Investigats per furtar taronges amb un valor de 7.000 euros en Sagunt

Dos persones investigades per furtar 10.000 quilos de taronges en Sagunt, en el Camp del Morvedre

La Guàrdia Civil investiga a un xic i una xica pel robatori de les taronges | Guàrdia Civil de València

 

Agents de la Guàrdia Civil investiguen a un xic i una xica acusats de furtar, en dos mesos, 10.000 quilos de taronges en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). El valor de les taronges robades és d’uns 7.000 euros, segons ha informat la Guàrdia Civil.

 

La investigació entra dins de l’operació ‘Rocleman’ realitzada per la Guàrdia Civil de l’Equip Roca de Sagunt, dins dels servicis establits per a evitar el robatori i comerç il·legal de productes del camp en explotacions agrícoles i en establiments de compra d’esta mercaderia.

 

Els investigats són un xic i una xica de 23 i 29 anys, a qui se’ls atribuïx un delicte continuat de furt de taronges de la varietat ‘Clemenules’, un robatori que van fer els mesos de desembre i gener. Els presumptes autors dels fets van ser sorpresos ‘in fraganti’ a inicis d’este mes en la mateixa finca, quan es disposaven a «començar» la recol·lecció de cítric. En eixe moment, els agents van intervindre material d’il·luminació que gastaven per a robar.

 

L’afectat és un veí de Castelló

D’igual manera, es va poder corroborar que el vehicle que utilitzaven era el mateix sobre el que s’investigava, perfectament preparat per a la càrrega de les taronges Per a recollir els cítrics, els investigats no usaven cabassos, com és habitual, sinó bosses de grans dimensions de les utilitzades en els supermercats.

 

El perjudicat, un veí d’una localitat de Castelló, havia posat fins a quatre denúncies diferents amb diferents dates i quantitats de furt. Les diligències instruïdes han sigut entregades als Jutjats de Primera Instància de Sagunt.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.