Oliva prepara un espectacle de màgia per a la Nit de les Ànimes

 

Des de la Regidoria de Festes d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), s’ha organitzat un espectacle anomenat ‘Nit de les ànimes, espanta la por amb màgia terrorífica’ per a este diumenge, 1 de novembre, a les 18.00 hores en el Centre Polivalent de la localitat. L’entrada serà gratuïta, però s’ha de reservar en este enllaç i els menors han d’anar acompanyats d’un adult. 

 

La regidora de Festes, Yolanda Navarro, ha assegurat que este acte té com a objectiu continuar amb la tradició de la festa de les ànimes, però ha recalcat que els tècnics han treballat potencialment per tal de garantir les mesures de seguretat marcades per les autoritats.

 

«Els xiquets d’Oliva mereixen continuar divertint-se i coneixent les tradicions de la nostra localitat, però sempre tenint present la situació actual. Per això, des de la Regidoria de Festes hem adaptat els actes a les condicions sanitàries, i als protocols marcats des de sanitat. Hem reduït aforaments, hem canviat les grans festes per més concrets, i hem garantit la seguretat de tots els assistents» ha afirmat Navarro. 

 

Mesures de seguretat

Des de la Regidoria de Festes s’ha fet un protocol de seguretat per tal de complir amb les normes sanitàries marcades per les autoritats pertinents. Cal destacar que serà obligatori l’ús de mascareta i gel hidroalcohòlic, per part de tots els assistents, i es prendrà la temperatura. A demés, es garantirà la distància social recomanada per les autoritats.

 

Les portes del Centre Polivalent d’Oliva s’obriran a les 17.00 hores per a evitar aglomeracions en els punts d’entrada al recinte. Les persones assistents hauran de complir les normes marcades pel personal del Centre Polivalent per a garantir el contagi zero del Covid-19.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El vent tomba la rematada de la falla Oltá a València i complica la plantà en diversos municipis

Les ratxes han derrocat la rematada de la falla Oltá-Juan Ramón Jiménez a València i estan afectant la plantà a Burjassot, Manises i Bétera. La comissió espera a l'artista per a valorar la reparació mentres l'infantil s'ha plantat sense problemes.

La falla més llarga del món ret homenatge a la Marató de València amb 42,195 metres

La comissió Manuel de Falla Tamarindes firma un monument horitzontal de 42,195 metres que recrea la meta de la Marató de València i aspira a fer història.

El GP de la Comunitat Valenciana es retarda al 29 de novembre per la situació a Orient Mitjà

El tancament de MotoGP 2026 es mou una setmana: València passa del 22 al 29 de novembre després de l'ajornament del GP de Catar al 8 de novembre. Portimão es fixa per al dia 22.

Ratxes de fins a 103 km/h a l’interior nord de Castelló i alerta taronja per vent

La passada nit va deixar ratxes de 103 km/h a La Pobla de Benifassà i l'interior nord de Castelló seguix en avís taronja fins a les 19.00. També hi ha avisos grocs per vent i fenòmens costaners en altres zones.

Un policia fora de servici frustra un furt afectuós a un home de 77 anys a Elx i deté a tres

Un agent de la Policia Nacional ha impedit que un grup sostraguera la cadena d'or d'un home de 77 anys a Elx. Tres persones han sigut detingudes per furt i pertinença a grup criminal.

La Setmana Gran fallera comença amb cels poc nuvolosos i ratxes molt fortes a Castelló i nord de València

Els dies grans de les Falles arranquen amb cel poc nuvolós, temperatures en descens i vent del nord-oest, amb ratxes molt fortes a Castelló i el nord de València. El dilluns de 'plantá' s'espera cel poc nuvolós i màximes a l'alça a l'interior, amb brises en el litoral a la vesprada.

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.