11.1 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Oliva prepara un espectacle de màgia per a la Nit de les Ànimes

 

Des de la Regidoria de Festes d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), s’ha organitzat un espectacle anomenat ‘Nit de les ànimes, espanta la por amb màgia terrorífica’ per a este diumenge, 1 de novembre, a les 18.00 hores en el Centre Polivalent de la localitat. L’entrada serà gratuïta, però s’ha de reservar en este enllaç i els menors han d’anar acompanyats d’un adult. 

 

La regidora de Festes, Yolanda Navarro, ha assegurat que este acte té com a objectiu continuar amb la tradició de la festa de les ànimes, però ha recalcat que els tècnics han treballat potencialment per tal de garantir les mesures de seguretat marcades per les autoritats.

 

«Els xiquets d’Oliva mereixen continuar divertint-se i coneixent les tradicions de la nostra localitat, però sempre tenint present la situació actual. Per això, des de la Regidoria de Festes hem adaptat els actes a les condicions sanitàries, i als protocols marcats des de sanitat. Hem reduït aforaments, hem canviat les grans festes per més concrets, i hem garantit la seguretat de tots els assistents» ha afirmat Navarro. 

 

Mesures de seguretat

Des de la Regidoria de Festes s’ha fet un protocol de seguretat per tal de complir amb les normes sanitàries marcades per les autoritats pertinents. Cal destacar que serà obligatori l’ús de mascareta i gel hidroalcohòlic, per part de tots els assistents, i es prendrà la temperatura. A demés, es garantirà la distància social recomanada per les autoritats.

 

Les portes del Centre Polivalent d’Oliva s’obriran a les 17.00 hores per a evitar aglomeracions en els punts d’entrada al recinte. Les persones assistents hauran de complir les normes marcades pel personal del Centre Polivalent per a garantir el contagi zero del Covid-19.

Últimes notícies

El PSPV impulsa mocions en tots els ajuntaments per a recolzar el nou model de finançament

El PSPV-PSOE presentarà mocions en tots els ajuntaments de la Comunitat Valenciana per a recolzar el nou sistema de finançament autonòmic. La proposta preveu 21.000 milions extra i 3.669 per a la Comunitat en 2027, amb impacte directe en servicis públics

El València busca arrabassar el lideratge i el dia extra de Copa al Reial Madrid

El València visita al líder Reial Madrid en un dol que marca el primer lloc al tancament de la primera volta i atorga jugar les habitacions de Copa en dijous amb dia extra si hi ha passe a semifinals. El resultat condiciona també la condició de cap de sèrie i l'encreuament en el torneig.

La família del naufragi a Indonèsia s’acomiada amb dolor i pau i demana justícia sense odi

Andrea Ortuño ha agraït el suport rebut i ha demanat una justícia sense rancor en el funeral pels seus quatre familiars morts després del naufragi a Indonèsia.

Van der Poel finalment eixirà en la Copa del Món de ciclocròs de Benidorm

El neerlandés, set vegades campió del món i líder del campionat, prendrà l'eixida el diumenge a Benidorm, desena carrera de la temporada. Defendrà el lideratge davant Tibau Nys, guanyador allí en 2025 i a 10 punts en la general

Benavides conquista el Dakar per 2 segons després de l’error de Brabec; Schareina, tercer

Luciano Benavides es va proclamar campió del Dakar 2026 en motos per només dos segons després d'una fallada de navegació de Ricky Brabec a set quilòmetres del final. Tosha Schareina va completar el podi.

Alacant serà per sexta vegada port d’eixida de The Ocean Race en 2027

Alacant acollirà per sexta vegada consecutiva l'eixida de The Ocean Race del 8 al 17 de gener de 2027. La ciutat prepara un programa en el Ocean Live Park i reforça la seua projecció internacional.

Un any de presó per a un camioner que es va quedar amb 12,5 tones de xocolate

L'Audiència Provincial d'Alacant ha condemnat a un camioner a un any de presó per apropiar-se de 12,5 tones de xocolate que havia d'entregar i vendre-les per 1.200 euros. El comprador ha sigut sentenciat a sis mesos i la mercaderia va ser recuperada.

Pluges a Castelló i la Marina Alta i descens de màximes este dissabte

El dissabte serà molt nuvolós en la Comunitat Valenciana, amb pluges a Castelló i la Marina Alta i tempestes en el litoral nord castellonenc. Les màximes descendiran i el vent bufarà fluix de l'oest.