Els locals d’oci i hostaleria donen suport a la implantació del certificat Covid

 

En relació a l’anunci de la implantació del certificat COVID als locals d’oci i hostaleria, la Coordinadora Empresarial d’Oci i l’Hostaleria de la Comunitat Valenciana (CEOH) vol manifestar el seu suport a esta mesura, tenint en compte que, en este moment, «es tracta de l’eina més vàlida per salvar vides, protegir la salut de les persones i garantir l’estabilitat de les pimes de l’oci i l’hostaleria, quan estem 7 dies d’iniciar els sopars i dinars empresa, que marquen el principi de la campanya de Nadal».

Per a la CEOH, la importància d’esta mesura s’ha d’interpretar com una «eina per motivar la vacunació«, ja que el passaport Covid restringeix l’accés als espais d’oci i de restauració, precisament en el «moment més important de l’any en què famílies i amics es reuneixen entorn dels locals d’oci i hostaleria».

Per això, l’organització empresarial insisteix que «ha de ser una bona motivació per impulsar la vacunació entre les persones que encara no s’han volgut inocular«.

Pel que fa a operativa d’implantació de la mesura anunciada, la CEOH considera important el fet que siga la Generalitat qui proporcione l’aplicació als establiments perquè en garantisca la fiabilitat, i, alhora, el que no siga necessari per a consumir a les terrasses i que excloga els locals d’aforaments més reduïts.

Finalment, des de la Coordinadora “estem convençuts que la mesura ampliarà els seus àmbits d’aplicació, ja que tant la cultura com el comerç, el transport públic o els centres de treball han de protegir-se igualment per garantir la salut de les persones i evitar-ne una sisena onada”.

Últimes notícies

CGT demana personar-se com a acusació popular en el cas de les vivendes dels Naus

El sindicat CGT sol·licita personar-se com a acusació popular en la causa per l'adjudicació de les vivendes públiques dels Naus a la Platja de Sant Joan d'Alacant, ja sota investigació judicial i amb diverses dimissions polítiques.

La Policia investiga l’apunyalament d’un jove en l’avinguda Blasco Ibáñez de València

La Policia Nacional investiga l'apunyalament d'un jove de 21 anys en l'avinguda Blasco Ibáñez de València, ocorregut de matinada i sense detencions de moment.

Les hipoteques sobre vivenda es disparen un 18,2% al març en la Comunitat Valenciana

Les hipoteques sobre vivendes en la Comunitat Valenciana van augmentar un 18,2% al març, fins a 5.592 operacions, en un context de fort repunt a nivell estatal i predomini del tipus fix.

La Universitat de València es consolida entre les deu universitats amb millor rendiment acadèmic

La Universitat de València figura en el grup de les deu universitats amb millor rendiment acadèmic en l'últim rànquing CYD, que avalua docència, investigació, internacionalització, transferència i ús dels seus egressats.

Educació i sindicats encaren la seua sèptima reunió per a atallar la vaga docent en la Comunitat

Educació i els sindicats docents celebren la seua sèptima reunió per a intentar desconvocar la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària valenciana, amb el focus en plantilles i infraestructures.

El Mediterrani més fresc retarda les nits tropicals en el sud-est peninsular

L'inici de les nits tropicals en el sud-est peninsular es retarda en 2026 perquè el Mediterrani manté temperatures una mica inferiors a l'habitual a la fi de maig.

Dos detinguts a Benetússer després d’una transacció amb 8 quilos de cocaïna i 87.000 euros

La Guàrdia Civil va detindre a Benetússer a dos hòmens de 44 i 50 anys després d'interceptar una transacció en la qual es van intervindre 8 quilos de cocaïna i 87.150 euros en efectiu.

El València Basket assalta Zaragoza i fica en dificultats al Casademont

El València Basket es va imposar al Casademont Zaragoza (86-98), fa un pas avant cap a la segona plaça de la Lliga Endesa i deixa als aragonesos pendents d'una final per la permanència a Lugo.