13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Una producció de dansa que reflexiona sobre la cultura arriba a Sagunt

Santa Cultura

Este dissabte el Centre Cultural ‘Mario Monreal’ acull un nou espectacle de dansa | La Siamesa

 

Este dissabte 22 de febrer arriba la producció de dansa ‘Santa Cultura’, dirigida i coreografiada per l’artista Àngela Verdugo, de la companyia ‘La Siamesa’. Este espectacle, que forma part de la programació d’hivern, està destinat a tots els públics i començarà a les 19.30 hores en el Centre Cultural ‘Mario Monreal’ de Sagunt, en la comarca del Camp de Morverdre (València). 

 

‘Santa Cultura’ és una nova producció de dansa contemporània de la companyia de teatre ‘La Siamesa’. És la segona part d’una trilogia que va començar amb l’obra ‘A-normal o l’ovella errant’, que va conseguir dos nominacions en els ‘Premis Arts Escèniques Generalitat Valenciana 2019’ a millor espectacle de dansa i a millor ballarina. 

 

Esta obra representa que la cultura, igual que la religió, té una naturalesa contradictòria, extraordinàriament complexa i polifacètica. «Una peça universal i omnipresent, com la religió, com Déu, per això, es parla de la ‘Santa Cultura’», segons expressa la companyia. L’espectacle, en castellà i d’una duració de 80 minuts, té un preu de 7 euros.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.