Vols ocultar el número de ‘likes’ en Instagram i Facebook?

 

A partir d’ara Facebook i Instagram afegiran una altra funció a les apps que igual no coneixies, que finalment serà implementada ara que la pandèmia està més controlada i que en molts països es comença a recuperar una mica de normalitat.

Permetrà als usuaris de les xarxes ocultar el número de ‘likes’ que reben les seues fotos, per la qual cosa si eres de les quals prefereix no exposar eixa dada i guardar-li’l per a si mateix, ara tindràs aqueixa opció. Segons Facebook, esta funció que s’implementarà té com a objectiu acabar amb l’ansietat o la vergonya que alguns usuaris poden sentir si les seues publicacions no reben suficient apreciació.

Haurà de ser l’usuari qui el desactive, atés que Instagram continuarà mostrant este número de ‘likes‘ de cada publicació de manera predeterminada. A més, este control et permetrà ocultar els m’agrada només d’unes certes fotos i no les de totes les imatges publicades.

Esta funció serà tan aplicable a Instagram com a Facebook pel que els usuaris de la xarxa de Facebook també podran ocultar estos números en els posts que realitzen. També es podrà ocultar el comptador del número de ‘likes’ dels posts de tercers que mostra l’app. Per a evitar una comparació de les xifres entre usuaris.

Este control es complementa amb més filtres en Facebook que ara permetran limitar qui pot veure i comentar en les fotos i articles compartits, o bloquejar notícies provinents d’uns certs mitjans de comunicació.

Últimes notícies

Arcadi España reclama deixar la crispació per a pactar un finançament autonòmic històric

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, insta els partits a aparcar la crispació i negociar al Congrés el nou model de finançament autonòmic, que qualifica d’oportunitat històrica, clau per a territoris com la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Jeff Jones dirigirà la nova empresa conjunta de Ford i Geely a Almussafes

Ford ha designat Jeff Jones, directiu amb 30 anys d’experiència, com a president de la futura empresa conjunta Ford-Geely que operarà des de la planta d’Almussafes a partir de 2027.

La Comunitat Valenciana rep molts fons per a lectura però cau al fons del PISA

La Comunitat Valenciana és una de les autonomies que més diners rep per a reforçar la comprensió lectora i les matemàtiques, però ha registrat una forta caiguda en els resultats de PISA 2025, tant en lectura com en competència matemàtica.

Una fallada en la xarxa informàtica paralitza durant una hora diversos centres de salut

Una incidència en la connexió de la xarxa informàtica ha deixat durant quasi una hora sense servici diversos centres de salut dependents de la Conselleria de Sanitat. El tall ha afectat aplicacions clau com GVASalut i el sistema de gestió sanitària Abucasis, encara que la comunicació ja s’ha restablit.

Baldoví dona per fet que serà candidat de Compromís a la Generalitat

Joan Baldoví dona per fet que serà el candidat de Compromís a la presidència de la Generalitat com a síndic del grup a Les Corts, i preveu una ratificació interna prompte. El dirigent critica Juanfran Pérez Llorca i rebutja unes primàries obertes amb Podem perquè defensa que la realitat valenciana és distinta.

La Universitat de València inicia el curs amb 50.000 estudiants i quasi totes les places cobertes

La Universitat de València ha arrancat el curs 2026-2027 amb quasi totes les 9.019 places de nou ingrés cobertes i una previsió global de 50.000 estudiants, inclosa la mobilitat internacional.

El PSOE reclama al Suprem que agilite el recurs contra l’absolució de Camps

El PSOE ha demanat al Tribunal Suprem que done un impuls processal al recurs presentat contra la sentència que va absoldre Francisco Camps en l’últim serrell del cas Gürtel, després de més de díhuit mesos sense resolució sobre l’admissió.

El macrojudici per Grand Coral arranca amb acords de conformitat de diversos acusats

El judici per l’operació Grand Coral a Mèxic, que hauria causat un perjuí de 750 milions, ha arrancat amb acords de conformitat de diversos acusats, entre ells l’exconseller delegat de Banco de Valencia i els principals promotors del projecte.