Quatre detinguts per robar dos cotxes en Sagunt

Quatre detinguts per robar dos cotxes d'alta gamma en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València)

Objectes confiscats dels cotxes robats | Guàrdia Civil València

 

Esta matinada del dimecres 12 de febrer la Guàrdia Civil de Sagunt, junt amb el Destacament de València B de la Guàrdia Civil de Trànsit, ha detingut a 4 persones, d’edats compreses entre els 43 i 52 anys, de nacionalitat russa i ucraïnesa, com a presumptes autors del robatori de dos cotxes d’alta gamma.

 

  

Els lladres van ser identificats mentres circulaven sobre les 02.00 de la matinada pel municipi de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), quan van parar als dos cotxes, de la marca TOYOTA, i van vore que un d’ells tenia connectat un sistema de cablejat que uneix la centraleta del vehicle amb el sistema d’arrencada.

 

 

Açò va fer sospitar que poguera tractar-se d’un cotxe robat, pel que es va demanar a la central de València que la Policia Local de València anara a casa del propietari per a consultar si li havien robat el vehicle, i este ho va afirmar tot. 

 

Van robar dos cotxes d’alta gamma

Junt a este cotxe, viatjava un altre també d’alta gamma amb plaques de matrícula de Rússia. Davant la sospita que el vehicle poguera ser robat, els agents el van registrar i van trobar dins diferents ferramentes que es gasten per a duplicar claus i clonar centraletes, a demés d’inhibidors de freqüència.

 

En fer un registre més exhaustiu d’este van comprovar que les identificacions de seguretat del cotxe estaven manipulades i el bastidor també estava trencat. Una volta acabat el registre, els agents es van enterar que el cotxe s’havia robat en Itàlia a principis de 2019.

 

Després de la detenció, els quatre autors del robatori van passar a disposició del Jutjat d’Instrucció  núm. 1 de Sagunt a l’espera de ser jutjats.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’exposició del MARQ sobre canibalisme ritual supera els 55.000 visitants

La mostra Rituals de pastors del MARQ, centrada en el primer cas documentat de canibalisme funerari no violent en el sud-est peninsular, ha rebut més de 55.000 visitants.

Demanen 12 anys i 8 mesos de presó a un home per intentar matar a la seua exparella a Alacant

La Fiscalia sol·licita 12 anys i 8 mesos de presó per a un home acusat d'intentar matar a la seua exparella a Alacant, malgrat tindre en vigor una orde d'allunyament. L'acusat hauria irromput en la vivenda, l'hauria amenaçada de mort i tractat d'apunyalar-la en el pit i abdomen.

Inici de setmana estable en la Comunitat Valenciana amb pujada de temperatures i ruixats aïllats

La Comunitat Valenciana comença la setmana amb temps en general poc nuvolós i estable, lleuger ascens de les temperatures i possibilitat de ruixats aïllats a l'interior i zones del litoral.

Que condisca l’exemple de Luis García Montero

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que Espanya ha de reconéixer millor la seua pluralitat lingüística

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.