Investigats per furtar taronges amb un valor de 7.000 euros en Sagunt

Dos persones investigades per furtar 10.000 quilos de taronges en Sagunt, en el Camp del Morvedre

La Guàrdia Civil investiga a un xic i una xica pel robatori de les taronges | Guàrdia Civil de València

 

Agents de la Guàrdia Civil investiguen a un xic i una xica acusats de furtar, en dos mesos, 10.000 quilos de taronges en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). El valor de les taronges robades és d’uns 7.000 euros, segons ha informat la Guàrdia Civil.

 

La investigació entra dins de l’operació ‘Rocleman’ realitzada per la Guàrdia Civil de l’Equip Roca de Sagunt, dins dels servicis establits per a evitar el robatori i comerç il·legal de productes del camp en explotacions agrícoles i en establiments de compra d’esta mercaderia.

 

Els investigats són un xic i una xica de 23 i 29 anys, a qui se’ls atribuïx un delicte continuat de furt de taronges de la varietat ‘Clemenules’, un robatori que van fer els mesos de desembre i gener. Els presumptes autors dels fets van ser sorpresos ‘in fraganti’ a inicis d’este mes en la mateixa finca, quan es disposaven a «començar» la recol·lecció de cítric. En eixe moment, els agents van intervindre material d’il·luminació que gastaven per a robar.

 

L’afectat és un veí de Castelló

D’igual manera, es va poder corroborar que el vehicle que utilitzaven era el mateix sobre el que s’investigava, perfectament preparat per a la càrrega de les taronges Per a recollir els cítrics, els investigats no usaven cabassos, com és habitual, sinó bosses de grans dimensions de les utilitzades en els supermercats.

 

El perjudicat, un veí d’una localitat de Castelló, havia posat fins a quatre denúncies diferents amb diferents dates i quantitats de furt. Les diligències instruïdes han sigut entregades als Jutjats de Primera Instància de Sagunt.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El alcalde d’Alacant haurà de donar explicacions per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La comissió municipal que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, a comparéixer el 24 de juliol, després de la petició conjunta de tota l’oposició.

L’incendi de Soneja continua sense perimetrar amb 300 efectius desplegats i l’onada de calor com a principal amenaça

La Generalitat manté el desallotjament preventiu de Azuébar mentre 16 mitjans aeris treballen en la zona i el Seprona investiga l’origen del foc

Nit sufocant en pobles de tot el territori en l’inici d’una nova onada de calor

Diversos municipis de Castelló, València i Alacant han encadenat una nit tòrrida amb mínimes superiors als 26 graus en l’inici d’una nova onada de calor que podria deixar màximes de fins a 44 graus.

Onada de calor amb fins a 40 graus este dilluns a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un dia de cel ras i temperatures màximes de fins a 40 graus a l’interior de València, que augmentaran encara més dimarts amb valors de fins a 44 graus al sud de la província.

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.