23.5 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Quatre detinguts per robar dos cotxes en Sagunt

Quatre detinguts per robar dos cotxes d'alta gamma en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València)

Objectes confiscats dels cotxes robats | Guàrdia Civil València

 

Esta matinada del dimecres 12 de febrer la Guàrdia Civil de Sagunt, junt amb el Destacament de València B de la Guàrdia Civil de Trànsit, ha detingut a 4 persones, d’edats compreses entre els 43 i 52 anys, de nacionalitat russa i ucraïnesa, com a presumptes autors del robatori de dos cotxes d’alta gamma.

 

  

Els lladres van ser identificats mentres circulaven sobre les 02.00 de la matinada pel municipi de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), quan van parar als dos cotxes, de la marca TOYOTA, i van vore que un d’ells tenia connectat un sistema de cablejat que uneix la centraleta del vehicle amb el sistema d’arrencada.

 

 

Açò va fer sospitar que poguera tractar-se d’un cotxe robat, pel que es va demanar a la central de València que la Policia Local de València anara a casa del propietari per a consultar si li havien robat el vehicle, i este ho va afirmar tot. 

 

Van robar dos cotxes d’alta gamma

Junt a este cotxe, viatjava un altre també d’alta gamma amb plaques de matrícula de Rússia. Davant la sospita que el vehicle poguera ser robat, els agents el van registrar i van trobar dins diferents ferramentes que es gasten per a duplicar claus i clonar centraletes, a demés d’inhibidors de freqüència.

 

En fer un registre més exhaustiu d’este van comprovar que les identificacions de seguretat del cotxe estaven manipulades i el bastidor també estava trencat. Una volta acabat el registre, els agents es van enterar que el cotxe s’havia robat en Itàlia a principis de 2019.

 

Després de la detenció, els quatre autors del robatori van passar a disposició del Jutjat d’Instrucció  núm. 1 de Sagunt a l’espera de ser jutjats.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València adopta Cap i Casal com a nou lema institucional

L'Ajuntament emprarà el lema al costat de l'escut per a identificar la ciutat i reforçar la seua imatge. L'anunci arriba amb crítiques pel cost de 10.000 euros.

Pérez Llorca acudirà a la Comissió Mixta de la dana amb tarannà constructiu

El president ha assegurat que anirà a la Comissió Mixta Generalitat-Govern amb ànim de col·laborar. Lamenta que arribe molt tard i valora la rectificació de l'Executiu.

Més de 6.000 agents vetlaran per la seguretat de les Falles 2026 a València

València activarà un dispositiu amb més de 6.000 efectius per a les Falles 2026. El pla reforça el control en mascletaes, estacions i accessos per a evitar embuts.

Pérez Llorca defén que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats a Alacant

Pérez Llorca ha afirmat que la Generalitat és ara una administració 'seriosa' que 'controla' i reforça la inspecció en l'adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats detectades a Alacant. Ha garantit més controls i ha subratllat que la investigació judicial se centra en un funcionari ja apartat.

Pérez Llorca i Torres copresidirán la primera Comissió Mixta per la dana en Riba-roja

Pérez Llorca i el ministre Torres copresidirán el dimecres a Riba-roja de Túria la primera reunió de la Comissió Mixta per la dana. La cita serà a les 12.30 i el ministre visitarà abans les obres del canal Xúquer-Túria a Torrent.

Pérez Llorca demana unitat i comprensió davant la violència de gènere i evita la confrontació ideològica

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha demanat unitat i comprensió davant la violència de gènere i ha refusat entrar en dogmes ideològics. La seua crida s'ha produït després del crim masclista de Benicàssim i enmig del debat polític sobre esta qüestió.

Catalá veu tardana la Comissió Mixta de la dana i Bernabé confia en una coordinació efectiva

Catalá ha criticat que l'òrgan s'active 16 mesos després de la dana, mentres Bernabé ha defés la seua utilitat per a reforçar la coordinació entre administracions.

Miquel Alberola retrata a Raimon en ‘Aquest jo que soc jo’

El llibre 'Aquest jo que soc jo' es presenta com la biografia més completa de Raimon, amb una mirada omnicomprensiva a la seua trajectòria, el seu llenguatge artístic i el seu impacte cívic. L'obra repassa del primer a l'últim recital i explica com el context polític va marcar el seu camí.