Anuncios

Nou espectacle de la companyia Aescenadansa este dissabte en Sagunt

Nou espectacle d'Aescenadansa en Sagunt, el Camp de Morvedre (València), el dissabte 29 de febrer

Cartell de l’espectacle | Ajuntament de Sagunt

 

El pròxim dissabte, 29 de febrer, se celebrarà en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), l‘espectacle de dansa ‘Béjart/ Queen & Co’ de la mà de la companyia del Port de Sagunt Aescenadansa. L’acte serà a les 19.30 hores en el centre cultural Mario Monreal.

 

Esta representació es planteja com una revisió de l’obra de reconeguts coreògrafs com Ohad Naharin, Maurice Béjart, Thierry Malandain, Adam Hougland i Mircea Ghinea. Segons explica la companyia, posen algunes variacions en coreografies ja muntades d’Ohad Naharin i Maurice Béjart.

 

Pel que fa al cas de Malandain, Aescenadansa explica que en este cas estrenaran l’obra ‘Une dernière chanson’, que «pretén ser com un moment d’humanitat per a oblidar, per uns instants, l’existència, dura, inquieta i afligida, ja que entristix al cor i a la raó», explica el propi Malandain. 

 

El preu de l’espectacle és de 7 euros

«Esta obra incita a les més tendres emocions. I encara que puga deixar pas a la melancolia i ho recórreguen els precursors de la mort, ric en poesia, tindrà l’encant de tot el que acaba bé. Igual que s’assaborix un últim got, un últim raig de sol, una última cançó», afirma el mateix Malandain. 

 

El preu de l’entrada és de 7 euros. La venda anticipada podrà fer-se en internet, a través del lloc web www.servientradas.com o telefonant al 902 010 284. També podrà comprar-se en la taquilla una hora abans els dies de funció.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.