32.1 C
València
Dijous, 3 juliol, 2025

Quatre detinguts per robar dos cotxes en Sagunt

Quatre detinguts per robar dos cotxes d'alta gamma en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València)

Objectes confiscats dels cotxes robats | Guàrdia Civil València

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Esta matinada del dimecres 12 de febrer la Guàrdia Civil de Sagunt, junt amb el Destacament de València B de la Guàrdia Civil de Trànsit, ha detingut a 4 persones, d’edats compreses entre els 43 i 52 anys, de nacionalitat russa i ucraïnesa, com a presumptes autors del robatori de dos cotxes d’alta gamma.

 

  

Els lladres van ser identificats mentres circulaven sobre les 02.00 de la matinada pel municipi de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), quan van parar als dos cotxes, de la marca TOYOTA, i van vore que un d’ells tenia connectat un sistema de cablejat que uneix la centraleta del vehicle amb el sistema d’arrencada.

 

 

Açò va fer sospitar que poguera tractar-se d’un cotxe robat, pel que es va demanar a la central de València que la Policia Local de València anara a casa del propietari per a consultar si li havien robat el vehicle, i este ho va afirmar tot. 

 

Van robar dos cotxes d’alta gamma

Junt a este cotxe, viatjava un altre també d’alta gamma amb plaques de matrícula de Rússia. Davant la sospita que el vehicle poguera ser robat, els agents el van registrar i van trobar dins diferents ferramentes que es gasten per a duplicar claus i clonar centraletes, a demés d’inhibidors de freqüència.

 

En fer un registre més exhaustiu d’este van comprovar que les identificacions de seguretat del cotxe estaven manipulades i el bastidor també estava trencat. Una volta acabat el registre, els agents es van enterar que el cotxe s’havia robat en Itàlia a principis de 2019.

 

Després de la detenció, els quatre autors del robatori van passar a disposició del Jutjat d’Instrucció  núm. 1 de Sagunt a l’espera de ser jutjats.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alacant estén la moratòria per a llicències d’apartaments turístics i protegix l’accés a la vivenda

L'Ajuntament d'Alacant amplia la moratòria sobre la concessió de llicències per a blocs d'apartaments turístics, buscant controlar la seua proliferació i protegir l'accés a la vivenda dels residents.

El Cecopi de la DANA a València es va traslladar a una sala més privada després de 10 minuts d’inici

El Centre de Coordinació Operativa Integrada (Cecopi) va gestionar la DANA a València traslladant la seua reunió a una sala amb major privacitat poc després d'iniciar-se, segons declaració judicial.

Víctor Claver destaca l’impacte internacional del nou Roig Arena a València

Víctor Claver valora la inauguració del Roig Arena a València com una fita que col·loca a la ciutat en el mapa internacional amb esdeveniments esportius d'alt nivell.

La Ciutat de les Arts inicia la construcció de la major planta geotèrmica a València per a impulsar la sostenibilitat energètica

La Ciutat de les Arts i les Ciències de València comença l'obra de la seua planta geotèrmica de 4.050 kW, la més potent a la Comunitat Valenciana, que permetrà refrigerar el Museu de les Ciències, estalviant més d'un milió de kWh i reduint significativament emissions de CO₂.

La diputada Àgueda Micó abandona el grup Sumar i s’unix al grup Mixt en el Congrés

La diputada de Més, Àgueda Micó, deixa oficialment el grup parlamentari Sumar per a unir-se al grup Mixt, buscant major independència en la seua labor legislativa.

Platges de Tavernes de la Valldigna, Xeraco i Daimús Continuen Tancades a l’espera de Resultats d’Anàlisis de Qualitat de l’Aigua

Les platges de Tavernes de la Valldigna, Xeraco i Daimús a València seguixen tancades després de detectar nivells elevats de bacteris. S'esperen nous resultats d'anàlisis per a decidir la seua reobertura.

Víctor García s’unix al Llevant fins a 2027 reforçant la banda dreta

El Llevant contracta a Víctor García fins a 2027. El jugador valencià, que pot actuar com a lateral i extrem dret, arriba lliure després de destacar en el CD Eldense i altres lligues.

Mazón i l’oposició protagonitzen intercanvis d’acusacions per supòsits ataques masclistes en Les Corts Valencianes

L'última sessió de control en Les Corts Valencianes abans de l'estiu es va centrar en un fort enfrontament entre Carlos Mazón i l'oposició, amb acusacions creuades de masclisme i crítiques sobre corrupció i gestió política.