Vols ocultar el número de ‘likes’ en Instagram i Facebook?

 

A partir d’ara Facebook i Instagram afegiran una altra funció a les apps que igual no coneixies, que finalment serà implementada ara que la pandèmia està més controlada i que en molts països es comença a recuperar una mica de normalitat.

Permetrà als usuaris de les xarxes ocultar el número de ‘likes’ que reben les seues fotos, per la qual cosa si eres de les quals prefereix no exposar eixa dada i guardar-li’l per a si mateix, ara tindràs aqueixa opció. Segons Facebook, esta funció que s’implementarà té com a objectiu acabar amb l’ansietat o la vergonya que alguns usuaris poden sentir si les seues publicacions no reben suficient apreciació.

Haurà de ser l’usuari qui el desactive, atés que Instagram continuarà mostrant este número de ‘likes‘ de cada publicació de manera predeterminada. A més, este control et permetrà ocultar els m’agrada només d’unes certes fotos i no les de totes les imatges publicades.

Esta funció serà tan aplicable a Instagram com a Facebook pel que els usuaris de la xarxa de Facebook també podran ocultar estos números en els posts que realitzen. També es podrà ocultar el comptador del número de ‘likes’ dels posts de tercers que mostra l’app. Per a evitar una comparació de les xifres entre usuaris.

Este control es complementa amb més filtres en Facebook que ara permetran limitar qui pot veure i comentar en les fotos i articles compartits, o bloquejar notícies provinents d’uns certs mitjans de comunicació.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.