Els locals d’oci i hostaleria donen suport a la implantació del certificat Covid

 

En relació a l’anunci de la implantació del certificat COVID als locals d’oci i hostaleria, la Coordinadora Empresarial d’Oci i l’Hostaleria de la Comunitat Valenciana (CEOH) vol manifestar el seu suport a esta mesura, tenint en compte que, en este moment, “es tracta de l’eina més vàlida per salvar vides, protegir la salut de les persones i garantir l’estabilitat de les pimes de l’oci i l’hostaleria, quan estem 7 dies d’iniciar els sopars i dinars empresa, que marquen el principi de la campanya de Nadal”.

Per a la CEOH, la importància d’esta mesura s’ha d’interpretar com una “eina per motivar la vacunació“, ja que el passaport Covid restringeix l’accés als espais d’oci i de restauració, precisament en el “moment més important de l’any en què famílies i amics es reuneixen entorn dels locals d’oci i hostaleria”.

Per això, l’organització empresarial insisteix que “ha de ser una bona motivació per impulsar la vacunació entre les persones que encara no s’han volgut inocular“.

Pel que fa a operativa d’implantació de la mesura anunciada, la CEOH considera important el fet que siga la Generalitat qui proporcione l’aplicació als establiments perquè en garantisca la fiabilitat, i, alhora, el que no siga necessari per a consumir a les terrasses i que excloga els locals d’aforaments més reduïts.

Finalment, des de la Coordinadora “estem convençuts que la mesura ampliarà els seus àmbits d’aplicació, ja que tant la cultura com el comerç, el transport públic o els centres de treball han de protegir-se igualment per garantir la salut de les persones i evitar-ne una sisena onada”.

Últimes notícies

La comissió de les VPP d’Alacant arrancarà amb tècnics de Contractació, Patrimoni i Urbanisme

La comissió municipal sobre possibles irregularitats en les VPP de la Platja de Sant Joan a Alacant començarà a l'abril amb les declaracions de funcionaris i alts càrrecs de Patrimoni, Contractació i Urbanisme, abans de citar als responsables polítics.

CaixaBank confirma els seus objectius a l’alça fins a 2027 malgrat la incertesa a Orient Mitjà

CaixaBank manté els objectius revisats a l'alça del seu pla 2025-2027 després d'un benefici rècord i anuncia un dividend superior, mentres afronta una vaga sindical per la pressió comercial.

Disney tria la Comunitat Valenciana per a rodar la versió d’acció real d’Embullats

Disney rodara durant huit mesos la version de accion real d'Embullats en diversos escenaris de la Comunitat Valenciana, amb Ciutat de la Llum com un dels principals focus de produccion.

Arcadi España assumix Hisenda i admet que aprovar nous Pressupostos serà una tasca molt difícil

Arcadi España pren les regnes d'Hisenda amb el repte de tirar avant nous Pressupostos, mentres Carlos Cuerpo assumix la Vicepresidència Primera amb un missatge de meritocràcia i reforç de l'Estat del Benestar.

El Oceanogràfic inaugura una galeria interactiva sobre l’Àrtic amb il·lustradors afectats per la dana

El Oceanogràfic de València estrena una galeria interactiva a l'aire lliure en la zona de l'Àrtic, creada al costat d'il·lustradors locals afectats per la dana de 2024, que combina art, divulgació científica i joc per a explicar la fragilitat dels ecosistemes polars.

El fred del cap de setmana donarà pas a un temps primaveral fins al Divendres Sant en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un cap de setmana fred i desapacible pel vent, abans d'un ambient clarament primaveral fins al Divendres Sant, amb temperatures suaus i poques núvols.

El Consell veu amb Arcadi España en Hisenda el moment clau per a un finançament just

El vicepresident segon del Consell, José Díez, considera que el nomenament d'Arcadi España com a ministre d'Hisenda obri una oportunitat decisiva per a aconseguir un finançament autonòmic just i un fons transitori d'anivellament per a la Comunitat Valenciana.

Díez defén a Camarero i subratlla que l’oposició no va protestar en Les Corts

El vicepresident segon del Consell, José Díez, sosté que cap grup de l'oposició va protestar en el ple de Les Corts per les paraules de Susana Camarero sobre prostitutes en el Govern.