Detingut un menor per robar 13 motos en Sagunt

Detingut un menor per robar 13 motos en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València)

Imatge d’arxiu | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un menor, de 16 anys, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, després de, pel que pareix, furtar 13 motocicletes en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). 

  

Els policies han realitzat un registre en un traster comunitari d’un edifici de Sagunt, a on han trobat una motocicleta de la marca Profunda, una bicicleta i una cúpula de motocicleta de la marca Yamaha que coincidia amb una que havia sigut denunciada la seua desaparició. 

 

Segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat, les investigacions van començar en el mes de novembre de l’any passat, quan els agents es van enterar de què s’estaven produint una sèrie de robatoris de ciclomotors i motocicletes en Sagunt.

 

El menor trencava el bloqueig de direcció

Durant les investigacions, els policies van descobrir que s’havien furtat 13 ciclomotors i motocicletes i que el ‘modus operandi’ per a furtar-les era, pel que pareix, trencar el bloqueig de direcció. A demés, van constatar que els robatoris es produïen tant pel matí com per la nit i en un radi aproximat de dos quilòmetres.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.