10.4 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

L’OMS veu «prometedors» els resultats de la vacuna Pfizer

 

El director general de l’Organització Mundial de la Salut (OMS), Tedros Adhanom Ghebreyesus, ha dit este dilluns que veu com a «prometedors» els resultats preliminars de la vacuna contra el Covid-19 feta per la farmacèutica estatunidenca Pfizer, que pel que pareix prevé en un 90% la infecció de coronavirus.

 

«Donem la benvinguda a les prometedores notícies d’una vacuna per part de Pfizer», ha subratllat Tedros en el seu compte de Twitter, coincidint amb l’assemblea anual de la seua organització. «El món està sent testimoni d’una innovació i una col·laboració sense precedents amb la finalitat de posar fi a la pandèmia», ha afegit el diplomàtic etíop.

 

L’epidemiòleg de l’OMS, Bruce Aylward, també va qualificar en l’assemblea de «molt positius» els resultats de Pfizer, i, encara que va assenyalar que ara com ara es tracta de dades preliminars, «han de donar a tothom esperances que estem avançant».

 

La farmacèutica Pfizer, una de les aproximadament deu candidates mundials a vacuna que estaven en la seua última fase de tests clínics, ha informat este dilluns que l’eficàcia de les seues proves era superior al 90%, per damunt del requerit pels reguladors dels EUA, el que l’acosta a ser autoritzada per a produir-se massivament.

Últimes notícies

Emergències activa l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel

La Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel. La CV-391 esta tallada entre els km 25 i 30 i es demana conduir amb suavitat.

Dissabte amb alerta groga per vent a València, Alacant i l’interior de Castelló

València i Alacant i l'interior de Castelló estan este dissabte en alerta groga per vent, amb avís costaner en els litorals de València i Alacant. Es preveuen ratxes de fins a 80 km/h a l'interior i de 70 km/h a Alacant i el litoral valencià.

Un mort i 19 atesos per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per inhalació lleu de fum després de l'incendi d'un pis en Tres Forques. Set han sigut traslladades a hospitals i la Policia Nacional investiga l'origen

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi

Ratxes de més de 100 km/h han afectat diverses localitats d'Alacant, amb 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi. Hi ha avís groc i una desena de servicis de bombers.

El València Basket buscarà certificar a Las Palmas la seua condició de cap de sèrie per a la Copa del Rei

L'equip taronja arriba al tancament de la primera volta amb 12 triomfs i un +210 en el basket average i apunta a segellar el seeding amb una victòria davant el Gran Canària.

El Llevant va trencar la seua mala ratxa en el Ciutat amb un gol en el 96′ davant l’Elx

Una miqueta d'Alan Matturro en el 96' va donar al Llevant el seu primer triomf del curs en el Ciutat de València, 3-2 a l'Elx. Malgrat l'alleujament, seguix com a pitjor local de LaLiga amb 1-3-5 i 11-20 en gols.

Sense rastre del veler perdut entre Gandia i Guardamar després de dies de busca

Salvament Marítim ha donat per conclòs sense resultats el rastreig per mar i aire del veler 'Admirante', que va salpar el 15 de gener de Gandia cap a Guardamar. Es mantenen avisos a navegants i l'operatiu es reactivaria davant qualsevol pista.

Una persona morta i sis ateses en l’incendi d’una vivenda en Tres Forques (València)

El foc s'ha declarat sobre les 9.30 en una vivenda del número 6 del carrer Joan Fuster, que ha quedat calcinada. Quatre persones han sigut traslladades per precaució.