9.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Detingut un menor per robar 13 motos en Sagunt

Detingut un menor per robar 13 motos en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València)

Imatge d’arxiu | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un menor, de 16 anys, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, després de, pel que pareix, furtar 13 motocicletes en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). 

  

Els policies han realitzat un registre en un traster comunitari d’un edifici de Sagunt, a on han trobat una motocicleta de la marca Profunda, una bicicleta i una cúpula de motocicleta de la marca Yamaha que coincidia amb una que havia sigut denunciada la seua desaparició. 

 

Segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat, les investigacions van començar en el mes de novembre de l’any passat, quan els agents es van enterar de què s’estaven produint una sèrie de robatoris de ciclomotors i motocicletes en Sagunt.

 

El menor trencava el bloqueig de direcció

Durant les investigacions, els policies van descobrir que s’havien furtat 13 ciclomotors i motocicletes i que el ‘modus operandi’ per a furtar-les era, pel que pareix, trencar el bloqueig de direcció. A demés, van constatar que els robatoris es produïen tant pel matí com per la nit i en un radi aproximat de dos quilòmetres.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Convoquen el 31 de gener a Benetússer una nova manifestació contra Mazón per la DANA

Més de 200 entitats, víctimes i comités de reconstrucció han convocat una marxa a Benetússer el 31 de gener a les 18.00 sota el lema 'Mazón a presó'. L'última protesta, prevista a València el 27 de desembre, va ser ajornada per la pluja.

Atur total de la flota valenciana per la nova norma de control de pesca de la UE

Entre 400 i 500 vaixells de les confraries valencianes han parat este dilluns en protesta per la nova norma de control de la UE. Una delegació s'ha concentrat a Madrid.

Basset espera tancar este dilluns la seua declaració sobre la dana

José Miguel Basset, ex inspector cap del Consorci Provincial de Bombers, ha représ el seu testimoniatge en el Jutjat de Catarroja i confia a finalitzar hui. La sessió es reprén després de quasi huit hores de preguntes el divendres.

Roberto Bautista cau davant Shang i s’acomiada en la primera ronda d’Austràlia

L'espanyol va perdre en quatre sets (6-4, 6-7(2), 6-4 i 6-0) en 2h56 després d'una baixada física en el tram final. Shang va avançar i espera rival en segona ronda.

Cancel·lat l’AVE València-Sevilla després de l’accident de Adamuz

L'accident ferroviari de Adamuz, amb almenys 39 morts, ha obligat a cancel·lar este dilluns l'únic AVE diari entre València i Sevilla. La circulació seguix interrompuda en la zona.

La tragèdia ferroviària de Adamuz ha suspés les agendes oficials en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha suspés la majoria d'actes públics després de l'accident ferroviari de Adamuz, amb minuts de silenci a les 12 hores a València i Alacant.

Basset espera concloure este dilluns la seua declaració sobre la DANA i ‘tancar este episodi’

Basset reprén la seua compareixença com a testimoni en Instrucció 3 de Catarroja després de quasi huit hores de preguntes el divendres. Confia a 'tancar este episodi'.

La tragèdia ferroviària de Adamuz suspén les agendes oficials en la Comunitat Valenciana

La majoria d'actes públics de Generalitat, Delegació del Govern i Ajuntament de València ha quedat suspesa després del sinistre en Adamuz, amb almenys 39 morts. A les 12 es guardarà un minut de silenci davant l'Ajuntament en resposta a la convocatòria de la FEMP.