Els locals d’oci i hostaleria donen suport a la implantació del certificat Covid

 

En relació a l’anunci de la implantació del certificat COVID als locals d’oci i hostaleria, la Coordinadora Empresarial d’Oci i l’Hostaleria de la Comunitat Valenciana (CEOH) vol manifestar el seu suport a esta mesura, tenint en compte que, en este moment, “es tracta de l’eina més vàlida per salvar vides, protegir la salut de les persones i garantir l’estabilitat de les pimes de l’oci i l’hostaleria, quan estem 7 dies d’iniciar els sopars i dinars empresa, que marquen el principi de la campanya de Nadal”.

Per a la CEOH, la importància d’esta mesura s’ha d’interpretar com una “eina per motivar la vacunació“, ja que el passaport Covid restringeix l’accés als espais d’oci i de restauració, precisament en el “moment més important de l’any en què famílies i amics es reuneixen entorn dels locals d’oci i hostaleria”.

Per això, l’organització empresarial insisteix que “ha de ser una bona motivació per impulsar la vacunació entre les persones que encara no s’han volgut inocular“.

Pel que fa a operativa d’implantació de la mesura anunciada, la CEOH considera important el fet que siga la Generalitat qui proporcione l’aplicació als establiments perquè en garantisca la fiabilitat, i, alhora, el que no siga necessari per a consumir a les terrasses i que excloga els locals d’aforaments més reduïts.

Finalment, des de la Coordinadora “estem convençuts que la mesura ampliarà els seus àmbits d’aplicació, ja que tant la cultura com el comerç, el transport públic o els centres de treball han de protegir-se igualment per garantir la salut de les persones i evitar-ne una sisena onada”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.

Sarabia no estarà davant l’Espanyol: tercera absència del curs per sanció

L'entrenador de l'Elx va ser castigat amb un partit després d'acumular cinc grogues i no podrà asseure's davant l'Espanyol. És la seua tercera absència del curs per sanció.

Mouriño confia en el contraatac del Vila-real per a assaltar el camp del Barcelona

Santiago Mouriño fixa l'objectiu del Vila-real: guanyar al líder per a reduir els 10 punts de diferència i tallar la seua ratxa perfecta a casa amb un pla de contraatac.

Rescatada una embarassada a terme en una pastera amb 15 migrants enfront d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat enfront d'Alacant a una dona embarassada a terme que viatjava en una pastera amb altres 14 persones. Per protocol mèdic ha sigut traslladada a l'hospital i és la segona pastera en poc més de 24 hores.

València reunirà l’elit del Optimist en la Optiorange 2026

La Optiorange 2026 se celebrarà en el Real Club Nàutic de València amb 412 regatistes de 30 països i quatre jornades que decidiran la Optimist Excellence Cup.

Carlos Espí avisa: venen quatre finals per al Llevant

Carlos Espí va assegurar que el Llevant, penúltim a set punts de la permanència, es juga quatre finals, tres d'elles a casa. Va valorar la seua renovació fins a 2028 i va demanar el suport de l'afició.