Oltra advoca per més restriccions per a Nadal enfront del Covid-19

 

La vicepresidenta i consellera d’Igualtat i Polítiques Inclusives, Mónica Oltra, advoca per incrementar les restriccions per a Nadal enfront del Covid-19: «En este moment la vacuna és quedar-se a casa». Oltra s’ha pronunciat en eixos termes en declaracions als mitjans de comunicació moments abans de visitar el centre Ciutat de l’Esperança, en ser preguntada per si és partidària d’augmentar les restriccions per a frenar el coronavirus davant de l’augment de casos registrats en el territori.

 

«La situació és preocupant», ha dit, «no només en el territori valencià, sinó també en la resta de l’Estat». Sobre este tema, ha recordat que el president de la Generalitat, Ximo Puig, ja va avançar que si la situació empitjorava, se n’anirien a majors restriccions. «I estic d’acord», ha postil·lat.

 

Al seu juí, «tot apunta al fet que estem en la recta final perquè arribe la vacuna l’any que ve i és important fer un últim esforç». Oltra ha advertit que si hi ha una tercera ona al gener, davant del cansament generalitzat dels professionals sanitaris i la grip, «s’estressarà el sistema sanitari i pot eixir-nos car», ha dit

 

A demés, ha insistit: «Estiguem tots en la taula de Nadal encara que siga en taules diferents perquè en 2021 hi haurà un altre Nadal i no volem una cadira buida». «Totes les famílies han d’interioritzar-ho. Cal fer un últim esforç perquè cap falte en la taula del pròxim any. No ens equivoquem i anem a una situació de quedar-nos en casa. En este moment la vacuna és quedar-se en casa», ha insistit.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.