Una producció de dansa que reflexiona sobre la cultura arriba a Sagunt

Santa Cultura

Este dissabte el Centre Cultural ‘Mario Monreal’ acull un nou espectacle de dansa | La Siamesa

 

Este dissabte 22 de febrer arriba la producció de dansa ‘Santa Cultura’, dirigida i coreografiada per l’artista Àngela Verdugo, de la companyia ‘La Siamesa’. Este espectacle, que forma part de la programació d’hivern, està destinat a tots els públics i començarà a les 19.30 hores en el Centre Cultural ‘Mario Monreal’ de Sagunt, en la comarca del Camp de Morverdre (València). 

 

‘Santa Cultura’ és una nova producció de dansa contemporània de la companyia de teatre ‘La Siamesa’. És la segona part d’una trilogia que va començar amb l’obra ‘A-normal o l’ovella errant’, que va conseguir dos nominacions en els ‘Premis Arts Escèniques Generalitat Valenciana 2019’ a millor espectacle de dansa i a millor ballarina. 

 

Esta obra representa que la cultura, igual que la religió, té una naturalesa contradictòria, extraordinàriament complexa i polifacètica. «Una peça universal i omnipresent, com la religió, com Déu, per això, es parla de la ‘Santa Cultura’», segons expressa la companyia. L’espectacle, en castellà i d’una duració de 80 minuts, té un preu de 7 euros.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sagunt a Escena 2025 arranca amb ‘El Narciso en su opinión’ i grans espectacles al carrer

El festival Sagunt a Escena, que arriba a la 43 edició, obrirà l’1 d’agost al Teatre Romà amb ‘El Narciso en su opinión’ i oferirà 19 espectacles, molts d’ells de creació valenciana i alguns de gran format en espais públics de Sagunt.

Pérez Llorca gaudix de la quinta mascletà de les Fogueres de Sant Joan a Alacant

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assistit a la quinta mascletà del concurs de les Fogueres de Sant Joan a Alacant, disparada per Pirotècnia Ferrández, després de visitar els racons dels mitjans de comunicació als jardins del Palau Provincial.

Una mascletà digital a Alacant arriba als 124,2 decibels en plenes Fogueres

La pirotècnia Hermanos Ferrández de Beniel ha disparat a la plaça dels Luceros d'Alacant una mascletà digital de cinc minuts i 24 segons que ha arribat als 124,2 decibels, amb 150 quilos de pólvora.

Zorita i Sumacàrcer freguen els 39 graus en el segon dia del pic de calor a la Comunitat

Zorita del Maestrazgo i Sumacàrcer han registrat 38,8 graus en el segon dia del pic de l’episodi càlid, amb alerta groga per altes temperatures en tota la província de València i el sud d’Alacant.

Plans especials de seguretat i emergències per a l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

L’eclipsi total de Sol del 12 d’agost comptarà amb un Pla Especial de Seguretat i un altre de Protecció Civil per a ordenar la mobilitat, reforçar la seguretat i coordinar la resposta davant possibles emergències a tot l’Estat.

L’ATV facilita 29.314 declaracions de la renda a una setmana del tancament de campanya

El termini finalitza el 30 de juny i la cita prèvia es pot sol·licitar fins al dia 29

La Generalitat reclama 4.000 milions a l’Estat per a la dependència i veu curta la inversió actual

La consellera Elena Albalat considera insuficient la inversió estatal de 2.218 milions per a la dependència i exigix al Govern que salde un deute de 4.000 milions amb la Comunitat Valenciana.

Així treballen els bombers que vigilen el foc en la Nit de la Cremà d’Alacant

La Nit de la Cremà d’Alacant mobilitza un dispositiu de 180 bombers i 40 vehicles per a controlar la crema de 92 fogueres i garantir que la ciutat puga viure el final de festa amb seguretat.