8.1 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

La Banda Simfònica de Sagunt oferix este diumenge un concert de pasdobles fallers

El pròxim diumenge, 16 de febrer, se celebrarà el concert de la Banda Simfònica de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València)

Actuació de la Banda | Ajuntament de Sagunt

 

La Banda Simfònica de la Lira Saguntina oferirà este diumenge, 16 de febrer, el concert ‘Pasdobles Fallers’, amb l’objectiu d’homenatjar les Falleres Majors de la Federació Junta Fallera de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València).

 

El concert, dirigit pel director de la Banda, Rafael Doménech Pérez, començarà a les 19.30 hores i es farà en la plaça Cronista Chabret, de manera gratuïta i amb un aforament limitat. Este concert forma part de la programació d’hivern de la delegació de Cultura de l’Ajuntament de Sagunt.

 

A l’acte aniran les Falleres Majors de 2019 , que seran homenatjades amb la interpretació dels pasdobles que porten el seu nom i que van ser encarregats per l’Ajuntament de Sagunt: ‘Inés Miret Herrero’, de Javier Tapias Jiménez, dedicada a la Fallera Major Infantil 2019; ‘Paula Marrón Pérez, de Francisco Manuel Castilla Gutiérrez, dedicat a la Fallera Major 2019.

 

El concert homenatjarà a les Falleres Majors del 2020

A continuació, s’estrenarà ‘Aitana González Ruiz’, de Santiago Díaz Santamaría, dedicat a la Fallera Major Infantil 2020 i ‘Sandra Ordiñaga Montalt’, del mateix compositor, dedicat a la Fallera Major 2020. Esta primera part del concert finalitzarà amb la interpretació del pasdoble ‘Federació Junta Fallera Sagunt’, de Rafael Doménech Pérez.

 

D’altra banda, en la segona part de la programació tindrà lloc la interpretació d”Esperit Valencià’ (Suite per a banda), de Salvador Chulià, amb les seues suites en tres temps: ‘Meditació’, ‘Cançó de bressol’, ‘Valenciania’; i a continuació, les peces ‘El Fallero’, de J. Serrano; ‘València’ (Marxa de la ben amada), de J. Padilla; ‘Himne a Sagunt’, de l’autor J. Zahonero amb la música de B. Sanchis i l”Himne Valencià’, del compositor Maximilià Thous amb la música del mestre Serrano.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.