Una dona de 74 anys ha mort este dissabte després de ser atropellada per un tren del TRAM a la Vila Joiosa, a la província d’Alacant, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).
L’avís de l’accident
L’avís de l’accident ha entrat al CICU cap a les 9.10 hores. Segons la mateixa font, l’avís alertava que un comboi del TRAM havia atropellat una persona en un punt del traçat a l’altura de la Vila Joiosa.
Fins al lloc del succés s’ha desplaçat una unitat del SAMU. L’equip mèdic ha iniciat immediatament maniobres de reanimació cardiopulmonar per a intentar estabilitzar la víctima.
Intervenció sanitària
Els sanitaris també han canalitzat una via perifèrica i han administrat sueroteràpia a la dona ferida. Estes actuacions busquen garantir l’accés ràpid a medicació i fluids en situacions greus com la descrita.
Malgrat la intervenció continuada de l’equip del SAMU, no s’ha pogut revertir la situació clínica de la pacient. Finalment, només han pogut confirmar la mort de la dona al mateix lloc de l’atropellament.
Les autoritats competents hauran d’aclarir ara les circumstàncies exactes en què s’ha produït el succés i la posició de la víctima respecte a la via en el moment de l’impacte.







