Investigats per furtar taronges amb un valor de 7.000 euros en Sagunt

Dos persones investigades per furtar 10.000 quilos de taronges en Sagunt, en el Camp del Morvedre

La Guàrdia Civil investiga a un xic i una xica pel robatori de les taronges | Guàrdia Civil de València

 

Agents de la Guàrdia Civil investiguen a un xic i una xica acusats de furtar, en dos mesos, 10.000 quilos de taronges en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). El valor de les taronges robades és d’uns 7.000 euros, segons ha informat la Guàrdia Civil.

 

La investigació entra dins de l’operació ‘Rocleman’ realitzada per la Guàrdia Civil de l’Equip Roca de Sagunt, dins dels servicis establits per a evitar el robatori i comerç il·legal de productes del camp en explotacions agrícoles i en establiments de compra d’esta mercaderia.

 

Els investigats són un xic i una xica de 23 i 29 anys, a qui se’ls atribuïx un delicte continuat de furt de taronges de la varietat ‘Clemenules’, un robatori que van fer els mesos de desembre i gener. Els presumptes autors dels fets van ser sorpresos ‘in fraganti’ a inicis d’este mes en la mateixa finca, quan es disposaven a «començar» la recol·lecció de cítric. En eixe moment, els agents van intervindre material d’il·luminació que gastaven per a robar.

 

L’afectat és un veí de Castelló

D’igual manera, es va poder corroborar que el vehicle que utilitzaven era el mateix sobre el que s’investigava, perfectament preparat per a la càrrega de les taronges Per a recollir els cítrics, els investigats no usaven cabassos, com és habitual, sinó bosses de grans dimensions de les utilitzades en els supermercats.

 

El perjudicat, un veí d’una localitat de Castelló, havia posat fins a quatre denúncies diferents amb diferents dates i quantitats de furt. Les diligències instruïdes han sigut entregades als Jutjats de Primera Instància de Sagunt.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.