16.3 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Una producció de dansa que reflexiona sobre la cultura arriba a Sagunt

Santa Cultura

Este dissabte el Centre Cultural ‘Mario Monreal’ acull un nou espectacle de dansa | La Siamesa

 

Este dissabte 22 de febrer arriba la producció de dansa ‘Santa Cultura’, dirigida i coreografiada per l’artista Àngela Verdugo, de la companyia ‘La Siamesa’. Este espectacle, que forma part de la programació d’hivern, està destinat a tots els públics i començarà a les 19.30 hores en el Centre Cultural ‘Mario Monreal’ de Sagunt, en la comarca del Camp de Morverdre (València). 

 

‘Santa Cultura’ és una nova producció de dansa contemporània de la companyia de teatre ‘La Siamesa’. És la segona part d’una trilogia que va començar amb l’obra ‘A-normal o l’ovella errant’, que va conseguir dos nominacions en els ‘Premis Arts Escèniques Generalitat Valenciana 2019’ a millor espectacle de dansa i a millor ballarina. 

 

Esta obra representa que la cultura, igual que la religió, té una naturalesa contradictòria, extraordinàriament complexa i polifacètica. «Una peça universal i omnipresent, com la religió, com Déu, per això, es parla de la ‘Santa Cultura’», segons expressa la companyia. L’espectacle, en castellà i d’una duració de 80 minuts, té un preu de 7 euros.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.

El PSPV demana suspendre a José Vicente Berlanga i la seua dimissió de càrrecs per la trama de Leire Díaz

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió immediata de militància i la dimissió de tots els càrrecs orgànics de José Vicente Berlanga, investigat per la Guàrdia Civil en la trama vinculada a Leire Díaz. També ha demanat l'obertura d'un expedient disciplinari.

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.

Catarroja condemna l’assassinat masclista de Natividad i revisarà els seus protocols

L'Ajuntament ha guardat un minut de silenci i ha convocat una taula multidisciplinària per a revisar la coordinació i la prevenció. Després de la defunció de la víctima, el jutge va decretar presó provisional per al detingut.

El PSPV demana suspendre a un càrrec de València investigat en la trama de Leire Díez

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió de militància i la dimissió de José Vicente Berlanga de l'Executiva provincial, i ha demanat obrir expedient disciplinari. La decisió arriba després de les diligències de la Guàrdia Civil, si bé encara no consta investigació judicial sobre ell.