3.4 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Quatre detinguts per robar dos cotxes en Sagunt

Quatre detinguts per robar dos cotxes d'alta gamma en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València)

Objectes confiscats dels cotxes robats | Guàrdia Civil València

 

Esta matinada del dimecres 12 de febrer la Guàrdia Civil de Sagunt, junt amb el Destacament de València B de la Guàrdia Civil de Trànsit, ha detingut a 4 persones, d’edats compreses entre els 43 i 52 anys, de nacionalitat russa i ucraïnesa, com a presumptes autors del robatori de dos cotxes d’alta gamma.

 

  

Els lladres van ser identificats mentres circulaven sobre les 02.00 de la matinada pel municipi de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), quan van parar als dos cotxes, de la marca TOYOTA, i van vore que un d’ells tenia connectat un sistema de cablejat que uneix la centraleta del vehicle amb el sistema d’arrencada.

 

 

Açò va fer sospitar que poguera tractar-se d’un cotxe robat, pel que es va demanar a la central de València que la Policia Local de València anara a casa del propietari per a consultar si li havien robat el vehicle, i este ho va afirmar tot. 

 

Van robar dos cotxes d’alta gamma

Junt a este cotxe, viatjava un altre també d’alta gamma amb plaques de matrícula de Rússia. Davant la sospita que el vehicle poguera ser robat, els agents el van registrar i van trobar dins diferents ferramentes que es gasten per a duplicar claus i clonar centraletes, a demés d’inhibidors de freqüència.

 

En fer un registre més exhaustiu d’este van comprovar que les identificacions de seguretat del cotxe estaven manipulades i el bastidor també estava trencat. Una volta acabat el registre, els agents es van enterar que el cotxe s’havia robat en Itàlia a principis de 2019.

 

Després de la detenció, els quatre autors del robatori van passar a disposició del Jutjat d’Instrucció  núm. 1 de Sagunt a l’espera de ser jutjats.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.

Troben un tercer cos i el casc del vaixell del naufragi d’una família espanyola a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar un tercer cos i el casc del KM Putri Sakinah, afonat el 26 de desembre en Komodo amb una família espanyola a bord. Dos menors seguixen desapareguts.