Oliva prepara un espectacle de màgia per a la Nit de les Ànimes

 

Des de la Regidoria de Festes d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), s’ha organitzat un espectacle anomenat ‘Nit de les ànimes, espanta la por amb màgia terrorífica’ per a este diumenge, 1 de novembre, a les 18.00 hores en el Centre Polivalent de la localitat. L’entrada serà gratuïta, però s’ha de reservar en este enllaç i els menors han d’anar acompanyats d’un adult. 

 

La regidora de Festes, Yolanda Navarro, ha assegurat que este acte té com a objectiu continuar amb la tradició de la festa de les ànimes, però ha recalcat que els tècnics han treballat potencialment per tal de garantir les mesures de seguretat marcades per les autoritats.

 

«Els xiquets d’Oliva mereixen continuar divertint-se i coneixent les tradicions de la nostra localitat, però sempre tenint present la situació actual. Per això, des de la Regidoria de Festes hem adaptat els actes a les condicions sanitàries, i als protocols marcats des de sanitat. Hem reduït aforaments, hem canviat les grans festes per més concrets, i hem garantit la seguretat de tots els assistents» ha afirmat Navarro. 

 

Mesures de seguretat

Des de la Regidoria de Festes s’ha fet un protocol de seguretat per tal de complir amb les normes sanitàries marcades per les autoritats pertinents. Cal destacar que serà obligatori l’ús de mascareta i gel hidroalcohòlic, per part de tots els assistents, i es prendrà la temperatura. A demés, es garantirà la distància social recomanada per les autoritats.

 

Les portes del Centre Polivalent d’Oliva s’obriran a les 17.00 hores per a evitar aglomeracions en els punts d’entrada al recinte. Les persones assistents hauran de complir les normes marcades pel personal del Centre Polivalent per a garantir el contagi zero del Covid-19.

Últimes notícies

Un xef mexicà triomfa al World Paella Day de València amb la millor paella internacional

El cuiner mexicà Froilán Mújica ha guanyat el World Paella Day 2026 a la millor paella internacional amb l’arròs ‘Arroz de la nostalgia’, en una final amb dotze xefs de tres continents a La Marina de València.

El PSPV promet un homenatge de la Generalitat a les víctimes de la DANA en 2027 i blindar la vivenda pública

El PSPV ha fixat com a compromisos per a 2027 un homenatge institucional de la Generalitat a les víctimes de la DANA, el blindatge de la vivenda pública, el reforç de la sanitat i l’educació i la signatura dels 3.700 milions de la nova financiació autonòmica.

El PP exigix a Diana Morant que reclame a Sánchez més inversions per a Alacant

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat Diana Morant de no aprofitar el seu càrrec en el Govern per a exigir les inversions que, segons ell, l’Estat deu a Alacant. El popular ha enumerat infraestructures pendents i ha carregat contra la gestió de Pedro Sánchez i la posició del PSPV.

Torrent i Atzeneta es reparteixen els punts en un duel molt intens

Torrent CF i Atzeneta UE han empatat 1-1 en un partit molt intens al San Gregorio, amb gols de Luispa i Ferran de penal. El conjunt torrentí ha acabat amb deu jugadors però ha salvat un punt en els minuts finals.

Morant promet un contracte social real amb la Comunitat Valenciana i governar per a la gent

Diana Morant ha promés a Alacant un contracte social real amb la Comunitat Valenciana i governar per a la gent, amb propostes en vivenda, sanitat i educació. La líder del PSPV-PSOE ha reivindicat l’autonomia del projecte socialista valencià i ha criticat el PP i Vox.

Tiroteig en Albal entre familiars amb dos detinguts i un ferit lleu

Dos membres d’una mateixa família han sigut detinguts després d’un tiroteig este dissabte a Albal, on un d’ells ha resultat ferit lleu. La Guàrdia Civil investiga les circumstàncies dels fets, que van tindre lloc en un edifici de l’avinguda Cortes Valencianas.

Un tiroteig entre dos clans a Alzira deixa un mort i tres ferits

Un tiroteig entre dos clans familiars al barri de l'Alquerieta, a Alzira, ha deixat un home mort i tres persones ferides de bala. La Policia Nacional ha detingut quatre membres d'una de les famílies implicades.

Diumenge amb més calor i possibles ruixats al litoral nord d’Alacant

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge un dia bàsicament assolellat, amb màximes en lleuger ascens i possibilitat de ruixats al litoral nord d’Alacant fins al migdia.