Oliva prepara un espectacle de màgia per a la Nit de les Ànimes

 

Des de la Regidoria de Festes d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), s’ha organitzat un espectacle anomenat ‘Nit de les ànimes, espanta la por amb màgia terrorífica’ per a este diumenge, 1 de novembre, a les 18.00 hores en el Centre Polivalent de la localitat. L’entrada serà gratuïta, però s’ha de reservar en este enllaç i els menors han d’anar acompanyats d’un adult. 

 

La regidora de Festes, Yolanda Navarro, ha assegurat que este acte té com a objectiu continuar amb la tradició de la festa de les ànimes, però ha recalcat que els tècnics han treballat potencialment per tal de garantir les mesures de seguretat marcades per les autoritats.

 

«Els xiquets d’Oliva mereixen continuar divertint-se i coneixent les tradicions de la nostra localitat, però sempre tenint present la situació actual. Per això, des de la Regidoria de Festes hem adaptat els actes a les condicions sanitàries, i als protocols marcats des de sanitat. Hem reduït aforaments, hem canviat les grans festes per més concrets, i hem garantit la seguretat de tots els assistents» ha afirmat Navarro. 

 

Mesures de seguretat

Des de la Regidoria de Festes s’ha fet un protocol de seguretat per tal de complir amb les normes sanitàries marcades per les autoritats pertinents. Cal destacar que serà obligatori l’ús de mascareta i gel hidroalcohòlic, per part de tots els assistents, i es prendrà la temperatura. A demés, es garantirà la distància social recomanada per les autoritats.

 

Les portes del Centre Polivalent d’Oliva s’obriran a les 17.00 hores per a evitar aglomeracions en els punts d’entrada al recinte. Les persones assistents hauran de complir les normes marcades pel personal del Centre Polivalent per a garantir el contagi zero del Covid-19.

Anuncios

Últimes notícies

Les comunitats autònomes mobilitzen 2.420 milions en ajudes per la guerra de l’Iran

Les comunitats autònomes han activat mesures de suport per la guerra de l'Iran per 2.420 milions d'euros, amb especial pes de País Basc, Catalunya, Comunitat Valenciana i Castella i Lleó.

El fort vent dona pas a un pont de Setmana Santa estable i més càlid en la Comunitat

El fort vent previst per a este dijous, especialment a Castelló, precedix a un pont de Setmana Santa estable en la Comunitat Valenciana, marcat per cels buidats i un progressiu ascens de les temperatures màximes.

El tramvia de València torna a la normalitat després del trencament de la catenària

Les línies 4 i 6 del tramvia de València recuperen des de primera hora la circulació habitual després del tall provocat pel enganchón d'un camió amb la catenària.

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.