Oltra demana altra volta mesures més dures per acabar amb el coronavirus

 

La vicepresidenta del Consell, Mónica Oltra, ha reclamat altra volta mesures més restrictives per a combatre la pandèmia, perquè al seu juí «més val donar una espenta i frenar en sec els contagis, perquè el confinament va ser molt dur, pensàvem que havia acabat i tornem a començar, i no és bo frustrar a les persones».

 

A preguntes dels periodistes en la roda de premsa posterior al ple del Consell, Oltra ha considerat que «faria falta restringir els espais de sociabilitat, que és a on es donen la majoria de brots, precisament per a evitar un nou confinament total. D’eixa forma podríem mantindre la normalitat laboral i acadèmica».

 

«Crec que hem d’anar a mesures més restrictives. Crec que és falsa la dicotomia entre salut i economia, perquè sense salut no hi haurà economia. Mirem els països i comunitats del nostre entorn. La majoria de brots es produïxen en els espais socials perquè ens sentim assegurances amb la família o els amics».

 

«Es genera -ha continuat- una espècie de ficció perquè creiem que una persona que vols no et pot contagiar, però no és cert, no estàs fora de perill. L’amor no és una vacuna, ens sentim especialment segurs i baixem l’alerta, és un mecanisme absolutament comprensible, ens passa a tots; per això crec que hem de fitar més eixos espais de sociabilitat», ha agregat.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.