Una producció de dansa que reflexiona sobre la cultura arriba a Sagunt

Santa Cultura

Este dissabte el Centre Cultural ‘Mario Monreal’ acull un nou espectacle de dansa | La Siamesa

 

Este dissabte 22 de febrer arriba la producció de dansa ‘Santa Cultura’, dirigida i coreografiada per l’artista Àngela Verdugo, de la companyia ‘La Siamesa’. Este espectacle, que forma part de la programació d’hivern, està destinat a tots els públics i començarà a les 19.30 hores en el Centre Cultural ‘Mario Monreal’ de Sagunt, en la comarca del Camp de Morverdre (València). 

 

‘Santa Cultura’ és una nova producció de dansa contemporània de la companyia de teatre ‘La Siamesa’. És la segona part d’una trilogia que va començar amb l’obra ‘A-normal o l’ovella errant’, que va conseguir dos nominacions en els ‘Premis Arts Escèniques Generalitat Valenciana 2019’ a millor espectacle de dansa i a millor ballarina. 

 

Esta obra representa que la cultura, igual que la religió, té una naturalesa contradictòria, extraordinàriament complexa i polifacètica. «Una peça universal i omnipresent, com la religió, com Déu, per això, es parla de la ‘Santa Cultura’», segons expressa la companyia. L’espectacle, en castellà i d’una duració de 80 minuts, té un preu de 7 euros.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.