Oltra advoca per més restriccions per a Nadal enfront del Covid-19

 

La vicepresidenta i consellera d’Igualtat i Polítiques Inclusives, Mónica Oltra, advoca per incrementar les restriccions per a Nadal enfront del Covid-19: «En este moment la vacuna és quedar-se a casa». Oltra s’ha pronunciat en eixos termes en declaracions als mitjans de comunicació moments abans de visitar el centre Ciutat de l’Esperança, en ser preguntada per si és partidària d’augmentar les restriccions per a frenar el coronavirus davant de l’augment de casos registrats en el territori.

 

«La situació és preocupant», ha dit, «no només en el territori valencià, sinó també en la resta de l’Estat». Sobre este tema, ha recordat que el president de la Generalitat, Ximo Puig, ja va avançar que si la situació empitjorava, se n’anirien a majors restriccions. «I estic d’acord», ha postil·lat.

 

Al seu juí, «tot apunta al fet que estem en la recta final perquè arribe la vacuna l’any que ve i és important fer un últim esforç». Oltra ha advertit que si hi ha una tercera ona al gener, davant del cansament generalitzat dels professionals sanitaris i la grip, «s’estressarà el sistema sanitari i pot eixir-nos car», ha dit

 

A demés, ha insistit: «Estiguem tots en la taula de Nadal encara que siga en taules diferents perquè en 2021 hi haurà un altre Nadal i no volem una cadira buida». «Totes les famílies han d’interioritzar-ho. Cal fer un últim esforç perquè cap falte en la taula del pròxim any. No ens equivoquem i anem a una situació de quedar-nos en casa. En este moment la vacuna és quedar-se en casa», ha insistit.

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.