Quatre detinguts per robar dos cotxes en Sagunt

Quatre detinguts per robar dos cotxes d'alta gamma en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València)

Objectes confiscats dels cotxes robats | Guàrdia Civil València

 

Esta matinada del dimecres 12 de febrer la Guàrdia Civil de Sagunt, junt amb el Destacament de València B de la Guàrdia Civil de Trànsit, ha detingut a 4 persones, d’edats compreses entre els 43 i 52 anys, de nacionalitat russa i ucraïnesa, com a presumptes autors del robatori de dos cotxes d’alta gamma.

 

  

Els lladres van ser identificats mentres circulaven sobre les 02.00 de la matinada pel municipi de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), quan van parar als dos cotxes, de la marca TOYOTA, i van vore que un d’ells tenia connectat un sistema de cablejat que uneix la centraleta del vehicle amb el sistema d’arrencada.

 

 

Açò va fer sospitar que poguera tractar-se d’un cotxe robat, pel que es va demanar a la central de València que la Policia Local de València anara a casa del propietari per a consultar si li havien robat el vehicle, i este ho va afirmar tot. 

 

Van robar dos cotxes d’alta gamma

Junt a este cotxe, viatjava un altre també d’alta gamma amb plaques de matrícula de Rússia. Davant la sospita que el vehicle poguera ser robat, els agents el van registrar i van trobar dins diferents ferramentes que es gasten per a duplicar claus i clonar centraletes, a demés d’inhibidors de freqüència.

 

En fer un registre més exhaustiu d’este van comprovar que les identificacions de seguretat del cotxe estaven manipulades i el bastidor també estava trencat. Una volta acabat el registre, els agents es van enterar que el cotxe s’havia robat en Itàlia a principis de 2019.

 

Després de la detenció, els quatre autors del robatori van passar a disposició del Jutjat d’Instrucció  núm. 1 de Sagunt a l’espera de ser jutjats.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.