6.2 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

La Banda Simfònica de Sagunt oferix este diumenge un concert de pasdobles fallers

El pròxim diumenge, 16 de febrer, se celebrarà el concert de la Banda Simfònica de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València)

Actuació de la Banda | Ajuntament de Sagunt

 

La Banda Simfònica de la Lira Saguntina oferirà este diumenge, 16 de febrer, el concert ‘Pasdobles Fallers’, amb l’objectiu d’homenatjar les Falleres Majors de la Federació Junta Fallera de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València).

 

El concert, dirigit pel director de la Banda, Rafael Doménech Pérez, començarà a les 19.30 hores i es farà en la plaça Cronista Chabret, de manera gratuïta i amb un aforament limitat. Este concert forma part de la programació d’hivern de la delegació de Cultura de l’Ajuntament de Sagunt.

 

A l’acte aniran les Falleres Majors de 2019 , que seran homenatjades amb la interpretació dels pasdobles que porten el seu nom i que van ser encarregats per l’Ajuntament de Sagunt: ‘Inés Miret Herrero’, de Javier Tapias Jiménez, dedicada a la Fallera Major Infantil 2019; ‘Paula Marrón Pérez, de Francisco Manuel Castilla Gutiérrez, dedicat a la Fallera Major 2019.

 

El concert homenatjarà a les Falleres Majors del 2020

A continuació, s’estrenarà ‘Aitana González Ruiz’, de Santiago Díaz Santamaría, dedicat a la Fallera Major Infantil 2020 i ‘Sandra Ordiñaga Montalt’, del mateix compositor, dedicat a la Fallera Major 2020. Esta primera part del concert finalitzarà amb la interpretació del pasdoble ‘Federació Junta Fallera Sagunt’, de Rafael Doménech Pérez.

 

D’altra banda, en la segona part de la programació tindrà lloc la interpretació d”Esperit Valencià’ (Suite per a banda), de Salvador Chulià, amb les seues suites en tres temps: ‘Meditació’, ‘Cançó de bressol’, ‘Valenciania’; i a continuació, les peces ‘El Fallero’, de J. Serrano; ‘València’ (Marxa de la ben amada), de J. Padilla; ‘Himne a Sagunt’, de l’autor J. Zahonero amb la música de B. Sanchis i l”Himne Valencià’, del compositor Maximilià Thous amb la música del mestre Serrano.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.