L’OMS veu «prometedors» els resultats de la vacuna Pfizer

 

El director general de l’Organització Mundial de la Salut (OMS), Tedros Adhanom Ghebreyesus, ha dit este dilluns que veu com a «prometedors» els resultats preliminars de la vacuna contra el Covid-19 feta per la farmacèutica estatunidenca Pfizer, que pel que pareix prevé en un 90% la infecció de coronavirus.

 

«Donem la benvinguda a les prometedores notícies d’una vacuna per part de Pfizer», ha subratllat Tedros en el seu compte de Twitter, coincidint amb l’assemblea anual de la seua organització. «El món està sent testimoni d’una innovació i una col·laboració sense precedents amb la finalitat de posar fi a la pandèmia», ha afegit el diplomàtic etíop.

 

L’epidemiòleg de l’OMS, Bruce Aylward, també va qualificar en l’assemblea de «molt positius» els resultats de Pfizer, i, encara que va assenyalar que ara com ara es tracta de dades preliminars, «han de donar a tothom esperances que estem avançant».

 

La farmacèutica Pfizer, una de les aproximadament deu candidates mundials a vacuna que estaven en la seua última fase de tests clínics, ha informat este dilluns que l’eficàcia de les seues proves era superior al 90%, per damunt del requerit pels reguladors dels EUA, el que l’acosta a ser autoritzada per a produir-se massivament.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.

Aemet preveu les primeres nits tropicals en la costa valenciana la setmana vinent

Aemet anticipa un repunt de les temperatures nocturnes en el litoral de la Comunitat Valenciana en la segona mitat de la setmana vinent, amb mínimes que no baixaran dels 20 graus.

David López torna a l’onze del Girona en una final per la salvació davant l’Elx

David López torna a la titularitat en un Girona obligat a guanyar a l'Elx en Montilivi, mentres l'equip il·licità es reforça amb Buba Sangaré i Aleix Febas i li n'hi ha prou amb un empat per a aconseguir el seu objectiu.

Adrián San Miguel s’acomiada com a titular en el Betis davant el Llevant

El Betis introduïx sis canvis en el seu onze respecte al partit del Camp Nou per a l'última trobada d'Adrián San Miguel, mentres que el Llevant només dona entrada a Tunde per Iker Losada.

Pepelu actua de central i Duro lidera l’atac del València davant un Barcelona amb Szczesny en la porteria

València i Barcelona han confirmat les seues alineacions per al dol a Mestalla, amb Pepelu com a central i Hugo Duro en punta, i Szczesny defenent la meta blaugrana.