Anuncios

Nou espectacle de la companyia Aescenadansa este dissabte en Sagunt

Nou espectacle d'Aescenadansa en Sagunt, el Camp de Morvedre (València), el dissabte 29 de febrer

Cartell de l’espectacle | Ajuntament de Sagunt

 

El pròxim dissabte, 29 de febrer, se celebrarà en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), l‘espectacle de dansa ‘Béjart/ Queen & Co’ de la mà de la companyia del Port de Sagunt Aescenadansa. L’acte serà a les 19.30 hores en el centre cultural Mario Monreal.

 

Anuncios

Esta representació es planteja com una revisió de l’obra de reconeguts coreògrafs com Ohad Naharin, Maurice Béjart, Thierry Malandain, Adam Hougland i Mircea Ghinea. Segons explica la companyia, posen algunes variacions en coreografies ja muntades d’Ohad Naharin i Maurice Béjart.

 

Pel que fa al cas de Malandain, Aescenadansa explica que en este cas estrenaran l’obra ‘Une dernière chanson’, que «pretén ser com un moment d’humanitat per a oblidar, per uns instants, l’existència, dura, inquieta i afligida, ja que entristix al cor i a la raó», explica el propi Malandain. 

 

El preu de l’espectacle és de 7 euros

«Esta obra incita a les més tendres emocions. I encara que puga deixar pas a la melancolia i ho recórreguen els precursors de la mort, ric en poesia, tindrà l’encant de tot el que acaba bé. Igual que s’assaborix un últim got, un últim raig de sol, una última cançó», afirma el mateix Malandain. 

 

El preu de l’entrada és de 7 euros. La venda anticipada podrà fer-se en internet, a través del lloc web www.servientradas.com o telefonant al 902 010 284. També podrà comprar-se en la taquilla una hora abans els dies de funció.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.
Anuncios