6 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Investigats per furtar taronges amb un valor de 7.000 euros en Sagunt

Dos persones investigades per furtar 10.000 quilos de taronges en Sagunt, en el Camp del Morvedre

La Guàrdia Civil investiga a un xic i una xica pel robatori de les taronges | Guàrdia Civil de València

 

Agents de la Guàrdia Civil investiguen a un xic i una xica acusats de furtar, en dos mesos, 10.000 quilos de taronges en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). El valor de les taronges robades és d’uns 7.000 euros, segons ha informat la Guàrdia Civil.

 

La investigació entra dins de l’operació ‘Rocleman’ realitzada per la Guàrdia Civil de l’Equip Roca de Sagunt, dins dels servicis establits per a evitar el robatori i comerç il·legal de productes del camp en explotacions agrícoles i en establiments de compra d’esta mercaderia.

 

Els investigats són un xic i una xica de 23 i 29 anys, a qui se’ls atribuïx un delicte continuat de furt de taronges de la varietat ‘Clemenules’, un robatori que van fer els mesos de desembre i gener. Els presumptes autors dels fets van ser sorpresos ‘in fraganti’ a inicis d’este mes en la mateixa finca, quan es disposaven a «començar» la recol·lecció de cítric. En eixe moment, els agents van intervindre material d’il·luminació que gastaven per a robar.

 

L’afectat és un veí de Castelló

D’igual manera, es va poder corroborar que el vehicle que utilitzaven era el mateix sobre el que s’investigava, perfectament preparat per a la càrrega de les taronges Per a recollir els cítrics, els investigats no usaven cabassos, com és habitual, sinó bosses de grans dimensions de les utilitzades en els supermercats.

 

El perjudicat, un veí d’una localitat de Castelló, havia posat fins a quatre denúncies diferents amb diferents dates i quantitats de furt. Les diligències instruïdes han sigut entregades als Jutjats de Primera Instància de Sagunt.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Schareina guanya l’etapa 9 del Dakar 2026 en motos i Sanders arrabassa el lideratge a Benavides

Tosha Schareina s'ha imposat en la novena etapa de motos del Ral·li Dakar 2026, primera mitat de la marató. Daniel Sanders recupera el lideratge i Benavides cau a tercer.

La sinistralitat laboral deixa 77 morts en la Comunitat Valenciana fins a novembre, 26 menys

Els accidents laborals van causar 77 morts en la Comunitat Valenciana entre gener i novembre de 2025, 26 menys que un any abans. A Espanya, el balanç va ser de 686 morts i també va descendir.

El València ha superat els octaus de la Copa en tres de les últimes quatre edicions

L'equip afronta la seua visita al Cultivable amb un balanç favorable en octaus: tres classificacions en les últimes quatre edicions i una sola eliminació, davant un Primera.

Detingut a Silla un matrimoni amb ordes de presó per estafa i tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a Silla a un home i una dona amb ordes de detenció i ingrés a la presó. En l'entrada al domicili van trobar bastides apuntalant la porta i matxets, i l'home va oferir resistència abans de ser reduït.

Sarabia reafirma que l’Elx pot guanyar a qualsevol i va per totes a Sevilla

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx es veu capacitat per a superar al Betis en els octaus de la Copa del Rei i va garantir que l'equip anirà per totes a Sevilla. Va recalcar que serà una final i que la clau passarà per gestionar emocions i ser valentes amb pilota.

Baptista cau davant Mpetshi Perricard i s’acomiada en primera ronda d’Auckland

Roberto Bautista ha caigut en el seu debut de la temporada a Auckland davant Giovanni Mpetshi Perricard per 3-6 i 6-7(2) en 1h38, sostingut per 22 aces del francés. El gal es mesurarà en segona ronda a Cameron Norrie, quint favorit.

Comprar en rebaixes combina estalvi i plaer i reduïx la culpa, però augmenta l’impuls

Comprar en rebaixes activa una sensació d'estalvi i recompensa que accelera decisions i torna al consumidor més vulnerable a l'impuls. Les marques reforcen eixa urgència amb missatges d'escassetat i exclusivitat.

Brussel·les aprova canvis en els plecs de la DOP Cava i del Brandi de Jerez

El DOUE ha publicat l'aprovació de modificacions en la DOP Cava i la IGP Brandi de Jerez. S'unifiquen criteris tècnics i s'ordenen les categories.