L’oci nocturn de València demana obrir durant el dia per a recuperar-se econòmicament

 

El sector de l’oci nocturn de València ha demanat al Consell que habilite «fórmules alternatives» que permeten als locals «obrir en horari diürn i recuperar la seua activitat» després del tancament obligat per a frenar l’expansió del coronavirus. Este col·lectiu ha destacat que eixa obertura és una mesura que «ja s’ha aprovat o posat en marxa en onze comunitats autònomes».

 

La Coordinadora d’Hostaleria dels Barris de València ha considerat «imprescindible i urgent trobar una solució que permeta salvar el 82,3% de les pimes d’oci» d’esta ciutat, com ha exposat en un comunicat. D’eixa manera, ha destacat que estes empreses estan «condemnades al tancament definitiu abans de cap d’any si el Govern valencià no busca una solució que permeta recuperar l’activitat dels locals d’oci nocturn».

 

L’entitat ha assenyalat que algunes de les propostes passen per possibilitar que «els locals d’oci puguen fer i oferir continguts culturals amb servici de bar atés en taules i usar les terrasses, que molts establiments tenen autoritzades». Referent a això, ha ressaltat que sobre elles «també s’apliquen criteris restrictius en prohibir que es puga fer ús» i ha apuntat que «han estat sotmeses a dispars criteris d’obertura en diferents ciutats del territori valencià».

 

La coordinadora ha manifestat que «la possibilitat de posar en marxa alternatives per a pubs i discoteques durant el dia suposarà un alé econòmic per a les pimes del sector, que a penes han obert els seus negocis durant els últims huit mesos».

Últimes notícies

Barcala evita aclarir si acudirà a la comissió que investiga les vivendes públiques a Alacant

Luis Barcala esquiva en el ple d'Alacant les preguntes de l'oposició sobre la seua assistència a la comissió que investiga les adjudicacions de vivendes públiques i sobre la seua reunió amb Francisco Ordiñana.

El Llevant oficialitza l’eixida de Morals, llegenda del club granota

El Llevant confirma la marxa de José Luis Morales, màxim golejador i jugador amb més partits del club en el futbol professional, i prepara un comiat especial al costat del capità.

Pedro Martínez destaca la professionalitat de Montero malgrat els rumors sobre Olympiacos

Pedro Martínez ressalta la implicació i mentalitat guanyadora de Jean Montero i evita entrar en especulacions sobre la seua possible eixida al Olympiacos, centrant el discurs en el present del València Basket.

L’aviador de la República de Josep Palomero guanya el Premi Enric Valor de Novell·l’en valencià

La novel·la L’aviador de la República, de l'escriptor castellonenc Josep Palomero, gana la XXXI edició del Premi Enric Valor de Novell·l'en Valencià, dotat amb 20.000 euros i convocat per la Diputació d'Alacant.

Llibertat amb càrrecs per a un corredor d’assegurances acusat d’estafar 73.000 euros a un client

Un corredor d'assegurances de 68 anys queda en llibertat amb càrrecs després de ser detingut a Alacant per presumptament estafar 73.000 euros a un client mitjançant pòlisses falses d'inversió i estalvi.

Pérez Llorca crida al diàleg amb els docents i confia que la vaga no afecte la PAU

Pérez Llorca apel·la al diàleg amb els docents en vaga i es mostra confiat que les Proves d'Accés a la Universitat es desenrotllen amb normalitat, defenent alhora els seus pressupostos i el seu model de finançament autonòmic.

Quasi 300.000 estrangers van obtindre la nacionalitat espanyola en 2025, amb fort pes de la Comunitat Valenciana

Quasi 300.000 residents estrangers van aconseguir la nacionalitat espanyola en 2025, màxim de la sèrie històrica, amb el Marroc, Colòmbia i Veneçuela com a principals països d'origen.

Educació i sindicats obrin la seua octava reunió amb la vaga docent en l’aire

Educació i els sindicats docents celebren la seua octava reunió per a decidir si firmen l'última proposta de la Generalitat i aconseguixen desconvocar una vaga indefinida que aconseguix ja catorze dies.