25.1 C
València
Dissabte, 25 octubre, 2025

L’Oceanogràfic de València reobri este dimecres al públic

 

L’Oceanogràfic de València reobri este dimecres, 1 de juliol al públic. Durant diferents dies s’ha procedit a una posada a punt després d’este període i s’han preparat les instal·lacions amb totes les mesures de seguretat higiènica i sanitàries.

 

Des de l’entitat expliquen que també s’ha traçat unes rutes unidireccionals per a permetre una visita segura i s’han pres les mesures necessàries per a controlar l’aforament, reduït en un 75% en tots els seus ambients i servicis.

 

Per a la reobertura de demà l’Oceanogràfic ha preparat un xicotet acte festiu de reobertura, l’horari del que serà el següent:

  • 09.45. Atenció als mitjans per part del director general Eduardo Nogués per a explicar les mesures de seguretat i higièniques que s’han adoptat per a la reobertura.
  • 10.00. Acte d’obertura, amb rebuda del personal de l’Oceanogràfic amenitzat per una xaranga valenciana.
  • 10.30. Primer recorregut de visitants, incloent la primera exhibició educativa en el Delfinari a les 11.45 hores. 

Últimes notícies

Espanyol i Elx mesuren la seua condició d’equips revelació en el RCDE Stadium

Espanyol, sext, i Elx, sèptim, s'enfronten en el RCDE Stadium en plena lluita per Europa després del seu retorn a Primera. Dol de ratxes, baixes i retorns a les 16.15.

Dol autonòmic a Mestalla amb urgències per a València i Vila-real

València i Vila-real arriben amb ratxes negatives i necessitat de victòria. Els locals miren al descens; els grocs volen sostindre's en la part alta.

Antonio Tejero rep l’alta hospitalària

Antonio Tejero, de 93 anys, ha rebut l'alta hospitalària i es troba en situació d'estabilitat clínica. La seua família afirma que seguirà 'la seua recuperació en l'entorn familiar'.

València inicia la neteja del barranc del Palmaret i critica la inacció de la CHJ

L'Ajuntament ha començat a netejar el barranc del Palmaret en Carpesa i Massarrojos i retrau a la CHJ no assumir la seua competència. Els treballs podrien acabar la primera setmana de novembre.

La Fiscalia rebutja la petició de sobreseïment de la exconsellera Salomé Pradas

La Fiscalia de València ha informat en contra del recurs de la exconsellera i la causa s'eleva a l'Audiència Provincial. El procediment continua obert.

Detenen al lladre de Benimaclet la cara del qual va acabar en samarretes i xapes

La Policia Nacional ha detingut al presumpte autor de 19 robatoris en comerços i locals de restauració de Benimaclet. El seu rostre dibuixat es va estampar en samarretes i xapes que es van esgotar en hores.

Generalitat, patronal i sindicats destaquen el dinamisme de l’ocupació en la Comunitat Valenciana en el tercer trimestre

La Comunitat Valenciana ha sumat 37.400 ocupats en el tercer trimestre, fins a 2.451.000, mentres l'atur ha repuntat en 11.500 persones, fins a 325.600 i una taxa del 11,73%. Indústria i jóvens van liderar l'avanç, segons Generalitat, CEV i sindicats, que reclamen millorar la qualitat de l'ocupació.

Sanitat estudiarà vies jurídiques per a obligar comunitats del PP a publicar les dades dels seus cribratges

Mónica García ha avisat que activarà totes les vies legals per a forçar a les autonomies del PP a entregar les dades de cribratges. El plançó dels consellers populars ha impedit aprovar 2 milions per a vigilància del càncer i altres mesures.