10.8 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Troben una nova víctima de l’assassí de Marta Calvo

 

Este dijous s’ha sumat una dona més a les, ara en total, hui víctimes de Jorge Ignacio P.J., el responsable de les morts de Marta Calvo, Arliene Ramos i Lady Marcela Vargas. La nova víctima va sobreviure a una trobada sexual pagada amb l’acusat i detalla que l’acusat va intentar de forma violenta administrar-li cocaïna antes de matindre relacions. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, va haver dos trobades entre la víctima i l’agressor. La primera, a finals d’abril de 2019 i una segona, un mes abans de què, presumptament, matara a Marta Calvo en la casa llogada de Manuel, en la comarca de la Ribera Alta (València). 

 

La víctima assegura que Jorge Ignacio va intentar introduir-li cocaïna sense el seu consentiment en els genitals, mentres ella es negava. Es tracta d’un relat idèntic a l’oferit per les altres dones. 

 

De la mateixa manera, cal destacar que la nova víctima hauria acudit voluntàriament a la Policia Nacional, primer, i al jutjat, més tard, per a denunciar que ella també havia sigut objecte de les agressions de l’acusat.

Últimes notícies

Pérez Llorca exigix al Govern explicar la reducció de velocitat en l’AVE

El president valencià ha demanat a l'Executiu que detall per què, després de l'accident de Adamuz, s'han aplicat límits en un tram de l'AVE entre Madrid i la Comunitat Valenciana.

La Generalitat intensifica la negociació per a obrir vols de llarga distància als Estats Units i explora la Xina i el Japó

La Generalitat ha accelerat les converses amb aerolínies per a aconseguir vols directes de llarga distància des de la Comunitat Valenciana, amb prioritat als Estats Units i amb vista a la Xina i el Japó. També ha defés una segona pista a Alacant-Elx i l'ampliació de Manises per a sostindre el creixement.

Alliberat un noruec segrestat per la banda sueca Dalen a Alacant: quatre detinguts

La Policia Nacional ha alliberat a Alacant a un ciutadà noruec i ha detingut a quatre sospitosos. La banda sueca Dalen va exigir 800.000 corones i va enviar vídeos amb colps

L’ex secretari de Presidència nega que informara a Mazón sobre un confinament per la DANA

L'ex secretari de Presidència ha negat que informara a Carlos Mazón sobre la consulta de Salomé Pradas per a confinar la província durant la DANA. L'Advocacia va veure encaix legal, però no va haver-hi sol·licitud formal d'informe.

El PP demana en Les Corts declarar zona catastròfica els municipis danyats per la borrasca Harry

El PP ha presentat en Les Corts una proposició no de llei perquè el Govern declare zona catastròfica als municipis afectats per la borrasca Harry. La iniciativa inclou ajudes, obres de protecció i la paralització de partions de costes.

Detingut un home per tràfic de drogues en un local d’oci nocturn de Vinaròs

Un operatiu conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local en la matinada del 19 de gener va acabar amb la detenció d'un home de 42 anys en un bar de copes. Li van intervindre 14,5 grams de cocaïna, diners fraccionats i deu bitllets falsos de 50 euros.

Més de 30.000 visitants han passat per l’expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR

Més de 30.000 professionals i institucionals han passat per l'expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR. L'estratègia ha combinat agenda, tecnologia i gastronomia per a guanyar visibilitat i negoci.

La Generalitat intensifica les negociacions per a obrir vols directes als Estats Units i mira a la Xina i el Japó

La Generalitat ha intensificat contactes amb aerolínies per a obrir vols directes de llarga distància des de la Comunitat Valenciana als Estats Units i avançar a Àsia. A més, urgix més capacitat en els aeroports amb una segona pista a Alacant-Elx i l'ampliació de Manises