14 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

Vols ocultar el número de ‘likes’ en Instagram i Facebook?

 

A partir d’ara Facebook i Instagram afegiran una altra funció a les apps que igual no coneixies, que finalment serà implementada ara que la pandèmia està més controlada i que en molts països es comença a recuperar una mica de normalitat.

Permetrà als usuaris de les xarxes ocultar el número de ‘likes’ que reben les seues fotos, per la qual cosa si eres de les quals prefereix no exposar eixa dada i guardar-li’l per a si mateix, ara tindràs aqueixa opció. Segons Facebook, esta funció que s’implementarà té com a objectiu acabar amb l’ansietat o la vergonya que alguns usuaris poden sentir si les seues publicacions no reben suficient apreciació.

Haurà de ser l’usuari qui el desactive, atés que Instagram continuarà mostrant este número de ‘likes‘ de cada publicació de manera predeterminada. A més, este control et permetrà ocultar els m’agrada només d’unes certes fotos i no les de totes les imatges publicades.

Esta funció serà tan aplicable a Instagram com a Facebook pel que els usuaris de la xarxa de Facebook també podran ocultar estos números en els posts que realitzen. També es podrà ocultar el comptador del número de ‘likes’ dels posts de tercers que mostra l’app. Per a evitar una comparació de les xifres entre usuaris.

Este control es complementa amb més filtres en Facebook que ara permetran limitar qui pot veure i comentar en les fotos i articles compartits, o bloquejar notícies provinents d’uns certs mitjans de comunicació.

Últimes notícies

Arques desitja encert i sort a Pérez Llorca en un moment polític delicat

Vicente Arques, portaveu del PSPV en la Diputació d'Alacant, ha desitjat encert i sort al nou president Juanfran Pérez Llorca. Ha subratllat que afronta una etapa delicada i una tasca complexa en una Comunitat Valenciana de 5 milions i 541 municipis.

Un coordinador d’Emergències va proposar conservar el vídeo de l’arribada de Mazón al Cecopi

El responsable de seguretat del Centre de Coordinació d'Emergències ha declarat que va proposar guardar el vídeo de l'arribada de Carlos Mazón al Cecopi. La mesura va evitar l'esborrament automàtic als 30 dies i es va adoptar al costat del subdirector Jorge Suárez.

Tellado assegura que Juanfran Pérez Llorca és el president de la reconstrucció i no fallarà

Tellado ha abrigallat la presa de possessió de Juanfran Pérez Llorca, al qual ha definit com a 'president de la reconstrucció' i ha garantit el suport del PP. A més, ha carregat contra Sánchez per la seua relació amb Ábalos.

Pérez Llorca demana perdó a les víctimes de la dana i crida a la reconciliació

El nou president ha demanat perdó a les famílies de les 229 víctimes de la dana i ha anomenat a la reconciliació. Ha promés un Consell obert i la vivenda com a prioritat.

El València envia molta força a Lubo Penev, ingressat en estat greu per càncer de renyó

El València CF va traslladar un missatge d'ànim al seu exdelantero Lubo Penev, ingressat en un centre oncològic d'Alemanya per un càncer de renyó. La família ha demanat ajuda per a afrontar un tractament de 150.000 euros al mes.

La Comunitat Valenciana suma 62 ofegaments dels 441 a Espanya fins a novembre

Espanya ha sumat 441 morts per ofegament fins a novembre, 62 en la Comunitat Valenciana, després de 13 morts en el mes. 2025 es convertirà en el segon pitjor any de la dècada per darrere de 2024 si desembre supera 2017.

La Va unir convoca una tractorada a València per a denunciar la inacció amb el camp

La Va unir Llauradora i Ramadera ha convocat una tractorada el dijous 18 de desembre a València per a denunciar la inacció de la UE, el Govern i la Generalitat. La marxa partirà del Palau de la Generalitat i acabarà en la Delegació del Govern.

Compromís urgix intensificar la lluita contra el terrorisme feixista després de la desarticulació d’una cèl·lula neonazi

Compromís ha instat el Govern a intensificar la lluita contra el terrorisme feixista després de la desarticulació d'una cèl·lula de 'The Base' a Castelló. Alberto Ibáñez ha registrat preguntes per a conéixer els objectius dels detinguts i les mesures enfront d'esta amenaça.