El Llevant visitarà este diumenge La Rosaleda per a enfrontar-se al Màlaga en LALIGA EA Sports i el seu entrenador, Luís Castro, ha advertit que l’equip haurà d’estar al cent per cent si vol traure un resultat positiu davant un rival que encara no ha perdut com a local.
‘O estem al cent per cent en Màlaga o ho passarem mal’, ha assegurat Castro en la roda de premsa prèvia al partit, després de l’entrenament del conjunt granota al Ciutat de València.
El bon moment del Màlaga
Castro ha subratllat el bon inici de temporada del Màlaga, que ha competit a un gran nivell en les tres primeres jornades. ‘És un molt bon equip. El Màlaga ha fet tres partits bons, han competit contra eixos equips’, ha remarcat el tècnic portugués.
Segons ha apuntat, espera que el conjunt andalús vaja a més conforme avance la competició. ‘Té qualitat, molt bona pedrera i pense que és una plantilla que va a créixer durant la temporada’, ha afegit, destacant així el potencial del pròxim rival llevantinista.
L’objectiu immediat del Llevant, ha explicat, és tornar de Màlaga amb un bon resultat, sense marcar-se metes massa llunyanes. ‘Tots els punts et van a sumar. Mirar a final d’any el que va a passar és molt difícil. El que anem a fer és donar el màxim pel club, honrar l’escut, però LaLiga és molt competitiva’, ha indicat.
Castro ha deixat clar que no vol mirar més enllà del pròxim compromís. ‘No puc endevinar el futur’, ha conclòs, insistint que el Llevant haurà d’estar ‘a tope’ perquè ‘no hi ha partits fàcils en LaLiga’.
Competència en la davantera i estat físic
L’entrenador del Llevant també ha valorat la competència en la davantera i ha elogiat el treball d’Iván Romero. ‘Si tots els davanters fan el partit que va fer Iván Romero, jo em quede molt content’, ha assegurat. ‘El que estiga millor juga’, ha afegit, deixant clar que les decisions en l’onze titular es prendran en funció del rendiment.
Pel que fa a l’estat físic de la plantilla, Castro ha donat pràcticament per descartada la participació d’Etta Eyong, que no ha pogut entrenar este dissabte per unes molèsties físiques. ‘Va sentir una xicoteta molèstia, van a mirar el que és, no volem córrer riscos’, ha explicat.
Sobre Pablo Martínez, ara jugador del Màlaga després de no renovar amb el Llevant, Castro ha recordat la seua importància la passada campanya i ha destacat també la bona relació personal que manté amb ell, encara que no ha entrat en més detalls sobre el seu paper en el partit de diumenge.







