Nou espectacle de la companyia Aescenadansa este dissabte en Sagunt

Nou espectacle d'Aescenadansa en Sagunt, el Camp de Morvedre (València), el dissabte 29 de febrer

Cartell de l’espectacle | Ajuntament de Sagunt

 

El pròxim dissabte, 29 de febrer, se celebrarà en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), l‘espectacle de dansa ‘Béjart/ Queen & Co’ de la mà de la companyia del Port de Sagunt Aescenadansa. L’acte serà a les 19.30 hores en el centre cultural Mario Monreal.

 

Esta representació es planteja com una revisió de l’obra de reconeguts coreògrafs com Ohad Naharin, Maurice Béjart, Thierry Malandain, Adam Hougland i Mircea Ghinea. Segons explica la companyia, posen algunes variacions en coreografies ja muntades d’Ohad Naharin i Maurice Béjart.

 

Pel que fa al cas de Malandain, Aescenadansa explica que en este cas estrenaran l’obra ‘Une dernière chanson’, que «pretén ser com un moment d’humanitat per a oblidar, per uns instants, l’existència, dura, inquieta i afligida, ja que entristix al cor i a la raó», explica el propi Malandain. 

 

El preu de l’espectacle és de 7 euros

«Esta obra incita a les més tendres emocions. I encara que puga deixar pas a la melancolia i ho recórreguen els precursors de la mort, ric en poesia, tindrà l’encant de tot el que acaba bé. Igual que s’assaborix un últim got, un últim raig de sol, una última cançó», afirma el mateix Malandain. 

 

El preu de l’entrada és de 7 euros. La venda anticipada podrà fer-se en internet, a través del lloc web www.servientradas.com o telefonant al 902 010 284. També podrà comprar-se en la taquilla una hora abans els dies de funció.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Quatre detinguts a Borriana per vendre contractes falsos a estrangers per a empadronar-se

La Guàrdia Civil ha detingut tres hòmens i una dona a Borriana per un suposat entramat d’empadronaments il·legals d’estrangers mitjançant contractes de lloguer falsos, amb 36 delictes atribuïts i almenys 26 persones empadronades de manera irregular.

Pérez Llorca alerta que retallar el Tajo-Segura posa en risc el menjar a Espanya i Europa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, defensa en el VIII Congrés Nacional de l’Aigua a Elx que el trasvasament Tajo-Segura és clau per a la seguretat alimentària d’Espanya i Europa i acusa el Govern central de posar en risc milers de llocs de treball amb els retalls.

La UPV acosta la ciència a la taula amb la gastronomia valenciana

La Universitat Politècnica de València ha llançat 'Un mos de Ciència', una iniciativa audiovisual que explica els secrets científics de plats i productes emblemàtics de la gastronomia valenciana, amb la col·laboració de Consum.

Pablo Ruz acusa Pedro Sánchez d’haver anat a Elx per a ‘amagar-se’

L’alcalde d’Elx, Pablo Ruz, ha qualificat de ‘un poc estranya’ la visita de Pedro Sánchez a la companyia aeroespacial PLD Space i ha insinuat que el president del Govern s’ha desplaçat a la ciutat ‘a amagar-se’. En contrast, ha elogiat la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, per a explicar una ‘inversió complitda’ i comprometre’s amb els regants sense aigua.

Els derbis de Buñol i Vila-real centren la segona jornada del grup VI

La segona jornada del grup VI de Tercera Federació estarà marcada pels derbis Levante B-Buñol i Villarreal C-Roda, amb diversos duels directes per l’estrena triomfal i la permanència.

Els servicis digitals ja impulsen les exportacions espanyoles per damunt del turisme

Les exportacions espanyoles de servicis digitals han crescut un 66,8 % des de 2019 i ja han superat les vendes turístiques, segons un informe de la Fundació BBVA i l’Ivie. Els servicis professionals i informàtics concentren la major part d’estes exportacions, amb Espanya guanyant lleugerament pes en el mercat mundial.

Cap de setmana estable i més calor a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana enceta este divendres un cap de setmana de temps estable, amb cels poc nuvolosos i temperatures en augment. El vent bufarà fluix, encara que es reforçarà en alguns trams del litoral de València i Castelló.

Controlat l’incendi en dues naus industrials a Montserrat després de tota la nit de treball

Els bombers han controlat de matí un incendi declarat anit en una nau química de Montserrat que s’ha estés a una nau fustera. Desenes d’efectius han treballat tota la nit per evitar que el foc afectara més instal·lacions.