Una producció de dansa que reflexiona sobre la cultura arriba a Sagunt

Santa Cultura

Este dissabte el Centre Cultural ‘Mario Monreal’ acull un nou espectacle de dansa | La Siamesa

 

Este dissabte 22 de febrer arriba la producció de dansa ‘Santa Cultura’, dirigida i coreografiada per l’artista Àngela Verdugo, de la companyia ‘La Siamesa’. Este espectacle, que forma part de la programació d’hivern, està destinat a tots els públics i començarà a les 19.30 hores en el Centre Cultural ‘Mario Monreal’ de Sagunt, en la comarca del Camp de Morverdre (València). 

 

‘Santa Cultura’ és una nova producció de dansa contemporània de la companyia de teatre ‘La Siamesa’. És la segona part d’una trilogia que va començar amb l’obra ‘A-normal o l’ovella errant’, que va conseguir dos nominacions en els ‘Premis Arts Escèniques Generalitat Valenciana 2019’ a millor espectacle de dansa i a millor ballarina. 

 

Esta obra representa que la cultura, igual que la religió, té una naturalesa contradictòria, extraordinàriament complexa i polifacètica. «Una peça universal i omnipresent, com la religió, com Déu, per això, es parla de la ‘Santa Cultura’», segons expressa la companyia. L’espectacle, en castellà i d’una duració de 80 minuts, té un preu de 7 euros.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.