Detingut un menor per robar 13 motos en Sagunt

Detingut un menor per robar 13 motos en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València)

Imatge d’arxiu | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un menor, de 16 anys, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, després de, pel que pareix, furtar 13 motocicletes en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). 

  

Els policies han realitzat un registre en un traster comunitari d’un edifici de Sagunt, a on han trobat una motocicleta de la marca Profunda, una bicicleta i una cúpula de motocicleta de la marca Yamaha que coincidia amb una que havia sigut denunciada la seua desaparició. 

 

Segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat, les investigacions van començar en el mes de novembre de l’any passat, quan els agents es van enterar de què s’estaven produint una sèrie de robatoris de ciclomotors i motocicletes en Sagunt.

 

El menor trencava el bloqueig de direcció

Durant les investigacions, els policies van descobrir que s’havien furtat 13 ciclomotors i motocicletes i que el ‘modus operandi’ per a furtar-les era, pel que pareix, trencar el bloqueig de direcció. A demés, van constatar que els robatoris es produïen tant pel matí com per la nit i en un radi aproximat de dos quilòmetres.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Avís groc per tempestes amb graníssol i fort vent en el nord de Castelló

Aemet activa per a la vesprada del dimarts l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per tempestes amb graníssol de fins a dos centímetres i ratxes de vent molt forts.

L’atur baixa a l’abril en la Comunitat Valenciana i se situa en 285.750 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar a l'abril en 2.412 persones, un 0,84% menys que al març, i deixa el nombre total de persones desocupades en 285.750.

Detingut a Bétera per intentar matar a un home amb una destral i ocultar-se en un local abandonat

La Guàrdia Civil ha detingut a Bétera a un home de 42 anys acusat de temptativa d'homicidi després d'agredir amb una destral a un altre home i amagar-se en un edifici abandonat pròxim.

Tempestes en el nord de Castelló i lleuger repunt de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà una jornada d'intervals nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i lleugeres variacions de temperatura, amb vent fluix i una cosa més intensa a la vesprada.

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.