Els locals d’oci i hostaleria donen suport a la implantació del certificat Covid

 

En relació a l’anunci de la implantació del certificat COVID als locals d’oci i hostaleria, la Coordinadora Empresarial d’Oci i l’Hostaleria de la Comunitat Valenciana (CEOH) vol manifestar el seu suport a esta mesura, tenint en compte que, en este moment, “es tracta de l’eina més vàlida per salvar vides, protegir la salut de les persones i garantir l’estabilitat de les pimes de l’oci i l’hostaleria, quan estem 7 dies d’iniciar els sopars i dinars empresa, que marquen el principi de la campanya de Nadal”.

Per a la CEOH, la importància d’esta mesura s’ha d’interpretar com una “eina per motivar la vacunació“, ja que el passaport Covid restringeix l’accés als espais d’oci i de restauració, precisament en el “moment més important de l’any en què famílies i amics es reuneixen entorn dels locals d’oci i hostaleria”.

Per això, l’organització empresarial insisteix que “ha de ser una bona motivació per impulsar la vacunació entre les persones que encara no s’han volgut inocular“.

Pel que fa a operativa d’implantació de la mesura anunciada, la CEOH considera important el fet que siga la Generalitat qui proporcione l’aplicació als establiments perquè en garantisca la fiabilitat, i, alhora, el que no siga necessari per a consumir a les terrasses i que excloga els locals d’aforaments més reduïts.

Finalment, des de la Coordinadora “estem convençuts que la mesura ampliarà els seus àmbits d’aplicació, ja que tant la cultura com el comerç, el transport públic o els centres de treball han de protegir-se igualment per garantir la salut de les persones i evitar-ne una sisena onada”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.

Cap de setmana de cels buidats i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana es presenta estable en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats, pujada de temperatures i vent fluix després de les ratxes fortes en el nord de Castelló.

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.