Oliva prepara un espectacle de màgia per a la Nit de les Ànimes

 

Des de la Regidoria de Festes d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), s’ha organitzat un espectacle anomenat ‘Nit de les ànimes, espanta la por amb màgia terrorífica’ per a este diumenge, 1 de novembre, a les 18.00 hores en el Centre Polivalent de la localitat. L’entrada serà gratuïta, però s’ha de reservar en este enllaç i els menors han d’anar acompanyats d’un adult. 

 

La regidora de Festes, Yolanda Navarro, ha assegurat que este acte té com a objectiu continuar amb la tradició de la festa de les ànimes, però ha recalcat que els tècnics han treballat potencialment per tal de garantir les mesures de seguretat marcades per les autoritats.

 

«Els xiquets d’Oliva mereixen continuar divertint-se i coneixent les tradicions de la nostra localitat, però sempre tenint present la situació actual. Per això, des de la Regidoria de Festes hem adaptat els actes a les condicions sanitàries, i als protocols marcats des de sanitat. Hem reduït aforaments, hem canviat les grans festes per més concrets, i hem garantit la seguretat de tots els assistents» ha afirmat Navarro. 

 

Mesures de seguretat

Des de la Regidoria de Festes s’ha fet un protocol de seguretat per tal de complir amb les normes sanitàries marcades per les autoritats pertinents. Cal destacar que serà obligatori l’ús de mascareta i gel hidroalcohòlic, per part de tots els assistents, i es prendrà la temperatura. A demés, es garantirà la distància social recomanada per les autoritats.

 

Les portes del Centre Polivalent d’Oliva s’obriran a les 17.00 hores per a evitar aglomeracions en els punts d’entrada al recinte. Les persones assistents hauran de complir les normes marcades pel personal del Centre Polivalent per a garantir el contagi zero del Covid-19.

Últimes notícies

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.

S’alcen esta nit les restriccions per l’incendi d’El Saler i es reobrin platges i carreteres

Les limitacions de mobilitat per l’incendi d’El Saler acabaran a les 23.59 hores d’este diumenge, amb la CV-500 i la 401 reobertes i la recuperació del transport públic i les platges, tot i que alguns accessos al bosc continuen tancats per facilitar la faena dels bombers.