L’Ajuntament d’Oliva rep 190.000 euros per a pal·liar els danys ocasionats per les fortes pluges

 

El Ministeri de Política Territorial ha informat a l’alcalde David González de la concessió a l’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), d’unes ajudes, per valor de 191.270,05 euros, per a pal·liar els danys causats per les fortes pluges de novembre de 2018.

 

La finalitat d’esta subvenció és l’execució d’obres de reparació o restitució d’infraestructures, equipaments, instal·lacions i servicis de titularitat municipal, fetes malbé com a conseqüència de catàstrofes naturals.

 

Les actuacions es faran per a corregir i millorar els camins i vials deteriorats per l’arrossegament i l’embassament d’aigües de pluja. Els treballs consistiran, entre altres, en neteja, aplanament i estabilització de ferms, treballs de reperfilatge, estesa i anivellat de terres, fresatge de paviment asfàltic o treballs de reconstrucció de cunetes laterals per mitjans mecànics.

 

Evitar esta classe de danys

Els tècnics municipals valoraren els danys en 382.540,11 euros i per la dita quantitat es van sol·licitar les ajudes. Finalment l’Ajuntament d’Oliva rebrà 191.270,05 euros, i per tant es procedirà a adaptar la relació d’actuacions a la quantitat concedida.

 

Entre els vials que es recullen en la memòria inicial es troben els camins de les Marjaletes, de la senda del Morer, del Pont de Bolo, el vell de Dénia, de l’Aigual Blanca-Gorgs, del Riuet dels Gorgs i de la Celidònia.

 

Amb estes actuacions de millora l’Ajuntament d’Oliva pretén evitar que tornen a causar-se danys d’esta classe en èpoques de pluja i evitar situacions catastròfiques provocades pel temporal. «Estem molt satisfets amb les ajudes rebudes fins ara i esperem que prompte arriben la resta de subvencions sol·licitades per a pal·liar tots els danys provocats pels últims temporals», ha declarat l’alcalde David González.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.