9.1 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Detingut un menor per robar 13 motos en Sagunt

Detingut un menor per robar 13 motos en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València)

Imatge d’arxiu | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un menor, de 16 anys, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, després de, pel que pareix, furtar 13 motocicletes en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). 

  

Els policies han realitzat un registre en un traster comunitari d’un edifici de Sagunt, a on han trobat una motocicleta de la marca Profunda, una bicicleta i una cúpula de motocicleta de la marca Yamaha que coincidia amb una que havia sigut denunciada la seua desaparició. 

 

Segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat, les investigacions van començar en el mes de novembre de l’any passat, quan els agents es van enterar de què s’estaven produint una sèrie de robatoris de ciclomotors i motocicletes en Sagunt.

 

El menor trencava el bloqueig de direcció

Durant les investigacions, els policies van descobrir que s’havien furtat 13 ciclomotors i motocicletes i que el ‘modus operandi’ per a furtar-les era, pel que pareix, trencar el bloqueig de direcció. A demés, van constatar que els robatoris es produïen tant pel matí com per la nit i en un radi aproximat de dos quilòmetres.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca demana negociar noves normes del transvasament Tajo-Segura i exigix inversions clau

El president ha reclamat al Govern reobrir la negociació sobre les regles del Tajo-Segura amb criteris tècnics i tracte igual per als regants. Ha lligat la petició a un paquet de mesures en finançament, aigua, infraestructures, vivenda, sanitat i fiscalitat per a la província d'Alacant i la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana negociar noves normes d’explotació del transvasament Tajo-Segura

El president ha sol·licitat al Govern obrir una negociació amb comunitats i regants per a revisar les regles del transvasament amb criteris tècnics. També ha reclamat modernitzar regadius del Tajo i ha anunciat avanços en simplificació administrativa i sanitat.

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.