L’Ajuntament d’Oliva rep 190.000 euros per a pal·liar els danys ocasionats per les fortes pluges

 

El Ministeri de Política Territorial ha informat a l’alcalde David González de la concessió a l’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), d’unes ajudes, per valor de 191.270,05 euros, per a pal·liar els danys causats per les fortes pluges de novembre de 2018.

 

La finalitat d’esta subvenció és l’execució d’obres de reparació o restitució d’infraestructures, equipaments, instal·lacions i servicis de titularitat municipal, fetes malbé com a conseqüència de catàstrofes naturals.

 

Les actuacions es faran per a corregir i millorar els camins i vials deteriorats per l’arrossegament i l’embassament d’aigües de pluja. Els treballs consistiran, entre altres, en neteja, aplanament i estabilització de ferms, treballs de reperfilatge, estesa i anivellat de terres, fresatge de paviment asfàltic o treballs de reconstrucció de cunetes laterals per mitjans mecànics.

 

Evitar esta classe de danys

Els tècnics municipals valoraren els danys en 382.540,11 euros i per la dita quantitat es van sol·licitar les ajudes. Finalment l’Ajuntament d’Oliva rebrà 191.270,05 euros, i per tant es procedirà a adaptar la relació d’actuacions a la quantitat concedida.

 

Entre els vials que es recullen en la memòria inicial es troben els camins de les Marjaletes, de la senda del Morer, del Pont de Bolo, el vell de Dénia, de l’Aigual Blanca-Gorgs, del Riuet dels Gorgs i de la Celidònia.

 

Amb estes actuacions de millora l’Ajuntament d’Oliva pretén evitar que tornen a causar-se danys d’esta classe en èpoques de pluja i evitar situacions catastròfiques provocades pel temporal. «Estem molt satisfets amb les ajudes rebudes fins ara i esperem que prompte arriben la resta de subvencions sol·licitades per a pal·liar tots els danys provocats pels últims temporals», ha declarat l’alcalde David González.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.