Les noves restriccions del territori valencià per a frenar l’avanç del coronavirus

 

Este migdia de dimarts, cap a les 14.50 hores, el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha anunciat en una roda de premsa noves mesures per a frenar l’avanç del coronavirus en el territori valencià. Estes noves restriccions entraran en vigor este dijous, 21 de gener, i duraran fins el 4 de febrer. Les mesures són:

  • El tancament total de l’hostaleria en tot el territori valencià. Només es permetrà el servici de repartiment a domicili i per a arreplegar. També tanquen els bingos, sales de joc, casinos i els jocs recreatius.
  • Tancament del comerç a les 18.00 hores de la vesprada, excepte els locals de menjar, les farmàcies i els establiments essencials.
  • Tancament de les instal·lacions esportives, excepte per als esportistes professionals.

 

A demés, Puig ha informat que a partir del dimecres, a les 00.00 hores, els 29 municipis que estaven tancats perimetralment deixaran d’estar-ho. No obstant això, el tancament perimetral del territori valencià continua en vigor fins el 31 de gener. Quant al toc de queda, la Generalitat Valenciana demanarà al Govern espanyol que avance el toc de queda a les 20.00 hores de la vesprada. 

Últimes notícies

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.

L’equip de govern d’Alacant resta importància a la citació de Barcala en Les Corts per les vivendes de la Platja de Sant Joan

L'equip de govern d'Alacant assegura no estar preocupat per la citació de l'alcalde Luis Barcala en la comissió de Les Corts sobre les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres l'oposició exigix explicacions i transparència.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón perda el seu aforament

Més de 200 entitats socials, sindicals i cíviques convoquen una nova marxa a València per a reclamar que Carlos Mazón perda el seu aforament i denunciar la falta de canvis després de la dana.