el ministre d’Hisenda al Palau de la Generalitat

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, es reunirà dilluns al Palau amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España, per tractar assumptes urgents i rellevants per a la Comunitat Valenciana.

Així canviarà el nou reglament de bous al carrer que entrarà en vigor en 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza els requisits tècnics i sanitaris i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.

Així serà el nou reglament de bous al carrer que canviarà les festes a partir de 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza les exigències tècniques i sanitàries i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.

Aules climatitzades i col·legis reformats abans de final d’any a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat dos nous plans, EduClima i RECOLE, per a climatitzar totes les aules i reformar col·legis i instituts públics abans que acabe l’any, amb una inversió inicial de 180 milions d’euros dins d’un paquet global de 3.338 milions en quatre anys.

Sergio de Larrea esgota fins dissabte el termini per a decidir el seu futur en el draft NBA

El base del Valencia Basket Sergio de Larrea, de 20 anys, té fins dissabte per a retirar-se del draft NBA 2026, on les previsions l’ubiquen al final de la primera ronda.