Troben una nova víctima de l’assassí de Marta Calvo

 

Este dijous s’ha sumat una dona més a les, ara en total, hui víctimes de Jorge Ignacio P.J., el responsable de les morts de Marta Calvo, Arliene Ramos i Lady Marcela Vargas. La nova víctima va sobreviure a una trobada sexual pagada amb l’acusat i detalla que l’acusat va intentar de forma violenta administrar-li cocaïna antes de matindre relacions. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, va haver dos trobades entre la víctima i l’agressor. La primera, a finals d’abril de 2019 i una segona, un mes abans de què, presumptament, matara a Marta Calvo en la casa llogada de Manuel, en la comarca de la Ribera Alta (València). 

 

La víctima assegura que Jorge Ignacio va intentar introduir-li cocaïna sense el seu consentiment en els genitals, mentres ella es negava. Es tracta d’un relat idèntic a l’oferit per les altres dones. 

 

De la mateixa manera, cal destacar que la nova víctima hauria acudit voluntàriament a la Policia Nacional, primer, i al jutjat, més tard, per a denunciar que ella també havia sigut objecte de les agressions de l’acusat.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.