19.7 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Detingut un menor per robar 13 motos en Sagunt

Detingut un menor per robar 13 motos en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València)

Imatge d’arxiu | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un menor, de 16 anys, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, després de, pel que pareix, furtar 13 motocicletes en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). 

  

Els policies han realitzat un registre en un traster comunitari d’un edifici de Sagunt, a on han trobat una motocicleta de la marca Profunda, una bicicleta i una cúpula de motocicleta de la marca Yamaha que coincidia amb una que havia sigut denunciada la seua desaparició. 

 

Segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat, les investigacions van començar en el mes de novembre de l’any passat, quan els agents es van enterar de què s’estaven produint una sèrie de robatoris de ciclomotors i motocicletes en Sagunt.

 

El menor trencava el bloqueig de direcció

Durant les investigacions, els policies van descobrir que s’havien furtat 13 ciclomotors i motocicletes i que el ‘modus operandi’ per a furtar-les era, pel que pareix, trencar el bloqueig de direcció. A demés, van constatar que els robatoris es produïen tant pel matí com per la nit i en un radi aproximat de dos quilòmetres.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La pólvora i la música tornen a València en la Crida que obri les Falles 2026

La Crida marcarà l'inici oficial de les Falles 2026 amb milers de fallers davant les Torres de Serrans. La jornada inclou despertà, bandes i la primera mascletà.

Catalá demana canvis en el Codi Tècnic de l’Edificació per a evitar incendis com el de Campanar

Catalá ha reclamat al Govern modificar el Codi Tècnic de l'Edificació per a reforçar la seguretat després de l'incendi de Campanar. València ha activat una fitxa per a bombers i bonifica el 95% del ICIO, amb 68 sol·licituds en tràmit.

Kipngeno i Hariso dominen la Marató bp Castelló amb victòries en solitari

Els kenians Leonard Kipngeno i Keleitu Kayamo Hariso es van imposar amb autoritat en la Marató bp Castelló. Cap va batre el rècord, però van firmar àmplies victòries.

Pérez Llorca subratlla l’hospitalitat com a nexe entre valencians i andalusos

Pérez Llorca ha reivindicat l'hospitalitat, l'enteniment i l'alegria com a trets compartits per valencians i andalusos. Ho ha fet a Burjassot, en l'acte del Dia d'Andalusia organitzat per FECACV, que enguany ret homenatge a Huelva.

Catalá demana revisar el Codi Tècnic per a evitar incendis com el de Campanar

L'alcaldessa de València ha demanat al Govern modificar el Codi Tècnic de l'Edificació per a reforçar la seguretat i evitar materials que agreugen incendis. Ha detallat mesures locals i ajudes fiscals ja en marxa i l'avanç en 68 sol·licituds.

Cepeda va assegurar que l’Elx està capacitat i apunta a l’Espanyol per a frenar la mala ratxa

El xilé va defendre que l'equip està preparat per a revertir la mala dinàmica i va demanar passar pàgina després de la derrota a Bilbao. Va assenyalar el dol a casa davant l'Espanyol com a opció immediata per a sumar i allunyar el descens.

Harbert Kibet firma la millor marca mundial de 2026 en el 10K de Castelló; Schrub i Keith, rècords d’Europa

Harbert Kibet es va imposar en el 10K Facsa Castelló amb 26:39, millor marca mundial de l'any. Yann Schrub (26:43) i Megan Keith (30:07) van batre els rècords d'Europa. Caroline Makandi va guanyar en dones amb 29:34.

Tres detinguts a Almoradí per robatoris amb violència i furts en vehicles

Guàrdia Civil i Policia Local han arrestat a tres hòmens d'entre 19 i 29 anys per una sèrie de robatoris amb violència, robatoris amb força i furts a la Vega Baixa. Els fets, vinculats mitjançant cambres i testimonis, van derivar en detencions el 7 i 8 de febrer; els sospitosos van quedar en llibertat amb mesures cautelars.