Les noves restriccions del territori valencià per a frenar l’avanç del coronavirus

 

Este migdia de dimarts, cap a les 14.50 hores, el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha anunciat en una roda de premsa noves mesures per a frenar l’avanç del coronavirus en el territori valencià. Estes noves restriccions entraran en vigor este dijous, 21 de gener, i duraran fins el 4 de febrer. Les mesures són:

  • El tancament total de l’hostaleria en tot el territori valencià. Només es permetrà el servici de repartiment a domicili i per a arreplegar. També tanquen els bingos, sales de joc, casinos i els jocs recreatius.
  • Tancament del comerç a les 18.00 hores de la vesprada, excepte els locals de menjar, les farmàcies i els establiments essencials.
  • Tancament de les instal·lacions esportives, excepte per als esportistes professionals.

 

A demés, Puig ha informat que a partir del dimecres, a les 00.00 hores, els 29 municipis que estaven tancats perimetralment deixaran d’estar-ho. No obstant això, el tancament perimetral del territori valencià continua en vigor fins el 31 de gener. Quant al toc de queda, la Generalitat Valenciana demanarà al Govern espanyol que avance el toc de queda a les 20.00 hores de la vesprada. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.