14.1 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Oltra advoca per més restriccions per a Nadal enfront del Covid-19

 

La vicepresidenta i consellera d’Igualtat i Polítiques Inclusives, Mónica Oltra, advoca per incrementar les restriccions per a Nadal enfront del Covid-19: «En este moment la vacuna és quedar-se a casa». Oltra s’ha pronunciat en eixos termes en declaracions als mitjans de comunicació moments abans de visitar el centre Ciutat de l’Esperança, en ser preguntada per si és partidària d’augmentar les restriccions per a frenar el coronavirus davant de l’augment de casos registrats en el territori.

 

«La situació és preocupant», ha dit, «no només en el territori valencià, sinó també en la resta de l’Estat». Sobre este tema, ha recordat que el president de la Generalitat, Ximo Puig, ja va avançar que si la situació empitjorava, se n’anirien a majors restriccions. «I estic d’acord», ha postil·lat.

 

Al seu juí, «tot apunta al fet que estem en la recta final perquè arribe la vacuna l’any que ve i és important fer un últim esforç». Oltra ha advertit que si hi ha una tercera ona al gener, davant del cansament generalitzat dels professionals sanitaris i la grip, «s’estressarà el sistema sanitari i pot eixir-nos car», ha dit

 

A demés, ha insistit: «Estiguem tots en la taula de Nadal encara que siga en taules diferents perquè en 2021 hi haurà un altre Nadal i no volem una cadira buida». «Totes les famílies han d’interioritzar-ho. Cal fer un últim esforç perquè cap falte en la taula del pròxim any. No ens equivoquem i anem a una situació de quedar-nos en casa. En este moment la vacuna és quedar-se en casa», ha insistit.

Últimes notícies

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.

Pérez Llorca dona per resolt el cas de l’edil del PP que va insultar a Sánchez

El líder del PPCV ha confirmat que no demanarà la dimissió ni l'expulsió de la regidora de Vallanca després de l'insult en un míting del PSOE i dona l'assumpte per tancat.

Detinguda la directora d’una guarderia d’Algemesí per maltractament a menors

La Policia Nacional ha detingut a la directora d'una guarderia d'Algemesí per presumptes maltractaments i vexacions a menors. El jutjat la va deixar en llibertat provisional amb prohibicions de contacte i de treballar amb menors mentres es tramita la causa.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir en el Congrés

La comissió d'investigació de la DANA ha viscut este dilluns un xoc entre Feijóo i Rufián marcat per insults i retrets. Sumar i PSOE han endurit també les crítiques al líder del PP.

La comissió de la DANA crida a l’orde a Feijóo després del seu xoc amb Bildu per ETA

Feijóo ha sigut cridat a l'orde en la comissió de la DANA després d'un dur encreuament amb Oskar Matute en el qual ha al·ludit als 800 morts d'ETA i a Arnaldo Otegi. La presidenta ha intervingut per a exigir que se cenyiren al tema de la compareixença.

Torres crida a barallar contra l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha censurat l'insult d'una regidora del PP a Pedro Sánchez en un míting del PSOE i ha demanat combatre la crispació i el feixisme. Advertix que la polarització erosiona la convivència democràtica i recorda precedents històrics.

Detinguda la directora d’una guarderia a Algemesí per presumpte maltractament a menors

La Policia Nacional ha detingut a la directora d'una guarderia d'Algemesí per presumpte maltractament habitual i vexacions a menors. Després de declarar, ha quedat en llibertat provisional amb mesures d'allunyament i prohibició de treballar amb menors.