Nou espectacle de la companyia Aescenadansa este dissabte en Sagunt

Nou espectacle d'Aescenadansa en Sagunt, el Camp de Morvedre (València), el dissabte 29 de febrer

Cartell de l’espectacle | Ajuntament de Sagunt

 

El pròxim dissabte, 29 de febrer, se celebrarà en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), l‘espectacle de dansa ‘Béjart/ Queen & Co’ de la mà de la companyia del Port de Sagunt Aescenadansa. L’acte serà a les 19.30 hores en el centre cultural Mario Monreal.

 

Esta representació es planteja com una revisió de l’obra de reconeguts coreògrafs com Ohad Naharin, Maurice Béjart, Thierry Malandain, Adam Hougland i Mircea Ghinea. Segons explica la companyia, posen algunes variacions en coreografies ja muntades d’Ohad Naharin i Maurice Béjart.

 

Pel que fa al cas de Malandain, Aescenadansa explica que en este cas estrenaran l’obra ‘Une dernière chanson’, que «pretén ser com un moment d’humanitat per a oblidar, per uns instants, l’existència, dura, inquieta i afligida, ja que entristix al cor i a la raó», explica el propi Malandain. 

 

El preu de l’espectacle és de 7 euros

«Esta obra incita a les més tendres emocions. I encara que puga deixar pas a la melancolia i ho recórreguen els precursors de la mort, ric en poesia, tindrà l’encant de tot el que acaba bé. Igual que s’assaborix un últim got, un últim raig de sol, una última cançó», afirma el mateix Malandain. 

 

El preu de l’entrada és de 7 euros. La venda anticipada podrà fer-se en internet, a través del lloc web www.servientradas.com o telefonant al 902 010 284. També podrà comprar-se en la taquilla una hora abans els dies de funció.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.