Oltra demana altra volta mesures més dures per acabar amb el coronavirus

 

La vicepresidenta del Consell, Mónica Oltra, ha reclamat altra volta mesures més restrictives per a combatre la pandèmia, perquè al seu juí «més val donar una espenta i frenar en sec els contagis, perquè el confinament va ser molt dur, pensàvem que havia acabat i tornem a començar, i no és bo frustrar a les persones».

 

A preguntes dels periodistes en la roda de premsa posterior al ple del Consell, Oltra ha considerat que «faria falta restringir els espais de sociabilitat, que és a on es donen la majoria de brots, precisament per a evitar un nou confinament total. D’eixa forma podríem mantindre la normalitat laboral i acadèmica».

 

«Crec que hem d’anar a mesures més restrictives. Crec que és falsa la dicotomia entre salut i economia, perquè sense salut no hi haurà economia. Mirem els països i comunitats del nostre entorn. La majoria de brots es produïxen en els espais socials perquè ens sentim assegurances amb la família o els amics».

 

«Es genera -ha continuat- una espècie de ficció perquè creiem que una persona que vols no et pot contagiar, però no és cert, no estàs fora de perill. L’amor no és una vacuna, ens sentim especialment segurs i baixem l’alerta, és un mecanisme absolutament comprensible, ens passa a tots; per això crec que hem de fitar més eixos espais de sociabilitat», ha agregat.

Últimes notícies

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.