L’Oceanogràfic de València reobri este dimecres al públic

 

L’Oceanogràfic de València reobri este dimecres, 1 de juliol al públic. Durant diferents dies s’ha procedit a una posada a punt després d’este període i s’han preparat les instal·lacions amb totes les mesures de seguretat higiènica i sanitàries.

 

Des de l’entitat expliquen que també s’ha traçat unes rutes unidireccionals per a permetre una visita segura i s’han pres les mesures necessàries per a controlar l’aforament, reduït en un 75% en tots els seus ambients i servicis.

 

Per a la reobertura de demà l’Oceanogràfic ha preparat un xicotet acte festiu de reobertura, l’horari del que serà el següent:

  • 09.45. Atenció als mitjans per part del director general Eduardo Nogués per a explicar les mesures de seguretat i higièniques que s’han adoptat per a la reobertura.
  • 10.00. Acte d’obertura, amb rebuda del personal de l’Oceanogràfic amenitzat per una xaranga valenciana.
  • 10.30. Primer recorregut de visitants, incloent la primera exhibició educativa en el Delfinari a les 11.45 hores. 

Últimes notícies

L’Elx recorda la seua última derrota a Vallecas amb un gol en el descompte

L'Elx arriba a la seua visita a Vallecas amb el precedent de la temporada 2022-23, quan va perdre davant el Raig amb un gol en l'últim minut de l'afegit després d'haver-se avançat en el marcador.

Etta Eyong trenca la seua sequera golejadora amb Camerun més de tres mesos després

El davanter del Llevant Etta Eyong va marcar davant la Xina en la FIFA Sèries 2026 i va posar fi a més de tres mesos sense veure porta, una ratxa que arrossegava amb la seua selecció i amb el seu club.

Corberán busca davant el Celta igualar la seua millor ratxa de victòries a Mestalla

Carlos Corberán pot igualar davant el Celta de Vigo la seua millor ratxa de tres victòries seguides a Mestalla, després dels últims triomfs del València enfront d'Osasuna i Alabés.

Investiguen a un veí de Sant Jordi per abandonar al seu gos en estat crític

El Seprona de la Guàrdia Civil investiga a un veí de Sant Jordi (Castelló) per un presumpte delicte d'abandó animal després de trobar al seu gos en estat crític en una zona rural.

Mor Juan Maeso, anestesista condemnat pel major brot d’hepatitis C a València

Mor en un hospital Juan Maeso, l'anestesista condemnat a 1.933 anys de presó pel contagi massiu d'hepatitis C que va afectar 275 pacients a València.

La flota pesquera espanyola es planteja amarrar per la pujada del gasoil lligada a la guerra de l’Iran

Les associacions d'armadors i confraries alerten que la pujada del gasoil per la guerra de l'Iran porta a la flota al límit de la rendibilitat i pressionen per a aconseguir ajudes immediates.

El turisme d’interior de la Comunitat Valenciana s’acosta al ple per Setmana Santa amb fins a un 87% d’ocupació

El turisme d'interior de la Comunitat Valenciana preveu una ocupació d'entre el 74 i el 87% per Setmana Santa, amb fort pes de les reserves d'última hora i lideratge del viatger local.

Mor Juan Maeso, anestesista condemnat pel major contagi d’hepatitis C a València

L'anestesista Juan Maeso, condemnat a 1.933 anys de presó per un contagi massiu d'hepatitis C que va afectar 275 pacients a València, ha mort en un hospital després d'eixir en llibertat condicional en 2023 pel seu delicat estat de salut.