Troben una nova víctima de l’assassí de Marta Calvo

 

Este dijous s’ha sumat una dona més a les, ara en total, hui víctimes de Jorge Ignacio P.J., el responsable de les morts de Marta Calvo, Arliene Ramos i Lady Marcela Vargas. La nova víctima va sobreviure a una trobada sexual pagada amb l’acusat i detalla que l’acusat va intentar de forma violenta administrar-li cocaïna antes de matindre relacions. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, va haver dos trobades entre la víctima i l’agressor. La primera, a finals d’abril de 2019 i una segona, un mes abans de què, presumptament, matara a Marta Calvo en la casa llogada de Manuel, en la comarca de la Ribera Alta (València). 

 

La víctima assegura que Jorge Ignacio va intentar introduir-li cocaïna sense el seu consentiment en els genitals, mentres ella es negava. Es tracta d’un relat idèntic a l’oferit per les altres dones. 

 

De la mateixa manera, cal destacar que la nova víctima hauria acudit voluntàriament a la Policia Nacional, primer, i al jutjat, més tard, per a denunciar que ella també havia sigut objecte de les agressions de l’acusat.

Últimes notícies

Un estudi a Alacant revela que el tàlem dona forma als circuits visuals en el cervell en creixement

Una investigació de l'Institut de Neurociències CSIC-UMH mostra en ratolins que l'activitat pròpia del tàlem és decisiva per a organitzar els circuits visuals durant el desenvolupament.

El nou coet Miura 9 de PLD Space impulsarà Espanya a la vanguarda espacial

Pedro Sánchez ha visitat la fàbrica il·licitana de PLD Space i ha assegurat que el futur coet Miura 9 col·locarà Espanya a la vanguarda de la indústria espacial europea i mundial. L’empresa, amb més de 550 treballadors, ha aconseguit també un contracte clau de l’ESA per al projecte Miura 5.

Compromís i PSPV reclamen una alternativa per a les 800 persones del vell circuit de F1

Compromís i PSPV han demanat que es paralitze el PAI de l’antic circuit de Fórmula 1 de València fins que les 800 persones que hi viuen tinguen una alternativa social digna i amb garanties judicials.

Detinguts uns pares a València per emportar-se la seua bebé tutelada de l’hospital

La Policia Nacional ha detingut a València uns pares i l’avi de una bebé acabada de nàixer per emportar-se-la de l’hospital, malgrat que la menuda anava a quedar tutelada per la Conselleria de Serveis Socials.

València emprendrà accions legals pels responsables de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València acordarà este divendres iniciar accions judicials pels possibles responsables de l’incendi forestal d’El Saler i la seua alcaldessa reclama endurir les penes als piròmans a nivell estatal.

Les noves empreses en la Comunitat Valenciana creixen un 14,9 % al juliol i arriben a 1.549

La Comunitat Valenciana ha registrat al juliol 1.549 noves societats mercantils, un increment anual del 14,9 %, el tercer més alt d’Espanya, mentres les dissolucions han arribat a 139.

Els viatgers del transport urbà pugen un 3 % en la Comunitat Valenciana al juliol

El transport urbà per autobús i metro en la Comunitat Valenciana ha crescut un 3 % al juliol, fins als 16,9 milions de viatgers, segons l’INE. A Espanya, el transport públic també augmenta, tot i la caiguda del ferrocarril de llarga distància.

Detingut a Torrevella un fugititu reclamat per homicidi a Alemanya

La Guàrdia Civil ha detingut en una urbanització de Torrevella un home de 43 anys, de nacionalitat romanesa, reclamat a Alemanya per un possible homicidi i amb ordres judicials pendents a Espanya.