10.7 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Nou espectacle de la companyia Aescenadansa este dissabte en Sagunt

Nou espectacle d'Aescenadansa en Sagunt, el Camp de Morvedre (València), el dissabte 29 de febrer

Cartell de l’espectacle | Ajuntament de Sagunt

 

El pròxim dissabte, 29 de febrer, se celebrarà en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), l‘espectacle de dansa ‘Béjart/ Queen & Co’ de la mà de la companyia del Port de Sagunt Aescenadansa. L’acte serà a les 19.30 hores en el centre cultural Mario Monreal.

 

Esta representació es planteja com una revisió de l’obra de reconeguts coreògrafs com Ohad Naharin, Maurice Béjart, Thierry Malandain, Adam Hougland i Mircea Ghinea. Segons explica la companyia, posen algunes variacions en coreografies ja muntades d’Ohad Naharin i Maurice Béjart.

 

Pel que fa al cas de Malandain, Aescenadansa explica que en este cas estrenaran l’obra ‘Une dernière chanson’, que «pretén ser com un moment d’humanitat per a oblidar, per uns instants, l’existència, dura, inquieta i afligida, ja que entristix al cor i a la raó», explica el propi Malandain. 

 

El preu de l’espectacle és de 7 euros

«Esta obra incita a les més tendres emocions. I encara que puga deixar pas a la melancolia i ho recórreguen els precursors de la mort, ric en poesia, tindrà l’encant de tot el que acaba bé. Igual que s’assaborix un últim got, un últim raig de sol, una última cançó», afirma el mateix Malandain. 

 

El preu de l’entrada és de 7 euros. La venda anticipada podrà fer-se en internet, a través del lloc web www.servientradas.com o telefonant al 902 010 284. També podrà comprar-se en la taquilla una hora abans els dies de funció.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

0-1: El València pren avantatge al descans a Burgos

El València s'ha anat al vestuari per davant gràcies a una cabotada de Rubén Iranzo als deu minuts. El Burgos va generar ocasions, però l'eficàcia visitant va marcar la diferència.

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.