16.3 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

La Banda Simfònica de Sagunt oferix este diumenge un concert de pasdobles fallers

El pròxim diumenge, 16 de febrer, se celebrarà el concert de la Banda Simfònica de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València)

Actuació de la Banda | Ajuntament de Sagunt

 

La Banda Simfònica de la Lira Saguntina oferirà este diumenge, 16 de febrer, el concert ‘Pasdobles Fallers’, amb l’objectiu d’homenatjar les Falleres Majors de la Federació Junta Fallera de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València).

 

El concert, dirigit pel director de la Banda, Rafael Doménech Pérez, començarà a les 19.30 hores i es farà en la plaça Cronista Chabret, de manera gratuïta i amb un aforament limitat. Este concert forma part de la programació d’hivern de la delegació de Cultura de l’Ajuntament de Sagunt.

 

A l’acte aniran les Falleres Majors de 2019 , que seran homenatjades amb la interpretació dels pasdobles que porten el seu nom i que van ser encarregats per l’Ajuntament de Sagunt: ‘Inés Miret Herrero’, de Javier Tapias Jiménez, dedicada a la Fallera Major Infantil 2019; ‘Paula Marrón Pérez, de Francisco Manuel Castilla Gutiérrez, dedicat a la Fallera Major 2019.

 

El concert homenatjarà a les Falleres Majors del 2020

A continuació, s’estrenarà ‘Aitana González Ruiz’, de Santiago Díaz Santamaría, dedicat a la Fallera Major Infantil 2020 i ‘Sandra Ordiñaga Montalt’, del mateix compositor, dedicat a la Fallera Major 2020. Esta primera part del concert finalitzarà amb la interpretació del pasdoble ‘Federació Junta Fallera Sagunt’, de Rafael Doménech Pérez.

 

D’altra banda, en la segona part de la programació tindrà lloc la interpretació d”Esperit Valencià’ (Suite per a banda), de Salvador Chulià, amb les seues suites en tres temps: ‘Meditació’, ‘Cançó de bressol’, ‘Valenciania’; i a continuació, les peces ‘El Fallero’, de J. Serrano; ‘València’ (Marxa de la ben amada), de J. Padilla; ‘Himne a Sagunt’, de l’autor J. Zahonero amb la música de B. Sanchis i l”Himne Valencià’, del compositor Maximilià Thous amb la música del mestre Serrano.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

S’ha obert el pas subterrani que connecta les estacions de Xàtiva i Alacant

La nova passarel·la subterrània de 260 metres ha connectat des d'este dijous les estacions de Xàtiva i Alacant en uns tres minuts. L'obra, de més de 24 milions, ha reforçat el servici de Metrovalencia i l'entorn urbà del centre de València.

CCOO PV exigix activar el diàleg social i prioritza la vivenda

Ana García Alcolea ha presentat el seu informe al Consell Confederal amb un balanç socioeconòmic i un full de ruta immediat. CCOO PV ha reclamat activar ja el diàleg social i ha situat la vivenda com a prioritat, al costat d'ocupació i finançament.

Educació atorga els primers 13 milions en ajudes per a material escolar després de la DANA

Educació ha concedit 13 milions en cinc resolucions per a 26.000 alumnes afectats per la DANA. La convocatòria total ascendix a 100,6 milions per a 68.893 estudiants.

Rovira fixa com a prioritats la reforma del finançament i la baixada d’impostos

El nou conseller d'Economia, Hisenda i Administració Pública ha defés un nou model de finançament i mantindre la rebaixa fiscal. També ha proposat un fons d'anivellament mentres es negocia la reforma.

El subdirector d’Emergències va ser informat a les 18.32 de l’opció d’activar És-Alert

Jorge Suárez va conéixer a les 18.32 la possibilitat d'usar És-Alert durant la DANA. Els missatges del mòbil que arrepleguen eixe avís van ser incorporats a la causa judicial.

La Conselleria de Servicis Socials elevarà a 37.000 les places per a majors en 2026

Elena Albalat ha detallat que en 2026 se superaran les 37.000 places en residències i centres de dia, amb 15 noves licitacions i més inversió. També ha avançat la història social única i la creació de nous òrgans de participació.

Ascer preveu tancar 2025 amb estabilitat en les vendes i demana revisar els costos per CO₂

Ascer preveu un 2025 estable gràcies a l'estirada del mercat nacional i a unes exportacions contingudes, i demana revisar els costos del CO₂ davant un impacte de 150 milions. La patronal alerta sobre canvis en cogeneració, reclama una reunió amb el Govern i veu 2026 condicionat per energia i normativa.

Pérez Llorca evita la confrontació amb Bernabé per la dana i l’emplaça al diàleg

El president ha evitat contestar a les crítiques de Pilar Bernabé per la gestió de la dana i la postdana i l'ha cridada a obrir vies d'entesa. Ha assenyalat que la ciutadania ja valora la gestió i ha reivindicat una comissió mixta després de la seua reunió amb Pedro Sánchez.