Investigats per furtar taronges amb un valor de 7.000 euros en Sagunt

Dos persones investigades per furtar 10.000 quilos de taronges en Sagunt, en el Camp del Morvedre

La Guàrdia Civil investiga a un xic i una xica pel robatori de les taronges | Guàrdia Civil de València

 

Agents de la Guàrdia Civil investiguen a un xic i una xica acusats de furtar, en dos mesos, 10.000 quilos de taronges en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). El valor de les taronges robades és d’uns 7.000 euros, segons ha informat la Guàrdia Civil.

 

La investigació entra dins de l’operació ‘Rocleman’ realitzada per la Guàrdia Civil de l’Equip Roca de Sagunt, dins dels servicis establits per a evitar el robatori i comerç il·legal de productes del camp en explotacions agrícoles i en establiments de compra d’esta mercaderia.

 

Els investigats són un xic i una xica de 23 i 29 anys, a qui se’ls atribuïx un delicte continuat de furt de taronges de la varietat ‘Clemenules’, un robatori que van fer els mesos de desembre i gener. Els presumptes autors dels fets van ser sorpresos ‘in fraganti’ a inicis d’este mes en la mateixa finca, quan es disposaven a «començar» la recol·lecció de cítric. En eixe moment, els agents van intervindre material d’il·luminació que gastaven per a robar.

 

L’afectat és un veí de Castelló

D’igual manera, es va poder corroborar que el vehicle que utilitzaven era el mateix sobre el que s’investigava, perfectament preparat per a la càrrega de les taronges Per a recollir els cítrics, els investigats no usaven cabassos, com és habitual, sinó bosses de grans dimensions de les utilitzades en els supermercats.

 

El perjudicat, un veí d’una localitat de Castelló, havia posat fins a quatre denúncies diferents amb diferents dates i quantitats de furt. Les diligències instruïdes han sigut entregades als Jutjats de Primera Instància de Sagunt.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.