Mastodon
28.2 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

La nova cançó en valencià de Samantha es convertix en número 1 en vendes

 

Des de què la cantant Samantha Gilabert, natural de Beniarrés, en la comarca del Comtat (Alacant), ha eixit del programa de televisió ‘Operación Triunfo‘, no ha parat de tindre èxit amb les diferents cançons que ha tret. Ara, l’artista ha publicat la seua última cançó en valencià baix del títol ‘Espere que Tornes’.

 

Com ha avançat el mitjà ‘dBalears’, la cançó de la valenciana, que s’ha estrenat este divendres, ja s’ha convertit en número 1 en vendes en tota Espanya. Este senzill és la mateixa cançó, però en valencià, d’una altra que ja va publicar en agost. No obstant això, en només quatre dies la de Beniarrés ja va per les 150.000 reproduccions en YouTube i s’ha convertit en el número 1 d’iTunes Espanya.

 

Però més enllà de l’èxit a nivell nacional, la cançó en valencià de Samantha també ha triomfat a escala internacional, ja que en països com l’Argentina o el Perú està entre els tres senzills més venuts. A continuació pots vore la nova cançó de la cantant de Beniarrés.

 

 

Últimes notícies

Calp decreta tres dies de dol per la mort d’una bebé i una xiqueta de 4 anys

L'ajuntament acorda per unanimitat tres dies de dol després de dos accidents mortals que han commocionat la localitat: una bebé de 20 dies i una xiqueta de 4 anys.

La taula de la comissió de la DANA en Les Corts es reunix el dijous per a fixar el calendari de compareixences

La taula de la comissió que investiga la DANA del 29 d'octubre fixarà este dijous el calendari de compareixences per a l'actual període de sessions. La reunió reactivarà uns treballs pausats a l'estiu i marcats pel pols polític entre els grups.

Protesta en la Universitat d’Alacant exigix la dimissió de Mazón en l’obertura del curs

Unes 150 persones van rebre amb crits i pancartes a la comitiva acadèmica a les portes del Paranimf de la UA. Van increpar al conseller Rovira i l'acte va començar amb lleuger retard, sense incidents.

Els accidents laborals amb bicicletes i patinets es disparen un 400% en nou anys en la Comunitat Valenciana

Bicicletes i patinets ja són el tercer vehicle amb més sinistres laborals amb baixa en la Comunitat, amb 2.981 casos des de 2016. El 91% ocorre in itinere i els dies perduts es multipliquen.

València afronta un dèficit de 133.340 vivendes i mira a l’àrea metropolitana per a créixer

Un informe calcula un dèficit de 133.340 vivendes a la província fins a 2030. L'eixida passa per planificar el creixement en l'àrea metropolitana amb més sòl, densitat i transport àgil.

Compromís acusa el PSOE de frenar la comissió de la DANA en el Congrés

Compromís acusa el PSOE de mantindre paralitzada la comissió sobre la DANA per vetar la compareixença de Pedro Sánchez. La comissió es va constituir al maig i no ha avançat.

Mercadona reforça el seu lideratge en 2025 i aconseguix el 27,1% de quota

Mercadona consolida el seu lideratge en gran consum en els huit primers mesos de 2025 amb un 27,1% de quota i el major avanç del sector. L'hipermercat perd traccion mentres guanyen terreny les cadenes d'assortiment curt i les regionals.

Massó deixa en mans dels grups convidar a víctimes de la DANA al Debat de política general

La Presidència de Les Corts assenyala que l'assistència de víctimes de la DANA al Debat de política general depén de cada grup parlamentari. Massó afirma que no posarà objeccions.